Het is nog niet geüpload, of de commentaren van zelfbenoemde kritische deskundigen vliegen je om de oren, alsof Van der Laan en Woe volleerde virologen zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Kijk anders 'even tot hier' even terug. Oh fuck, dat is hoofdstroommedia.
Is dat de vrouw die in dat andere filmpje lag te huilen? Vol op d’r borsten gespoten of wat?quote:
Het vaccin is niet de uitweg.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:32 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
RIVM. https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/vaccinaties
85% van de bevolking is ingeënt en dat deel moet nu lijden door het gedrag van een kleine, boze, schreeuwende, onverantwoordelijke minderheid van niet-gevaccineerden.
Eigenlijk begrijp ik je vraag niet.
Het vaccin is de enige uitweg.quote:Op zondag 14 november 2021 11:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Het vaccin is niet de uitweg.
[ afbeelding ]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)sismaatregelen-terug
Portugal is 2000km verderop.quote:Op zondag 14 november 2021 11:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het vaccin is de enige uitweg.
Welke kleur heeft Portugal op de coronakaart?
Portugal heeft een vaccinatiegraad van 98% en amper besmettingen.
Dus een groep van circa 2 miljoen mensen (ongevaccineerden)zorgt voor net zoveel besmettingen als de groep van circa 13 miljoen mensen (gevaccineerden)...quote:Op zondag 14 november 2021 11:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Het vaccin is niet de uitweg.
[ afbeelding ]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)sismaatregelen-terug
Er zijn 5 miljoen ongevaccineerden, onder de 12 jaar moet je immers ook meetellen.quote:Op zondag 14 november 2021 12:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus een groep van circa 2 miljoen mensen (ongevaccineerden)zorgt voor net zoveel besmettingen als de groep van circa 13 miljoen mensen (gevaccineerden)...
Dan nog is die groep aanzienlijk kleiner en zorgt wel voor hetzelfde aantal besmettingen. Om nog maar te zwijgen over de ziekenhuisopnames.quote:Op zondag 14 november 2021 12:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn 5 miljoen ongevaccineerden, onder de 12 jaar moet je immers ook meetellen.
Vorig jaar nov was t er ook geen winter en lagen de cijfers niet zoals ze nu zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Portugal is 2000km verderop.
En geen winter.
[ afbeelding ]
Je hoeft geen viroloog te zijn om statistieken goed te kunnen interpreteren. Daarbij, zij verzinnen dit niet: zij presenteren t enkel. Er zit natuurlijk een heel productieteam achter.quote:Op zondag 14 november 2021 11:15 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Het is nog niet geüpload, of de commentaren van zelfbenoemde kritische deskundigen vliegen je om de oren, alsof Van der Laan en Woe volleerde virologen zijn.
ja ja ja,quote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En geen winter.
[ afbeelding ]
omfgquote:Op zondag 14 november 2021 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat de .....
[ afbeelding ]
flappiewappies blijven verbazingwekkende ideetjes krijgen.
Vaccinatiegraad houdt niet op bij de grens, hoe hoog is de vaccinatiegraad van de totale bevolking van 7,8 miljard?quote:Op zondag 14 november 2021 12:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dan nog is die groep aanzienlijk kleiner en zorgt wel voor hetzelfde aantal besmettingen. Om nog maar te zwijgen over de ziekenhuisopnames.
Kijk anders even naar deze post van @Momo:quote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En geen winter.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef Momo het volgende:
Even een statistische interpretatie van het pdf-je wat ik net deelde.
Er zijn 15 miljoen 12-plussers in Nederland:
- 82% daarvan (12.3 miljoen) is volledig gevaccineerd.
- 15% daarvan (2.25 miljoen) is niet gevaccineerd.
In de maand oktober 2021 zijn de volgende positieve testuitslagen gemeld bij het RIVM:
- 31.608 positieve testen (44%) bij gevaccineerden.
- 38.234 positieve testen (52%) bij ongevaccineerden.
Omgerekend naar groepsgrootte:
- 31.608 onder 12,3 miljoen = 0.26%
- 38.234 onder 2,25 miljoen = 1,7%
- De kans op een positieve test is 6,5x hoger als je ongevaccineerd bent.
Vaccineren voorkomt virustransmissie zeker niet, maar zorgt wel voor een forse demping hiervan.
Ziekenhuisopname:
Tussen 4 april en 20 augustus werden in totaal 15.222 personen met COVID opgenomen in het ziekenhuis.
- 13.395 personen (88%) waren niet gevaccineerd.
- 761 personen (5%) waren volledig gevaccineerd.
Tussen 1 september en 3 oktober werden 1369 patiënten opgenomen in het ziekenhuis (incl. IC).
- 998 personen (73%) waren niet gevaccineerd.
- 340 personen (25%) waren volledig gevaccineerd.
Tussen 1 september en 3 oktober werden 282 patiënten opgenomen op de IC:
- 235 personen (83%) waren niet gevaccineerd.
- 44 personen (16%) waren volledig gevaccineerd.
Met andere woorden: 83% van de IC-opnames tussen 1 september en 3 oktober waren afkomstig uit de 15%-groep (2,25 miljoen) die ongevaccineerd is. Dit zijn 104 IC-opnames per 1 miljoen ongevaccineerde personen.
Slechts 16% van de IC-opnames waren afkomstig uit de 82%-groep (12,3 miljoen) die wél gevaccineerd is. Dit zijn 3,5 IC-opnames per 1 miljoen gevaccineerde personen.
De kans om op de IC te belanden is dus bijna 30x hoger als je niet gevaccineerd bent.
Ik ben volledig gevaccineerd. Moet ik nu AA-batterijen of AAA-batterijen slikken om de chip stroom te geven?quote:Op zondag 14 november 2021 12:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Vaccinatiegraad houdt niet op bij de grens, hoe hoog is de vaccinatiegraad van de totale bevolking van 7,8 miljard?
Ik sterf liever voor mijn principes.quote:Op zondag 14 november 2021 12:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ja ja ja,
10 PRINT "WAPPIE"
20 GOTO 10
Haal je prikjes nou, het vaccin is veilig. Het is geheel GRATIS.
Je goudvis mag mee, je teddybeer, je schoonmoeder, alles is goed. 85% van Nederland zit op je te wachten.
Nou, dan plakken we er nog een jaartje lockdown aan vast, voor je principes.quote:Op zondag 14 november 2021 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik sterf liever voor mijn principes.
"On bended knee is no way to be free"
Zit bewegingssensor in.quote:Op zondag 14 november 2021 12:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik ben volledig gevaccineerd. Moet ik nu AA-batterijen of AAA-batterijen slikken om de chip stroom te geven?
Dan heb jij misschien al je tweede boosterprik. Op naar de derde.quote:Op zondag 14 november 2021 12:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, dan plakken we er nog een jaartje lockdown aan vast, voor je principes.
wow indrukwekkend hoor, een echte strijder gespotquote:Op zondag 14 november 2021 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik sterf liever voor mijn principes.
"On bended knee is no way to be free"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |