zElfde als: meT! hOOFDLETTERS.quote:Op maandag 15 november 2021 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Interpunctie? jij doet; ermee. Wat, je wil"
nog mooier dan kan ik die voortaan ook lekker achterwege laten maakt alles nog makkelijker dit gaat alles zo veel sneller maken misschien kan ik dan zelfs een keer proberen in een livetopic mee te komenquote:
heb je al eens meegelezen in het barbiegate topic daar komen regelmatig posts langs die zo zijn geschreven haha maar dan wel door barbie natuurlijk haahah en niet door een van de users jatog?quote:Op maandag 15 november 2021 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
nog mooier dan kan ik die voortaan ook lekker achterwege laten maakt alles nog makkelijker dit gaat alles zo veel sneller maken misschien kan ik dan zelfs een keer proberen in een livetopic mee te komen
hetzounatuurlijkhelemaalmooizijnalsjijookallespatiesvoorjerekeningkonnemenzodatwijdaarallemaalnietmeerovernahoeventedenkendankomterlekkereenbeetjesnelheidterugindeslowchatenkanscvoortaanstaanvoorsnellechatofzoquote:
needaarkomiknooiteerlijkgezegdzalereensgaankijkenquote:Op maandag 15 november 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
heb je al eens meegelezen in het barbiegate topic daar komen regelmatig posts langs die zo zijn geschreven haha maar dan wel door barbie natuurlijk haahah en niet door een van de users jatog?
potverdorievolgensmijzagikineensietsbewegeninjeuibenikaanhethallucinerenofhebjeinderdaadeenaanpassinggedaanquote:Op maandag 15 november 2021 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
hetzounatuurlijkhelemaalmooizijnalsjijookallespatiesvoorjerekeningkonnemenzodatwijdaarallemaalnietmeerovernahoeventedenkendankomterlekkereenbeetjesnelheidterugindeslowchatenkanscvoortaanstaanvoorsnellechatofzo
Daarnaast nam hij de hertogdommen Kleef en Berg, voegde ze samen tot het hertogdom Kleef-Berg (wat een creatieve geest, die Napoleonquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
1806: De Bataafse republiek wordt door Napoleon omgezet in het Koningrijk Holland (geen spelfout, zo deed men dat toen) en hij zette zijn broer op de troon.
jadatkandatjeietszagbewegenikheberinderdaadvoorheteersteenseensinterklaasaanpassingaangedaanwatnatuurlijknietwilquote:Op maandag 15 november 2021 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
potverdorievolgensmijzagikineensietsbewegeninjeuibenikaanhethallucinerenofhebjeinderdaadeenaanpassinggedaan
Goed bezig.quote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
hoi allemaal ik heb getennist en het was heel leuk en ik was heel goed mijn heup deed wel pijn maar ik sloeg wel supergoed nou ik ga douchen gr gr
primawekijkengezelligmeequote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
hoi allemaal ik heb getennist en het was heel leuk en ik was heel goed mijn heup deed wel pijn maar ik sloeg wel supergoed nou ik ga douchen gr gr
Ach lekker toch even tennissen even lekker eruit en je heup kan nooit zo erg zijn als Lowietje toch en hopelijk heb je nog gewonnenquote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
wat goed dat je sportief bezig bent geweest en dat het goed ging wel jammer van de heup maar gaat dat al de betere kant op en heb je jezelf al op een warme chocomel getrakteerd want een ander doet dat niet zomaar voor je hahaha hoe is het met de katquote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Arizona het volgende:
Ze kunnen me wat, ben gevaccineerd, ik ga niet dan alsnog STOKSNAVELEN.quote:De ChristenUnie heeft grote principiële bezwaren tegen het voorstel van het kabinet voor een 2G-toegangspas, waarbij ongevaccineerden geen QR-code meer kunnen krijgen. De partij wil in plaats daarvan dat iedereen, ook gevaccineerden, zich moet laten testen om een QR-code te krijgen.
Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de slingers ophangen zeg ik zelf altijdquote:Op maandag 15 november 2021 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
wat goed dat je sportief bezig bent geweest en dat het goed ging wel jammer van de heup maar gaat dat al de betere kant op en heb je jezelf al op een warme chocomel getrakteerd want een ander doet dat niet zomaar voor je hahaha hoe is het met de kat
Godsakkesquote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat het weer even over KERONA gaat, kan ook leukere onderwerpen bedenken, maar zou wel WEOST zijn als dit gaat gebeuren:
[..]
Ze kunnen me wat, ben gevaccineerd, ik ga niet dan alsnog STOKSNAVELEN.
Zó erg zijn die paar SinterklaasUI's toch niet?quote:Op maandag 15 november 2021 21:23 schreef Cyan9 het volgende:
De inhoud van dit topic tot op heden doet me fysiek pijn.
Laten we hopen dat het ze alleen om de achterban te doen is.quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat het weer even over KERONA gaat, kan ook leukere onderwerpen bedenken, maar zou wel WEOST zijn als dit gaat gebeuren:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Waarom zou je dan een vaccin nemen?quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Om beschermd te zijn tegen de zwaar ziekmakende effecten van het virus?quote:Op maandag 15 november 2021 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Waarom zou je dan een vaccin nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |