Dat voelt niet urgent genoeg. Beter gewoon als de vorige keer: om 17:30u aankondigen dat om 18u de horeca dicht moetquote:Op donderdag 11 november 2021 15:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neuh ik denk dat ze de sinterklaasintochten door laten gaan en alles pas maandag ingaat.
dat is wel snelquote:Op donderdag 11 november 2021 15:05 schreef Noek het volgende:
Mn vader heeft gisteren de booster gehad.
Dus er is iets gaande.
Mag het niet hopen zeg, laat mensen aub normaal sporten..quote:Op donderdag 11 november 2021 15:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke vermoeden.
Zou voor mij zeker interessant zijn. Met die debiel lange wachttijd daar. Niemand die ook maar een grote smoel durft te hebben richting de psychiaters. Dat ze gewoon eens moeten werken voor hun ..geld.quote:
denk wel dat ik gaquote:Op donderdag 11 november 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen op vrijdag tot TWAALF UUR in een volgepakte kroeg
ERG MOOI
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik moet ook aanhoren dat ze hard werkt, met niet meer dan 4x9 uren, geen overuren ofzo
Als je op besmettingen stuurt moeten we inderdaad gewoon in een keiharde lockdown.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:08 schreef Momo het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)-borrelband-ter-apel
Zelfs met controle krijg je dit soort dingen...
Ja, zal wel gaan om dat soort kleine dingetjes waar ze dan over vallen.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
D66 zal er wel een uurtje aan lullen voor de horeca, dan wordt het 21u.
Hopelijk blijven ze wel van de sport af. Die verenigingen hebben al geen vet op de botten meer na twee verklote seizoenen.
secretariaatquote:Op donderdag 11 november 2021 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Levert ze zelf wel echt zorg? Of ondersteuner?
4x9, wat een grap. Dat mensen daar zelf in geloven.
Zolang ze de action maar niet sluiten; eiersnijders zijn nogal essentieel.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:12 schreef chratnox het volgende:
De grap is wel, als morgen aangekondigd wordt dat (bijvoorbeeld) alleen de kappers met mondkapjes moeten gaan werken en de QR code op het werk nodig is zegt iedereen: OHHHH, geen lockdown, top.
Alles minder dan een lockdown is nu ineens goed nieuws. Doen ze wel slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |