klopt, maar dan zou hij met een lagere straf weg kunnen komen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan nog steeds was die niet volgens de regels tijdens de controle en dus illegaal tijdens de kwalificatie. Dus is zijn tijd niet geldig imho.
Dat zullen anderen dan dus ook gaan aanvoeren, voor zover ze dat niet al deden. Daar had het technisch reglement geen boodschap aan tot nu toe.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:11 schreef Ferry_76 het volgende: [..] Duidelijk geval van schade opgelopen tijdens de kwalificatie..?
5 seconden penaltyquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar dan zou hij met een lagere straf weg kunnen komen.
Mercedes moet zich om 14:30 uur (onze tijd) melden bij de stewardsquote:
Masi heeft zelf gezegd in 2019 na de straf voor RIC dat het overtreden van technische richtlijnen een DSQ is en dat gingen ze niet veranderen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik probeer mij een scenario voor te stellen waarbij HAM géén DSQ krijgt. Ik kan er echt geen bedenken zonder dat het een precedent schept voor heel veel volgende kwesties.
Voortschrijdend inzichtquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Masi heeft zelf gezegd in 2019 na de straf voor RIC dat het overtreden van technische richtlijnen een DSQ is en dat gingen ze niet veranderen.
Precies, daarom denk ik ook dat al die hearings in feite overbodig zijn. Hetquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Masi heeft zelf gezegd in 2019 na de straf voor RIC dat het overtreden van technische richtlijnen een DSQ is en dat gingen ze niet veranderen.
Ik heb nog niets vernomen over die klacht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:20 schreef Evenstar het volgende:
Zou wat zijn als Lewis achteraan moet door DRS gebeuren en dat Bottas ook nog een straf krijgt n.a.v. klacht van RB voor de kwalificatie
Nope, weer angstvallig stil zoals altijd bij klachten richting Mercedes.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets vernomen over die klacht.
Wat was die klacht tegen Bottas dan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:20 schreef Evenstar het volgende:
Zou wat zijn als Lewis achteraan moet door DRS gebeuren en dat Bottas ook nog een straf krijgt n.a.v. klacht van RB voor de kwalificatie
Niet tegen Bottas, maar tegen Mercedes.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat was die klacht tegen Bottas dan?
Zou een goedmakertje zijn , dan krijgt MAX ook de punten die hem ontnomen zijn op Silverstone door Ham gewoon weer terug , en daarbij , ook diverse keren heeft Ham al mazzl gehad bij de beslissing door de FIAquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:24 schreef Sjemmert het volgende:
Ben benieuwd. In principe gewoon DSQ voor Hamilton maar vraag me af of ze dat aandurven bij de FIA.
Jep, voor straf de auto van Toto poetsenquote:
Ik zou ook bang worden van iemand die met één hand een achtervleugel kan buigenquote:
Vooral de drs plank goed onderhanden nemenquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep, voor straf de auto van Toto poetsen
Niet voor niets supermax!quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zou ook bang worden van iemand die met één hand een achtervleugel kan buigen
het is discriminatie als hij een straf krijgtquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
Lewis is blijkbaar mee naar de stewards. Hij heeft vast een act voorbereid.
Nee, want het gevolg is hetzelfde, namelijk: aanpassen. En dan moet hij vanuit de pitstraat starten, want zo zijn de Parc ferme regels.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar dan zou hij met een lagere straf weg kunnen komen.
Snap hele circus niet zo.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
Betere luchtcirculatie met ruimere drs is beter voor de aarde. Hij deed het niet voor de snelheid.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
Zitte nu in gesprek.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:32 schreef Sfancta het volgende:
Is HAM ondertussen al dsq ? Ben weggeweest vanmorgen niks kunnen lezen
niet zo 1.0 de bitcoin staan al op de walletsquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
MERC zit binnen. Toto deelt bankbiljetten uit.
Maar het is toch helemaal niet duidelijk waarom er nog geen uitspraak is? Misschien is er geen discussie over de DSQ, maar is een nog zwaardere straf ook een optie en gaat het nu daarover?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap hele circus niet zo.
FIA heeft al eerder gezegd dat er eigenlijk geen excuus is waardoor je onder een straf kan uitkomen.
Je wordt bestraft, ook al heb je er geen voordeel van.
Je wordt bestraft, ook al wist je het niet of deed je het niet opzettelijk.
Ze hebben gereden en dus gekwalificeerd met een illegale auto, klaar, dus DSQ.
ze moeten wel om de schijn van partijdigheid te vermijden. Hij zal er ook een berisping of kleine boete voor krijgen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:35 schreef SiGNe het volgende:
ik neem aan dat Toto geklaagd heeft maar die is echt spijkers op laag water aan het zoeken.
Er is op beeld vastgesteld dat tijdens de quali (en tijdens de VT1) dat de opening van d DRS te groot is.
Max kan dat dus niet na de race nog even de vleugel hebben aan gepast in de 2 seconden dat ie de vleugel aanraakt, toen was de vleugel al illegaal.
Ik vind het best triest dat de FIA MAx nu ook naar de stewards heeft geroepen.
Dat er niks gechecked mag worden na een race is opzich logisch maar even iets aanraken is niet checken zoals een engineer dat zou doen.
Je moet gewoon van elkaars auto afblijven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:35 schreef SiGNe het volgende:
ik neem aan dat Toto geklaagd heeft maar die is echt spijkers op laag water aan het zoeken.
Er is op beeld vastgesteld dat tijdens de quali (en tijdens de VT1) dat de opening van d DRS te groot is.
Max kan dat dus niet na de race nog even de vleugel hebben aan gepast in de 2 seconden dat ie de vleugel aanraakt, toen was de vleugel al illegaal.
Dat er niks gechecked mag worden na een race is opzich logisch maar even iets aanraken is niet checken zoals een engineer dat zou doen.
Alleen als de specificatie anders is. Als iets stuk is mag dat zonder gevolgen vervangen worden door een onderdeel met dezelfde specificatie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, want het gevolg is hetzelfde, namelijk: aanpassen. En dan moet hij vanuit de pitstraat starten, want zo zijn de Parc ferme regels.
Al zou dat zo zijn dan heeft hij er nog steeds voordeel van gehad dus moet die tijd afgenomen worden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen als de specificatie anders is. Als iets stuk is mag dat zonder gevolgen vervangen worden door een onderdeel met dezelfde specificatie.
Vettel schijnt daar ook een keer voor gewaarschuwd te zijn, dus dat dat hier ook gebeurt lijkt me logisch. Mits hij de auto inderdaad aangeraakt heeft.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:35 schreef SiGNe het volgende:
Dat zei Vettel ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je moet gewoon van elkaars auto afblijven.
Dat sowieso, het gaat er dan om of hij achteraan of uit de pits moet startenquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn dan heeft hij er nog steeds voordeel van gehad dus moet die tijd afgenomen worden.
Joske heeft anders een paar jaar geleden zelf ook nog flink petsen gekregen in Roermond.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:35 schreef Sfancta het volgende:
Aan de andere kant, dat hij de gehele vleugel heeft verbogen met 1 hand, acht ik best plausibel, als hij wat van zijn vader mee heeft op dat gebied.
Die zwaaide ook goed met een hand op de markt in Roermond, die andere vent is nu nog zijn tandjes aan het zoeken daar.
Is dat op beeld vastgesteld? Want de FIA-controle was van ná de Q vd sprintkwalificatie (daar is een filmpje van).quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:35 schreef SiGNe het volgende:
Ja dat sowieso, maar gaat meer om een eventuele penalty voor de hoofdrace.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn dan heeft hij er nog steeds voordeel van gehad dus moet die tijd afgenomen worden.
wat een lijersquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:39 schreef RichardHammond het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)ton-heeft-beschadigd
Maar voor de dsq maakt dat niet uit, want de tijd blijft ongeldig. Dan is het toch ook een start vanuit de pits?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen als de specificatie anders is. Als iets stuk is mag dat zonder gevolgen vervangen worden door een onderdeel met dezelfde specificatie.
Ach, onze Helmut is gelukkig nooit zo van de provocatiesquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:39 schreef RichardHammond het volgende:
Is dit De Speld of wat?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:39 schreef RichardHammond het volgende:
weet je, als dat zo is dan moeten ze dat aan kunnen tonen en dat is verdraaid lastig.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:39 schreef RichardHammond het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:39 schreef RichardHammond het volgende:
Van een vrouw zeker.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Joske heeft anders een paar jaar geleden zelf ook nog flink petsen gekregen in Roermond.
Max komt van Krypton confirmedquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet je, als dat zo is dan moeten ze dat aan kunnen tonen en dat is verdraaid lastig.
Het is SuperMax, maar zelfs dit gaat BNW te boven
Nee, achteraan. Zoals ook gebruikelijk is met de 107% regel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar voor de dsq maakt dat niet uit, want de tijd blijft ongeldig. Dan is het toch ook een start vanuit de pits?
Zou jij het niet proberen dan? Nee heb je en ja kun je krijgen (ook al is de kans daarop maar miniscuul, dat dan weer wel).quote:
Inderdaad, diens grote mond kan op een gegeven moment alleen maar tegen hem gaan werken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, onze Helmut is gelukkig nooit zo van de provocaties
Die heeft deze week heel wat nachten door moeten halenquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Angela ziet er compleet afgeleefd uit.
Elke avond die schwanz van LH masseren kost veel energiequote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
kraters rondom haar ogenquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Leuke outfit weer.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Lewis heeft een bijzonder dramatische kledingkeuze altijdquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Lol. Zei ik tochquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:39 schreef RichardHammond het volgende:
Lol nooit geweten dat Merc zo gammel in elkaar zat als je er maar met een vinger aankomt dat dan gelijk de auto is beschadigtquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:39 schreef RichardHammond het volgende:
quote:
De Helmutquote:
Die wordt natuurlijk keer op keer aan stukken gescheurd door Lewis H.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
quote:
Dressed for battlequote:Op zaterdag 13 november 2021 14:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lewis heeft een bijzonder dramatische kledingkeuze altijd
verkeerde blauwe pil voor Lewis, Angela moet het ontgeldenquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die wordt natuurlijk keer op keer aan stukken gescheurd door Lewis H.
Het schijnt dat ze vanochtend met O-benen aan het ontbijtbuffet stond.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:45 schreef Sfancta het volgende:
Angela is vannacht goed doorgelaten door LH
En hij gelooft dat onze vegan boy een beest in bed is 🤣quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die wordt natuurlijk keer op keer aan stukken gescheurd door Lewis H.
Oh god die gaan dit incident heerlijk uitmelken met slow motions en dramatische buigend staal geluidenquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:45 schreef Rianne84 het volgende:
DTS producers kunnen met vakantie, die hoeven niets meer te fabriceren.
je weet toch wat ze zeggen over mannen die in snelle auto's rijdenquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hij gelooft dat onze vegan boy een beest in bed is 🤣
DTS redactie gisteravondquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:45 schreef Rianne84 het volgende:
DTS producers kunnen met vakantie, die hoeven niets meer te fabriceren.
kan best zijn dat hij zoiets tegen de stewards heeft gezegdquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
Lol nooit geweten dat Merc zo gammel in elkaar zat als je er maar met een vinger aankomt dat dan gelijk de auto is beschadigt
Maar goed het blijkt nu maar weer , die Merc is gewoon een groot fop feest aan het worden , als ze niet eerlijk kunnen winnen dan maar op deze manier
Maar zou mooi wezen als Max gewoon had gezegd , jongens ik heb hem aangeraakt maar ik wilde kijken waarom hij zo.n grote opening had tijdens de DRS ... dan was het helemaal los gegaan , net zo als toen bij Ferrari ... ja dat krijg je er van als je vals speelt
Dat zeggen ze toch over mannen met de grootste auto ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
je weet toch wat ze zeggen over mannen die in snelle auto's rijden![]()
wat ze moeten wat compenseren
Artikel 34.6 Sporting Regulationsquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:49 schreef RichardHammond het volgende:
Lees zojuist op Tweakers dat volgens het technisch reglement het niet is toegestaan dat bepaalde autodelen, waaronder de vleugel) niet zonder gereedschap verstelbaar mogen zijn. Kan het nu alleen zo snel niet meer terugvinden.
Ze gaat nu de 4 stewards onder handen nemen, happy ending guaranteedquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft deze week heel wat nachten door moeten halen
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Elke avond die schwanz van LH masseren kost veel energie
Nee. Ging wel over een vrouw toen. Bij die tent aan het water daar, hoe heet die alweer. Iets met beach ofzo geloof ik.quote:
Nee, dit is zo onzinnig dat ik het zou ik niet proberen, beetje trots mag je ook wel hebben toch...quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou jij het niet proberen dan? Nee heb je en ja kun je krijgen (ook al is de kans daarop maar miniscuul, dat dan weer wel).
lijkt me wel dat je het verschil kunt zien als je er achter rijd ... wnat als je eerst een onderdeel achter de vleugel niet ziet en nu in eens wel dan is er toch iets niet goed , en we weten van max dat hij echt veel verstand heeft van de auto's zelfquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan best zijn dat hij zoiets tegen de stewards heeft gezegd
Je weet ook wat er gebeurt. Max gaat naar binnen, geen bullshit, zegt wat hij heeft gedaan en gaat weer naar buiten.quote:
A la Jambers: "Overdag is hij een normale F1-coureur, maar na een kwalificatie verandert hij stiekem in de Hulk en vernielt de achtervleugel van zijn tegenstander"quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Oh god die gaan dit incident heerlijk uitmelken met slow motions en dramatische buigend staal geluiden
Beachclub Koers Zuid?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Ging wel over een vrouw toen. Bij die tent aan het water daar, hoe heet die alweer. Iets met beach ofzo geloof ik.
tering. wat een triest zooitje daar heequote:Op zaterdag 13 november 2021 14:39 schreef RichardHammond het volgende:
De beste vind ik nog steeds de Halo moppen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:53 schreef Zwoerd het volgende:
Dat 'Hamilton neukt Angela' is wel 1 van de meest uitgekauwde grappen hier he?
nee, dat hij racistisch is met zijn blanke blonde slavin.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:53 schreef Zwoerd het volgende:
Een van de vele, altijd maar weer hetzelfde, infantiel gedrag.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:53 schreef Zwoerd het volgende:
ze moeten welquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:54 schreef Faraday01 het volgende:
zouden ze nog voor de vrije training een uitspraak doen
Waarom eigenlijk? Omdat ze de vleugel zouden moeten aanpassen? Dat zal sowieso moeten lijkt me.quote:
Voor de Sprintkwalificatie dan in ieder geval. De vleugel moeten ze sowieso wisselen, lijkt me.quote:
Vooralsnog slot en grendel want parc ferméquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Omdat ze de vleugel zouden moeten aanpassen? Dat zal sowieso moeten lijkt me.
Zou me weinig verbazen als het waar is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:53 schreef Zwoerd het volgende:
Dan moet hij maar aankloppen bij RBRquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders heeft Hami geen vleugel![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dan moet hij maar aankloppen bij RBR
----Redbull geeft je vleugels --------
Kan je beter in Corona of zwarte piet topics kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:00 schreef Solstice1 het volgende:
Hoi jongens, geen fan van Formule 1, maar ben hier voor de rellen.
Dat zijn geen vermakelijke rellen, dit wel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Kan je beter in Corona of zwarte piet topics kijken
De vleugel aanpassen mag gewoon als de FIA dat verordonneertquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooralsnog slot en grendel want parc fermé
Red Bull had het materiaal aangeleverd, hadden het in VT1 ook aan Mercedes gemeld zodat die het evt nog aan konden passen voor de Quali.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat op beeld vastgesteld? Want de FIA-controle was van ná de Q vd sprintkwalificatie (daar is een filmpje van).
Alleen bij winst.. pole is slechts een blowjob.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:53 schreef Zwoerd het volgende:
Deze vleugel is illegaal dus zal sowieso vervangen moeten worden. Dat mag tijdens een parc fermé als de FIA daar opdracht of toestemming voor geeft.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooralsnog slot en grendel want parc fermé
Nee, dat ging erover dat de achtervleugel vd Mercedes te veel zou flexenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull had het materiaal aangeleverd, hadden het in VT1 ook aan Mercedes gemeld zodat die het evt nog aan konden passen voor de Quali.
Tenminste, dat begreep ik uit de tweets die rondgingen.
De teams hebben fotografen naast de baan staan die constant foto's nemen van het eigen team en de concurrent.
Die foto's worden geanaliseerd en als men iets vind dat niet klopt dan wordt het (incl beeldmateriaal) gemeld.
Ohja dat zijn die mannen met WiFi bedrading toch?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull had het materiaal aangeleverd, hadden het in VT1 ook aan Mercedes gemeld zodat die het evt nog aan konden passen voor de Quali.
Tenminste, dat begreep ik uit de tweets die rondgingen.
De teams hebben fotografen naast de baan staan die constant foto's nemen van het eigen team en de concurrent.
Die foto's worden geanaliseerd en als men iets vind dat niet klopt dan wordt het (incl beeldmateriaal) gemeld.
Maar je ziet toch duidelijk aan die video dat hij bewerkt is? De stand van Max zijn linkerhand is super raar, en je ziet een schaduw van iets dat op een gereedschapskist lijkt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:49 schreef RichardHammond het volgende:
Lees zojuist op Tweakers dat volgens het technisch reglement het niet is toegestaan dat bepaalde autodelen, waaronder de vleugel) niet zonder gereedschap verstelbaar mogen zijn. Kan het nu alleen zo snel niet meer terugvinden.
Dat wordt vanuit de pits naar je werk rijden maandagquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:02 schreef RichardHammond het volgende:
Net al een paar mooie deuken in de Mercedes van de buurman getrapt, om alvast een beetje in de mood te komen.
Hulk, over Hulkenberg gesproken, wist je dat hij ook Nederlands kan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
A la Jambers: "Overdag is hij een normale F1-coureur, maar na een kwalificatie verandert hij stiekem in de Hulk en vernielt de achtervleugel van zijn tegenstander"
Had ie maar geen Mercedes moeten rijdenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:02 schreef RichardHammond het volgende:
Net al een paar mooie deuken in de Mercedes van de buurman getrapt, om alvast een beetje in de mood te komen.
Kan Hulk Nederlands???quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hulk, over Hulkenberg gesproken, wist je dat hij ook Nederlands kan?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoax!quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan moet je even terugkomen op het moment dat Lewis niet gediskwalificeerd wordtquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:00 schreef Solstice1 het volgende:
Hoi jongens, geen fan van Formule 1, maar ben hier voor de rellen.
Iemand?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Wat is haalbaar voor Hamilton als hij de sprintrace achteraan moet starten? Top 5? Top 10?
Heb je geen mooie knik in zijn spoiler gezet?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:02 schreef RichardHammond het volgende:
Punten wel, tussen top 5 en 10 gok ik. Zeker nu anderen op de baan ook wel vrij rap ogen.quote:
Alleen de top-3 krijgt punten hequote:Op zaterdag 13 november 2021 15:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Punten wel, tussen top 5 en 10 gok ik. Zeker nu anderen op de baan ook wel vrij rap ogen.
Wordt inderdaad sowieso lastig om de AT's en Ferrari's voorbij te komen. Die gaan ook redelijk hard.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Punten wel, tussen top 5 en 10 gok ik. Zeker nu anderen op de baan ook wel vrij rap ogen.
EDIT: Dat bedoel ik uiteindelijk in de race. In de sprintrace komtie de top 10 niet in denk ik
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan moet je even terugkomen op het moment dat Lewis niet gediskwalificeerd wordt
Net top 10 denk ik.quote:
thats the questionquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:07 schreef Gehrman het volgende:
Hoelang rijdt Lewis al met een illegale auto?
toto en lewis op hun knietjes bij de FIA.....quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:07 schreef Evenstar het volgende:
Maar, als Mercedes beweert dat Max het heeft gedaan (in 2 seconden, zonder gereedschap) dan geven ze toch toe dat hun auto illegaal is? Want veranderingen aanbrengen zonder gereedschap zou niet mogelijk moeten zijn.
Zij zouden dan zelf tijdens een pitstop of bij het uitstappen met een klein tikje alles anders kunnen afstellen.
Wat een poppenkast.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:07 schreef Gehrman het volgende:
Stel dat ie 10e wordt in de sprintrace, dan start hij vanaf P15 in de race?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
EDIT: Dat bedoel ik uiteindelijk in de race. In de sprintrace komtie de top 10 niet in denk ik
Jups, die jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ohja dat zijn die mannen met WiFi bedrading toch?
eruit gebeukt worden met de start zou nog mooier zijnquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Net top 10 denk ik.
Haas en Alfa met gemak, daarna wordt het al moeilijker. Zijn maar 24 ronden ook. SC voor een paar ronden zou ook leuk zijn
Yup, kloptquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stel dat ie 10e wordt in de sprintrace, dan start hij vanaf P15 in de race?
Dan kunnen we alvast onze vlaggetjes ophangen.
Het is mooier dat ie op de baan geen WK wordtquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
eruit gebeukt worden met de start zou nog mooier zijn
Mogelijk al sinds de zomer, Red Bull heeft daar vermoedens over uitgesproken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:07 schreef Gehrman het volgende:
Door Mazepinquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Je haalt de voorflexwing, de achterflexwing te de te grote DRS-opening nu volledig door elkaarquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mogelijk al sinds de zomer, Red Bull heeft daar vermoedens over uitgesproken.
Ik denk dat ze hem vast houden tot na FP2 als straf.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:10 schreef Faraday01 het volgende:
Is lulu al weer weg bij de stewards?
Dat vind ik ook. Helemaal niet mooi als VER zijn eerste titel binnenhaalt met allerlei controverse en verhaaltjes over 'tampering with Lewis' car' of dat Mercedes kan roepen dat het buiten hun schuld fout is gelopen door crashes. Dat is gewoon niet mooi kampioen worden en doet geen recht aan zijn fenomenale seizoen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is mooier dat ie op de baan geen WK wordt
daar zijn de engelsen het vast niet over eensquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:11 schreef Evenstar het volgende:
Het is toch wel erg hoe een team zich in zo'n korte tijd zo belachelijk heeft kunnen maken
Dat zegt natuurlijk niks, dat is het spel. Bij elkaar zoveel mogelijk proberen te vinden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mogelijk al sinds de zomer, Red Bull heeft daar vermoedens over uitgesproken.
Doe dat dan morgenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar de reglementen aan laten passen en je concurrent eruit beuken met 51G is wel oke om WK te worden ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Helemaal niet mooi als VER zijn eerste titel binnenhaalt met allerlei controverse en verhaaltjes over 'tampering with Lewis' car' of dat Mercedes kan roepen dat het buiten hun schuld fout is gelopen door crashes. Dat is gewoon niet mooi kampioen worden en doet geen recht aan zijn fenomenale seizoen.
Op zich kan je het een met het ander afstrepen natuurlijk, als je terug denkt aan Silverstone.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Helemaal niet mooi als VER zijn eerste titel binnenhaalt met allerlei controverse en verhaaltjes over 'tampering with Lewis' car' of dat Mercedes kan roepen dat het buiten hun schuld fout is gelopen door crashes. Dat is gewoon niet mooi kampioen worden en doet geen recht aan zijn fenomenale seizoen.
tsja, regels zijn regelsquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Mansjester het volgende:
Zou echt jammer voor het kampioenschap zijn als Hamilton een DSQ krijgt
Het zou ook jammer zijn als hij punten haalt met een illegale vleugel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Mansjester het volgende:
Hoezo, hij heeft de sprint en de race nog om punten te halen. Max was eerder compleet uitgeschakeld waar Lewis er met 26 punten vandoor ging.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Mansjester het volgende:
Silverstone, flexwings, pitstops, P1 weggenomen door de FIA bij de eerste race etc etcquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op zich kan je het een met het ander afstrepen natuurlijk, als je terug denkt aan Silverstone.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik heb hier al vaak genoeg aangegeven wat ik daar van vind. De enige reden waarom Max nog geen kampioen zal zijn na dit weekend, is vanwege die incidenten en de klapband.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar de reglementen aan laten passen en je concurrent eruit beuken met 51G is wel oke om WK te worden ?
Het zou pas echt jammer zijn als ham het kampioenschap wint met een illegale autoquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Mansjester het volgende:
Als hij een DSQ krijgt is het toch juist Fairquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Mansjester het volgende:
Wel jammer vd gele T-camquote:
Maar zo werkt het niet in het collectieve geheugen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op zich kan je het een met het ander afstrepen natuurlijk, als je terug denkt aan Silverstone.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Mansjester het volgende:
of een race wint terwijl hij er iemand uitbeukt met 51G...oh wacht !quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het zou ook jammer zijn als hij punten haalt met een illegale vleugel.
Die rijdt wel weer naar voren joh.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Mansjester het volgende:
Oh ja, sorry. Helemaal vergeten. Dan maar hopen dat Lewis geen straf krijgt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet in het collectieve geheugen.
HAM verdiend helemaal geen respect meer met zijn idiote gedrag laatste 2 jaar....quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik heb hier al vaak genoeg aangegeven wat ik daar van vind. De enige reden waarom Max nog geen kampioen zal zijn na dit weekend, is vanwege die incidenten en de klapband.
Van de week vond HAM dat hij meer respect verdiende omdat hij er nog zo dicht bij zit. Ik heb hier vrij duidelijk gezegd wat ik van die visie vind.
Moet je voorstellen. Max kijkt bij Lewis en Bottas eindigt in de grindbakquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel jammer vd gele T-cam![]()
Arme Bottas, altijd nog erger de Sjaak![]()
![]()
Klopt, maar met nog drie races te gaan na deze kan het alsnog spannend worden in de slotfasequote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Mansjester het volgende:
Zo was het tot twee keer toe eraf tikken van Max door een Mercedes ook jammer voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:13 schreef Mansjester het volgende:
HAM kampioen zou idd volkomen onterecht zijn ....quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat er in die laatste races ook gebeurt, er zijn dit jaar maar één team en één coureur die de titels verdienen.
Dat weten we nog nietquote:
Dat lijkt me helder. Verstappen heeft een fenomenaal seizoen gedraaid, nauwelijks fouten gemaakt en het team gedragen zoals nooit tevoren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
HAM kampioen zou idd volkomen onterecht zijn ....
Je kunt niet onterecht kampioen worden, tenzij je opzichtig de regels aan je laars hebt gelapt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
HAM kampioen zou idd volkomen onterecht zijn ....
Super Maxquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Moet je voorstellen. Max kijkt bij Lewis en Bottas eindigt in de grindbak
Klopt. Dat zijn degenen die het meeste punten hebben gepakt na de laatste racequote:Op zaterdag 13 november 2021 15:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat er in die laatste races ook gebeurt, er zijn dit jaar maar één team en één coureur die de titels verdienen.
Ik zeg toch nergens dat het fair is? Ik geef alleen aan dat het zonde is voor de spanning in de titelstrijd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij een DSQ krijgt is het toch juist Fair
en auto die niet volgen de regels is kan toch niet fair winnen??
Krijgen en verdienen zijn verschillende dingen, ik verdien ook zoveel, maar krijgen ho maarquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn degenen die het meeste punten hebben gepakt na de laatste race
Ik vind dat in de F1 dubbel. Ja, degene met de meeste punten wordt terecht kampioen. Het gekke is alleen wel dat Mercedes dit jaar wel heel veel punten heeft verzameld dankzij hun eigen crashes. Akkoord, allemaal volgens de regels verlopen als je de straf in Silverstone als passend ervaart.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt niet onterecht kampioen worden, tenzij je opzichtig de regels aan je laars hebt gelapt.
Alles in briefjes van 1 geteld?quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:21 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen, sowwieh
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jij het weet
weet ik het ook
Thanksquote:
aaaahhhhquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Ik was naar kittens aan het kijken
Tot straks bij VT2
Ga jij eens heel snel knielen, racist!quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
HAM verdiend helemaal geen respect meer met zijn idiote gedrag laatste 2 jaar....
Kittensquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Tot straks bij VT2
Over een week of 2 krijg ik er eentje bijquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Tot straks bij VT2
Kittensquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Tot straks bij VT2
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Over een week of 2 krijg ik er eentje bij
Nou ja, als je je tegenstander tot twee keer toe uit de race rijdt en daarvan profiteert heb ik daar mijn twijfels over.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt niet onterecht kampioen worden, tenzij je opzichtig de regels aan je laars hebt gelapt.
Ik sinds meiquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik heb sinds eind juli 0 katten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik sinds mei
Sinds gister wel twee konijnen
Als je het aantal overwinningen pakt tot nu toe zou Max de titel wel verdienen. Maar er zijn nog 4 races te gaan. DNF door mechanische pech zou wel zuur zijn. Mocht Max de volle punten pakken in Brazilië dan hoeft hij de andere races Maar Hamilton te volgen. En zonder DNF moet dat zeer goed mogelijk zijn. Bottas zou nog roet in het eten kunnen gooien, maar die kans acht ik niet groot. Die heeft het wel gehad met MB en moet toch weg.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat in de F1 dubbel. Ja, degene met de meeste punten wordt terecht kampioen. Het gekke is alleen wel dat Mercedes dit jaar wel heel veel punten heeft verzameld dankzij hun eigen crashes. Akkoord, allemaal volgens de regels verlopen als je de straf in Silverstone als passend ervaart.
Maar dan nog hangt er een heel zuur luchtje aan als HAM kampioen zou worden dankzij wat er in Silverstone en Hongarije gebeurde.
Eens hoor, als je de coureurs punten zou geven, dan scoort Verstappen het hoogste van die 1.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat in de F1 dubbel. Ja, degene met de meeste punten wordt terecht kampioen. Het gekke is alleen wel dat Mercedes dit jaar wel heel veel punten heeft verzameld dankzij hun eigen crashes. Akkoord, allemaal volgens de regels verlopen als je de straf in Silverstone als passend ervaart.
Maar dan nog hangt er een heel zuur luchtje aan als HAM kampioen zou worden dankzij wat er in Silverstone en Hongarije gebeurde.
en bepaalde regels weet te wijzigen midden in het seizoen omdat je concurrent te snel isquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nou ja, als je je tegenstander tot twee keer toe uit de race rijdt en daarvan profiteert heb ik daar mijn twijfels over.
....... mompelt iets met Kerstmaalquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik sinds mei
Briljante conclusiequote:Op zaterdag 13 november 2021 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom duurt het zo lang tot we iets horen
Kerst is nog 6 weken - zijn ze zo lang houdbaar?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Tijd genoeg om ze even goed vet te krijgen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:30 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Kerst is nog 6 weken - zijn ze zo lang houdbaar?
levend wel....onze nijntjes zijn bijna 10 jaarquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:30 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:30 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Krijg je helaas met al die Britse media...quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:31 schreef Mothzor het volgende:
[ twitter ]
Achterlijk hoe de ‘normale’ media olie op het vuur gooien. Slaan compleet de plank mis en is ook niet grappig. Twitter is al een war zone en dan plaats je zoets
Onhandig zo’n tweet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:31 schreef Mothzor het volgende:
[ twitter ]
Achterlijk hoe de ‘normale’ media olie op het vuur gooien. Slaan compleet de plank mis en is ook niet grappig. Twitter is al een war zone en dan plaats je zoets
Dit is wel treurig jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:31 schreef Mothzor het volgende:
[ twitter ]
Dat moet je ook allemaal niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:31 schreef Mothzor het volgende:
[ twitter ]
Moet gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:31 schreef Mothzor het volgende:
[ twitter ]
Last time Lewis touched Verstappen's car (Silverstone) he got a penalty too...quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:31 schreef Mothzor het volgende:
[ twitter ]
"penalty" ......lichtste straf die er wasquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Last time Lewis touched Verstappen's car (Silverstone) he got a penalty too...![]()
Mag Lewis überhaupt tijdens VT2 rijden als geen beslissing is genomen of zijn auto legaal is of niet?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lijkt me toch dat ze voor de VT2 wel laten weten of de auto van HAM legaal is? Anders weten die ook niet waar ze mee moeten testen.
Nou ja, het moet niet natuurlijk. Het zou wel sympathiek zijn van de FIA maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat zij zo'n besluit overhaast zouden moeten nemen om het Mercedes beter uit te laten komen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lijkt me toch dat ze voor de VT2 wel laten weten of de auto van HAM legaal is? Anders weten die ook niet waar ze mee moeten testen.
Mercedes heeft al toestemming om de vleugel te vervangen begreep ik net.quote:
Dat was 5 sec geweestquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
"penalty" ......lichtste straf die er was
Ze hebben toestemming om de vleugel te vervangen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben toestemming om de vleugel te vervangen.
[ twitter ]
toestemming ???? met gevolgen neem ik aan....quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mercedes heeft al toestemming om de vleugel te vervangen begreep ik net.
Zie de tweet die @Starflyer plaatste net.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toestemming ???? met gevolgen neem ik aan....
de regels zijn erg helder, alleen niet voor MB..........staat een kampioenschap op het spel ook hequote:Op zaterdag 13 november 2021 15:39 schreef Dazalbest het volgende:
Als het zo lang moet duren is dt toch een duidelijk teken dat je regels niet helder zijn......
waar chanelleke?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
helemaal niks aan de hand, kijk net naar een interview van Mol met Max
nopequote:Op zaterdag 13 november 2021 15:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
meen je dat, nog steeds een herhaling, dacht dat het al nieuw was
De regels zijn uitermate helder hoorquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:39 schreef Dazalbest het volgende:
Als het zo lang moet duren is dt toch een duidelijk teken dat je regels niet helder zijn......
DSQ voor #44 incomingquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De regels zijn uitermate helder hoor
of het is niet helder hoevaak hij deze vleugel heeft gebruiktquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:39 schreef Dazalbest het volgende:
Die was van gisteren na de Q.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
helemaal niks aan de hand, kijk net naar een interview van Mol met Max
HAM moet met zijn gore klauwen van onze heilige RB16B afblijvenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toch probeer ik me een voorstelling te maken van onze reacties op Fok! als het andersom was geweest. Max DSQ vanwege een paar mm, HAM die aan zijn auto had gezeten..
Ook in Brazilie moeten mensen slapen om er de volgende dag weer tegenaan te kunnen, maar duurt alsnog wel lang uiteraard.quote:
De regels zijn wel duidelijk, maar als Mercedes aanvoert dat het door Max komt, moet je beide partijen horen. Dat kost tijd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:39 schreef Dazalbest het volgende:
waar is het bewijs dat max aan de auto van HAM heeft gezeten ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toch probeer ik me een voorstelling te maken van onze reacties op Fok! als het andersom was geweest. Max DSQ vanwege een paar mm, HAM die aan zijn auto had gezeten..
Flikker op met je stropoppenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Natuurlijk niet! Duidelijk de schuld van het team dus een paar duizend dollar boete zou genoeg moeten zijn. Max heeft daaerntegen wetens en willens de parc ferme regels verbroken, dus DQ, boete en 48 strafpunten op zijn licentie.quote:
Ja Max past die vleugel die niet zonder gereedschap aangepast mag kunnen worden en tijdens de race meer dan 5 G's aan kracht zonder problemen aan kan even met 2 snelle aanrakingen zonder gereedschap aan, heel erg plausibel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:35 schreef Sfancta het volgende:
Aan de andere kant, dat hij de gehele vleugel heeft verbogen met 1 hand, acht ik best plausibel,
Jawel. Vorige 2 races waren er ook controles m.b.t. achtervleugel vd wagen van Hamilton, en toen werden er geen onregelmatigheden gevonden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
of het is niet helder hoevaak hij deze vleugel heeft gebruikt
of Toto is de boel aan het verbouwen daar
Ik zou balen als een stekker, maar als je vals speelt dan verdien je het ook niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mja, denk vooral dat ze het kampioenschap spannend willen houden (F1 wordt toch steeds meer entertainment dan sport) en nu druk aan het zoeken zijn naar een 'oplossing'quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:44 schreef Chanel5 het volgende:
Idd heel raar dat er nog steeds niets bekend is.
het is heel simpel.....te groot is te groot, bij iedereenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zou balen als een stekker, maar als je vals speelt dan verdien je het ook niet.
Het is ook niet een paar mm .... eerder 1.5cm ofzo.
-8 uur is nog tijd zatquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook in Brazilie moeten mensen slapen om er de volgende dag weer tegenaan te kunnen, maar duurt alsnog wel lang uiteraard.
Dat zou natuurlijk totaal niet mee mogen spelen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:46 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, denk vooral dat ze het kampioenschap spannend willen houden (F1 wordt toch steeds meer entertainment dan sport) en nu druk aan het zoeken zijn naar een 'oplossing'
Zal niet moeilijk zijn om te bedenken. Lewis’ hand was er dan figuurlijk afgehaktquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
ik weet hetquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Vorige 2 races waren er ook controles m.b.t. achtervleugel vd wagen van Hamilton, en toen werden er geen onregelmatigheden gevonden.
@:Rianne heeft dar een tweet over geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |