Ja, heerlijk tochquote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Elvi het volgende:
OP plaatje terug, ik terug, is het 2018?
God beschermt toch?quote:
Heeft hij een hond?! Met zn 2 katten?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij met de labrador aan het wandelen is.
Wow, hij heeft een girlmagnet gekocht?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij met de labrador aan het wandelen is.
Helaasquote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Elvi het volgende:
OP plaatje terug, ik terug, is het 2018?
Altijd.quote:
quote:
En dat.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:15 schreef TaMieke het volgende:
Jij bent er altijd. Geen kans om te missen
Stickertjes sturenquote:
Vind het ook wel een beetje creepyquote:
Lang niet zoveel als vroegahquote:Op donderdag 11 november 2021 16:15 schreef TaMieke het volgende:
Jij bent er altijd. Geen kans om te missen
Hebben wij een leven gekregen ofzo?quote:
Werkenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef TaMieke het volgende:
Iedereen een leven
Wat deden jullie in de lockdown jongens???![]()
Gaat/ging iets mis hier.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[Al Bundy]With every shot so far[/Al Bundy]
'Werken'quote:Op donderdag 11 november 2021 16:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En nu is iedereen weer gestopt met werken?
Werken. Zuipen. Neuken. Eten. Slapen. Ad infinitum ad infinitum.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef TaMieke het volgende:
Iedereen een leven
Wat deden jullie in de lockdown jongens???![]()
Gaat/ging iets mis hier.
kun je tussendoor toch wel beetje Fokken?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werken. Zuipen. Neuken. Eten. Slapen. Ad infinitum ad infinitum.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werken. Zuipen. Neuken. Eten. Slapen. Ad infinitum ad infinitum.
Blijkbaar welquote:Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
kun je tussendoor toch wel beetje Fokken?
Doe ik nu toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
kun je tussendoor toch wel beetje Fokken?
Wow, dat gaat best ver, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Dat zou hier in NL natuurlijk nooit worden getolereerd.quote:De coronacijfers in Oostenrijk blijven stijgen en dus is de kans groot dat er een lockdown voor alleen ongevaccineerden wordt ingesteld. Dat heeft bondskanselier Alexander Schallenberg gezegd.
Het land overweegt al langer dergelijke maatregelen voor ongevaccineerden. Bij een IC-bezetting met coronapatiënten van 30 procent treden de lockdownregels voor ongevaccineerden in werking. De bezetting is nu 20 procent, maar stijgt snel.
De lockdown houdt in dat ongevaccineerden hun huis alleen uit mogen om te gaan werken, essentiële boodschappen te doen of een ommetje te maken. Ze mogen al niet meer naar restaurants, theaters of gebruikmaken van skiliften
Jaloers.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, dat gaat best ver, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Dat zou hier in NL natuurlijk nooit worden getolereerd.
Ze zijn daar denk ik ook behoorlijk wanhopig, met bijna 25% die ongevaccineerd is, t.o.v. bij ons 13%. (nog steeds veel natuurlijkquote:
#COVIDFACISME!quote:
Oostenrijkers hebben vaker van die ideeën.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, dat gaat best ver, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Dat zou hier in NL natuurlijk nooit worden getolereerd.
Maar is een vergaande maatregel ook niet een keer goed? Als er veel geprobeerd is en het levert niet het gewenste resultaat op, dan ga je steeds een stap verder kijken. Ik zie ook nog wel gebeuren dat zoiets hier komt, in een bepaalde vorm of wat dan ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Had ook al een beetje die associatie ermeequote:Op donderdag 11 november 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, mijn eerste Hitlergrap over corona, het zat eraan te komen.
Per direct invoeren!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou dat zo'n maatregel hier ook kon, ik kan weinig tot geen sympathie meer opbrengen voor ongevaccineerdenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar is een vergaande maatregel ook niet een keer goed? Als er veel geprobeerd is en het levert niet het gewenste resultaat op, dan ga je steeds een stap verder kijken. Ik zie ook nog wel gebeuren dat zoiets hier komt, in een bepaalde vorm of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |