Ja, heerlijk tochquote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Elvi het volgende:
OP plaatje terug, ik terug, is het 2018?
God beschermt toch?quote:
Heeft hij een hond?! Met zn 2 katten?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij met de labrador aan het wandelen is.
Wow, hij heeft een girlmagnet gekocht?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij met de labrador aan het wandelen is.
Helaasquote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Elvi het volgende:
OP plaatje terug, ik terug, is het 2018?
Altijd.quote:
quote:
En dat.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:15 schreef TaMieke het volgende:
Jij bent er altijd. Geen kans om te missen
Stickertjes sturenquote:
Vind het ook wel een beetje creepyquote:
Lang niet zoveel als vroegahquote:Op donderdag 11 november 2021 16:15 schreef TaMieke het volgende:
Jij bent er altijd. Geen kans om te missen
Hebben wij een leven gekregen ofzo?quote:
Werkenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef TaMieke het volgende:
Iedereen een leven
Wat deden jullie in de lockdown jongens???![]()
Gaat/ging iets mis hier.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[Al Bundy]With every shot so far[/Al Bundy]
'Werken'quote:Op donderdag 11 november 2021 16:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En nu is iedereen weer gestopt met werken?
Werken. Zuipen. Neuken. Eten. Slapen. Ad infinitum ad infinitum.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef TaMieke het volgende:
Iedereen een leven
Wat deden jullie in de lockdown jongens???![]()
Gaat/ging iets mis hier.
kun je tussendoor toch wel beetje Fokken?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werken. Zuipen. Neuken. Eten. Slapen. Ad infinitum ad infinitum.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werken. Zuipen. Neuken. Eten. Slapen. Ad infinitum ad infinitum.
Blijkbaar welquote:Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
kun je tussendoor toch wel beetje Fokken?
Doe ik nu toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
kun je tussendoor toch wel beetje Fokken?
Wow, dat gaat best ver, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Dat zou hier in NL natuurlijk nooit worden getolereerd.quote:De coronacijfers in Oostenrijk blijven stijgen en dus is de kans groot dat er een lockdown voor alleen ongevaccineerden wordt ingesteld. Dat heeft bondskanselier Alexander Schallenberg gezegd.
Het land overweegt al langer dergelijke maatregelen voor ongevaccineerden. Bij een IC-bezetting met coronapatiënten van 30 procent treden de lockdownregels voor ongevaccineerden in werking. De bezetting is nu 20 procent, maar stijgt snel.
De lockdown houdt in dat ongevaccineerden hun huis alleen uit mogen om te gaan werken, essentiële boodschappen te doen of een ommetje te maken. Ze mogen al niet meer naar restaurants, theaters of gebruikmaken van skiliften
Jaloers.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, dat gaat best ver, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Dat zou hier in NL natuurlijk nooit worden getolereerd.
Ze zijn daar denk ik ook behoorlijk wanhopig, met bijna 25% die ongevaccineerd is, t.o.v. bij ons 13%. (nog steeds veel natuurlijkquote:
#COVIDFACISME!quote:
Oostenrijkers hebben vaker van die ideeën.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, dat gaat best ver, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Dat zou hier in NL natuurlijk nooit worden getolereerd.
Maar is een vergaande maatregel ook niet een keer goed? Als er veel geprobeerd is en het levert niet het gewenste resultaat op, dan ga je steeds een stap verder kijken. Ik zie ook nog wel gebeuren dat zoiets hier komt, in een bepaalde vorm of wat dan ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Had ook al een beetje die associatie ermeequote:Op donderdag 11 november 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, mijn eerste Hitlergrap over corona, het zat eraan te komen.
Per direct invoeren!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou dat zo'n maatregel hier ook kon, ik kan weinig tot geen sympathie meer opbrengen voor ongevaccineerdenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar is een vergaande maatregel ook niet een keer goed? Als er veel geprobeerd is en het levert niet het gewenste resultaat op, dan ga je steeds een stap verder kijken. Ik zie ook nog wel gebeuren dat zoiets hier komt, in een bepaalde vorm of wat dan ook.
Nou ja, dat eigenlijk. En dan vooral die daar staan te schreeuwen in de demonstraties. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich vanwege gezondheidsredenen niet laten vaccineren. Maar zowat elk ander zou gewoon een prikje moeten krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou dat zo'n maatregel hier ook kon, ik kan weinig tot geen sympathie meer opbrengen voor ongevaccineerden
Betrap ik mezelf ook opquote:Op donderdag 11 november 2021 17:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou dat zo'n maatregel hier ook kon, ik kan weinig tot geen sympathie meer opbrengen voor ongevaccineerden
Je bent echt niet de enige.quote:
Gelukkig heb je hier niet zoveel van die wappies.quote:
Jij komt niet op de FP zo te zienquote:Op donderdag 11 november 2021 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hier niet zoveel van die wappies.
Misschien bedoelt hij in Portugal, met maar ~1.5% ongevaccineerdenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij komt niet op de FP zo te zien
Scherp, dat kan ookquote:Op donderdag 11 november 2021 17:55 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij in Portugal, met maar ~1.5% ongevaccineerden
Ik bedoel hier in Portugalquote:Op donderdag 11 november 2021 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij komt niet op de FP zo te zien
In brand steken. Tis immers koud.quote:
Ow vast wel. Ken ook veel mannen die hun stokje graag in lichaamsholtes stoppen.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Wel een intens gevoel zo'n stok in je neus gedauwd krijgen. Zullen er mensen zijn die een erotisch genot halen uit een coronatest?
Negatief getest op corona trouwens. Tijd voor een feestje.
Alle Coronatesten die ik heb meegemaakt waren juist vrouwen die stokjes in mijn holtes steken. Ik ben geen fan.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef Senn88 het volgende:
Ow vast wel. Ken ook veel mannen die hun stokje graag in lichaamsholtes stoppen.
Ben blij dat ik die stokjes niet gezien hebquote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow vast wel. Ken ook veel mannen die hun stokje graag in lichaamsholtes stoppen.
Wel van je stok in vrouwen stoppen, tochquote:Op donderdag 11 november 2021 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle Coronatesten die ik heb meegemaakt waren juist vrouwen die stokjes in mijn holtes steken. Ik ben geen fan.
Jij weet...quote:Op donderdag 11 november 2021 19:10 schreef Samzz het volgende:
Wel van je stok in vrouwen stoppen, toch?
Hoe is het met jou dan?quote:
Goedquote:
Klinkt goed allemaal. Hoe fijn voor jou. Leuk.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:22 schreef Samzz het volgende:
Goed. Ik werk tegenwoordig minder dagen voor meer geld, relatie gaat helemaal top, alles goed met de hondjes, sinds een maand hebben we vier konijnen erbij.
Alles rustig en dat is goed. Dus ik ben een blij en tevreden mens.quote:
Samequote:Op donderdag 11 november 2021 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal. Hoe fijn voor jou. Leuk.
[..]
Alles rustig en dat is goed. Dus ik ben een blij en tevreden mens.
Dat klinkt wel soort van herkenbaar met mijn creatieve hobby. Weinig bronnen van inspiratie.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:26 schreef Samzz het volgende:
Same.
Al zou ik wel weer wat meer willen tekenen. De motivatie ontbreekt. Maar goed, komt wel weer.
Bunniesquote:Op donderdag 11 november 2021 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ik werk tegenwoordig minder dagen voor meer geld, relatie gaat helemaal top, alles goed met de hondjes, sinds een maand hebben we vier konijnen erbij.
En hoe is t met jou?
De bron is er wel, ik ben begonnen met een Schotse hooglander, de motivatie mistquote:Op donderdag 11 november 2021 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt wel soort van herkenbaar met mijn creatieve hobby. Weinig bronnen van inspiratie.
Ja, ze zijn zo leuk samenquote:
Lekker avg proof door de teststraat schreeuwenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:06 schreef Tyranoesauroes het volgende:
JA EN WAT IS UW BURGERSERVICENUMMER
Wat voor soort konijnen komt er?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bron is er wel, ik ben begonnen met een Schotse hooglander, de motivatie mist. O.a. door best druk zijn, de korte dagen e.d..
[..]
Ja, ze zijn zo leuk samen.
Bij mijn coronatesten bleek ineens dat ik een sterke gag-reflex hebquote:Op donderdag 11 november 2021 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle Coronatesten die ik heb meegemaakt waren juist vrouwen die stokjes in mijn holtes steken. Ik ben geen fan.
Ze zijn er al een maand nu. Twee Vlaamse reuzen (voedsters), een Wener en een kruising Vlaam (rammen).quote:Op donderdag 11 november 2021 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor soort konijnen komt er?
* noteertquote:Op donderdag 11 november 2021 19:44 schreef Elvi het volgende:
Bij mijn coronatesten bleek ineens dat ik een sterke gag-reflex heb
Samzz!quote:Op donderdag 11 november 2021 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel van je stok in vrouwen stoppen, toch?
Alles goed? Heb je gemistquote:
Oh, big ones! Die zijn het leukstquote:Op donderdag 11 november 2021 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn er al een maand nu. Twee Vlaamse reuzen (voedsters), een Wener en een kruising Vlaam (rammen).
Sowieso al die tijdelijke medewerkers (soms van bedenkelijke kwaliteitquote:Op donderdag 11 november 2021 19:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker avg proof door de teststraat schreeuwen
't Blijft Samzzquote:
Ja, superquote:
Ja, ze zijn echt geweldig. Lekker rustig, ontzettend nieuwsgierig en erg lief naar elkaar. Samen slapen, samen eten, elkaar wassen.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, big ones! Die zijn het leukst
Ik mocht op twee kleintjes passen deze zomer, van mijn zus. Was erg leuk
Ja dat dus. Ik ben aan het rondkijken voor Franse hangoren. Niet meteen de grootste, maar wel iets groterquote:Op donderdag 11 november 2021 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, super. Met jou ook?
[..]
Ja, ze zijn echt geweldig. Lekker rustig, ontzettend nieuwsgierig en erg lief naar elkaar. Samen slapen, samen eten, elkaar wassen.
Kleintjes zijn zo schattig. Daar gingen we eigenlijk voor kijken. Maar die grote lobbessen hupsen meteen je hart in.
Tja, het is een skill die pas sinds 2019 bestaatquote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Sowieso al die tijdelijke medewerkers (soms van bedenkelijke kwaliteit) die bij al die verslagen kunnen
Gezellig, ik zet de vino Verde vast klaarquote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef Tegan het volgende:
Volgende vakantie maar naar Portugal gaan trouwens.
Ja, lekker. Eindelijkquote:
Die zijn ook leukquote:Op donderdag 11 november 2021 19:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik ben aan het rondkijken voor Franse hangoren. Niet meteen de grootste, maar wel iets groter
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig, ik zet de vino Verde vast klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |