SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'Thinking is difficult, that’s why most people judge
• Verkoop lulverhaal aan volkquote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
''Vaccinatie verplichten lijkt nog de enige oplossing'', luidt het bij de meeste mensen in de Hasseltse winkelstraten. Het volk ziet de situatie dag na dag verslechteren en vindt dat de overheid snel moet ingrijpen.
https://www.tvl.be/nieuws(...)s-beperkingen-129044
quote:Op maandag 15 november 2021 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens Van Haga zijn er mensen die zichzelf opzettelijk laten besmetten met corona om met het herstelbewijs een QR te krijgen. Hij had het over besmettingsfeestjes, mensen die met snot van besmette mensen naar de GGD gaan.
Jaap doet alsof ie van niks weet. Hij wil gewoon 2G.
Van het kaliber, zonder dat de Christenen iedere zondag bidden vergaat de wereld.quote:
Ik heb de indruk dat dit juridisch nog snor zit ook, behalve dan dat de ambtenaar privé verantwoordelijk is.quote:
De bijwerkingen zijn wel super zeldzaam..quote:Op maandag 15 november 2021 17:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de vaccinaties niet te vertrouwen zijn.
Heb je een link voor mij ?quote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef HowardRoark het volgende:
In COR zijn er nog altijd een aantal users behoorlijk boos op de vermeende 'wappies', zogenaamd ligt dit allemaal hen. Met bijna 90% gevaccineerd loopt het nu meer uit de hand dan met 0% gevaccineerd, maar dit ligt echt enkel aan de ongevaccineerden hoor!1!! Je moet wel heel erg naïef zijn als je niet bepaalde kanttekeningen plaatst bij het gepushte narratief.
Manipulatie op de grens van afpersing vanuit je eigen regering. Altijd fijn. De methode is wat cliché, maar nog steeds effectief: Je geeft men twee opties. Eén die je wil dat gekozen wordt, en eentje die overduidelijk ongewenst is voor iedereen. Op deze manier lijkt het een wijze keuze en vooral: dat er dus totaal geen alternatieve opties zijn. 90% van de mensen staan daar toch geen seconde bij stil. Het gros kiest overtuigd voor optie A, en neemt aan dat tegenstanders dus meer lockdowns willen (en niet sporen).quote:
Dat heet draagvlak creëren. Het kabinet is het er al over eens, maar vrijdag moet er voor de 2G plannen draagvlak zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 17:32 schreef yinxs het volgende:
[..]
Manipulatie op de grens van afpersing vanuit je eigen regering. Altijd fijn. De methode is wat cliché, maar nog steeds effectief: Je geeft men twee opties. Eén die je wil dat gekozen wordt, en eentje die overduidelijk ongewenst is voor iedereen. Op deze manier lijkt het een wijze keuze en vooral: dat er dus totaal geen alternatieve opties zijn. 90% van de mensen staan daar toch geen seconde bij stil. Het gros kiest overtuigd voor optie A, en neemt aan dat tegenstanders dus meer lockdowns willen (en niet sporen).
Het is tevens ook weer opvallend dat ie ook al weet dat het nodig gaat zijn. Z'n kristallen bol is zeker terug uit reparatie.
quote:2G-maatregel stap voor stap dichterbij, kabinet moet nu op zoek naar draagvlak
De invoering van de omstreden 2G-maatregel komt stap voor stap dichterbij. Het spoedadvies van het OMT over de effectiviteit van de maatregel moet voor vrijdag klaar zijn, zei minister De Jonge zojuist.
De 2G-maatregel is een nieuw soort coronapas die strenger is dan de huidige coronacheck (3G). Bij 2G krijgen alleen mensen die zijn gevaccineerd of genezen van corona een geldige QR-code. Mensen die onlangs negatief getest zijn krijgen dus geen geldige coronapas meer die toegang biedt tot bepaalde plekken zoals horeca of evenementen.
Voorbereidingen in volle gang
Minister De Jonge (Volksgezondheid) zei zojuist dat de voorbereidingen in volle gang zijn. Het Outbreak Management Team (OMT) is om extra advies gevraagd en vrijdag wil het kabinet een knoop doorhakken. De Tweede Kamer krijgt uiteindelijk het laatste woord, een meerderheid moet het eens zijn over de invoering die gevoelig ligt.
De Jonge noemt het ook een ingewikkelde keuze. "Maar wij moeten de maatschappij ook veilig houden. Als we met 2G een café langer open kunnen houden of een festival kunnen laten doorgaan dan is het onze taak om die keuze te maken."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)et-kabinet-maatregel
Dat is wel duidelijk, anders zouden ze het waarschijnlijk helemaal niet eens melden. Dit wil nog niet zeggen dat het geen manipulatie is in categorie "Je geld of je leven", met de bedoeling dat iedereen dan met volle overtuiging voor het geld kiest... tja, mooi draagvlak.quote:Op maandag 15 november 2021 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat heet draagvlak creëren. Het kabinet is het er al over eens, maar vrijdag moet er voor de 2G plannen draagvlak zijn.
Keb geen idee hoe dit allemaal wordt uitgerekend hoor.quote:Op maandag 15 november 2021 18:19 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Sluit ze op in huis. De kans dat je ze tegenkomt is een schokkende 0.000. WAT EEN LEVENSGEVAARLIJKE DREIGING.
De massa is toch zooo makkelijk te bespelen ....en ze zijn blij, denkend dat ze zelf gekozen hebben.quote:Op maandag 15 november 2021 18:10 schreef yinxs het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk, anders zouden ze het waarschijnlijk helemaal niet eens melden. Dit wil nog niet zeggen dat het geen manipulatie is in categorie "Je geld of je leven", met de bedoeling dat iedereen dan met volle overtuiging voor het geld kiest... tja, mooi draagvlak.
Geloof het wel!quote:Op maandag 15 november 2021 18:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb geen idee hoe dit allemaal wordt uitgerekend hoor.
0.7% test raak, gaan we dan nu verzinnen opeens dat 90% vals positief is?
Neeeeee joh, de massa is super intelligent en geloof helmaal niiiiiks wat de Hugo zegt.quote:Op maandag 15 november 2021 18:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De massa is toch zooo makkelijk te bespelen ....en ze zijn blij, denkend dat ze zelf gekozen hebben.
Tragisch...quote:
OMT kan dat al niet als advies geven want het slaat nergens op.quote:Op maandag 15 november 2021 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat heet draagvlak creëren. Het kabinet is het er al over eens, maar vrijdag moet er voor de 2G plannen draagvlak zijn.
[..]
Eerst Australie nu "Austria" ik hoop dat die strenge maatregelen voorlopig alfabetisch blijven gaan.quote:De nieuwe lockdown voor ongevaccineerden zal streng worden gecontroleerd, zo kondigden Schallenberg en minister van binnenlandse zaken Karl Nehammer aan. Er komen onder meer controles in het verkeer en het openbaar vervoer. Ongevaccineerden die zich toch buiten wagen, kunnen een boete van 1450 euro krijgen.
Maat van mij van 30 jaar oud kreeg Shingles...quote:
Ik als belg liever nietquote:Op maandag 15 november 2021 18:52 schreef yinxs het volgende:
https://www.trouw.nl/buit(...)ccineerden~b37e1ad7/
[..]
Eerst Australie nu "Austria" ik hoop dat die strenge maatregelen voorlopig alfabetisch blijven gaan.
quote:
Okay, maar waarom. Omdat 0,6% een valse positive is? Hoe weet men dat?quote:
Niks mis met Azarkan, meestal, Kuzu is wel vervelend maar ook lekker bezig, Ozturk is kansloos.quote:
in Belgie hebben ze t al over verplicht vaccineren. stapje voor stapje..quote:
Met je EU paspoort mag je je gewoon in dit land vestigen hoor, wel niet te betalen huizen maar verder ben je welkom.quote:
helemaal met je eensquote:Op maandag 15 november 2021 19:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niks mis met Azarkan, meestal, Kuzu is wel vervelend maar ook lekker bezig, Ozturk is kansloos.
Dat zal wel uit dat onderzoek komen waar hij maar verwijst. Link in de post die ik heb toegevoegd.quote:Op maandag 15 november 2021 19:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Okay, maar waarom. Omdat 0,6% een valse positive is? Hoe weet men dat?
RIVM heeft het nog steeds over 80 tot 90 % effectiviteitquote:
Typisch :p hahaquote:
Ja ff doorheen gescrolled, ziet er uit als pittig leesvoer en aan de formules te zien... Ben ik bang voor theoretisch.quote:Op maandag 15 november 2021 19:12 schreef _I het volgende:
[..]
Dat zal wel uit dat onderzoek komen waar hij maar verwijst. Link in de post die ik heb toegevoegd.
effectief de besmettingen verergeren?quote:Op maandag 15 november 2021 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
RIVM heeft het nog steeds over 80 tot 90 % effectiviteit
Misschien ga ik wel gewoon Denk stemmen joh volgende keer. Wisselt wel lekker af met PVV.quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 19:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
effectief de besmettingen verergeren?
nu ga je 1 stapje te verquote:Op maandag 15 november 2021 19:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel gewoon Denk stemmen joh volgende keer. Wisselt wel lekker af met PVV.
quote:
Het zijn maar getallen. Laat je niet leiden door angst.quote:Op maandag 15 november 2021 19:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja ff doorheen gescrolled, ziet er uit als pittig leesvoer en aan de formules te zien... Ben ik bang voor theoretisch.
... Hmm, joah, ff voor het gemak.quote:Op maandag 15 november 2021 19:18 schreef _I het volgende:
[..]
Het zijn maar getallen. Laat je niet leiden door angst.
Maar je kan het ook negeren.
Het idee is niet om de gevaccineerden te beschermen, maar besmettingen onder de niet-gevaccineerden te voorkomen omdat die op dit moment een onevenredig grote hap uit de zorgcapaciteit nemen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:19 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Sluit ze op in huis. De kans dat je ze tegenkomt is een schokkende 0.000. WAT EEN LEVENSGEVAARLIJKE DREIGING.
Hou. Op. Met. Me.quote:Op maandag 15 november 2021 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het idee is niet om de gevaccineerden te beschermen, maar besmettingen onder de niet-gevaccineerden te voorkomen omdat die op dit moment een onevenredig grote hap uit de zorgcapaciteit nemen.
Hugo bonuspuntenquote:Op maandag 15 november 2021 19:46 schreef _I het volgende:
[..]
Hou. Op. Met. Me.
Het heeft niets te maken met ziekenhuizen of besmettingen.
Er liggen geen mensen onder de 50 enorme grote happen uit de ziekenzorg te nemen.
En stop met het verdedigen van dit beleid. Er zijn geen hugo-bonuspunten te halen.
Jawel.quote:Op maandag 15 november 2021 19:46 schreef _I het volgende:
[..]
Hou. Op. Met. Me.
Het heeft niets te maken met ziekenhuizen
Ik zeg nergens dat ik er een voorstander van ben, wel? Ik zeg alleen dat je ageert tegen een redenatie die niet gemaakt wordt dus die hugo-bonuspunten mag je op zak houden.quote:of besmettingen.
Er liggen geen mensen onder de 50 enorme grote happen uit de ziekenzorg te nemen.
En stop met het verdedigen van dit beleid. Er zijn geen hugo-bonuspunten te halen.
Agema was goed bezigquote:Op maandag 15 november 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Voldemort Kuipers wil de IC dus niet uitbreiden ,goed bezig pik
Dus dan kunnen we concluderen dat er geen noodzaak is, open gooien die handel.quote:Op maandag 15 november 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Voldemort Kuipers wil de IC dus niet uitbreiden ,goed bezig pik
van Dissel had oude cijfersquote:Op maandag 15 november 2021 20:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dus dan kunnen we concluderen dat er geen noodzaak is, open gooien die handel.
quote:Op maandag 15 november 2021 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op1 gaat hun actualiteitenprogramma zo live vanaf de IC presenteren omdat de zorg aan het overspoelen is.
dat meen je niet?quote:Op maandag 15 november 2021 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op1 gaat hun actualiteitenprogramma zo live vanaf de IC presenteren omdat de zorg aan het overspoelen is.
Yup, kijk maar....half 9 op Nederland 1quote:
ik sla even overquote:Op maandag 15 november 2021 20:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
yup, kijk maar....half 9 op Nederland 1
Mis Andre Rieu nog op het achtergrond , die weet altijd wel de gevoelige snaar te rakenquote:Op maandag 15 november 2021 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Benieuwd of Giro 555 nog ingezet word en of we nog emotionele liedjes van BN'ers krijgen te horen.
Bron voor onevenredig grote hap uit de zorgcapaciteit van gezonde 60- ongevaccineerden?quote:Op maandag 15 november 2021 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het idee is niet om de gevaccineerden te beschermen, maar besmettingen onder de niet-gevaccineerden te voorkomen omdat die op dit moment een onevenredig grote hap uit de zorgcapaciteit nemen.
Sick fucks.quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 19:46 schreef _I het volgende:
[..]
Hou. Op. Met. Me.
Het heeft niets te maken met ziekenhuizen of besmettingen.
Van mij krijg je ook Hugo bonuspunten, 2 HugoPunten voor jouquote:Op maandag 15 november 2021 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Ik zeg nergens dat ik er een voorstander van ben, wel? Ik zeg alleen dat je ageert tegen een redenatie die niet gemaakt wordt dus die hugo-bonuspunten mag je op zak houden.
Zou het ogen openen?quote:Op maandag 15 november 2021 20:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het begint gewoon ridicuul te worden en dat is een goed teken.
Hoeveel mensen onder de 50 zullen we zo dadelijk live op de IC kunnen zien liggen?quote:Op maandag 15 november 2021 20:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het begint gewoon ridicuul te worden en dat is een goed teken.
Hahahha wat?quote:Op maandag 15 november 2021 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
quote:
Hahhahaha, wat een poppenkast.quote:
Naja ze zitten ergens in een kamertje joh, neem ik aan, geen patienten eromheenquote:Op maandag 15 november 2021 21:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Tis zo gevaarlijk dat virus dat ze er gewoon tussen zitten.
ik dacht op de ICquote:Op maandag 15 november 2021 21:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naja ze zitten ergens in een kamertje joh, neem ik aan, geen patienten eromheen
Ik weet het niet hoor , direct live beelden uit de IC maakt toch wel een groter impactquote:Op maandag 15 november 2021 21:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naja ze zitten ergens in een kamertje joh, neem ik aan, geen patienten eromheen
quote:
Niet te betalen huizen...tell me about it...quote:Op maandag 15 november 2021 19:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Met je EU paspoort mag je je gewoon in dit land vestigen hoor, wel niet te betalen huizen maar verder ben je welkom.
quote:
.quote:The lower panel shows the positive predictive value (PPV), for each CM, defined as PPV=TP/ TP+FP, which confirms a high accuracy of the tests: The median PPV of all CMs over time was almost 90%
die zitten al boven de 90%? denken dat het bij 100% voorbij is, dat is dezelfde aanname dat 70% voldoende zou zijn. straks 2 boosters per jaar anders geen groen vinkje en het einde van de rechtstaat.quote:Op maandag 15 november 2021 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zal België wel snel volgen.
Log in op je twitter en vertel het hem!quote:Op maandag 15 november 2021 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
.
NL tussen 50-90% van alle positieve tests wordt dus geschat op het zijn van een true positive.
Geen idee waar die kerel zijn 90% false positive vandaan haalt maar niet dit onderzoek.
Ik zal het wel niet snappen dan. Misschien moet ik maar ns inloggen op mijn twitter en het hem vertellen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:44 schreef _I het volgende:
[..]
Log in op je twitter en vertel het hem!
Wel mooi dat ze zwangerschap onder het zelfde kopje scharen als aandoeningen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:47 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
18000 doden, waarvan maximaal 800 gezond en onder de 70.
Weet je ook hoeveel per jaar? Of is dat er niet?quote:Op maandag 15 november 2021 21:47 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
18000 doden, waarvan maximaal 800 gezond en onder de 70.
Twijfel je nu aan twitter?quote:Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zal het wel niet snappen dan. Misschien moet ik maar ns inloggen op mijn twitter en het hem vertellen.
Nee, ik geef iemand die zelf serieus onderzoek kan uitvoeren heel wat meer credits dan gemiddelde leek die het interpreteert en als ik het profiel mag geloven was dat zijn eigen onderzoek, vandaar.quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 21:55 schreef ludovico het volgende:
https://twitter.com/wouterkeller/status/1460145513135845378
Dit is sinds februari 2020. In 20 maanden dus, ongeveer.quote:Op maandag 15 november 2021 21:52 schreef _I het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel per jaar? Of is dat er niet?
Beetje gek om door te tellen en volgens mij zijn er dit jaar meer jongere doden gevallen dan vorig jaar.
quote:Op maandag 15 november 2021 21:55 schreef ludovico het volgende:
https://twitter.com/wouterkeller/status/1460145513135845378
Nu geloof ik hier niet in omdat men pas bij volledig gevacced wordt geteld bij + 2 weken.quote:
Hij maakt er wel werk van idd. Maar een foutje is zo gemaakt. Goed dat we hem scherp houden!quote:Op maandag 15 november 2021 21:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, ik geef iemand die zelf serieus onderzoek kan uitvoeren heel wat meer credits dan gemiddelde leek die het interpreteert en als ik het profiel mag geloven was dat zijn eigen onderzoek, vandaar.
Nee, ik ben humble als het zijn eigen onderzoek is, maar het is voor mij niet logisch als ik het zo lees.quote:Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef _I het volgende:
[..]
Hij maakt er wel werk van idd. Maar een foutje is zo gemaakt. Goed dat we hem scherp houden!
ik heb dat ook gelezen, iemand hier een bron van?quote:Op maandag 15 november 2021 21:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nu geloof ik hier niet in omdat men pas bij volledig gevacced wordt geteld bij + 2 weken.
Thanks!quote:Op maandag 15 november 2021 21:57 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dit is sinds februari 2020. In 20 maanden dus, ongeveer.
Er staat eenzelfde document voor elke afgelopen maand op de site dus je zou zelf kunnen gaan rekenen, ik ben daar te lui voor :-) Het heet COVID-19_WebSite_rapport_wekelijks, zoiets.
Verschilt per onderzoek, wordt in betreffend onderzoek dan ook omschreven bij de methodologie, verder is het volgens mij ook in dit land wel zo geregeld voor het groene vinkje.quote:Op maandag 15 november 2021 22:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ik heb dat ook gelezen, iemand hier een bron van?
Wat wil je precies weten?quote:Op maandag 15 november 2021 21:52 schreef _I het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel per jaar? Of is dat er niet?
Beetje gek om door te tellen en volgens mij zijn er dit jaar meer jongere doden gevallen dan vorig jaar.
Heb het niet gelezen. Herstelde jouw belachelijke rookie mistake.quote:Op maandag 15 november 2021 21:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nu geloof ik hier niet in omdat men pas bij volledig gevacced wordt geteld bij + 2 weken.
Ik deed een Turtle edit, let me be.quote:Op maandag 15 november 2021 22:03 schreef _I het volgende:
[..]
Heb het niet gelezen. Herstelde jouw belachelijke rookie mistake.
Nouhou. Fauci zei ergens deze week dat de bescherming van de vaccinaties afnemen en dat er in elke leeftijdsgroep doden vallen. Maar aangezien er vorig jaar eigenlijk ouderen stierven, hoopte ik hier een gelijk beeld te zien. Of niet eigenlijk.quote:
quote:
?quote:Op maandag 15 november 2021 22:05 schreef _I het volgende:
[..]
Nouhou. Fauci zei ergens deze week dat de bescherming van de vaccinaties afnemen en dat er in elke leeftijdsgroep doden vallen. Maar aangezien er vorig jaar eigenlijk ouderen stierven, hoopte ik hier een gelijk beeld te zien. Of niet eigenlijk.
Want dat zou raar zijn, als ze meer gevaar lopen aan het einde van hun bescherming dan voor de vaccinatie.
Zal wel semantiek zijn geweest.
I know.quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 22:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
?
onder de 60 valt niet zoveel bijzonders te zien in die cijfers. Maar erg up to date is CBS niet.
even snel gekeken:quote:Op maandag 15 november 2021 22:05 schreef _I het volgende:
[..]
Nouhou. Fauci zei ergens deze week dat de bescherming van de vaccinaties afnemen en dat er in elke leeftijdsgroep doden vallen. Maar aangezien er vorig jaar eigenlijk ouderen stierven, hoopte ik hier een gelijk beeld te zien. Of niet eigenlijk.
Want dat zou raar zijn, als ze meer gevaar lopen aan het einde van hun bescherming dan voor de vaccinatie.
Zal wel semantiek zijn geweest.
Ja.quote:Op maandag 15 november 2021 22:27 schreef mspoez het volgende:
[..]
[..]
even snel gekeken:
november 20: totaal 8141 waarvan 864 onder de 70 en daarvan dan weer max 281 zonder aandoeningen.
--> 3% kans voor een gezonde 70minner om dood te gaan aan of met corona
november 21: totaal 18612 waarvan 2066 onder de 70 en 786 zonder voorliggend lijden
--> 4% kans. De bescherming is dus gestegen.
Kan je daar iets mee?
Ja klopt, ik bedoelde: 4% van de doden waren gezonde 70minners.quote:Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef _I het volgende:
[..]
Ja.
Denk alleen dat je niet 4% kans hebt om dood te gaan als 70-, 4% van de totale overlijdens waren gezonde 70-ers.
De kans is iets van 99,9 dat je het overleefd als je het krijgt als gezonde jeugdige.
Dus het aandeel jongere is gestegen, dus de bescherming is afgenomen.
Als 25-30% de ziekte heeft opgelopen ondertussen cq 5 miljoen ofzo.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef mspoez het volgende:
ja klopt
[..]
Ja klopt, ik bedoelde: 4% van de doden waren gezonde 70minners. Even verzinnen hoe je dan uitrekent wat de kans is om het te overleven.
Onder de 40 wordt niet gerapporteerd door het RIVM, sorry, ik ben ook maar een leek.quote:Op maandag 15 november 2021 22:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als 25-30% de ziekte heeft opgelopen ondertussen cq 5 miljoen ofzo.
En er zijn er 200 overleden...
Dan is de kans 5.000*5 = 1/25.000 en dat is dan gemiddeld van iedereen onder de 70...
Specificeer het eens naar de 40 ofzo
Ofwel kans van 24999/25000 om het te overleven als gezonde 70-'er zonder onderliggen lijden.
Het contact met de gevaccineerde familieleden lijkt me ook ongemakkelijk, hen was beloofd dat je met het vaccin niet op de IC zou belanden?quote:Op maandag 15 november 2021 22:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Er liggen heel veel ongevaccineerden op de ic en het contact met hun familie is vaak erg ongemakkelijk en kost veel onnodige energie' aldus de ic-verpleegkundige bij OP1.
quote:Op maandag 15 november 2021 22:47 schreef mspoez het volgende:
[..]
Onder de 40 wordt niet gerapporteerd door het RIVM, sorry, ik ben ook maar een leek.
Dat was niet waar de aflevering over ging. In de eerste 15 minuten ging het 10 minuten over ongevaccineerden en welke gevolgen die groep heeft op onze gezondheidszorg.quote:Op maandag 15 november 2021 22:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Het contact met de gevaccineerde familieleden lijkt me ook ongemakkelijk, hen was beloofd dat je met het vaccin niet op de IC zou belanden?
Het zijn de gebruikelijke clichés. Rioolaflevering.quote:Op maandag 15 november 2021 22:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Er liggen heel veel ongevaccineerden op de ic en het contact met hun familie is vaak erg ongemakkelijk en kost veel onnodige energie' aldus de ic-verpleegkundige bij OP1.
Wat vond je van de emotionele nierpatiënt wiens transplantatie al meerdere keren was uitgesteld vanwege ongevaccineerde patienten en nu bang is om te overlijden ondanks dat er een geschikte nier is voor hem?quote:Op maandag 15 november 2021 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het zijn de gebruikelijke clichés. Rioolaflevering.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 15 november 2021 23:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vond je van de emotionele nierpatiënt wiens transplantatie al meerdere keren was uitgesteld vanwege ongevaccineerde patienten en nu bang is om te overlijden ondanks dat er een geschikte nier is voor hem?
Dat gebeurt toch ook bij mensen die andere aandoeningen hebben, dat geldt toch niet alleen voor ongevaccineerden? Het probleem is te weinig capaciteit, gaan we nu mensen de schuld geven die daar terecht komen?quote:Op maandag 15 november 2021 23:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vond je van de emotionele nierpatiënt wiens transplantatie al meerdere keren was uitgesteld vanwege ongevaccineerde patienten en nu bang is om te overlijden ondanks dat er een geschikte nier is voor hem?
Joh een zinvolle discussie is toch niet meer aan te gaan. Laat gaan en lach om de stemmingmakerij.quote:Op maandag 15 november 2021 23:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook bij mensen die andere aandoeningen hebben, dat geldt toch niet alleen voor ongevaccineerden? Het probleem is te weinig capaciteit, gaan we nu mensen de schuld geven die daar terecht komen?
De aflevering begon met dat hun ziekenhuis vol lag met ongevaccineerden en dan vooral de patienten in slechtere staat, zoals op de ic.quote:Op maandag 15 november 2021 23:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook bij mensen die andere aandoeningen hebben, dat geldt toch niet alleen voor ongevaccineerden? Het probleem is te weinig capaciteit, gaan we nu mensen de schuld geven die daar terecht komen?
De aflevering begon met een bolle ic-verpleegster die als 2e vraag kreeg: "vaccinatiespijt, hoor je dat weleens?"quote:Op maandag 15 november 2021 23:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De aflevering begon met dat hun ziekenhuis vol lag met ongevaccineerden en dan vooral de patienten in slechtere staat, zoals op de ic.
Ze moeten natuurlijk draagvlak creëren voor 2G.quote:Op maandag 15 november 2021 23:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De aflevering begon met dat hun ziekenhuis vol lag met ongevaccineerden en dan vooral de patienten in slechtere staat, zoals op de ic.
Een frontale aanval is er aan de gang om de laatste restjes te ronselen en degene die ze al beet hebben in de richting van boosters (waarom heten het boosters? waarom geen officiele namen zoals de 1e en 2e?) te duwen.quote:Op maandag 15 november 2021 23:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk draagvlak creëren voor 2G.
Het lijkt ook steeds sneller te gaan, ze hebben haast. In Oostenrijk en Belgie wordt inmiddels al over een vaccinatieplicht gesproken. Terwijl er een paar weken geleden nog niks aan de hand was.quote:Op maandag 15 november 2021 23:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een frontale aanval is er aan de gang om de laatste restjes te ronselen en degene die ze al beet hebben in de richting van boosters (waarom heten het boosters? waarom geen officiele namen zoals de 1e en 2e?) te duwen.
Mega-doorzichtig alles maar helaas sidderen en beven al genoeg NLers van alle MSM signalen en geluiden; 20k besmettingen,,, alleen maar ongevaxxte mensen in ziekenhuis... lockdowns, coronapas nog verder uitgebreid, 2G, 1G, beperkingen, uitsluiting, etc.
Er is gewoon een vorm van oorlog gaande...
Varianten zwakken over het algemeen steeds verder af. hoe gevaarlijk is de huidige variant?quote:Op maandag 15 november 2021 23:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het gaat nu over het gevaar van nieuwe varianten.
Volgens mij niet heel veel gevaarlijker dan de originele variant. Wel veel besmettelijker.quote:Op maandag 15 november 2021 23:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Varianten zwakken over het algemeen steeds verder af. hoe gevaarlijk is de huidige variant?
Meer snotneuzenquote:Op maandag 15 november 2021 23:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij niet heel veel gevaarlijker dan de originele variant. Wel veel besmettelijker.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/369708762/cu-wil-1-g-en-massaal-testenquote:Op maandag 15 november 2021 23:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Het wordt straks 2g+ tvt.
Ik vroeg me al af hoe ze anders de cijfers kunstmatig hoog gingen houden.
De cijfers gaan dalen dan kunnen ze zeggen dat het werkt.quote:Op maandag 15 november 2021 23:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Het wordt straks 2g+ tvt.
Ik vroeg me al af hoe ze anders de cijfers kunstmatig hoog gingen houden.
Niets vreemds gezien de situatie. Geheel in de lijn der verwachtingen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Canadese toestanden in Belgie, komt steeds dichterbij. Zo creëer je wel chaos in de zorg. Dit lijkt op controlled demolition.
Paar weken/maanden lopen we achter ja. Alhoewel, we zijn het 1e land in west europa in een soort van lockdown.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:07 schreef KNAK het volgende:
[..]
Niets vreemds gezien de situatie. Geheel in de lijn der verwachtingen.
Uiteraard te fucked up voor woorden, maar dan nog,.. valt mee dat wij geregeld achter lopen op de rest.
Interessant om te zien. Komende maanden zijn toch wel een beetje 'erop of eronder' voor mijn gevoel.quote:Op maandag 15 november 2021 23:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/nieuws/369708762/cu-wil-1-g-en-massaal-testen
De CU denkt daar iets anders over
20k besmettingen.
En de herfst (als in lagere temperaturen) is nog maar net begonnen![]()
Dat zijn nog 5 lange maanden griepseizoen die ze kunnen misbruiken. Genoeg tijd voor 3 extra boosters in ieders flikker
Met alle respect maar hoe moet dit nou weer kunnen....quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De invoering van een coronatoegangsbewijs op het werk introduceert ook de mogelijkheid om weigerende werknemers te ontslaan. Dat verwachten arbeidsjuristen. Wel zullen werkgevers hiervoor moeten aantonen dat het onmogelijk is om hen op een andere manier veilig aan het werk te houden, bijvoorbeeld door hen te laten thuiswerken.
„Maar als de werknemer weigerachtig blijft en de werkgever heeft die alternatieven niet, dan houdt het een keer op”, zegt Yvonne Erkens, universitair hoofddocent arbeidsrecht aan de Universiteit Leiden.
Het kabinet wil werkgevers de mogelijkheid geven om personeel van de werkvloer te weren als die geen geldige QR-code kunnen tonen, al is nog onduidelijk of het parlement dit steunt. Werknemers moeten dan met hun coronapas aantonen dat zij volledig gevaccineerd, recent hersteld óf negatief getest zijn. Sectoren als de horeca en theaters, die hun bezoekers al om een coronapas moeten vragen, wil het kabinet zelfs kunnen verplichten om ook hun personeel te controleren.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20211115
Waarom niet? Als ik kijk wat ik allemaal al onmogelijk heb geacht..quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Met alle respect maar hoe moet dit nou weer kunnen....
Openlijke discriminatie. Zo een wet kan helemaal niet.
Dit zijn bijzondere tijden, alles kanquote:Op dinsdag 16 november 2021 00:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Met alle respect maar hoe moet dit nou weer kunnen....
Openlijke discriminatie. Zo een wet kan helemaal niet.
Dit gaat niet om zorg.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Canadese toestanden in Belgie, komt steeds dichterbij. Zo creëer je wel chaos in de zorg. Dit lijkt op controlled demolition.
Voor jezelf bedoel je dan?quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik kijk wat ik allemaal al onmogelijk heb geacht..
Werkgevers moeten toch een "veilige werkomgeving" creëren ?
Makkie.
Ja als het in het 3e rijk kan kan het hier ook.. Over de hele wereld.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dit zijn bijzondere tijden, alles kan
Nee ik vind mijn werkplek veilig genoeg.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor jezelf bedoel je dan?
Kan ik dan bij de rechter bot halen dat ik mijn persoonlijk risico op een andere manier wil verlagen dmv het dragen van kniebeschermers?
Een kans van 10% meer dan 0.0001% kans op besmetting van een collega kan toch geen juridische consequenties hebben??quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik vind mijn werkplek veilig genoeg.
Bedoel meer dat ze een QR-check op het werk best wel ergens onder kunnen wegschrijven. Hetzij onder de coronawet of een arbeidsrechtelijke grondslag.
Het gaat dan met name om pro-vaxx extremisten die zich 'onveilig' voelen op ze werkvloer. En, geloof me, die heb ik op kantoor zitten.
Zou het niet mogen hebben nee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een kans van 10% meer dan 0.0001% kans op besmetting van een collega kan toch geen juridische consequenties hebben??
Wie gelooft dit?quote:De ziekenhuizen adviseerden minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke eerder al om niet-gevaccineerd zorgpersoneel te schorsen en desnoods te ontslaan.
Wat moeten we nou? Onderduiken? Lol....quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou het niet mogen hebben nee.
Maar je ziet steeds meer dat de QR centraal komt te staan en dat de virologische discussie er al niet meer toe doet.
Ziekenhuizen hebben al personeelstekort maar ze vinden dat een deel ontslagen moet worden omdat ze een gevaar zijn, terwijl ze vorig jaar allemaal ongevaccineerd rondliepen? Nu grotendeels immuun waarschijnlijk.quote:
Men moet zich gaan verenigen..... Denk ik... Voor het te laat is..quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ziekenhuizen hebben al personeelstekort maar ze vinden dat een deel ontslagen moet worden omdat ze een gevaar zijn, terwijl ze vorig jaar allemaal ongevaccineerd rondliepen? Nu grotendeels immuun waarschijnlijk.
Ik heb altijd zo'n gevoel dat dat nutteloos is, misschien zal t wel iets helpen. maar massaal weglopen bij een bedrijf en bij niks meer kopen in een winkel lijkt me effectiever.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Men moet zich gaan verenigen..... Denk ik... Voor het te laat is..
Misschien toch maar eens naar een demonstratie...
Afwachten. Hondsbrutaal zijn en dom doordoen alsof je achterlijk bent.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat moeten we nou? Onderduiken? Lol....
idd vooral bangmakerij op dit moment. maar dat is in Australie wel anders, dus die kant gaat t wel op lijkt me.quote:Op dinsdag 16 november 2021 01:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Afwachten. Hondsbrutaal zijn en dom doordoen alsof je achterlijk bent.
Ik merk dat heel veel mensen bij de voorbespiegelingen de prik al zijn gaan halen. Eigenlijk slechts met de power of suggestion tot nu toe.
We zullen het zien of de soep werkelijk zo heet wordt opgediend. Tot nu toe ben ik nog niet echt benadeeld. Maar ik ben niet zo bang aangelegd in mijn gedrag, en desperate times call for desperate measures
Men moet zich gaan verenigen..... Denk ik... Voor het te laat is..quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ziekenhuizen hebben al personeelstekort maar ze vinden dat een deel ontslagen moet worden omdat ze een gevaar zijn, terwijl ze vorig jaar allemaal ongevaccineerd rondliepen? Nu grotendeels immuun waarschijnlijk.
Het gaat om het netwerken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 01:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n gevoel dat dat nutteloos is, misschien zal t wel iets helpen. maar massaal weglopen bij een bedrijf en bij niks meer kopen in een winkel lijkt me effectiever.
Met dat coronawet kunnen doen wat ze willen.Onze 'arbeidsrechten' kunnen ze uit de raam gooijen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik vind mijn werkplek veilig genoeg.
Bedoel meer dat ze een QR-check op het werk best wel ergens onder kunnen wegschrijven. Hetzij onder de coronawet of een arbeidsrechtelijke grondslag.
Het gaat dan met name om pro-vaxx extremisten die zich 'onveilig' voelen op ze werkvloer. En, geloof me, die heb ik op kantoor zitten.
Die second amendement wordt alleen nooit gebruikt, dat hadden ze 20 jaar geleden al moeten doen. Het gaat steeds n stapje verder.quote:Op dinsdag 16 november 2021 01:11 schreef ludovico het volgende:
Hebben ze bij defensie een eed afgelegd?
Ik heb het nooit zo sterk gevoeld als nu maar die Amerikanen met hun heilige constitution en second amendement..
Nooit gedacht dat die zo belangrijk zou zijn.
Beter dan de vaccins zelf in elk gevalquote:Op maandag 15 november 2021 21:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Rijen bij Oostenrijkse priklocaties door lockdown ongevaccineerden
De lockdown is maandag ingegaan en geldt alleen voor ongevaccineerden. Zij mogen alleen voor werk, school of boodschappen of om medische redenen hun huis verlaten. Dit uitgaansverbod treft ongeveer 2 miljoen van de 9 miljoen inwoners.
https://www.nu.nl/290089/(...)ngevaccineerden.html
Het werkt
Duitsland gaat weer een stapje verder dan België en Nederland.quote:Wie binnenkort in Duitsland de bus of trein wil pakken, zal mogelijk zijn of haar coronabewijs moeten tonen. Net als veel andere Europese landen overwegen de Duitsers drastische stappen om een nieuwe coronagolf het hoofd te bieden.
Een van die maatregelen is het verplicht laten zien van de vaccinatiestatus, negatieve testuitslag of een bewijs van recent herstel. De zogenoemde 3G-regel, waarover het parlement zich nog moet buigen, gaat mogelijk ook gelden voor werkplekken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-weken-vol~abcf79c8/
Hmmmmquote:Op dinsdag 16 november 2021 08:33 schreef Mylene het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tekst die verwijderd is.
[ afbeelding ]
Mag ik gokken ???quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit gaat niet om zorg.
Word je al wakker Isdatzo?
Zoek je het even opquote:Op dinsdag 16 november 2021 09:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe is de situatie in de ziekenhuizen?
Hoezo worden er mensen dan ziek?quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, gedaan: die zijn er amper. Dus hoezo werken de vaccins niet.
Omdat ze niet 100% bescherming bieden tegen besmetting en ziekte werken ze niet, ondanks dat ze meer dan 90% van de ziekenhuisopnamen weten te voorkomen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo worden er mensen dan ziek?
Volgens het rivm werkt het nog prima tegen besmetting
Nee dat is wederom verschuiven van de werking..quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ze niet 100% bescherming bieden tegen besmetting en ziekte werken ze niet, ondanks dat ze meer dan 90% van de ziekenhuisopnamen weten te voorkomen?
Dat is net zoiets als zeggen dat een autogordel of airbag niet werkt nadat je een zwaar ongeluk hebt overleefd maar wel je pols hebt gebroken.
Nogmaals: omdat ze niet 100% bescherming bieden tegen besmetting en ziekte werken ze niet, ondanks dat ze meer dan 90% van de ziekenhuisopnamen weten te voorkomen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is wederom verschuiven van de werking..
Het zou mensen beschermen tegen besmetting.. blijkt dus van niet!
Dus 90% van de besmette ongevaccineerden komt in het ziekenhuis volgens jou ???quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nogmaals: omdat ze niet 100% bescherming bieden tegen besmetting en ziekte werken ze niet, ondanks dat ze meer dan 90% van de ziekenhuisopnamen weten te voorkomen?
Nee, dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus 90% van de besmette ongevaccineerden komt in het ziekenhuis volgens jou ???
Men wilt het probleem niet oplossen dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:14 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Bijna 2 jaar geleden..
wat is er sindsdien gedaan???
quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe is de situatie in de ziekenhuizen?
quote:Antwerpse ziekenhuizen maken zich grote zorgen: “Alle alarmbellen gaan af, het virus zit weer overal”
...
Allemaal gevaccineerden
“Het profiel van de intensieve patiënten bij ons?”, aldus Deckers. “Het zijn nu allemaal gevaccineerden met doorbraakinfecties. Relatief jonge mensen van 55 tot 60 jaar, redelijk wat met immuunproblemen. Maar we zien toch ook verschillende zwaar zieke jongere mensen, van 30 tot 35 jaar. De vraag is dus of de vaccins nog zo goed werken.”
...
https://www.gva.be/cnt/dmf20211105_97146276
ligt er aan hoelang dat is geleden dat ze gevaccineerd zijn? die vaccins werken maar +/- 6 mndquote:
Vreemd dat dat pas later bekend wordt allemaal. op het moment van prikken begin dit jaar wist niemand dat er boosters nodig zouden zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ligt er aan hoelang dat is geleden dat ze gevaccineerd zijn? die vaccins werken maar +/- 6 mnd
ik wist het wel, door medische artikelen te lezen, ook op de twitter naar Hugo gezet, natuurlijk geen antwoord, Hugo loopt overal achter aan, is nooit pro actief.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Vreemd dat dat pas later bekend wordt allemaal. op het moment van prikken begin dit jaar wist niemand dat er boosters nodig zouden zijn.
Als mensen van te voren zouden weten dat er ook boosters nodig zijn hadden veel mensen die 1e prik niet eens genomen denk ik zomaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wist het wel, door medische artikelen te lezen, ook op de twitter naar Hugo gezet, natuurlijk geen antwoord, Hugo loopt overal achter aan, is nooit pro actief.
Waarom nog testen? volgens veel Fokkers werkt t goedquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:51 schreef Mytho het volgende:
waarom stok diep in neus? speeksel test kan ook volgens onderzoek.
"Conclusion:
Saliva sampling seems to be a similarly sensitive and less costly alternative that could replace nasopharyngeal swabs for collection of clinical samples for SARS-CoV-2 testing."
https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-6569
het is gewoon burger pesterij om de vaccine te testen.
dansen met Janssen zit nog in test fase.
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04505722
Estimated Study Completion Date : January 2, 2023
pfizer
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728
Estimated Study Completion Date : May 2, 2023
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:11 schreef greysbones het volgende:
https://dub.uu.nl/nl/acht(...)ssen-gedaan%E2%80%99
De Volkskrant noemde u onlangs een epidemioloog: een wetenschapper die de verspreiding van ziekten binnen en tussen populaties onderzoekt. Maar op de website van het UMC staat dat u arts-microbioloog bent. Wat bent u precies?
“Arts-microbioloog. Ik doe wel veel epidemiologisch werk. Mijn werk heeft zich altijd gefocust op klinisch onderzoek naar antibioticaresistentie en infecties in ziekenhuizen. Voor deze crisis had ik nog nooit iets met virussen gedaan.”
Omdat ze hiermee DNA verzamelen en het in een grote database stoppenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:51 schreef Mytho het volgende:
"Conclusion:
Saliva sampling seems to be a similarly sensitive and less costly alternative that could replace nasopharyngeal swabs for collection of clinical samples for SARS-CoV-2 testing."
pfizer
Want dat kan niet met speekselquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Omdat ze hiermee DNA verzamelen en het in een grote database stoppen
Velen zullen weer gesust zijnquote:Boosters blijken nog pak beter te beschermen dan volledige vaccinatie volgens nieuwe studie: hoe goed ze wel werken is te zien in Israël
Volgens een nieuwe studie uit het Verenigd Koninkrijk zouden de boostervaccins onze immuniteit tegen het coronavirus niet alleen verbeteren, maar zelfs beter maken dan de bescherming die we origineel kregen na een volledige vaccinatie. Hoe goed ze wel werken, is duidelijk te zien in Israël, waar intussen meer dan 40 procent van de bevolking een extra prik gekregen heeft.
...
“Extreem efficiënt”
Volgens topexpert Ran Balicer van de Israëlische gezondheidsdienst Clalit tonen de resultaten van de studie “op een overtuigende manier” aan dat een derde dosis van het Pfizervaccin “extreem efficiënt” is.
https://www.hln.be/buiten(...)-in-israel~a444637f/
is dat niet dezelfde spuit als die 1e 2?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:02 schreef UncleScorp het volgende:
De propaganda machine draait weer op volle toeren ...
[..]
Velen zullen weer gesust zijn
Als een 'topexpert' dit zegt, dat moet het wel waar zijn . De eerste twee prikjes deden niet wat ze hoorden te doen maar de derde zal echt het verschil maken ,geloof ons op ons woord, deze keer zal het anders zijn !!!quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:02 schreef UncleScorp het volgende:
De propaganda machine draait weer op volle toeren ...
[..]
Velen zullen weer gesust zijn
of doorverkopenquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Omdat ze hiermee DNA verzamelen en het in een grote database stoppen
zou goed mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
is dat niet dezelfde spuit als die 1e 2?
zo voorspelbaar die onzin.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
zou goed mogelijk zijn.
En als ie achteraf ook niet echt zo goed blijkt te werken => nieuwe variant
Of :quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
zou goed mogelijk zijn.
En als ie achteraf ook niet echt zo goed blijkt te werken => nieuwe variant
ze zijn te laat met de boosters!!1!quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:37 schreef _I het volgende:
https://www.irishtimes.co(...)ve-gp-says-1.4721710
Het gebrek aan natuurlijke immuniteit is de drijfveer achter de hausse aan besmettingen in Waterford.
Zal nu naarmate het aantal booster stijgt de werking steeds korter worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of :
'Die 4e prik gaat wel werken hoor!'
Honest!
Zo werkt t bij junkies ook iddquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zal nu naarmate het aantal booster stijgt de werking steeds korter worden.
Als in meer dan 2 jaar ja...quote:
Tekort aan zorgpersoneel...quote:
Laten we dan maar niks doen ja, dan weet je zeker dit probleem in stand blijft. Trouwens ik heb ergens gelezen dat als je IC personeel specifiek voor covid opleidt dat het geen 6 jaar duurt maar 2 jaar. Kan niet verifiëren of dat echt zo is.quote:
Het probleem wordt steeds erger, in andere landen wordt zorgpersoneel ook ontslagen vanwege geen prik. Het lijkt wel een complot.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tekort aan zorgpersoneel...
In Belgie wordt de prik verplicht voor het zorgpersoneel. Al wie niet op tijd geprikt is wordt ontslagen.
Wat een doeltreffende manier om het tekort aan zorgpersoneel aan te pakken.
Dus volgend jaar nog snellere overbelasting van de ziekenhuizen en zo blijven ze achter de eigen staart aanlopen.
binnenkort zijn n aantal niet meer welkom daar vanwege geen vaccinatie. dan kunnen ze gelijk die poppenkast opdoeken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:33 schreef controlaltdelete het volgende:
De voorstelling is weer bezig jongens
ik denk het welquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:10 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar was het ook een verspreking of niet?
quote:
Heel gek maar veel gevaccineerden kunnen dit niet accepteren ofzo want ze blijven vasthouden aan eerdere beweringen dat ze veeeeel minder besmettelijk zijn, of minder lang etc. etc.quote:
Dat zou best kunnen. Wat een theater inderdaad, Goede Tijden Slechte Tijden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
binnenkort zijn n aantal niet meer welkom daar vanwege geen vaccinatie. dan kunnen ze gelijk die poppenkast opdoeken.
Het hele verhaal deugt van geen kanten. Bij VVD niet en D66 niet. Elke vraag wordt ontdoken of met emotioneel theatraal gedrag beantwoord.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:26 schreef greysbones het volgende:
Ze gooien het nu op dat de QR pas controle niet goed wordt gedaan
daarom werkt het niet![]()
![]()
![]()
De QR pas is het doel, niet een middel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:32 schreef _I het volgende:
[..]
Het hele verhaal deugt van geen kanten. Bij VVD niet en D66 niet. Elke vraag wordt ontdoken of met emotioneel theatraal gedrag beantwoord.
Zum kotsen.
We houden ons ook niet aan de basis regels die los waren gelaten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:34 schreef ludovico het volgende:
COVID-19 weekupdate: record hoogte van ruim 110.000 positieve testuitslagen
180 weken en het hele land heeft verse natuurlijke antistoffen.
Het is echt bizar. Ze kunnen niet uitleggen hoe het zou moeten bijdragen en welke randvoorwaarden het weer stoppen. Wel dat het moet, want anders zitten we de hele winter vast!quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
De QR pas is het doel, niet een middel.
Paternotte wijst op ventilatie en... icoontjes. Raap me opquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:37 schreef _I het volgende:
[..]
Het is echt bizar. Ze kunnen niet uitleggen hoe het zou moeten bijdragen en welke randvoorwaarden het weer stoppen. Wel dat het moet, want anders zitten we de hele winter vast!
En vorige week hoefden we maar een paar weken binnen te blijven.
Script. Wel een slecht script overigens.
Paternotte volgt de wetenschapquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:32 schreef _I het volgende:
[..]
Het hele verhaal deugt van geen kanten. Bij VVD niet en D66 niet. Elke vraag wordt ontdoken of met emotioneel theatraal gedrag beantwoord.
Zum kotsen.
Mijn idee is... En ik heb het een huisarts horen zeggen bij blackbox...quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
[..]
Heel gek maar veel gevaccineerden kunnen dit niet accepteren ofzo want ze blijven vasthouden aan eerdere beweringen dat ze veeeeel minder besmettelijk zijn, of minder lang etc. etc.
Deden ze het voor een ander en nu is dat geen argument meer, en nu?
Nou, het ligt gewoon aan de ongevaccineerden, zonder enige onderbouwing en met goedkeuring of aanmoedigingen van de clowns, is er een zondebok aangewezen.
Haha, heb je een linkje?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paternotte volgt de wetenschap
toch knap aangezien er nog geen wetenschappelijk onderzoek is naar 2g
we hebben toch het icoontje toegevoegdquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Paternotte wijst op ventilatie en... icoontjes. Raap me op
Nouja, goed genoeg, in de 2e wereldoorlog was het script wss ook niet zo goed, maar wat wil je anders?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:37 schreef _I het volgende:
[..]
Het is echt bizar. Ze kunnen niet uitleggen hoe het zou moeten bijdragen en welke randvoorwaarden het weer stoppen. Wel dat het moet, want anders zitten we de hele winter vast!
En vorige week hoefden we maar een paar weken binnen te blijven.
Script. Wel een slecht script overigens.
hij is net klaarquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haha, heb je een linkje?
Wat een schaap is dat zeg. Paternotte. Met zijn moraal narcistische kop.
Wat een pretletter.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou hij het zelf geloven?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paternotte volgt de wetenschap
toch knap aangezien er nog geen wetenschappelijk onderzoek is naar 2g
4e prik is heiligquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of :
'Die 4e prik gaat wel werken hoor!'
Honest!
Maareh 2G is het doel, niet een middel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is net klaar![]()
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
Een direct antwoord zou lekker zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja, goed genoeg, in de 2e wereldoorlog was het script wss ook niet zo goed, maar wat wil je anders?
Had al het vermoeden... Stok naar je frontale kwab is overkill.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:51 schreef Mytho het volgende:
"Conclusion:
pfizer
Dat werkt niet, het moet net niet binnen het normale kader passen zodat men denkt "het zal toch niet" ipv: "Oorlog".quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:50 schreef _I het volgende:
[..]
Een direct antwoord zou lekker zijn.
Duurt lang.
Met alle respect maar virologen weten geen fuck van epidemiën, en epidemiologen weten als het goed is hoe onvoorspelbaar virussen zich gedragen, dus zij weten ook niks.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:11 schreef greysbones het volgende:
https://dub.uu.nl/nl/acht(...)ssen-gedaan%E2%80%99
De Volkskrant noemde u onlangs een epidemioloog: een wetenschapper die de verspreiding van ziekten binnen en tussen populaties onderzoekt. Maar op de website van het UMC staat dat u arts-microbioloog bent. Wat bent u precies?
“Arts-microbioloog. Ik doe wel veel epidemiologisch werk. Mijn werk heeft zich altijd gefocust op klinisch onderzoek naar antibioticaresistentie en infecties in ziekenhuizen. Voor deze crisis had ik nog nooit iets met virussen gedaan.”
Nou, even serieus, denk wel dat er al oorlog is. Of dat we hem al verloren hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat werkt niet, het moet net niet binnen het normale kader passen zodat men denkt "het zal toch niet" ipv: "Oorlog".
Nieuw virus, nieuwe gen therapieën, globaal, open grenzen..quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Met alle respect maar virologen weten geen fuck van epidemiën, en epidemiologen weten als het goed is hoe onvoorspelbaar virussen zich gedragen, dus zij weten ook niks.
Alles op de onderbuik.
Als je je ramen moeten open doen voor ventilatie en het koud buiten is, dan moet je je CV vaker aan, dus dat ook slecht voor het milieu en je energie kosten is?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Luchten is energievriendelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je je ramen moeten open doen voor ventilatie en het koud buiten is, dan moet je je CV vaker aan, dus dat ook slecht voor het milieu en je energie kosten is?
Verklaart wel waarom die ouwe op gezondheidszorg flauwviel non.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:56 schreef _I het volgende:
Denk eerder dat er een aantal gechanteerd worden en dat ze in een wurggreep gehouden worden. Enige logische verklaring die er bij mij nog in gaat.
Dat was ook het moment dat ik omsloeg.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom die ouwe op gezondheidszorg flauwviel non.
Dankje! Ik wist niet dat het zo'n grote verschil maakt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:06 schreef _I het volgende:
[..]
Luchten is energievriendelijk.
https://duurzaamheidskompas.nl/blogs/winter-zet-je-raam-open/
Ik doe het al jaren, ook als het wat kouder is zet ik het raam vaak op een kier. Zo'n duffe warmte kan ik niet tegen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:06 schreef _I het volgende:
[..]
Luchten is energievriendelijk.
https://duurzaamheidskompas.nl/blogs/winter-zet-je-raam-open/
Het voelt ook tegen-intuïtief.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje! Ik wist niet dat het zo'n grote verschil maakt.
Dankje!quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:14 schreef _I het volgende:
[..]
Het voelt ook tegen-intuïtief.
Jij een goedkopere en gezondere winter!
Dat had dus ook gemakkelijk 48 kunnen zijn!quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje!
Nu snap ik waarom dat m'n stroom en gas rekening (52 euro p/m) zo vreselijk hoog is.
Je snapt er geen fuck van, lul niet slap.quote:Ik vertrouw de wetenschap!#$@!$@!
Een doel voor wat?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
De QR pas is het doel, niet een middel.
Controlequote:
Great news- das toch twee Westmalle Tripels extra per maand!quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:21 schreef _I het volgende:
[..]
Dat had dus ook gemakkelijk 48 kunnen zijn!
Hahahahaquote:"Dat is wetenschap, we hebben een duidelijk model liggen, OMT gaat er vrijdag over praten... Laten we meewegen... Wat de wetenschap zegt"
quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
overheden houden niet van controle, dat is een complottheorie.
CO2 krediet. Negatieve rente, geen vlees meer eten, een staat die weet waar je bent. Contant geld weg. Social credit score.quote:
Waarom zou de staat dit willen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
CO2 krediet. Negatieve rente, geen vlees meer eten, een staat die weet waar je bent. Contant geld weg. Social credit score.
Hahahaha, jezus, vraag dat alsjeblieft aan je basisschool docente.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou de staat dit willen?
-55 minuten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:30 schreef _I het volgende:
[..]
Dude, zit je de herhaling te kijken? Fleur heeft al 15 minuten niets gezegd.
Waarom wil de CCP dat in China? misschien om dezelfde reden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou de staat dit willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |