Hij is geen 100 meter breed meer zoals van de zomer, dat scheeltquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Pas op dat je met het pissen niet ingracht Geul valt hè.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:27 schreef Strani het volgende:
Montenegro wordt nu overenthousiast en zal gaten laten vallen voor de 1-3, komt goed.
U zei?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:27 schreef Strani het volgende:
Montenegro wordt nu overenthousiast en zal gaten laten vallen voor de 1-3, komt goed.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:27 schreef Strani het volgende:
Grueter heult over het algemeen graagrt de tegenstander.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb een beetje het idee dat deze commentator geen fan is van Blind.
En terecht in dit geval.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb een beetje het idee dat deze commentator geen fan is van Blind.
Hij kon ook niet veel anders met iemand op z'n rug.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:29 schreef Redefine het volgende:
Blind, blijf eens aan de grond genageld staan. Ja ho maar.
Jaquote:
Hij kiest er zelf voor om te gaan duwen en vast te houden i.p.v. te springen. Echt heel slecht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij kon ook niet veel anders met iemand op z'n rug.
Of Ajax - Spursquote:
#vernederlandquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
En in het schaatsen winnen we momenteel ook niks.
#wegaaneraan
Michael van Gerwen heeft wel net gewonnenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
En in het schaatsen winnen we momenteel ook niks.
#wegaaneraan
Jaquote:
Al doet het mij eigenlijk vooral denken aan Nederland - Oekraïne. Hopelijk met dezelfde afloop.quote:
Ik denk dat dit door Baudet en Engel geregeld is. Zodat iedereen extra MAD kan zijn dat er dinsdag geen publiek is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
De NOS heeft Oranje gedwongen het 2-2 te laten worden. Alles voor de kijkcijfers op dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |