https://nos.nl/artikel/24(...)rden-de-nieuwe-jodenquote:Forum voor Democratie-leider Baudet noemt mensen die niet gevaccineerd zijn "de nieuwe Joden". In een Twitterbericht schrijft hij dat de situatie van nu, door de coronamaatregelen, te vergelijken is met de jaren 30 en 40. Hij ziet "de wegkijkende uitsluiters" als nazi's en NSB'ers.
Gisteren zei Baudet op een bijeenkomst van zijn partij al dat de overheid door het vaccinatiebeleid de integriteit van het menselijk lichaam en daarmee een belangrijk grondrecht schendt. "Eén handtekeningetje van Hugo de Jonge. En Willem-Alexander heeft dat maar een beetje bekrachtigd, de slappe lul."
Baudet veroorzaakte in september, in het debat over Prinsjesdag, ophef omdat hij het in een tweet over de "holocaust" had gehad. Kamerleden zeiden dat het door de aanhalingstekens leek alsof hij vraagtekens had bij de moord op 6 miljoen Joden. Ook premier Rutte zei toen dat het "ongelofelijk gevoelig" kan liggen als de geschiedenis op "onnadenkende wijze" wordt aangehaald.
Dinsdag praat de Tweede Kamer met het kabinet over de nieuwe coronamaatregelen. Het zal dan ook gaan over het mogelijke 2G-beleid, waarbij alleen mensen die gevaccineerd zijn of genezen van corona een QR-code voor toegang tot onder meer de horeca kunnen krijgen.
Dat laatste is gelul.quote:Op zondag 14 november 2021 19:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)rden-de-nieuwe-joden
[ twitter ]
Thierry go's full retard![]()
Ondanks dat voel ik toch een plicht om hem te verdedigen . Om twee simpele redenen :
- De vergelijking met de tweede wereldoorlog is prima en wenselijk mits je progressieve idealen op nahoudt . Het is simpele en effectieve manier om je tegenstanders te demoniseren. Het probleem is niet dat iemand ww2 erbij haalt maar dit recht is voorbestemd voor die ene groep.
- Niemand heeft het recht om te bepalen wat je wel of niet mag zeggen . Zeker als je in acht neemt dat de tegenpartij van morele wereldverbeteraars de 2e wereldoorlog er non stop erbij haalt en geen haan die er om kraait
Kortom , de enige reden dat er ophef is , is omdat de verkeerde persoon die vergelijking maakt . En dat moet een keer ophouden
Dezelfde Kamerleden die van walging spreken , die zullen zeggen dat die zich moet schamen . De zullen de eerste zijn om het leed van ww2 te misbruiken voor eigen politieke gewin
-
Dit. Je hele ‘verdediging’ is gelul.quote:
Nee dat gebeurt idd nooitquote:
Moest gniffelen.quote:
Dat is het waardevolle van vergelijkingen. Er verschilt altijd wat, anders is het geen vergelijking, maar de overeenkomsten zeggen wel wat.quote:Op zondag 14 november 2021 19:13 schreef Raw85 het volgende:
Het is niet te vergelijken omdat ongevaccineerden de mogelijkheid hebben om ervoor te kiezen om ongevaccineerd te zijn. Dat gold niet bepaald voor joden en andere groepen die tijdens WO II doelwit waren
Het stuk waar Baudet naar refereert komt van Maurice de Hond,iemand van Joodse komaf. Ga jij nu voor hem bepalen wat die wel of niet mag zeggen ?quote:
https://pbs.twimg.com/media/FELE2x8WUAgHrVN?format=jpg&name=largequote:Op zondag 14 november 2021 19:16 schreef Anti_schaap het volgende:
[ twitter ]
Tja, als mensen nog steeds niet willen inzien hoe ver we afglijden als samenleving.
Eerder deze week zag ik een tweet over een autistische jongen voorbij komen die niet meer mag zwemmen. Heel triest voor de kinderen dat ze antivaxers als ouders hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 19:16 schreef Anti_schaap het volgende:
[ twitter ]
Tja, als mensen nog steeds niet willen inzien hoe ver we afglijden als samenleving.
Leugenaarquote:Op zondag 14 november 2021 19:17 schreef Starhopper het volgende:
Thierry is een gekkie die in een gesloten GGZ inrichting thuis hoort.
Zo. Meer woorden ga ik niet aan hem vuil maken.
Want iemand van Joodse komaf kan geen stomme opmerkingen maken over de Holocaust of zo?quote:Op zondag 14 november 2021 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het stuk waar Baudet naar refereert komt van Maurice de Hond,iemand van Joodse komaf. Ga jij nu voor hem bepalen wat die wel of niet mag zeggen ?
Jou nemen we hier al tijden niet meer serieus hoor. Ik ken geen user die de afgelopen jaren verder is gezonken dan jij. Ik zou je bijna kunnen vergelijken met Adolf Hitler, die begon ook ooit veelbelovend. Want dat is wat je zegt, toch? Vergelijkingen zijn juist waardevol, ondanks verschillen, want anders is het geen vergelijking toch?quote:Op zondag 14 november 2021 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is het waardevolle van vergelijkingen. Er verschilt altijd wat, anders is het geen vergelijking, maar de overeenkomsten zeggen wel wat.
Dat is net zoiets als "ik heb een iemand van kleur als vriend dus ik kan geen racist zijn"quote:Op zondag 14 november 2021 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want iemand van Joodse komaf kan geen stomme opmerkingen maken over de Holocaust of zo?
Natuurlijk mag je het stom vinden maar je hebt geen recht om hem het zwijgen op te leggen omdat je een andere mening hebtquote:Op zondag 14 november 2021 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want iemand van Joodse komaf kan geen stomme opmerkingen maken over de Holocaust of zo?
Als die ouders gewoon een vaccinatie nemen kan dat kind Sinterklaas vierenquote:Op zondag 14 november 2021 19:16 schreef Anti_schaap het volgende:
[ twitter ]
Baudet werd ook de nieuwe Hitler genoemd maar is nu de nieuwe eeuwige Joodquote:Op zondag 14 november 2021 19:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jou nemen we hier al tijden niet meer serieus hoor. Ik ken geen user die de afgelopen jaren verder is gezonken dan jij. Ik zou je bijna kunnen vergelijken met Adolf Hitler, die begon ook ooit veelbelovend. Want dat is wat je zegt, toch? Vergelijkingen zijn juist waardevol, ondanks verschillen, want anders is het geen vergelijking toch?
quote:Op zondag 14 november 2021 19:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als die ouders gewoon een vaccinatie nemen kan dat kind Sinterklaas vieren
Ik volg het niet meerquote:Op zondag 14 november 2021 19:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Baudet werd ook de nieuwe Hitler genoemd maar is nu de nieuwe eeuwige Jood
Wie snapt het nog?
Die man moet gewoon normaal het debat voeren. Door zichzelf met Joden te vergelijken heeft hij bij mij alle krediet verspeeld. En bij velen meer gok ik. Anderen die eerst niets van hem moesten hebben zullen zich nu juist aangetrokken voelen, puur op z'n corona uitspraken.quote:Op zondag 14 november 2021 19:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens heeft ie natuurlijk wel een klein beetje gelijk.
Als ze in de straten doodgeschoten worden en de kinderen van ongevaccineerden ongeacht hun eigen vaccinatiestatus op de trein naar vernietigingskampen gestuurd worden, kun je de vergelijking gaan maken.quote:Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef Harlekien2 het volgende:
Vraagje aan de mensen die 'walgen' van deze vergelijking. Wanneer zou deze vergelijking wel terecht zijn? Op welk punt zouden we dan moeten komen voordat het gerechtvaardigd is om de vergelijking te maken?
Geen aanval oid. Maar is dit niet een heel ander hek?quote:Op zondag 14 november 2021 19:28 schreef mootie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een paar meter opzij stappen.
Was het?quote:Op zondag 14 november 2021 19:42 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Geen aanval oid. Maar is dit niet een heel ander hek?
Als ongevaccineerden massaal vergast en op andere wijzen uitgemoord en actief vervolgd worden om wie ze zijn (en nog niet eens om een bewuste keuze). Dan zou de discussie wellicht langzaam op zijn plaats zijn, tot die tijd is het echt je reinste onzin. Maar goed, Thierry geilt natuurlijk kneiterhard op de koppen met zijn quotes erin, daar gaat het om en zijn volgers, om het welzijn waarvan hij uiteraard geen fuck geeft, volgen toch wel.quote:Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef Harlekien2 het volgende:
Vraagje aan de mensen die 'walgen' van deze vergelijking. Wanneer zou deze vergelijking wel terecht zijn? Op welk punt zouden we dan moeten komen voordat het gerechtvaardigd is om de vergelijking te maken?
Er is een verschil tussen iets waar je zelf voor kunt kiezen (vaccinatiestatus) en iets waar je niets aan kunt doen (bijv de kleur van je ogen of je huidskleur)quote:Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef Harlekien2 het volgende:
Sint zal toch niet op meerdere plekken in Zwolle zijn aangekomen?quote:Op zondag 14 november 2021 19:42 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dat.quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Sint zal toch niet op meerdere plekken in Zwolle zijn aangekomen?
Dat las ik inderdaad ook op Twitter. Dat je het dan geen discriminatie zou kunnen noemen. Maar dan zou je hetzelfde kunnen zeggen over een geloofsovertuiging, wat ook een keuze is.quote:Op zondag 14 november 2021 19:43 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets waar je zelf voor kunt kiezen (vaccinatiestatus) en iets waar je niets aan kunt doen (bijv de kleur van je ogen of je huidskleur)
Ik geloof dat ik wat context mis. Deze mevrouw tweet een hek en jij impliceert geloof ik dat ze op de plek van die foto stond. Of begrijp ik het dan niet goed?quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Sint zal toch niet op meerdere plekken in Zwolle zijn aangekomen?
In 1935 was er nog niet veel aan de handquote:Op zondag 14 november 2021 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ongevaccineerden massaal vergast en op andere wijzen uitgemoord en actief vervolgd worden om wie ze zijn (en nog niet eens om een bewuste keuze). Dan zou de discussie wellicht langzaam op zijn plaats zijn, tot die tijd is het echt je reinste onzin. Maar goed, Thierry geilt natuurlijk kneiterhard op de koppen met zijn quotes erin, daar gaat het om en zijn volgers, om het welzijn waarvan hij uiteraard geen fuck geeft, volgen toch wel.
Uhhh de joden in de 2de WO werden niet gedeporteerd en vergast om hun joodse geloof he.quote:Op zondag 14 november 2021 19:46 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dat las ik inderdaad ook op Twitter. Dat je het dan geen discriminatie zou kunnen noemen. Maar dan zou je hetzelfde kunnen zeggen over een geloofsovertuiging, wat ook een keuze is.
Als we negers zouden behandelen zoals joden in de 2de WO, inclusief gaskamers.quote:Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef Harlekien2 het volgende:
Is dat zo? Wat nu als je allergisch bent voor de bestandsdelen en niet gecontroleerd in het ziekenhuis het vaccine krijgt?quote:Op zondag 14 november 2021 19:13 schreef Raw85 het volgende:
Het is niet te vergelijken omdat ongevaccineerden de mogelijkheid hebben om ervoor te kiezen om ongevaccineerd te zijn. Dat gold niet bepaald voor joden en andere groepen die tijdens WO II doelwit waren
Die foto was inderdaad een reactie op een andere dramatische tweet inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2021 19:42 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dat hoeft dan niet perse het geval te zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was het?
Dat is het probleem met tweets met halve beelden.
Het is vrij makkelijk om je kind bij een hekje te zetten, een sneue foto te maken om vervolgens weer 1000 likes te scoren.
Haha. Dat is dan mooi hé. Je zegt zelf dat het een keuze was, plaats een foto van een ander (?) hek tot tweemaal toe. En nu weet je eigenlijk helemaal niet wat er aan de hand was.quote:Op zondag 14 november 2021 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Die foto was inderdaad een reactie op een andere dramatische tweet inderdaad.
Maar ik vind de situatie sowieso niet duidelijk. Blijkbaar waren er 5000 gratis kaarten beschikbaar, greep je daar naast, dan had je pech.
En wat nou als niet-gevaccineerden niet meer naar de supermarkt of huisarts zouden mogen?quote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uhhh de joden in de 2de WO werden niet gedeporteerd en vergast om hun joodse geloof he.
Nou, de andere tweet was dus ook in die stijl. Ga je schamen, een hek, drama, ellende, arme kinderen, terwijl ze een paar meter verderop alles prima konden zien. Framen dus.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Haha. Dat is dan mooi hé. Je zegt zelf dat het een keuze was, plaats een foto van een ander (?) hek tot tweemaal toe. En nu weet je eigenlijk helemaal niet wat er aan de hand was.
Dat vind ik een ander verhaal inderdaad, maar die groep wordt zo groot gemaakt omdat dat de enige groep is waarvoor iedereen wél begrip heeft. En daarvoor valt uiteindelijk ook echt wel iets te regelen natuurlijk. Maar het overgrote deel van de gevaccineerden heeft geen geweldige redenen, anders dan angst en egoïsme.quote:Op zondag 14 november 2021 19:51 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat nu als je allergisch bent voor de bestandsdelen en niet gecontroleerd in het ziekenhuis het vaccine krijgt?
Welke andere tweet?quote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, de andere tweet was dus ook in die stijl. Ga je schamen, een hek, drama, ellende, arme kinderen, terwijl ze een paar meter verderop alles prima konden zien. Framen dus.
Zelfs al zou 99% van Nederland gevaccineerd zijn, er vanuit gaande dat deze 1% een medische reden heeft, dan zijn we nog steeds niet van dit virus en de maatregelen af. Dat besef je je niet zeker?quote:Op zondag 14 november 2021 19:59 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat vind ik een ander verhaal inderdaad, maar die groep wordt zo groot gemaakt omdat dat de enige groep is waarvoor iedereen wél begrip heeft. En daarvoor valt uiteindelijk ook echt wel iets te regelen natuurlijk. Maar het overgrote deel van de gevaccineerden heeft geen geweldige redenen, anders dan angst en egoïsme.
De reden dat mensen zo ongemakkelijk worden van deze vergelijking is dat ze zelf gelijkgeschakeld worden met mensen die het misdadige nazi regime steunen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef Harlekien2 het volgende:
Meer ophef op de Twitters! Tweedeling bij de Sinterklaasintocht in Zwolle! Want ze schermen ons af omdat we geen QR code hebben!!!quote:Op zondag 14 november 2021 19:16 schreef Anti_schaap het volgende:
[ twitter ]
Ah duidelijk. Thanks!quote:Op zondag 14 november 2021 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Post 226
NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #101 impersonatie
Top. Wanneer mag ik je op de trein komen zetten en je spullen inpikken?quote:
Dit ben ik inderdaad volledig met je eens. Het werkt vaak één kant op.quote:Op zondag 14 november 2021 20:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reden dat mensen zo ongemakkelijk worden van deze vergelijking is dat ze zelf gelijkgeschakeld worden met mensen die het misdadige nazi regime steunen.
De nazi vergelijkingen worden al jaren gemaakt richting Baudet, Wilders, Fortuijn en elk ander persoon die zich maar enigszins uitspreekt tegen immigratie.
Arnon Grünberg kon gewoon Marokkanen de nieuwe Joden noemen zonder gevolgen.
Ik blijf de vergelijking ieder geval zelf maken zo vaak als dat ik kan.
Laat mensen zich maar ongemakkelijk voelen en beseffen dat ze een misdadig regime steunen die schijt hebben aan onze grondrechten.
Eer het zo ver komt, heb ik deze planeet echt allang verlaten. Zo veel idioterie is dit leven mij echt allemaal niet waard.quote:Op zondag 14 november 2021 20:06 schreef probeer het volgende:
Top. Wanneer mag ik je op de trein komen zetten en je spullen jatten?
Omdat er ook maar één kant zich regelmatig sympatiseert met de nazi's.quote:Op zondag 14 november 2021 20:07 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dit ben ik inderdaad volledig met je eens. Het werkt vaak één kant op.
Het zo ver komt? Volgens je held is het al zo ver hoor. Ben je al zo oud dan? Of drop je een Drion pilletje op het moment dat ze op je voordeur komen bonzen?quote:Op zondag 14 november 2021 20:08 schreef Maharski het volgende:
[..]
Eer het zo ver komt, heb ik deze planeet echt allang verlaten. Zo veel idioterie is dit leven mij echt allemaal niet waard.
Moest gniffelenquote:Op zondag 14 november 2021 20:10 schreef ems. het volgende:
Niet helemaal een eerlijke vergelijking. Joden waren over het algemeen vrij intellectueel en hadden banen.
Daarbij zijn de gevaccineerden de personen waarop medische experimenten worden uitgevoerd toch?quote:Op zondag 14 november 2021 20:10 schreef ems. het volgende:
Niet helemaal een eerlijke vergelijking. Joden waren over het algemeen vrij intellectueel en hadden banen.
Ja, maar Maurice de Hond zegt het.quote:Op zondag 14 november 2021 20:14 schreef Homdeck het volgende:
Grappig uit de mond van een antisemiet
Mensen voelen zich ongemakkelijk omdat ze ten onrechte denken dat zij wél deugen. Ze achten het onmogelijk dat ze meewerken aan een verschrikkelijk beleid. Gelukkig wordt alles nu goed gedocumenteerd. Dat maakt het later een stuk eenvoudiger om de verantwoordelijken te berechten voor hun misdaden.quote:Op zondag 14 november 2021 20:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reden dat mensen zo ongemakkelijk worden van deze vergelijking is dat ze zelf gelijkgeschakeld worden met mensen die het misdadige nazi regime steunen.
De nazi vergelijkingen worden al jaren gemaakt richting Baudet, Wilders, Fortuijn en elk ander persoon die zich maar enigszins uitspreekt tegen immigratie.
Arnon Grünberg kon gewoon Marokkanen de nieuwe Joden noemen zonder gevolgen.
Ik blijf de vergelijking ieder geval zelf maken zo vaak als dat ik kan.
Laat mensen zich maar ongemakkelijk voelen en beseffen dat ze een misdadig regime steunen die schijt hebben aan onze grondrechten.
Ze voelen zich ongemakkelijk terwijl ze van zichzelf vinden dat ze deugen?quote:Op zondag 14 november 2021 20:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mensen voelen zich ongemakkelijk omdat ze ten onrechte denken dat zij wél deugen. Ze achten het onmogelijk dat ze meewerken aan een verschrikkelijk beleid. Gelukkig wordt alles nu goed gedocumenteerd. Dat maakt het later een stuk eenvoudiger om de verantwoordelijken te berechten voor hun misdaden.
Wij ZiJn dE NieUwE JodEN!!!!Einz!!!quote:Op zondag 14 november 2021 19:16 schreef Anti_schaap het volgende:
[ twitter ]
Precies. Mengele begon in eerste instantie ook gewoon met een uitnodiging die op de mat viel.quote:Op zondag 14 november 2021 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij zijn de gevaccineerden de personen waarop medische experimenten worden uitgevoerd toch?
Hem valt zo'n vergelijking niet echt kwalijk te nemen. Niet omdat hij gelijk heeft, maar omdat het vanuit zijn familiegeschiedenis begrijpelijk is dat hij er emotioneel in staat. Baudet wil vooral zichzelf weer ophef horen creëren.quote:Op zondag 14 november 2021 20:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, maar Maurice de Hond zegt het.
Die is kennelijk Joods en heeft dus altijd gelijk als het over Jodenvervolging gaat.
Drionnetjequote:Op zondag 14 november 2021 20:11 schreef probeer het volgende:
Het zo ver komt? Volgens je held is het al zo ver hoor. Ben je al zo oud dan? Of drop je een Drion pilletje op het moment dat ze op je voordeur komen bonzen?
Ik kan mij slechts iets realiseren, niet beseffen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:04 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Zelfs al zou 99% van Nederland gevaccineerd zijn, er vanuit gaande dat deze 1% een medische reden heeft, dan zijn we nog steeds niet van dit virus en de maatregelen af. Dat besef je je niet zeker?
Precies, dat komt omdat men in Nederland een grenzeloos vertrouwen heeft in de overheid.quote:Op zondag 14 november 2021 20:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mensen voelen zich ongemakkelijk omdat ze ten onrechte denken dat zij wél deugen. Ze achten het onmogelijk dat ze meewerken aan een verschrikkelijk beleid. Gelukkig wordt alles nu goed gedocumenteerd. Dat maakt het later een stuk eenvoudiger om de verantwoordelijken te berechten voor hun misdaden.
Nou. Veelzeggend antwoord.quote:Op zondag 14 november 2021 20:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik kan mij slechts iets realiseren, niet beseffen.
Och, ik wil je iig best een zitplaats in de 1e klas regelen hoor.quote:Op zondag 14 november 2021 20:23 schreef Maharski het volgende:
[..]
DrionnetjeIk ga een beetje in een concentratiekamp zitten zeg
Dood ga je toch. Dan maar wat eerder en zelfverkozen.
“Cognitieve dissonantie is de onaangename spanning die iemand ervaart bij tegenstrijdige overtuigingen, ideeën of opvattingen of bij handelen in strijd met de eigen overtuiging.”quote:Op zondag 14 november 2021 20:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze voelen zich ongemakkelijk terwijl ze van zichzelf vinden dat ze deugen?
Probeer het nog eens man.
Nee. Maar áls... dan dat.quote:Op zondag 14 november 2021 20:25 schreef probeer het volgende:
Och, ik wil je iig best een zitplaats in de 1e klas regelen hoor.
Nee maar zonder grollen, ben je daar echt bang voor ja? Dat je opgehaald en afgevoerd wordt?
Hij is een kinderachtige jankerd die misplaatste ahistorische hyperbolen nodig heeft om zijn waanbeelden kracht bij te zetten.quote:
Veelzeggend dat je niet begrijpt dat ik bedoel dat je een werkwoord onterecht als wederkerend werkwoord gebruikt.quote:
Nee hoor, dat is een waanidee dat jouw heel goed uitkomt, zodat jij jezelf kunt verheffen boven "de gemiddelde Nederlander".quote:Op zondag 14 november 2021 20:24 schreef Chivaz het volgende:
Precies, dat komt omdat men in Nederland een grenzeloos vertrouwen heeft in de overheid.
Nul last van. Ik ben immers een enorme zelfbenoemde deuger/deugder, en voel me daar prima bij.quote:Op zondag 14 november 2021 20:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“Cognitieve dissonantie is de onaangename spanning die iemand ervaart bij tegenstrijdige overtuigingen, ideeën of opvattingen of bij handelen in strijd met de eigen overtuiging.”
Misschien dat je het nu wel begrijpt.
(Ik ben een optimist)
Gaan we hier een lesje Nederlands houden of het onderwerp van het topic bespreken?quote:Op zondag 14 november 2021 20:29 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Veelzeggend dat je niet begrijpt dat ik bedoel dat je een werkwoord onterecht als wederkerend werkwoord gebruikt.
Precies het gaat om mondkapjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |