Ja, heerlijk tochquote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Elvi het volgende:
OP plaatje terug, ik terug, is het 2018?
God beschermt toch?quote:
Heeft hij een hond?! Met zn 2 katten?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij met de labrador aan het wandelen is.
Wow, hij heeft een girlmagnet gekocht?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij met de labrador aan het wandelen is.
Helaasquote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Elvi het volgende:
OP plaatje terug, ik terug, is het 2018?
Altijd.quote:
quote:
En dat.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:15 schreef TaMieke het volgende:
Jij bent er altijd. Geen kans om te missen
Stickertjes sturenquote:
Vind het ook wel een beetje creepyquote:
Lang niet zoveel als vroegahquote:Op donderdag 11 november 2021 16:15 schreef TaMieke het volgende:
Jij bent er altijd. Geen kans om te missen
Hebben wij een leven gekregen ofzo?quote:
Werkenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef TaMieke het volgende:
Iedereen een leven
Wat deden jullie in de lockdown jongens???![]()
Gaat/ging iets mis hier.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[Al Bundy]With every shot so far[/Al Bundy]
'Werken'quote:Op donderdag 11 november 2021 16:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En nu is iedereen weer gestopt met werken?
Werken. Zuipen. Neuken. Eten. Slapen. Ad infinitum ad infinitum.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef TaMieke het volgende:
Iedereen een leven
Wat deden jullie in de lockdown jongens???![]()
Gaat/ging iets mis hier.
kun je tussendoor toch wel beetje Fokken?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werken. Zuipen. Neuken. Eten. Slapen. Ad infinitum ad infinitum.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werken. Zuipen. Neuken. Eten. Slapen. Ad infinitum ad infinitum.
Blijkbaar welquote:Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
kun je tussendoor toch wel beetje Fokken?
Doe ik nu toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
kun je tussendoor toch wel beetje Fokken?
Wow, dat gaat best ver, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Dat zou hier in NL natuurlijk nooit worden getolereerd.quote:De coronacijfers in Oostenrijk blijven stijgen en dus is de kans groot dat er een lockdown voor alleen ongevaccineerden wordt ingesteld. Dat heeft bondskanselier Alexander Schallenberg gezegd.
Het land overweegt al langer dergelijke maatregelen voor ongevaccineerden. Bij een IC-bezetting met coronapatiënten van 30 procent treden de lockdownregels voor ongevaccineerden in werking. De bezetting is nu 20 procent, maar stijgt snel.
De lockdown houdt in dat ongevaccineerden hun huis alleen uit mogen om te gaan werken, essentiële boodschappen te doen of een ommetje te maken. Ze mogen al niet meer naar restaurants, theaters of gebruikmaken van skiliften
Jaloers.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, dat gaat best ver, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Dat zou hier in NL natuurlijk nooit worden getolereerd.
Ze zijn daar denk ik ook behoorlijk wanhopig, met bijna 25% die ongevaccineerd is, t.o.v. bij ons 13%. (nog steeds veel natuurlijkquote:
#COVIDFACISME!quote:
Oostenrijkers hebben vaker van die ideeën.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, dat gaat best ver, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Dat zou hier in NL natuurlijk nooit worden getolereerd.
Maar is een vergaande maatregel ook niet een keer goed? Als er veel geprobeerd is en het levert niet het gewenste resultaat op, dan ga je steeds een stap verder kijken. Ik zie ook nog wel gebeuren dat zoiets hier komt, in een bepaalde vorm of wat dan ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Had ook al een beetje die associatie ermeequote:Op donderdag 11 november 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, mijn eerste Hitlergrap over corona, het zat eraan te komen.
Per direct invoeren!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou dat zo'n maatregel hier ook kon, ik kan weinig tot geen sympathie meer opbrengen voor ongevaccineerdenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar is een vergaande maatregel ook niet een keer goed? Als er veel geprobeerd is en het levert niet het gewenste resultaat op, dan ga je steeds een stap verder kijken. Ik zie ook nog wel gebeuren dat zoiets hier komt, in een bepaalde vorm of wat dan ook.
Nou ja, dat eigenlijk. En dan vooral die daar staan te schreeuwen in de demonstraties. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich vanwege gezondheidsredenen niet laten vaccineren. Maar zowat elk ander zou gewoon een prikje moeten krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou dat zo'n maatregel hier ook kon, ik kan weinig tot geen sympathie meer opbrengen voor ongevaccineerden
Betrap ik mezelf ook opquote:Op donderdag 11 november 2021 17:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou dat zo'n maatregel hier ook kon, ik kan weinig tot geen sympathie meer opbrengen voor ongevaccineerden
Je bent echt niet de enige.quote:
Gelukkig heb je hier niet zoveel van die wappies.quote:
Jij komt niet op de FP zo te zienquote:Op donderdag 11 november 2021 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hier niet zoveel van die wappies.
Misschien bedoelt hij in Portugal, met maar ~1.5% ongevaccineerdenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij komt niet op de FP zo te zien
Scherp, dat kan ookquote:Op donderdag 11 november 2021 17:55 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij in Portugal, met maar ~1.5% ongevaccineerden
Ik bedoel hier in Portugalquote:Op donderdag 11 november 2021 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij komt niet op de FP zo te zien
In brand steken. Tis immers koud.quote:
Ow vast wel. Ken ook veel mannen die hun stokje graag in lichaamsholtes stoppen.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Wel een intens gevoel zo'n stok in je neus gedauwd krijgen. Zullen er mensen zijn die een erotisch genot halen uit een coronatest?
Negatief getest op corona trouwens. Tijd voor een feestje.
Alle Coronatesten die ik heb meegemaakt waren juist vrouwen die stokjes in mijn holtes steken. Ik ben geen fan.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef Senn88 het volgende:
Ow vast wel. Ken ook veel mannen die hun stokje graag in lichaamsholtes stoppen.
Ben blij dat ik die stokjes niet gezien hebquote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow vast wel. Ken ook veel mannen die hun stokje graag in lichaamsholtes stoppen.
Wel van je stok in vrouwen stoppen, tochquote:Op donderdag 11 november 2021 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle Coronatesten die ik heb meegemaakt waren juist vrouwen die stokjes in mijn holtes steken. Ik ben geen fan.
Jij weet...quote:Op donderdag 11 november 2021 19:10 schreef Samzz het volgende:
Wel van je stok in vrouwen stoppen, toch?
Hoe is het met jou dan?quote:
Goedquote:
Klinkt goed allemaal. Hoe fijn voor jou. Leuk.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:22 schreef Samzz het volgende:
Goed. Ik werk tegenwoordig minder dagen voor meer geld, relatie gaat helemaal top, alles goed met de hondjes, sinds een maand hebben we vier konijnen erbij.
Alles rustig en dat is goed. Dus ik ben een blij en tevreden mens.quote:
Samequote:Op donderdag 11 november 2021 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal. Hoe fijn voor jou. Leuk.
[..]
Alles rustig en dat is goed. Dus ik ben een blij en tevreden mens.
Dat klinkt wel soort van herkenbaar met mijn creatieve hobby. Weinig bronnen van inspiratie.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:26 schreef Samzz het volgende:
Same.
Al zou ik wel weer wat meer willen tekenen. De motivatie ontbreekt. Maar goed, komt wel weer.
Bunniesquote:Op donderdag 11 november 2021 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ik werk tegenwoordig minder dagen voor meer geld, relatie gaat helemaal top, alles goed met de hondjes, sinds een maand hebben we vier konijnen erbij.
En hoe is t met jou?
De bron is er wel, ik ben begonnen met een Schotse hooglander, de motivatie mistquote:Op donderdag 11 november 2021 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt wel soort van herkenbaar met mijn creatieve hobby. Weinig bronnen van inspiratie.
Ja, ze zijn zo leuk samenquote:
Lekker avg proof door de teststraat schreeuwenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:06 schreef Tyranoesauroes het volgende:
JA EN WAT IS UW BURGERSERVICENUMMER
Wat voor soort konijnen komt er?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bron is er wel, ik ben begonnen met een Schotse hooglander, de motivatie mist. O.a. door best druk zijn, de korte dagen e.d..
[..]
Ja, ze zijn zo leuk samen.
Bij mijn coronatesten bleek ineens dat ik een sterke gag-reflex hebquote:Op donderdag 11 november 2021 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle Coronatesten die ik heb meegemaakt waren juist vrouwen die stokjes in mijn holtes steken. Ik ben geen fan.
Ze zijn er al een maand nu. Twee Vlaamse reuzen (voedsters), een Wener en een kruising Vlaam (rammen).quote:Op donderdag 11 november 2021 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor soort konijnen komt er?
* noteertquote:Op donderdag 11 november 2021 19:44 schreef Elvi het volgende:
Bij mijn coronatesten bleek ineens dat ik een sterke gag-reflex heb
Samzz!quote:Op donderdag 11 november 2021 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel van je stok in vrouwen stoppen, toch?
Alles goed? Heb je gemistquote:
Oh, big ones! Die zijn het leukstquote:Op donderdag 11 november 2021 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn er al een maand nu. Twee Vlaamse reuzen (voedsters), een Wener en een kruising Vlaam (rammen).
Sowieso al die tijdelijke medewerkers (soms van bedenkelijke kwaliteitquote:Op donderdag 11 november 2021 19:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker avg proof door de teststraat schreeuwen
't Blijft Samzzquote:
Ja, superquote:
Ja, ze zijn echt geweldig. Lekker rustig, ontzettend nieuwsgierig en erg lief naar elkaar. Samen slapen, samen eten, elkaar wassen.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, big ones! Die zijn het leukst
Ik mocht op twee kleintjes passen deze zomer, van mijn zus. Was erg leuk
Ja dat dus. Ik ben aan het rondkijken voor Franse hangoren. Niet meteen de grootste, maar wel iets groterquote:Op donderdag 11 november 2021 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, super. Met jou ook?
[..]
Ja, ze zijn echt geweldig. Lekker rustig, ontzettend nieuwsgierig en erg lief naar elkaar. Samen slapen, samen eten, elkaar wassen.
Kleintjes zijn zo schattig. Daar gingen we eigenlijk voor kijken. Maar die grote lobbessen hupsen meteen je hart in.
Tja, het is een skill die pas sinds 2019 bestaatquote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Sowieso al die tijdelijke medewerkers (soms van bedenkelijke kwaliteit) die bij al die verslagen kunnen
Gezellig, ik zet de vino Verde vast klaarquote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef Tegan het volgende:
Volgende vakantie maar naar Portugal gaan trouwens.
Ja, lekker. Eindelijkquote:
Die zijn ook leukquote:Op donderdag 11 november 2021 19:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik ben aan het rondkijken voor Franse hangoren. Niet meteen de grootste, maar wel iets groter
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig, ik zet de vino Verde vast klaar
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk. Die had ik toen ik nog een klein Samzz'je was.
Oeh, spannend! Dat is pas echt verderquote:Op donderdag 11 november 2021 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ja, lekker. EindelijkNet een huisje gekocht, volgende maand beginnen aan een nieuwe baan
Hugo de Jonge kwaliteitscertificaatquote:Op donderdag 11 november 2021 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, het is een skill die pas sinds 2019 bestaat.
Ik had geluk toen ik 6 jaar geleden mijn huis kocht. Is nu al 2x zoveel waardquote:Op donderdag 11 november 2021 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Dat is pas echt verder.
Een huis kopen zit er voor ons voorlopig niet in met de Nederlandse huizenprijzen. Gelukkig zitten we goed.
Dat is wel belangrijk idd. Onze ren is 2,5 bij 6,5 meter of zo. Graven vinden ze leuk, merken wequote:Op donderdag 11 november 2021 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb gelukkig wel de ruimte ervoor, ze kunnen hun pootjes strekken
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:55 schreef Barbusse het volgende:
Haha, ja dat was een goed momentquote:Op donderdag 11 november 2021 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had geluk toen ik 6 jaar geleden mijn huis kocht. Is nu al 2x zoveel waard
Jullie hebben een prachtig bootje zag ikquote:Op donderdag 11 november 2021 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Dat is pas echt verder.
Een huis kopen zit er voor ons voorlopig niet in met de Nederlandse huizenprijzen. Gelukkig zitten we goed.
quote:
Ja, een prachtige boot idd, waar we heel blij mee zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie hebben een prachtig bootje zag ikEn ja, was wel tijd. En gezien de locatie verder gewoon een goede investering
Flink inderdaad, maar dat is ook wel nodig met 4 van die lobbessenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk idd. Onze ren is 2,5 bij 6,5 meter of zo. Graven vinden ze leuk, merken we.
Geen spijt van gehad. Volgend jaar wellicht eens wat renoveren. Badkamer denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, ja dat was een goed moment.
Ja, geen overbodige luxe iddquote:Op donderdag 11 november 2021 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Flink inderdaad, maar dat is ook wel nodig met 4 van die lobbessen
[..]
Geen spijt van gehad. Volgend jaar wellicht eens wat renoveren. Badkamer denk ik.
In mijn stadsdeel is de vaccinatiegraad hoog én is het strand stukken mooier dan in Scheveningen. Had je mijn Insta gehad, had je dat afgelopen week nog kunnen zien.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:03 schreef Tegan het volgende:
Als de vaccinatiegraad in Scheveningen ook 98,5% is ben jij de volgende.
Klopt, en deze is niet eens zo groot. Dus hopelijk kost het geen fortuinquote:Op donderdag 11 november 2021 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, geen overbodige luxe idd. We willen nog wel wat dingetjes veranderen, maar dat komt in de lente (zandhoop aanleggen en gras zaaien).
Een mooie badkamer is een goede investering :j.
Het is een badkamer. Vast wel dusquote:Op donderdag 11 november 2021 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, en deze is niet eens zo groot. Dus hopelijk kost het geen fortuin
Lekker nietszeggende post zo zonder bewijs.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn stadsdeel is de vaccinatiegraad hoog én is het strand stukken mooier dan in Scheveningen. Had je mijn Insta gehad, had je dat afgelopen week nog kunnen zien.
Mja helaasquote:Op donderdag 11 november 2021 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een badkamer. Vast wel dus.
Ik zou Air gewoon op zijn blauwe ogen geloven.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lekker nietszeggende post zo zonder bewijs.
Dank je. Lief.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik zou Air gewoon op zijn blauwe ogen geloven.
Jaloers.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een prachtige boot idd, waar we heel blij mee zijn.
Vorige maand hebben we dr uit het water gehaald, dat was wel gaaf om te zien. Een enorme hijskraan. Onze boot weegt 6700 kilo schoon aan de haak.
Doe roze.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:44 schreef CherryLips het volgende:
God Ja, ik moet ook een nieuwe badkamer. Heb geen idee waar te beginnen. Ik wil niet zo'n standaard crematoriumbadkamer met donkergrijze vloertegels of zo.
Okee, wanneer gaan we?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef Tegan het volgende:
Volgende vakantie maar naar Portugal gaan trouwens.
Nieuwe lockdowns, nieuw leven voor FOK!quote:Op donderdag 11 november 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen komt weer terug, de natuur herstelt zich
I like big boats and I cannot liequote:Op donderdag 11 november 2021 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een prachtige boot idd, waar we heel blij mee zijn.
Vorige maand hebben we dr uit het water gehaald, dat was wel gaaf om te zien. Een enorme hijskraan. Onze boot weegt 6700 kilo schoon aan de haak.
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
I like big boats and I cannot lie
Dat jaquote:Op donderdag 11 november 2021 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwe lockdowns, nieuw leven voor FOK!
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Had bijna gereageerd op een hond in het asiel. Maar het zijn net concertkaartjes op livenation: meteen weg.
Fake it till you make itquote:Op donderdag 11 november 2021 22:18 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook gewoon de wereld in roepen dat ik een droomman heb met labrador en iedere avond stomende seks![]()
. Misschien helpt dat iets
.
Heb je niet liever een lief poesje?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Had bijna gereageerd op een hond in het asiel. Maar het zijn net concertkaartjes op livenation: meteen weg.
Wel even over nagedacht maar ze hebben allebei zo hun voor- en nadelen.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je niet liever een lief poesje?
Gewoon even wachten tot het kaartje wordt geannuleerd door de nieuwe lockdown.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ook nu met de grote corona asieldrop?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Die lijkt mee te vallen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook nu met de grote corona asieldrop?
Heb je al meer duidelijkheid m.b.t. de bruiloft?quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:44 schreef Debsterr het volgende:
Te vroeg wakker. Had ik beter niet kunnen doen om diverse redenen.
Ging je telefoon ook ineens ruisen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:11 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier zo mistig dat ik het gevoel heb in Silent Hill te zijn beland
En ik hoor iets zwaars en metaligs over de weg schurenquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ging je telefoon ook ineens ruisen?
*Grabs wooden plank*quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik hoor iets zwaars en metaligs over de weg schuren
Rip aan mijn nabestaanden.quote:
Dat we de dagplanning helemaal moeten gaan omgooienquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je al meer duidelijkheid m.b.t. de bruiloft?
Moet je niet even een brief schrijven die eigenlijk niet geschreven is?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rip aan mijn nabestaanden.
Ik was okay.
Relatief.
Ahhh shit ja, wanneer is het ook alweer? Sorry ik onthou niksquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat we de dagplanning helemaal moeten gaan omgooien. Maar hoe/wat nog niet precies, even definitieve maatregelen vanavond afwachten.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat we de dagplanning helemaal moeten gaan omgooien. Maar hoe/wat nog niet precies, even definitieve maatregelen vanavond afwachten.
Voor SH2 wordt volgens mij tot op de dag van vandaag nog door fans aan getweakt. En met mooi resultaat ookquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:37 schreef Debsterr het volgende:
Silent Hill. Dat ze die eens opnieuw uitbrengen!
Met mijn wens om jou te ontmoeten, ontkom ik daar niet aan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:43 schreef Tegan het volgende:
. Tegenwoordig kun je maar beter geen lange termijn planning hebben
.
Zonde van je tijdquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met mijn wens om jou te ontmoeten, ontkom ik daar niet aan.
Ik weiger je te geloven.quote:
Degene die dit geluk verder kan vergroten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:55 schreef Tegan het volgende:
Wie ben ik om je dit niche geluk te ontnemen.
Dat kan inmiddels alleen maar tegenvallen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degene die dit geluk verder kan vergroten.
de druk ligt wel vrij hoogquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan inmiddels alleen maar tegenvallen.
Je hebt goeie tetten, houdt van neuken en een natuurlijke afkeer van mensen. Droomvrouw, vind ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:58 schreef Tegan het volgende:
Dat kan inmiddels alleen maar tegenvallen.
De druk nog een beetje opvoeren?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen wij nog wel even door.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt goeie tetten, houdt van neuken en een natuurlijke afkeer van mensen. Droomvrouw, vind ik.
Ja toch? Beetje spanning opbouwen is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De druk nog een beetje opvoeren?
Daar geef ik geen toestemming voor en het is wel mijn citaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:11 schreef Tegan het volgende:
.
Ik quote dit even voor mijn Tinder profiel.
Ik anonimiseer je bijdrage uiteraard.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar geef ik geen toestemming voor en het is wel mijn citaat.
Dan blijft het nog steeds mijn citaat, dus nee.quote:
Ik zal die wens opnemen in mijn testamentquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan blijft het nog steeds mijn citaat, dus nee.
Met een pic van je tetten ben ik wel over te halen trouwens.
Ff één van mijn Joegoslavische vrienden bellen. Tip: beetje opletten vanaf nu.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:20 schreef Tegan het volgende:
Ik zal die wens opnemen in mijn testament.
Wat is dit voor ouderwetsch gedoe.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
Concertkaartjes in the pocket!Weer een wachtrij overleefd.
Alleen bij een natuurlijke doodquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff één van mijn Joegoslavische vrienden bellen. Tip: beetje opletten vanaf nu.
Voor ergens in het jaar 2024?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
Slechts 35 euro extra zie ik op de prijslijst.quote:
Ergens volgend jaar.quote:
Je wil niet erg graag die fotoquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slechts 35 euro extra zie ik op de prijslijst.
Ik durf ook niets meer te boeken voor Aladdin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb theaterkaartjes voor mei. Wordt ook nog spannend.
M'n ouders hebben kaartjes voor december geloof ik. Ik vind het niet zo prettig dat ze opgepakt in zo'n theater zittenquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik durf ook niets meer te boeken voor Aladdin.
Waar ga je nog meer heen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
Dermate graag dat ik bereid ben om je om te laten brengen en dat ik een meerprijs betaal om het op een natuurlijke dood te laten lijken. Hoeveel liefde kan ik tonen?quote:
Redelijk veilig als je gevaccineerd bent toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben kaartjes voor december geloof ik. Ik vind het niet zo prettig dat ze opgepakt in zo'n theater zitten
Voor de groep met AstraZenica (60-70) een stuk minder veilig helaas schijnt, maar sowieso ook al voor ouderen die langer geleden gevaccineerd zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Redelijk veilig als je gevaccineerd bent toch?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik durf ook niets meer te boeken voor Aladdin.
Ze hebben Pfizer, maar wel in april/mei ofzo gekregen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:31 schreef STING het volgende:
[..]
Voor de groep met AstraZenica (60-70) een stuk minder veilig helaas schijnt, maar sowieso ook al voor ouderen die langer geleden gevaccineerd zijn.
Het feit dat je dit zegt maakt natuurlijk dat ik dit niet in mijn testament opneem, hetgeen je dus verder van je doel brengt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dermate graag dat ik bereid ben om je om te laten brengen en dat ik een meerprijs betaal om het op een natuurlijke dood te laten lijken. Hoeveel liefde kan ik tonen?
Oeh leven die nog?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef gcjoel het volgende:
Ik ga denk ik van de week kaartjes voor Placebo proberen.![]()
Oktober volgend jaar, zou het kunnen?
Ff kijken of die vriend ook aan kidnapping doet dan maar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het feit dat je dit zegt maakt natuurlijk dat ik dit niet in mijn testament opneem, hetgeen je dus verder van je doel brengt.
Gewoon doen. Als het niet kan wordt het verzet of krijg je geld terug is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef gcjoel het volgende:
Ik ga denk ik van de week kaartjes voor Placebo proberen.![]()
Oktober volgend jaar, zou het kunnen?
Zou toch nog relatief veilig moeten zijn denk je, maar laat die booster maar komen voor m'n oudersquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben Pfizer, maar wel in april/mei ofzo gekregen.
Goed nieuwe werk afgeleverd niet zo lang geleden.quote:
Ik maak het wel weer goed binnenkort.quote:
Alleen kans dat sommige theaters wellicht weer hun deuren sluiten, als ze maar 50% of minder van de totale capaciteit kunnen gebruiken door de 1.5 meter. Tenzij er plekken komen die ontheffing krijgen van de 1.5 meter regel, bijv. in combinatie met 2G/3G.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:35 schreef Tegan het volgende:
Met 2G, 1,5 meter en wellicht een booster is het wellicht wel veilig voor je ouders.
Hoe aantrekkelijk is deze vriendquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff kijken of die vriend ook aan kidnapping doet dan maar.
Volgende week zaterdag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ahhh shit ja, wanneer is het ook alweer? Sorry ik onthou niks
Nope. En we dachten al safe te zitten door klein te plannenquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:43 schreef Tegan het volgende:
[..]. Tegenwoordig kun je maar beter geen lange termijn planning hebben
.
Maar waar speel je hem dan op?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor SH2 wordt volgens mij tot op de dag van vandaag nog door fans aan getweakt. En met mooi resultaat ook
Ja klopt. Als het theater sluit heb je gewoon recht op je geld terugquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen kans dat sommige theaters wellicht weer hun deuren sluiten, als ze maar 50% of minder van de totale capaciteit kunnen gebruiken door de 1.5 meter. Tenzij er plekken komen die ontheffing krijgen van de 1.5 meter regel, bijv. in combinatie met 2G/3G.
Hij heeft krullen...quote:
Ja ik heb voor volgend jaar nu alles staan van de afgelopen 2 jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als het niet kan wordt het verzet of krijg je geld terug is mijn ervaring.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik heb voor volgend jaar nu alles staan van de afgelopen 2 jaar.
Ach ik was afgelopen vrijdag op een festival.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HerkenbaarBen er wel aan toe inmiddels.
Mooi kut. Heb je er erg last van?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach ik was afgelopen vrijdag op een festival.
Leuk
Nu corona![]()
Het is nog niet optimaal.
Minder dan ik denk ik want hij is stukken kleiner en doet niet aan krachttraining.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Hoe goed is hij in eeeh... stevig vasthouden?
Klinkt niet als een overtuigende kidnapper, i.t.t. jij...quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder dan ik denk ik want hij is stukken kleiner en doet niet aan krachttraining.
Wellicht doe ik dat gewoon zelf. Kan ik meteen combineren met mijn voorkeur om je hardhandig aan te pakken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:02 schreef Tegan het volgende:
Klinkt niet als een overtuigende kidnapper, i.t.t. jij...
Vertel, wat luister je zoal?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:05 schreef Tegan het volgende:
Voor mijn niche smaak was het al lastig om een volle concertagenda te krijgen in een pre corona jaar.
Doe jij krachttraining?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder dan ik denk ik want hij is stukken kleiner en doet niet aan krachttraining.
quote:
Zou doen jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Vanavond nog een etentje gepland staan met collega's, ik ga flink aan de drank denk ik.
Ook squatten natuurlijk. Wil wel dat Dino trots op mij is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Bovenlijf want dat is alles dat je ziet in een zoomcall
Oeh, daar heb ik ook kaartjes voor. Heb je zit- of staanplaatsen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Alanis was al verzet maar is nu uitgesteld zonder nieuwe datum. Wilde ze zich waarschijnlijk niet aan wagen.
Kleine prijs voor een (hopelijk) leuke dag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mega verkouden tot nu toe. Dus niet ziek ziek maar ook echt niet fit.
Duimen dat het niet erger wordt dan dit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:19 schreef gcjoel het volgende:
Mega verkouden tot nu toe. Dus niet ziek ziek maar ook echt niet fit.
Na mijn vriendenweekend waren ook meerdere mensen even ziekig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben gestraft omdat ik vorige week vrijdag uit eten ben geweest met een teamuitje. Al sinds maandag ziek, gelukkig negatief getest maar in de trein of op locatie toch iets anders opgelopen.
Nergens meer weerstand tegen natuurlijk![]()
Stom gedoe.
Weet het niet eens meerquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik ook kaartjes voor. Heb je zit- of staanplaatsen?
Nou ja, dan kunnen we in elk geval zwaaien naar elkaar als het zover is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Weet het niet eens meer![]()
Staat me nog bij dat ik staan wilde maar geloof dat het zitten geworden is.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, dan kunnen we in elk geval zwaaien naar elkaar als het zover is.
Ik heb 2 teamuitjes in de planniñ staan. 1 op 30 november en 1 op 8 december. Ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Vanavond nog een etentje gepland staan met collega's, ik ga flink aan de drank denk ik.
Los daarvan, zodra we weer lage besmettingscijfers hebben maar weer eens een bijpraatmoment plannen. Veel te lang geleden alweer.quote:
Portishead, Daft Punk, Sia, The Fray, The Kooks, Adele, John Legend, Tegan & Sara, Lily Allen, Teske. Sinds kort ook Froukje.quote:
Daft Punk. Als er één band op mijn 'die wil ik nog eens zien' lijstje staat...quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Portishead, Daft Punk, Sia, The Fray, The Kooks, Adele, John Legend, Tegan & Sara, Lily Allen, Teske. Sinds kort ook Froukje.
Dat geldt voor mij naast Daft Punk ook voor Adele en voor een tweede keer Portisheadquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daft Punk. Als er één band op mijn 'die wil ik nog eens zien' lijstje staat...
Heb alleen maar topless foto's waarop ik mijn spierballen laat zien.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nooit achter je gezocht. Al geloof ik dit niet zonder een sportschoolselfie uiteraard
Ja alleen jammer dat ik dinsdag op vakantie zou gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kleine prijs voor een (hopelijk) leuke dag.
Kans op Adèle is weer wat groter met haar nieuwe muziek.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij naast Daft Punk ook voor Adele en voor een tweede keer Portishead.
Daarom volg ik je fitboi instaquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb alleen maar topless foto's waarop ik mijn spierballen laat zien.
Terechtquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:38 schreef Tegan het volgende:
Muse zou ik ook nog wel live willen zien.
Ssssshhhhttttquote:
Bij hun laatste tour had ik m'n kaartje verkochtquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:38 schreef Tegan het volgende:
Muse zou ik ook nog wel live willen zien.
Jullie hebben niet het beste geluk met data/locaties voor vakanties prikkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat ik dinsdag op vakantie zou gaan![]()
Maar goed. Die hebben we kunnen verplaatsen
Neequote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jullie hebben niet het beste geluk met data/locaties voor vakanties prikken![]()
Wij wilde volgend weekendje nog een weekendje weg maar nog niet geboekt, even vanavond afwachten.
Adele is totaal kansloos om door die wachtrij te komen bleek laatste keer dat ze in Nederland wasquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kans op Adèle is weer wat groter met haar nieuwe muziek.
Valt het ook wel mee met hoe niche je muziek smaak isquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Adele is totaal kansloos om door die wachtrij te komen bleek laatste keer dat ze in Nederland was.
Voor enkele artiesten ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Valt het ook wel mee met hoe niche je muziek smaak is
Wel wat betreft frequentie dat ze optreden in Nederland (pre corona). Dat was een beetje wat ik bedoelde met mijn hele lijstje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Adele of Daft Punk is toch niet niche?
Omg ja zijn muziek smaakquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Over niche muziek gesproken, is Zwabber hier nog wel eens?
Dat is ook al lang geleden.
Moest tijdens werk nog aan je denken trouwens.quote:
Ja maar echt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, daarbij leek Faxie mainstream.
O leuk! Zo jammer dat je geen posts kunt opslaan op Fok.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moest tijdens werk nog aan je denken trouwens.
Het ging over manieren om om te gaan met het thuiswerken en het blijven maken van ommetjes en toen ging het gesprek over podcasts en kwamen er wat goede suggesties voorbij. Waaronder ook deze, indien je er iets aan hebt:
Podcasts! En dan het liefst van het genre 'True Crime'.
Enkele aanraders:
- De Brand in het Landhuis
- De Deventer Moordzaak
- Daders
- De Moord op Patrick
Wandelingtjes maken met een podcastje aan is wel de ontdekkig van de afgelopen anderhalf jaar jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het ging over manieren om om te gaan met het thuiswerken en het blijven maken van ommetjes en toen ging het gesprek over podcasts en kwamen er wat goede suggesties voorbij. Waaronder ook deze, indien je er iets aan hebt:
Enkele aanraders:
- De Deventer Moordzaak
- Daders
- De Moord op Patrick
Ahzo! Nou ja alternatief genoeg dat ik er niet naar luister in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel wat betreft frequentie dat ze optreden in Nederland (pre corona). Dat was een beetje wat ik bedoelde met mijn hele lijstje.
Brand in het Landhuis vond ik erg leukquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Enkele aanraders:
- De Deventer Moordzaak
- Daders
- De Moord op Patrick
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:32 schreef Tegan het volgende:
https://www.bd.nl/binnenl(...)-te-drogen~ab9320fa/
Ik weet niet wat ik moet zeggen...
Hij gaat dus ook nooit naar pretparken, dierentuinen, concerten, bioscoop. Ook wel zielig voor zijn zoontje.quote:Ik vind niet dat ik eerst iets moet laten zien, voor ik iets mag doen.
Eerste helft van het artikel is gewoon een beetje sneu. Het stuk over kinderen die komende zomer mogelijk verdrinken doordat ze nu geen les krijgen is intens verdrietig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hij gaat dus ook nooit naar pretparken, dierentuinen, concerten, bioscoop. Ook wel zielig voor zijn zoontje.
Prima oplossing lijkt me.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Hij lost het toch gewoon goed op met die tent en zijn zoontje gaat toch naar zwemles nu?
Ik ben misschien wat murw, maar dit is toch precies de bedoeling.
Het is zeker niemands bedoeling om in de winter kinderen buiten af te drogen, toch kiest deze vader hiervoor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Hij lost het toch gewoon goed op met die tent en zijn zoontje gaat toch naar zwemles nu?
Beetje z'n kind de dupe laten zijn, omdat hij zo graag een statement wil maken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is zeker niemands bedoeling om in de winter kinderen buiten af te drogen, toch kiest deze vader hiervoor.
Als je met het vliegtuig naar bepaalde landen wil moet je soms je halve levensverhaal overleggen en vaccins nemen en dat is oké, maar je zoontje lekker laten blauwbekken omdat je ineens principes hebtquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hij gaat dus ook nooit naar pretparken, dierentuinen, concerten, bioscoop. Ook wel zielig voor zijn zoontje.
Ja, dat zal ie ook nooit doen dan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je met het vliegtuig naar bepaalde landen wil moet je soms je halve levensverhaal overleggen en vaccins nemen en dat is oké, maar je zoontje lekker laten blauwbekken omdat je ineens principes hebt
Je kan de man niet verwijten geen aanpassingsvermogen te hebben iig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Kranten die dat soort uitzonderingen een podium geven zijn idioot.quote:
Als men nou eens net zo principeel over het milieu, mensenrechten etc zou zijn, zou de wereld stukken mooier zijn. But noooooo, het moet gaan om zo'n stom prikjequote:
Is ook zo. Gisteren nog bij de NOS een video over een kind van 13(!) die ervoor kiest zich niet te laten vaccinerenquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kranten die dat soort uitzonderingen een podium geven zijn idioot.
Ingefluisterd door zijn ouders waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook zo. Gisteren nog bij de NOS een video over een kind van 13(!) die ervoor kiest zich niet te laten vaccineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |