Ik heb ook kinderen en ik moet er ook niet aan denken. Maar ergens zou ik het wel snappen en dus akkoord gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:07 schreef byah het volgende:
[..]
lekker makkelijk voor iedereen zonder kinderen. Zoals ik dit weekend treffend op TV zag; dat wil echt niemand met kinderen meer.
Oké klimaatvervuiler.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wanneer ik in mijn sauna ga
Karen Kaag Kuiken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zou eigenlijk Karen Kuiken moeten heten.
Ouderen moeten zich gewoon zo veel mogelijk afzonderen nu tot ze geboosterd zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook om mij heen. Veel kinderen die de rest van de familie besmetten.
Het is echt een besmettingsbron op dit moment. Zou niet weten hoe je dat kan stoppen, behalve vaccineren (is voor deze golf te laat) of de scholen (gedeeltelijk) sluiten
Heb je nog een kamer vrij in zweden? Of beter gezegd, staat er nog een huis te koop daar bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:10 schreef Evenstar het volgende:
Ja, laten wij vooral de tijd nemen, geen haast maken, en vooral geen beslissingen nemen, idioten.
Op de school van mijn kinderen valt het erg mee. Maar dat is natuurlijk ook wel plaats- en wijkafhankelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is wel zo natuurlijk, door deze aantallen is normaal onderwijs bijna geen doen meer..
Nee joh! Hoe dan?!quote:
Je ziet het na elke vakantie gebeuren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat zou in principe wel de beste oplossing zijn. Scholen dicht.. betekent minder ouders naar het werk betekent minder besmettingen op school en het werk.
Als we dat nou eens zouden doen voor slechts twee weken?
Het was "fake news" toen ik hier vorig jaar over begonquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh! Hoe dan?!
Kinderen dragen amper bij. Dat heb ik een jaar moeten lezen hier. Van de experts die ons ook vandaag precies vertellen hoe het zit.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:12 schreef RichardHammond het volgende:
Scholen dicht NU
Overal mondmaskers
1G
Lockdown
DOORPAKKEN nu!
Te bizar hoe alle ongevaccineerden alles maar onder mogen proesten en besmetten. Daarom met zijn allen deze maatregelen maar pakken.
Ik heb dat inderdaad ook gezegd, grotendeels op basis van de commentaren van het RIVM. Dat trek ik bij deze dan ook maar terugquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh! Hoe dan?!
Kinderen dragen amper bij. Dat heb ik een jaar moeten lezen hier. Van de experts die ons ook vandaag precies vertellen hoe het zit.
Mooi is dat he, jij, ik en een paar anderen hier werden voor alles uitgemaakt afgelopen jaar toen wij zeiden dat kinderen wel degelijk een rol moesten spelenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was "fake news" toen ik hier vorig jaar over begon
laten we dat anders in de kerstvakantie proberenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat zou in principe wel de beste oplossing zijn. Scholen dicht.. betekent minder ouders naar het werk betekent minder besmettingen op school en het werk.
Als we dat nou eens zouden doen voor slechts twee weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |