abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2021 @ 23:29:17 #151
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202196209
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 23:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Volgens mij niet heel veel gevaarlijker dan de originele variant. Wel veel besmettelijker.
Meer snotneuzen :o
  maandag 15 november 2021 @ 23:48:53 #152
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202196388
Het wordt straks 2g+ tvt.

Ik vroeg me al af hoe ze anders de cijfers kunstmatig hoog gingen houden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 15 november 2021 @ 23:53:33 #153
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202196420
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 23:48 schreef inslagenreuring het volgende:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/369708762/cu-wil-1-g-en-massaal-testen

De CU denkt daar iets anders over :')

20k besmettingen.
En de herfst (als in lagere temperaturen) is nog maar net begonnen _O-

Dat zijn nog 5 lange maanden griepseizoen die ze kunnen misbruiken. Genoeg tijd voor 3 extra boosters in ieders flikker :D
Mai pben rai~!
pi_202196448
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 23:48 schreef inslagenreuring het volgende:

De cijfers gaan dalen dan kunnen ze zeggen dat het werkt.
Plaats hier uw advertentie
pi_202196471
twitter

Canadese toestanden in Belgie, komt steeds dichterbij. Zo creëer je wel chaos in de zorg. Dit lijkt op controlled demolition.
  dinsdag 16 november 2021 @ 00:07:57 #156
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202196520
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

Canadese toestanden in Belgie, komt steeds dichterbij. Zo creëer je wel chaos in de zorg. Dit lijkt op controlled demolition.
Niets vreemds gezien de situatie. Geheel in de lijn der verwachtingen.
Uiteraard te fucked up voor woorden, maar dan nog,.. valt mee dat wij geregeld achter lopen op de rest.
Mai pben rai~!
pi_202196542
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:07 schreef KNAK het volgende:

[..]
Niets vreemds gezien de situatie. Geheel in de lijn der verwachtingen.
Uiteraard te fucked up voor woorden, maar dan nog,.. valt mee dat wij geregeld achter lopen op de rest.
Paar weken/maanden lopen we achter ja. Alhoewel, we zijn het 1e land in west europa in een soort van lockdown.
  dinsdag 16 november 2021 @ 00:18:47 #158
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202196578
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 23:53 schreef KNAK het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/nieuws/369708762/cu-wil-1-g-en-massaal-testen

De CU denkt daar iets anders over :')

20k besmettingen.
En de herfst (als in lagere temperaturen) is nog maar net begonnen _O-

Dat zijn nog 5 lange maanden griepseizoen die ze kunnen misbruiken. Genoeg tijd voor 3 extra boosters in ieders flikker :D
Interessant om te zien. Komende maanden zijn toch wel een beetje 'erop of eronder' voor mijn gevoel.

Of Nederland is er flauw van. Of het is een kleine prelude van jaren dezelfde draaiboeken.

Tevens interessant om te zien of ik ontslagen word. En vervolgens mijn rijkdom moet halen uit het parasiteren en kapot maken van de NWO/ het nieuwe normaal.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202196607
De invoering van een coronatoegangsbewijs op het werk introduceert ook de mogelijkheid om weigerende werknemers te ontslaan. Dat verwachten arbeidsjuristen. Wel zullen werkgevers hiervoor moeten aantonen dat het onmogelijk is om hen op een andere manier veilig aan het werk te houden, bijvoorbeeld door hen te laten thuiswerken.

„Maar als de werknemer weigerachtig blijft en de werkgever heeft die alternatieven niet, dan houdt het een keer op”, zegt Yvonne Erkens, universitair hoofddocent arbeidsrecht aan de Universiteit Leiden.

Het kabinet wil werkgevers de mogelijkheid geven om personeel van de werkvloer te weren als die geen geldige QR-code kunnen tonen, al is nog onduidelijk of het parlement dit steunt. Werknemers moeten dan met hun coronapas aantonen dat zij volledig gevaccineerd, recent hersteld óf negatief getest zijn. Sectoren als de horeca en theaters, die hun bezoekers al om een coronapas moeten vragen, wil het kabinet zelfs kunnen verplichten om ook hun personeel te controleren.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20211115
pi_202196648
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De invoering van een coronatoegangsbewijs op het werk introduceert ook de mogelijkheid om weigerende werknemers te ontslaan. Dat verwachten arbeidsjuristen. Wel zullen werkgevers hiervoor moeten aantonen dat het onmogelijk is om hen op een andere manier veilig aan het werk te houden, bijvoorbeeld door hen te laten thuiswerken.

„Maar als de werknemer weigerachtig blijft en de werkgever heeft die alternatieven niet, dan houdt het een keer op”, zegt Yvonne Erkens, universitair hoofddocent arbeidsrecht aan de Universiteit Leiden.

Het kabinet wil werkgevers de mogelijkheid geven om personeel van de werkvloer te weren als die geen geldige QR-code kunnen tonen, al is nog onduidelijk of het parlement dit steunt. Werknemers moeten dan met hun coronapas aantonen dat zij volledig gevaccineerd, recent hersteld óf negatief getest zijn. Sectoren als de horeca en theaters, die hun bezoekers al om een coronapas moeten vragen, wil het kabinet zelfs kunnen verplichten om ook hun personeel te controleren.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20211115
Met alle respect maar hoe moet dit nou weer kunnen....

Openlijke discriminatie. Zo een wet kan helemaal niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 16 november 2021 @ 00:37:14 #161
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202196656
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom niet? Als ik kijk wat ik allemaal al onmogelijk heb geacht..

Werkgevers moeten toch een "veilige werkomgeving" creëren ?

Makkie.
pi_202196658
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit zijn bijzondere tijden, alles kan :s)
pi_202196659
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

Dit gaat niet om zorg.

Word je al wakker Isdatzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202196668
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waarom niet? Als ik kijk wat ik allemaal al onmogelijk heb geacht..

Werkgevers moeten toch een "veilige werkomgeving" creëren ?

Makkie.
Voor jezelf bedoel je dan?

Kan ik dan bij de rechter bot halen dat ik mijn persoonlijk risico op een andere manier wil verlagen dmv het dragen van kniebeschermers?
pi_202196671
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dit zijn bijzondere tijden, alles kan :s)
Ja als het in het 3e rijk kan kan het hier ook.. Over de hele wereld.
Onvoorstelbaar. Een beetje onzichtbare centrale macht kan dit bereiken serieus?
pi_202196677
Die fragiliteit mbt "veilige werkomgeving" is in de publieke opinie allicht veranderd maar slaat wetenschappelijk nergens op. Een rechter moet naar de feiten kijken.
  dinsdag 16 november 2021 @ 00:43:20 #167
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202196683
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Voor jezelf bedoel je dan?

Kan ik dan bij de rechter bot halen dat ik mijn persoonlijk risico op een andere manier wil verlagen dmv het dragen van kniebeschermers?
Nee ik vind mijn werkplek veilig genoeg.

Bedoel meer dat ze een QR-check op het werk best wel ergens onder kunnen wegschrijven. Hetzij onder de coronawet of een arbeidsrechtelijke grondslag.

Het gaat dan met name om pro-vaxx extremisten die zich 'onveilig' voelen op ze werkvloer. En, geloof me, die heb ik op kantoor zitten. :')
pi_202196686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:43 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee ik vind mijn werkplek veilig genoeg.

Bedoel meer dat ze een QR-check op het werk best wel ergens onder kunnen wegschrijven. Hetzij onder de coronawet of een arbeidsrechtelijke grondslag.

Het gaat dan met name om pro-vaxx extremisten die zich 'onveilig' voelen op ze werkvloer. En, geloof me, die heb ik op kantoor zitten. :')
Een kans van 10% meer dan 0.0001% kans op besmetting van een collega kan toch geen juridische consequenties hebben??
pi_202196687
Met minder draconische maatregelen wordt er meer gezondheidswinst behaald. Je collega draagt maar een fucking helm de hele dag.
  dinsdag 16 november 2021 @ 00:48:08 #170
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202196697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Een kans van 10% meer dan 0.0001% kans op besmetting van een collega kan toch geen juridische consequenties hebben??
Zou het niet mogen hebben nee.

Maar je ziet steeds meer dat de QR centraal komt te staan en dat de virologische discussie er al niet meer toe doet.
pi_202196711
quote:
De ziekenhuizen adviseerden minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke eerder al om niet-gevaccineerd zorgpersoneel te schorsen en desnoods te ontslaan.
Wie gelooft dit?

POLL
pi_202196716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zou het niet mogen hebben nee.

Maar je ziet steeds meer dat de QR centraal komt te staan en dat de virologische discussie er al niet meer toe doet.
Wat moeten we nou? Onderduiken? Lol....
pi_202196717
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wie gelooft dit?

[poll=3111]
Ziekenhuizen hebben al personeelstekort maar ze vinden dat een deel ontslagen moet worden omdat ze een gevaar zijn, terwijl ze vorig jaar allemaal ongevaccineerd rondliepen? Nu grotendeels immuun waarschijnlijk.
pi_202196723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ziekenhuizen hebben al personeelstekort maar ze vinden dat een deel ontslagen moet worden omdat ze een gevaar zijn, terwijl ze vorig jaar allemaal ongevaccineerd rondliepen? Nu grotendeels immuun waarschijnlijk.
Men moet zich gaan verenigen..... Denk ik... Voor het te laat is..

Misschien toch maar eens naar een demonstratie...
pi_202196726
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Men moet zich gaan verenigen..... Denk ik... Voor het te laat is..

Misschien toch maar eens naar een demonstratie...
Ik heb altijd zo'n gevoel dat dat nutteloos is, misschien zal t wel iets helpen. maar massaal weglopen bij een bedrijf en bij niks meer kopen in een winkel lijkt me effectiever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')