KOEKOEKquote:Op donderdag 11 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
De-we-hebben-een-nieuw-record-dagcijfers
16.287 positieve testen
197 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
26 overlijdens
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik post em gewoon nog een keer. Toch 10 minuten aan besteed toen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy shizzle.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
16.287 positieve testen
197 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
26 overlijdens
2G confirmed.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Elan het volgende:
Dit zal de situatie ongetwijfeld wat makkelijk maken bij hervatting van het overleg
Je zat er niet ver van af.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:15 schreef Elan het volgende:
Doe dan gelijk 17.000 , kunnen er tenminste knopen worden doorgehakt.
Zelf hebben ze die cijfers in de ochtend al.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Elan het volgende:
Dit zal de situatie ongetwijfeld wat makkelijk maken bij hervatting van het overleg
Via ziekenhuis.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Via ziekenhuis.
De man is op zn laatst want overal kanker maar dan geven ze je dus wel een booster.
Gelukkig schijnen we er veel te hebben anders was het wellicht wel zonde. Niet ten nadele van mijn paps want ik had hem nog wel 1001 boosters gegund elk najaar.
Ik denk dat zij die cijfers al hadden.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Elan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeentes met 1 besmettingen
4 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Bah, veel sterktequote:Op donderdag 11 november 2021 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Via ziekenhuis.
De man is op zn laatst want overal kanker maar dan geven ze je dus wel een booster.
Gelukkig schijnen we er veel te hebben anders was het wellicht wel zonde. Niet ten nadele van mijn paps want ik had hem nog wel 1001 boosters gegund elk najaar.
de tyfus, 3000 boven de schatting, we are doomed. nu wordt het zeker een lockdown!quote:Op donderdag 11 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
16.287 positieve testen
197 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
26 overlijdens
Mooie cijfers weer!quote:Op donderdag 11 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
16.287 positieve testen
197 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
26 overlijdens
Dat moet de Kamer niet pikken. Dan maar vergaderen om 3 uur ‘s nachts.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mij ook.
Het bijbehorende kamerdebat slaan we voor deze keer maar gewoon helemaal over.
Ik denk dat hoger dan dit redelijk onmogelijk is, daar hebben we de testcapaciteit niet voor.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:18 schreef Oriente het volgende:
Hier is geen houden meer aan, morgen 20k
Toevallig ben ik in beide gemeentes veelvuldig in sportkantines geweest de voorbije weken. Nul QRquote:
Lok het nou niet uit gunneryquote:Op donderdag 11 november 2021 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat hoger dan dit redelijk onmogelijk is, daar hebben we de testcapaciteit niet voor.
Heeft @CherryLips toch weer liftknopjes gelikt in de kerkquote:Op donderdag 11 november 2021 15:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:cherrylips HEB JIJ JE HANDEN WEL GENOEG GEWASSEN JONGEDAME
Liftknopjeslikgenot.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:cherrylips HEB JIJ JE HANDEN WEL GENOEG GEWASSEN JONGEDAME
Dames en heren, we hebben patient zero.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toevallig ben ik in beide gemeentes veelvuldig in sportkantines geweest de voorbije weken. Nul QR
Maar goed dat ze daar de horeca beperken en de bioscoop dicht doen, de cijfers zullen dan snel dalenquote:
Wij winnen in blessuretijd.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:19 schreef alpeko het volgende:
Goed om te zien dat we de Belgen voor blijven... die kwamen ongemerkt en heel sneaky opeens sterk opzetten.
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toch maar even snel een fitness apparaat in huis halen om de winter mee door te komen
Als kleine club boven in de eredivisie meedoen.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Barneveld +238![]()
Ede +224
@:CherryLips
Dat doen al zoveel mensen, dat positief blijven. Da's nou juist het hele probleem momenteelquote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt me nog mee met IC opnames... Of zo
Positief blijven
Een historisch beschamende nederlaag voor het oude record gewoon dit.quote:
Die zit bij mij op de vereniging.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dames en heren, we hebben patient zero.
Dat komt door de vaccins. We zitten echt heel hoog met het aantal besmettingen en percentage. De testcapaciteit was 150k en is nu 90k ofzo. En toch komen we aan dat record.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Positief blijven
16000 blijven er positief voorlopigquote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Positief blijven
ja 26 out 28 inquote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Positief blijven
Kan iemand hier Hugo en '16.364' in videoshoppen?quote:
Die verdient daarna nog een kettlebell in zn nek als je met zulke schoenen gaat snatchen.quote:
Ja die bioscoop zat altijd ramvol, we zaten er dinsdag MET ONS DRIETJES.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar goed dat ze daar de horeca beperken en de bioscoop dicht doen, de cijfers zullen dan snel dalen
Zware tijden voor hem, dubbel FFP2 masker en niet meer in de woonkamer maar in de kelder leven...quote:
Allemaal een FFP2-masker op in huis!quote:
Wat is die rooie vlek?quote:
Nederland blijft de meest Duitse ploeg.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:19 schreef alpeko het volgende:
Goed om te zien dat we de Belgen voor blijven... die kwamen ongemerkt en heel sneaky opeens sterk opzetten.
Ja dit is het wereldrecord op de 100 meter sprint niet met een paar honderdsten maar gewoon met een volle seconde verbeterenquote:Op donderdag 11 november 2021 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een historisch beschamende nederlaag voor het oude record gewoon dit.
Egaal rood is wel mooier.quote:
Nee Christus.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:22 schreef D_A het volgende:
Anderhalf jaar verder, geen steek vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |