die zitten al boven de 90%? denken dat het bij 100% voorbij is, dat is dezelfde aanname dat 70% voldoende zou zijn. straks 2 boosters per jaar anders geen groen vinkje en het einde van de rechtstaat.quote:Op maandag 15 november 2021 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zal België wel snel volgen.
Log in op je twitter en vertel het hem!quote:Op maandag 15 november 2021 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
.
NL tussen 50-90% van alle positieve tests wordt dus geschat op het zijn van een true positive.
Geen idee waar die kerel zijn 90% false positive vandaan haalt maar niet dit onderzoek.
Ik zal het wel niet snappen dan. Misschien moet ik maar ns inloggen op mijn twitter en het hem vertellen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:44 schreef _I het volgende:
[..]
Log in op je twitter en vertel het hem!
Wel mooi dat ze zwangerschap onder het zelfde kopje scharen als aandoeningen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:47 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
18000 doden, waarvan maximaal 800 gezond en onder de 70.
Weet je ook hoeveel per jaar? Of is dat er niet?quote:Op maandag 15 november 2021 21:47 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
18000 doden, waarvan maximaal 800 gezond en onder de 70.
Twijfel je nu aan twitter?quote:Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zal het wel niet snappen dan. Misschien moet ik maar ns inloggen op mijn twitter en het hem vertellen.
Nee, ik geef iemand die zelf serieus onderzoek kan uitvoeren heel wat meer credits dan gemiddelde leek die het interpreteert en als ik het profiel mag geloven was dat zijn eigen onderzoek, vandaar.quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 21:55 schreef ludovico het volgende:
https://twitter.com/wouterkeller/status/1460145513135845378
Dit is sinds februari 2020. In 20 maanden dus, ongeveer.quote:Op maandag 15 november 2021 21:52 schreef _I het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel per jaar? Of is dat er niet?
Beetje gek om door te tellen en volgens mij zijn er dit jaar meer jongere doden gevallen dan vorig jaar.
quote:Op maandag 15 november 2021 21:55 schreef ludovico het volgende:
https://twitter.com/wouterkeller/status/1460145513135845378
Nu geloof ik hier niet in omdat men pas bij volledig gevacced wordt geteld bij + 2 weken.quote:
Hij maakt er wel werk van idd. Maar een foutje is zo gemaakt. Goed dat we hem scherp houden!quote:Op maandag 15 november 2021 21:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, ik geef iemand die zelf serieus onderzoek kan uitvoeren heel wat meer credits dan gemiddelde leek die het interpreteert en als ik het profiel mag geloven was dat zijn eigen onderzoek, vandaar.
Nee, ik ben humble als het zijn eigen onderzoek is, maar het is voor mij niet logisch als ik het zo lees.quote:Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef _I het volgende:
[..]
Hij maakt er wel werk van idd. Maar een foutje is zo gemaakt. Goed dat we hem scherp houden!
ik heb dat ook gelezen, iemand hier een bron van?quote:Op maandag 15 november 2021 21:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nu geloof ik hier niet in omdat men pas bij volledig gevacced wordt geteld bij + 2 weken.
Thanks!quote:Op maandag 15 november 2021 21:57 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dit is sinds februari 2020. In 20 maanden dus, ongeveer.
Er staat eenzelfde document voor elke afgelopen maand op de site dus je zou zelf kunnen gaan rekenen, ik ben daar te lui voor :-) Het heet COVID-19_WebSite_rapport_wekelijks, zoiets.
Verschilt per onderzoek, wordt in betreffend onderzoek dan ook omschreven bij de methodologie, verder is het volgens mij ook in dit land wel zo geregeld voor het groene vinkje.quote:Op maandag 15 november 2021 22:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ik heb dat ook gelezen, iemand hier een bron van?
Wat wil je precies weten?quote:Op maandag 15 november 2021 21:52 schreef _I het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel per jaar? Of is dat er niet?
Beetje gek om door te tellen en volgens mij zijn er dit jaar meer jongere doden gevallen dan vorig jaar.
Heb het niet gelezen. Herstelde jouw belachelijke rookie mistake.quote:Op maandag 15 november 2021 21:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nu geloof ik hier niet in omdat men pas bij volledig gevacced wordt geteld bij + 2 weken.
Ik deed een Turtle edit, let me be.quote:Op maandag 15 november 2021 22:03 schreef _I het volgende:
[..]
Heb het niet gelezen. Herstelde jouw belachelijke rookie mistake.
Nouhou. Fauci zei ergens deze week dat de bescherming van de vaccinaties afnemen en dat er in elke leeftijdsgroep doden vallen. Maar aangezien er vorig jaar eigenlijk ouderen stierven, hoopte ik hier een gelijk beeld te zien. Of niet eigenlijk.quote:
quote:
?quote:Op maandag 15 november 2021 22:05 schreef _I het volgende:
[..]
Nouhou. Fauci zei ergens deze week dat de bescherming van de vaccinaties afnemen en dat er in elke leeftijdsgroep doden vallen. Maar aangezien er vorig jaar eigenlijk ouderen stierven, hoopte ik hier een gelijk beeld te zien. Of niet eigenlijk.
Want dat zou raar zijn, als ze meer gevaar lopen aan het einde van hun bescherming dan voor de vaccinatie.
Zal wel semantiek zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |