Neenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:55 schreef Nober het volgende:
En is Lewis al voor het leven geband en al zijn resultaten geschrapt?
alleen als er aanwijsbare motorproblemen zijnquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Terug wel, maar daarna niet meer omhoog, toch?
Huh?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de auto;s staan onder PF
dus mag er niets veranderd worden
Maar het is Mercedes, dus die mogen het vast welquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen als er aanwijsbare motorproblemen zijn
Volgens Rick mag er inderdaad nog aan afstelling gewerkt wordenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh?
Ze rijden nu toch practice rondjes om de afstellingen te verfijnen?
schatquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh?
Ze rijden nu toch practice rondjes om de afstellingen te verfijnen?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens Rick mag er inderdaad nog aan afstelling gewerkt worden
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat
ze hebben gisteravond al quali gereden
dus is PF
Nee, dat doet Max door er achteraf aan te zitten. Wel bij de les blijven he?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Mercedes geeft ze illegale vleugels
moeten ze kunnen aantonen en daarna mogen ze het niet meer opschroevenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar het is Mercedes, dus die mogen het vast wel
Volgens mij mogen ze gewoon tweaken... daarvoor is het juist Practice, en daardoor zijn er ook steeds verschillen tussen Practice en Race tijden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat
ze hebben gisteravond al quali gereden
dus is PF
ricjquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens Rick mag er inderdaad nog aan afstelling gewerkt worden
rick heeft het foutquote:
Niks wat niet met een mailtje van Toto aan Masi op te lossen isquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten ze kunnen aantonen en daarna mogen ze het niet meer opschroeven
nee ze mogen deze practice niks doenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze gewoon tweaken... daarvoor is het juist Practice, en daardoor zijn er ook steeds verschillen tussen Practice en Race tijden.
Die mogen dan niet meer opgeschroefd worden dit weekend dus dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende: ALs Ham en BOT nu weer niet doorrijden..weten ze of meer dan wij... of die auto's zijn teruggeschroefd.
Neequote:Op zaterdag 13 november 2021 16:53 schreef SnertMetChoco het volgende: [..] Mogen ze eigenlijk nog aan de motorinstellingen zitten na de kwalificatie van gister?
Hmmmmquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze mogen deze practice niks doen
Nee. Parc fermé geldt van de kwalificatie op vrijdag tot de race op zondag.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze gewoon tweaken... daarvoor is het juist Practice, en daardoor zijn er ook steeds verschillen tussen Practice en Race tijden.
Die soft linksvoor van HAM was na 6 ronden ook al duidelijk aan het slijten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:58 schreef Mano_ het volgende:
Die band van Gasly ziet er lekker uit zeg
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmmm
En daar heb jij ook al verstand van?
< Kijkt achterdochtig... welk merk rij jij? Zeker een sterretje!
https://www.formula1.com/(...)6Ab0y8ha0satSjx.htmlquote:
Afstelling mogen ze dus gewoon doenquote:Between qualifying and F1 Sprint, teams are permitted to change or adjust suspension elements – springs and dampers – or alter camber, toe or ride height of suspension components defined in Article 10.3 of the Technical Regulations.
Staat gewoon in de Sporting Regulations.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmmm
En daar heb jij ook al verstand van?
< Kijkt achterdochtig... welk merk rij jij? Zeker een sterretje!
Me Winquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/(...)6Ab0y8ha0satSjx.html
[..]
Afstelling mogen ze dus gewoon doen
Dat blijktquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat gewoon in de Sporting Regulations.
Mogen ze zelf weten, waarschijnlijk bijna iedereen op geel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor de sprint rijdt iedereen op dezelfde banden, toch?
Van mij mogen ze dat hele sprint gebeuren wel opdoekenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze mogen deze practice niks doen
vandaar dat deze VT ook zo nutteloos is
Me spuit 11quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Pas op er rijdt een auto de pitstraat in"
How does Parc Ferme work?quote:
E waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:01 schreef nils7 het volgende:
En hoe lang duurt het nu voor we iets weten?
Nu inzetten:
A) binnen 10 minuten
B) over een uur
C) een half uur voor de sprint race
D) lekker laf na de sprint race
E) na dit weekend
D of Equote:Op zaterdag 13 november 2021 17:01 schreef nils7 het volgende:
Nu inzetten:
A) binnen 10 minuten
B) over een uur
E) na dit weekend
Dan had Hamilton betermoeten rijden, hij doet he tnu slechter in de VT en zou er dan dus een voordeel van gehad hebben in de qualiquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:59 schreef DaMart het volgende:
Wil de Fia soms aan de hand van deze vrije training kijken of Hamilton wel voordeel heeft gehad van die vleugel voor ze een oordeel vellen?
HiDiGodquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat hele sprint gebeuren wel opdoeken
C, niks aan de hand, Lewis vanaf polequote:Op zaterdag 13 november 2021 17:01 schreef nils7 het volgende:
Nu inzetten:
A) binnen 10 minuten
B) over een uur
E) na dit weekend
Lees de laatste alinea anders eensquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
How does Parc Ferme work?
Rules forbid the changing of major components in Parc Ferme to avoid teams moving to create special ‘qualifying cars’ while also limiting the number of hours required for preparing the car for the following day.
However, some wriggle room on car reconfiguration is permitted to make Saturday’s FP2 session more useful.
For safety reasons, teams can change brake friction material for a new, identical set that was used in qualifying and F1 Sprint ahead of the Grand Prix. Brake ducts can be changed, too.
Allowances have been made for power unit and gearbox cooling adjustments should the ambient temperature change significantly (a change of 10C or more recorded by the FIA’s appointed weather service provider) while weight distribution may be altered.
Should a front wing be damaged in F1 Sprint, for example, and the team has run out of latest specification front wings, they can run a previously used specification without penalty. Previously a change of specification, either for a new or older component, would have triggered a penalty.
Between qualifying and F1 Sprint, teams are permitted to change or adjust suspension elements – springs and dampers – or alter camber, toe or ride height of suspension components defined in Article 10.3 of the Technical Regulations.
![]()
![]()
A of B. Mercedes wil trouwens ook vast weten waar ze aan toe zijn zo ver mogelijk voordat de sprintrace start.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:01 schreef nils7 het volgende:
Nu inzetten:
A) binnen 10 minuten
B) over een uur
E) na dit weekend
Je mag dus een heleboel veranderen , behalve Major components.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rules forbid the changing of major components in Parc Ferme to avoid teams moving to create special ‘qualifying cars’ while also limiting the number of hours required for preparing the car for the following day.
However, some wriggle room on car reconfiguration is permitted to make Saturday’s FP2 session more useful.
For safety reasons, teams can change brake friction material for a new, identical set that was used in qualifying and F1 Sprint ahead of the Grand Prix. Brake ducts can be changed, too.
Allowances have been made for power unit and gearbox cooling adjustments should the ambient temperature change significantly (a change of 10C or more recorded by the FIA’s appointed weather service provider) while weight distribution may be altered.
Should a front wing be damaged in F1 Sprint, for example, and the team has run out of latest specification front wings, they can run a previously used specification without penalty. Previously a change of specification, either for a new or older component, would have triggered a penalty.
Between qualifying and F1 Sprint, teams are permitted to change or adjust suspension elements – springs and dampers – or alter camber, toe or ride height of suspension components defined in Article 10.3 of the Technical Regulations.
![]()
![]()
F. We doen of er niets gebeurd isquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:01 schreef nils7 het volgende:
Nu inzetten:
A) binnen 10 minuten
B) over een uur
E) na dit weekend
Cquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:01 schreef nils7 het volgende:
Nu inzetten:
A) binnen 10 minuten
B) over een uur
E) na dit weekend
Van mij ook. Maar nee, ze breiden het uit volgend seizoen..quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat hele sprint gebeuren wel opdoeken
lees de rest ervoor eensquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lees de laatste alinea anders eens
Afhankelijk of Lewis 10 seconden voor Verstappen lag. Anders een 5 seconde penalty.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan een 10sec time penalty
Na Abu Dhabiquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:01 schreef nils7 het volgende:
Nu inzetten:
A) binnen 10 minuten
B) over een uur
E) na dit weekend
Frans Bauer?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moet Bauer niet gelijk achtervleugel inspectie doen?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je mag dus een heleboel veranderen , behalve Major components.
Jij zei NIETS.
Dus.... ga bier halen~!
Precies. Alleen geen major components, dus de afstelling voor de Sprint kunnen ze nu gewoon doen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees de rest ervoor eens
kleine veranderingen
Echte hè.. zo eigenwijs.. jammer dit.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Precies. Alleen geen major components, dus de afstelling voor de Sprint kunnen ze nu gewoon doen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:04 schreef Mano_ het volgende:
Ik vind het tof, die Sprint-weekends. Meer boeiende sessies om naar te kijken
De achtervleugel van de Mercedes van Hamilton is de vorige 2 races ook gecontroleerd en reglementair bevondenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:04 schreef Mothzor het volgende:
Het duurt zo lang omdat Lewis uit de laatste 3 uitslagen geschrapt gaat worden ivm illegale vleugel.
Wint Max morgen de titel
Waarom 2 verschillende mallen voor de componenten maken? Kost een hoop geld.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:04 schreef Zorro het volgende:
Rick denkt heel naief dat Bottas hetzelfde materiaal krijgt als Hamilmans
Zelfde..voegt niets toe aan de racequote:Op zaterdag 13 november 2021 17:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
3x een kans gegeven, maar deze 3e keer is het niks en blijft jet niks
Hugo leidt nog sneller IC verpleegsters op.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:08 schreef pmponer het volgende:
Beslissing valt in Februari 2022 waarschijnlijk
is allemaal nogal complex
Omdat de vleugel van Bottas gisteren ook gecontroleerd is en wél reglementair is bvonden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarom 2 verschillende mallen voor de componenten maken? Kost een hoop geld.
Makkelijker is om 1 mal te maken en die gebruik je voor beide rijders.
Afstellingen is wel aan de monteurs zelf.
En het kan ook voorkomen dat een rijder al nieuwer materiaal heeft gekregen terwijl de andere het nog met de oude versie moet doen.
Ik had het leuker gevonden als Frans zich er over gebogen hadquote:
PLus het is vooral een manier voor de top 3 om nog verder uit te lopen op de rest.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
3x een kans gegeven, maar deze 3e keer is het niks en blijft jet niks
neeeheeeeeeequote:Op zaterdag 13 november 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echte hè.. zo eigenwijs.. jammer dit.
Inderdaad. Dat staat in de Sporting Regulations.quote:
Dat andere staat dus niet in de Sporting Regulations.quote:Each car will be deemed to be in parc fermé from the time at which it leaves the pit lane for the
first time during the qualifying practice session until the start of the race. Any car which fails to
leave the pit lane during the qualifying practice session will be deemed to be in parc fermé at
the end of Q1.
nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hugo leidt nog sneller IC verpleegsters op.
Maar wel suspension parts. En gok eens waar een goed deel van de afstelling in zit?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeeheeeeeee
de afstelling staat vast tijdens de quali
ze mogen vleugeltjes een tikje verder openschroeven(voorkant) en iets vervangen dat aantoonbaar kapot is
maar niet een motor of een mGU k ofzo
Weet ik, maar aanvullende controles nu, hebben onregelmatigheden geconstateerdquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De achtervleugel van de Mercedes van Hamilton is de vorige 2 races ook gecontroleerd en reglementair bevonden
Gewoon iedere race de coureurs doorschuiven naar een volgend merk auto.... dan heb je een goed vergelijk en zie je aan het einde pas echt wie de beste coureur en merk is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
PLus het is vooral een manier voor de top 3 om nog verder uit te lopen op de rest.
Zou leuker zijn als teams zich ook alleen voor de sprintrace zouden kunnen inzetten, dan zouden de kleinere teams de motor flink op kunnen schroeven om zo toch nog punten te kunnen halen.
Die van Hamilton schijnt eerdere race s ook gecontroleerd te zijn en toen was die ook nog in orde.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat de vleugel van Bottas gisteren ook gecontroleerd is en wél reglementair is bvonden.
beter dan bij Ziggo , daar kan je beter vragen om een opleiding te doen voor monteur , dan om een monteur te vragen langs te komen , denk dat de eerste toch sneller kans van slagen heeftquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hugo leidt nog sneller IC verpleegsters op.
Duurt inderdaad érg langquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:11 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Weet ik, maar aanvullende controles nu, hebben onregelmatigheden geconstateerd
Nee hoor, lul maar wat. Duurt belachelijk lang dit…..
Ze hebben sowieso verschillende spec vleugels. Met veel downforce, weinig downforce en wat er tussen in zit. En soms rijden ze dus met verschillende vleugels.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarom 2 verschillende mallen voor de componenten maken? Kost een hoop geld.
Makkelijker is om 1 mal te maken en die gebruik je voor beide rijders.
Afstellingen is wel aan de monteurs zelf.
En het kan ook voorkomen dat een rijder al nieuwer materiaal heeft gekregen terwijl de andere het nog met de oude versie moet doen.
En dan rijdt Mazespin opeens in een Mercedes of Red Bull.. zou jij dat vertrouwen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon iedere race de coureurs doorschuiven naar een volgend merk auto.... dan heb je een goed vergelijk en zie je aan het einde pas echt wie de beste coureur en merk is.
Dat klopt, die is de vorige 2 races ook gecontroleerd en toen reglementair bevonden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die van Hamilton schijnt eerdere race s ook gecontroleerd te zijn en toen was die ook nog in orde.
Maar misschien heeft Hamilton nu een nieuwe spec vleugel.
Of is die door de monteurs te ver open geschroefd (misschien wel expres?).
Ik denk niet dat Mercedes ooit gaat vertellen hoe het nou echt zit.
Mazespin is zo ook al gevaarlijkquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan rijdt Mazespin opeens in een Mercedes of Red Bull.. zou jij dat vertrouwen?
Voor wat precies?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:13 schreef Rianne84 het volgende:
DSQ voor HAM lijkt me onvermijdelijk, maar zou me niets verbazen als VER 3 plekken straf krijgt.
Waarom eigenlijk? Ik heb het filmpje geloof ik gezien. Hij voelt even aan de auto, 1 seconde of zo. Meer niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:13 schreef Rianne84 het volgende:
DSQ voor HAM lijkt me onvermijdelijk, maar zou me niets verbazen als VER 3 plekken straf krijgt.
Gaan we Vettel dan ook een paar kampioenschappen ontnemen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:13 schreef Rianne84 het volgende:
Ik krijg daarom langzamerhand het idee dat er meer speelt. Als men Max verantwoordelijk of iets van betrokkenheid hadden aangetoond had er al lang een beslissing geweest. Op een een of andere manier zie ik donkere wolken boven Mercedes ontstaan….maar kan er compleet naast zittenquote:
Vettel verschoof nog net niet die auto toen hij zijn inspectie deedquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan we Vettel dan ook een paar kampioenschappen ontnemen?
F1 is in de eerste plaats een constructeurs-kampioenschap.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mazespin is zo ook al gevaarlijk![]()
Waarom niet... dat gaat dus iedereen overkomen en vice versa...
Op die manier zie je dus echt aan het einde van het seizoen wie er de beste is en wie het beste materiaal geleverd heeft.
Eerlijker kan niet.
Dat langzame rijden van de Mercs ook... er speelt idd ietsquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:15 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ik krijg daarom langzamerhand het idee dat er meer speelt. Als men Max verantwoordelijk of iets van betrokkenheid hadden aangetoond had er al lang een beslissing geweest. Op een een of andere manier zie ik donkere wolken boven Mercedes ontstaan….maar kan er compleet naast zitten
Vettel kreeg een reprimande na het aanraken van méérdere wagens van andere teams tijdens parc fermé. Dus dat kunnen ze écht niet verkopenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:13 schreef Rianne84 het volgende:
welquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vettel verschoof nog net niet die auto toen hij zijn inspectie deed
Is dat zo? Ze spelen toch echt eerst het coureurs volkslied en het hoogste podium.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
F1 is in de eerste plaats een constructeurs-kampioenschap.
In de W Series doen ze het wel zo.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:16 schreef Sfancta het volgende:
FIA kennende krijgt VER een gridstraf en HAM een kleine foei
Die verschoof hij wél hoorquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vettel verschoof nog net niet die auto toen hij zijn inspectie deed
Max woont in Monacoquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:16 schreef pascal_emmeloord het volgende:
zit op een belgisch bungalowpark en de belgen hebben vertrouwen in hun landgenoot max dus wk volgens hun
Dat zou echt belachelijk zijn als de FIA dat zou doen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:13 schreef Rianne84 het volgende:
Dat is waar ja. Ik heb er geen bron voor, maar dat heb ik altijd gedacht iigquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat zo? Ze spelen toch echt eerst het coureurs volkslied en het hoogste podium.
Ik weet het ook niet hoor, maar dat viel me gewoon op.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik heb er geen bron voor, maar dat heb ik altijd gedacht iig
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Even een tijdje weg geweest, wat is de inmiddels ongetwijfeld wel naar buiten gebrachte beslissing?
Nog niksquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Even een tijdje weg geweest, wat is de inmiddels ongetwijfeld wel naar buiten gebrachte beslissing?
Er is nog steeds geen beslissingquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Hi ha ho!quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Helemaal niets natuurlijk.. het is de FIA en Hamilton/Mercedesquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:19 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Ze gaan een QR code op de Merc plakkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:20 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd op welke manier FIA zich deze keer weer ongeloofwaardig gaat opstellen.
Is de sprintrace om 20.30?quote:
Correctquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:21 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is de sprintrace om 20.30?
Mijn neef heeft mijn Chromecast gejat en ik krijg de Ziggo app niet naar de tv gestuurddus moet op telefoon kijken.....
Dit staat dus niet in de Sporting Regulations.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
![]()
Permaban van racen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:05 schreef Scorpie het volgende:
Hamilton krijgt geen straf
Max krijgt maximale gridstraf
Zo rolt de FIA
Ik zie Jos al naast de ring staan met het vuur in de ogen, een paar lui in elkaar trimmend zelf.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:22 schreef Fleischmeister het volgende:
Zullen we gewoon stoppen met dat racegezeik, laat Max en Lewis maar boksen om het kampioenschap, 1 wedstrijd, man tegen man, ik geef Max goede kans als ie wat kneepjes van het vak van zijn vader heeft geleerd.
Dat is toch even goed voor 4 volle topics.quote:
Goede vrienden met Verhoeven ook, trainen ook samen soms tochquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:22 schreef Fleischmeister het volgende:
Zullen we gewoon stoppen met dat racegezeik, laat Max en Lewis maar boksen om het kampioenschap, 1 wedstrijd, man tegen man, ik geef Max goede kans als ie wat kneepjes van het vak van zijn vader heeft geleerd.
Mogen nekklemmen dan wel? #dtvquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:22 schreef Fleischmeister het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is toch even goed voor 4 volle topics.
Vol met speculaties.
Als ze de regels eerlijk toepassen dan is Max vandaag al kampioen...quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:24 schreef Sfancta het volgende:
Maar waarom duurt het zo lang? Omdat het WK er vanaf kan hangen ofzo?
Ja ze komen zo vertellen dat Max het WK gewonnen heeftquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:24 schreef Sfancta het volgende:
Of een online stream opzoeken?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:21 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is de sprintrace om 20.30?
Mijn neef heeft mijn Chromecast gejat en ik krijg de Ziggo app niet naar de tv gestuurddus moet op telefoon kijken.....
Lewis heeft al zo vaak ver voor de laatste race het WK binnen gehaald, dus dat zijn ze wel gewend.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ze de regels eerlijk toepassen dan is Max vandaag al kampioen...
en de commerciële belangen vinden dat niet fijn.
Ik weet niet of je daar heel vrolijk van moet worden..quote:
Yeah, let the gods decide !quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:24 schreef Rianne84 het volgende:
Als de stewards geen beslissing kunnen nemen binnen aannemelijke tijd, kunnen we dan niet gewoon een Trial by Combat doen?
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:24 schreef Mothzor het volgende:
“Lewis, hou je klep dicht”
Moest ik toch wel om gniffelen 😂
True.. maar ik denk dat het zeker meespeelt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lewis heeft al zo vaak ver voor de laatste race het WK binnen gehaald, dus dat zijn ze wel gewend.
Als je carbon plastisch kan vervormen met je handen ben je wel heel goedquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar heel vrolijk van moet worden..
Heeeeel veel modden straks als max straks een raceban krijgt nadat ze de achtervleugel straks helemaal geïnspecteerd hebben op fingerprints en hoe hij die vleugel kon verbuigen in een paar tellen.
Het duurt inmiddels wel echt ridicuul lang inderdaad. Als die vleugel niet voldoet is er volgens mij maar 1 straf mogelijk, dat kan niet zo lang duren lijkt me.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:24 schreef Sfancta het volgende:
Ziggo heeft ook "grijze" streamsquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik moet en zal jack on the trax en Olaf Mol horen.
Geen PC? heb je in elk geval groter beeld.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dan gaat Hamilmans een kopstoot geven waarna er mesnen zijn die zeggen dat een straf jammer zou zijn want je wil toch niet winnen door een jurybeslissing maar gewoon in het gevecht want dat is veel mooier. De bond geeft vervolgens na langdurig overleg geen straf voor die kopstoot want het kwam door uitglijden over het zweet van Max, die daarvoor dan wel een straf krijgt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:22 schreef Fleischmeister het volgende:
Ze bouwen gewoon de spanning even op.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het duurt inmiddels wel echt ridicuul lang inderdaad. Als die vleugel niet voldoet is er volgens mij maar 1 straf mogelijk, dat kan niet zo lang duren lijkt me.
Nee helaas doe alles per telefoon laatste jarenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen PC? heb je in elk geval groter beeld.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze bouwen gewoon de spanning even op.
FIA goden
laptop > HDMI > TV een optie?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hij kan dat.. volgens merc!quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als je carbon plastisch kan vervormen met je handen ben je wel heel goed![]()
Max of Lewisquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:30 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een poppenkast, diskwalificeer die valsspeler en ga verder zeg.
Of beide?quote:
Ik juist zoveel mogelijk met PC..quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee helaas doe alles per telefoon laatste jaren
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik juist zoveel mogelijk met PC..
Ik heb ook een TV met ziggo maar kijk liever vanaf PC.. 1 scherm de race en andere scherm het F1 topic
Ze snappen hun eigen regels niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben zelf de regels gemaakt….
De Pitwall doet het met minder!quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
1 scherm race, 1 scherm topic + 2 driver cams en iPad met live timing
Ik mis een tabblad met "the hub"quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
1 scherm race, 1 scherm topic + 2 driver cams en iPad met live timing
Of Silverstone, Baku en Hongarijequote:Op zaterdag 13 november 2021 17:33 schreef pascal_emmeloord het volgende:
ben groot lewisfan maar max mag wel keer wktje winnen al zal er wel een nare bijsmaak aan zitten met gestolen races in belgium en monza
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:33 schreef pascal_emmeloord het volgende:
ben groot lewisfan maar max mag wel keer wktje winnen al zal er wel een nare bijsmaak aan zitten met gestolen races in belgium en monza
Die zullen toch ook wel in dit topic meelezen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Pitwall doet het met minder!
Monza was Max zijn schuldquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:33 schreef pascal_emmeloord het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:33 schreef pascal_emmeloord het volgende:
Wel een beetje jammer dat je geen scherm hebt met de weerradarquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die zullen toch ook wel in dit topic meelezen?
Ik denk dat ze wachten op Oprah Winfrey die dmv interview Lewis alles laat opbiechten en al zijn titels worden van m afgenomen.quote:
FIA: Nothing illegal to see here.quote:
Hoe Max Verstappen fans Lewis’ auto zien:quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:37 schreef pascal_emmeloord het volgende:
zou eerlyker zijn als lewis niet gestrafd wordt en morgen gewoon wint
Geregistreerd: heden 13 november.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:37 schreef pascal_emmeloord het volgende:
zou eerlyker zijn als lewis niet gestrafd wordt en morgen gewoon wint
Shitpostratio 1:1quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aantal Posts: 5.
mwah, daar liggen we niet wakker van, althans hij en RB nietquote:
Holy shitquote:
Betaalt Horner cash uit zijn portemonneequote:
best veel geld voor normale stervelingenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:38 schreef Rianne84 het volgende:
Max mag 50k aftikken
https://www.fia.com/sites(...)e%20-%20Car%2033.pdf
Uurloontje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:38 schreef Rianne84 het volgende:
Max mag 50k aftikken
zijn bonus is toch 50k per puntquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, daar liggen we niet wakker van, althans hij en RB niet
Dus lag niet aan Max dat vleugel niet aan regels voldeed...quote:Clear, high definition video from the rear facing roll-hoop camera on car 44 shows that there is absolutely no movement of any of the wing elements on car 44 when Verstappen touches the back of the wing and the Stewards are satisfied, from watching all the videos, his body position and the video of the wing, that there was insignificant force when Verstappen touched the wing.
En vastgesteld dat hij de vleugel niet heeft aangepast of beschadigd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:38 schreef Rianne84 het volgende:
Max mag 50k aftikken
Zie je wel jongens, hij raakte dat ding aan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:39 schreef greysbones het volgende:
No / Driver 33 - Max Verstappen
Competitor Red Bull Racing Honda
Time 17:02
Session Qualifying
Fact The driver touched and examined the rear wing of car 33 and car 44 in Parc Fermé.
Offence Breach of Article 2.5.1 of the FIA International Sporting Code.
Decision The driver is fined ¤50,000
Reason The Stewards heard from the driver of car 33 (Max Verstappen) and team
representative.
The stewards also examined a fan video taken from across the track, CCTV video
footage taken from pit lane and in car footage from car 14, car 33, car 44 and car 77.
In all, these videos gave a clear picture of what occurred in parc fermé following the
qualifying session.
Verstappen exits the car, then moves to the rear of his car. He then takes his gloves
off and puts his right hand at the slot-gap of the rear wing of his car. He then moves
to car 44 and repeats the exercise, touching the rear wing in two places, once on
either side of the DRS actuation device, but on the bottom rear side of the wing, in the
area of the slot gap and never near the actuator or the end fixation points.
Clear, high definition video from the rear facing roll-hoop camera on car 44 shows
that there is absolutely no movement of any of the wing elements on car 44 when
Verstappen touches the back of the wing and the Stewards are satisfied, from
watching all the videos, his body position and the video of the wing, that there was
insignificant force when Verstappen touched the wing.
It is clear to the Stewards that it has become a habit of the drivers to touch cars after
qualifying and the races. This was also the explanation of Verstappen, that it was
simply habit to touch this area of the car which has been a point of speculation in
recent races between both teams. This general tendency has been seen as mostly
harmless and so has not been uniformly policed. Nevertheless, it is a breach of the
parc fermé regulation and has significant potential to cause harm
Moet wel lukken als hij zijn rijnummer verandert in 1quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moet die toch 1000 petjes voor verkopen
Mooi om te lezen dat de actie van Verstappen tot geen enkele beweging van de vleugel heeft geleidt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:38 schreef Rianne84 het volgende:
Max mag 50k aftikken
Prima, ook mooi toegelicht dat de actie van Max niet voor schade gezorgd kan hebben. Zijn die complotdenkers ook weer stilquote:
volgens jou was het de schuld van max dat de vleugel kapot/anders wasquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie je wel jongens, hij raakte dat ding aan.
Ik had weer eens gelijk
precies dit is meteen de opmaat voor de #44 uitspraak daarmeequote:Op zaterdag 13 november 2021 17:40 schreef gbm het volgende:
[..]
Dus lag niet aan Max dat vleugel niet aan regels voldeed...
Die vent heeft een optrekje in Monaco, gaat ie geen seconde slaap om verliezenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:38 schreef Rianne84 het volgende:
Max mag 50k aftikken
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets is niet niets.
#wachtnogopmijnbier
Nee dat heb ik nooit stellig beweerd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens jou was het de schuld van max dat de vleugel kapot/anders was
je had complete BNW complottenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nooit stellig beweerd.
Gastquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie je wel jongens, hij raakte dat ding aan.
Ik had weer eens gelijk
Wow en dat als je even een auto aanraakt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:38 schreef Rianne84 het volgende:
Max mag 50k aftikken
Dit leek mij ook de belangrijkste conclusie ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:40 schreef gbm het volgende:
[..]
Dus lag niet aan Max dat vleugel niet aan regels voldeed...
De straf is pittig (een reprimande had me meer gepast geleken) maar de uitleg klinkt fair. En het klinkt als geen goed nieuws voor Hamilton en Mercedes want een eventuele uitleg als dat Verstappen de afwijking van de vleugel zou hebben veroorzaakt wordt door FIA duidelijk niet geloofd.quote:
Ik wou al een crowd fund beginnenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moet die toch 1000 petjes voor verkopen
eze site kun je het in de gaten houdenquote:
Er gaan weken voorbij dat ik het niet verdien hahahahaquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
best veel geld voor normale stervelingen
Degene die de theorie verzonnen heeft is wel rijp voor een gestichtquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
De straf is pittig (een reprimande had me meer gepast geleken) maar de uitleg klinkt fair. En het klinkt als geen goed nieuws voor Hamilton en Mercedes want een eventuele uitleg als dat Verstappen de afwijking van de vleugel zou hebben veroorzaakt wordt door FIA duidelijk niet geloofd.
Reprimandequote:Op zaterdag 13 november 2021 17:40 schreef Evenstar het volgende:
Had Vettel ook boete gekregen, of alleen reprimande?
Als ik de kans krijg, ga ik het toch doen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Dus onthoud allemaal: raak nooit een F1 auto aan.
ik krijg het alleen nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er gaan weken voorbij dat ik het niet verdien hahahaha
Maar er zijn ook weken bij dat T wel zo is hahaha
Toto?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Degene die de theorie verzonnen heeft is wel rijp voor een gesticht
En dan zorg je ervoor dat het de 50K waard is?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg, ga ik het toch doen.
Strategie bepalen, long runs testen.quote:
Pak meteen ff een rondje op de baan mee jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:44 schreef gbm het volgende:
[..]
En dan zorg je ervoor dat het de 50K waard is?![]()
Als hier ook iets anders beweerd zou zijn kan de F1 beter stoppen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaan we het dan toch meemaken
Uitleg klinkt ook alsof ze nu beseffen dat het ook veel kwaad kan doen en gezeik kan opleveren (zoals nu). Daarom vanaf nu maar handhaven. Prima.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
De straf is pittig (een reprimande had me meer gepast geleken) maar de uitleg klinkt fair. En het klinkt als geen goed nieuws voor Hamilton en Mercedes want een eventuele uitleg als dat Verstappen de afwijking van de vleugel zou hebben veroorzaakt wordt door FIA duidelijk niet geloofd.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaan we het dan toch meemaken
Ze gaan dus duidelijk niet mee met de hersenspinsels van Mercedes.quote:[...]
Verstappen exits the car, then moves to the rear of his car. He then takes his gloves off and puts his right hand at the slot-gap of the rear wing of his car. He then moves to car 44 and repeats the exercise, touching the rear wing in two places, once on either side of the DRS actuation device, but on the bottom rear side of the wing, in the area of the slot gap and never near the actuator or the end fixation points.
Clear, high definition video from the rear facing roll-hoop camera on car 44 shows that there is absolutely no movement of any of the wing elements on car 44 when Verstappen touches the back of the wing and the Stewards are satisfied, from watching all the videos, his body position and the video of the wing, that there was
insignificant force when Verstappen touched the wing.
[...]
Considering the fact that no direct harm was caused in this case, in the opinion of the Stewards, and that no earlier precedent of penalties for this exists – on the one hand; but that it is a breach of the regulation and has potential for serious consequences on the other, the Stewards determine to take action in this case and order a fine of ¤50,000. The Stewards further note that it is intended that all teams and drivers take notice that future breaches may incur different penalties from the Stewards of those events.
[...]
nog niksquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Verwacht dat ie vanavond vanuit de pits moet startenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:46 schreef Sfancta het volgende:
Maar zal ham dan dsq worden van den sprintrace of van morgen????
Theorieën ja, maar een theorie is een theoriequote:Op zaterdag 13 november 2021 17:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je had complete BNW complotten
Ja mag ik ook eens mijn gelijk halenquote:
sprintrace, sessie ging immers om kwalificatie daarvoor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:46 schreef Sfancta het volgende:
Dan kunnen ze vanaf nu wel de microfoons uitzetten bij elke race van HAM.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Blijft het hier dadelijk bij. HAM no further action
Zou een DSQ (pitstraat start) voor de sprintrace moeten betekenen, en de 5 plaatsten gridstraf die hij al had blijft staan voor de echte race morgen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:46 schreef Sfancta het volgende:
Handhaven is inmiddels een woord dat is uit kan kotsen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Uitleg klinkt ook alsof ze nu beseffen dat het ook veel kwaad kan doen en gezeik kan opleveren (zoals nu). Daarom vanaf nu maar handhaven. Prima.
@ChevyCaprice is het daar niet mee eensquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Degene die de theorie verzonnen heeft is wel rijp voor een gesticht
Ah, Max moet dus weer eens als voorbeeld dienen voro andere rijders en tegen de tijd dat Hamilton het een keer doet stelt men weer dat 't allemaal wel meevalt.quote:t is clear to the Stewards that it has become a habit of the drivers to touch cars after
qualifying and the races. This was also the explanation of Verstappen, that it was
simply habit to touch this area of the car which has been a point of speculation in
recent races between both teams. This general tendency has been seen as mostly
harmless and so has not been uniformly policed. Nevertheless, it is a breach of the
parc fermé regulation and has significant potential to cause harm.
Verwacht idd vanavond uit pits en morgen +5 plekken t.o.v. z'n finish positie in de sprint qualifyingquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verwacht dat ie vanavond vanuit de pits moet starten
En veelbelovend voor de uitspraak over Hamiltonquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:48 schreef pmponer het volgende:
Ach dit is een prima uitspraak mbt Max
En als je F5 knop het niet meer doet gewoon je vriendin een boete geven van 50K omdat ze je laptop laatst dicht deed toen je vergeten was af te sluiten?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
DSQ voor de Q van de sprintkwalificatie, dus vanavond achteraan starten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:46 schreef Sfancta het volgende:
40 miljoen per jaar bij Ferrari toch ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vettel zweet nu peentjes.. die gaat een naheffing krijgen van tonnen..
al die filmpjes van vettel die vandaag zijn gedeeldquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nee dat is het niet, 50K boete omdat ie een vleugeltje heeft aangeraakt..quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:48 schreef pmponer het volgende:
Ach dit is een prima uitspraak mbt Max
Ja..maar hoe rijker.. hoe gierigerquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
40 miljoen per jaar bij Ferrari toch ?
Ach ja, het zou misschien niet uit moeten maken, maar de context is nu wel totaal anders met de huidige titelstrijd waarin alles onder het vergrootglas ligt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eens, maar zou voor de uitvoering van regels niet uit moeten of mogen maken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach ja, het zou misschien niet uit moeten maken, maar de context is nu wel totaal anders met de huidige titelstrijd waarin alles onder het vergrootglas ligt.
Blijft wel die FIA hè, die hadden het nog wel voor elkaar gekregen om hier een gridstraf voor op te leggen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, 50K boete omdat ie een vleugeltje heeft aangeraakt..![]()
En de FIA zegt zelf ook al dat iedereen het doet maar nu mag 't opeens niet meer.
slaat echt nergens op..quote:Considering the fact that no direct harm was caused in this case, in the opinion of the
Stewards, and that no earlier precedent of penalties for this exists – on the one hand;
but that it is a breach of the regulation and has potential for serious consequences on
the other, the Stewards determine to take action in this case and order a fine of
¤50,000.
De HAMvraag is... wat was er eerst?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:51 schreef loveli het volgende:
50k voor een testje om de auto van de concurrent te laten afkeuren, geen geld.
Dit jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:51 schreef loveli het volgende:
50k voor een testje om de auto van de concurrent te laten afkeuren, geen geld.
Precedent zetten en in de toekomst strenger handhaven/straffen. Da's de eigenlijk reden natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |