Gecompliceerd.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ingewikkeld allemaal zeg.
Dan is de boodschap 'het vaccineren heeft niet geholpen, we moeten in lockdown en hebben nu geen idee meer wat we verder moeten doen'. Dan kan je misschien nog wat ongevaccineerden de schuld geven maar dat was het dan wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Rutte en De Jonge niet aan zo'n semi-lockdown willen, dan kan het hele praatje dat vaccineren de enige uitweg is namelijk in de prullenbak.
dan hoor ik wel vaak,ja, dat het een gekkenhuis is, maar ja wat wil je bij de GGZquote:Op donderdag 11 november 2021 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
385 is wel fantastisch, kun je precies het eigen risico mee betalen nadat je in de ziektewet terecht bent gekomen door de absurde werkdruk.
CU zal het wel oneens zijn met 2G, dus daar moet nog even steun elders gevonden worden.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een paar dwarsliggers gepacificeerd moeten worden.
Dit ja. Dat lekken gebeurt natuurlijk echt niet zomaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh ze gaan gewoon even alle reacties van de 'gelekte' maatregelen verzamelen en daar de echte maatregelen op aanpassen
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ingewikkeld allemaal zeg.
Gewoon Tena Lady aanschaffen allen.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:49 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Dit ja. Dat lekken gebeurt natuurlijk echt niet zomaar.
Ow heerlijk cynisch deze.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
385 is wel fantastisch, kun je precies het eigen risico mee betalen nadat je in de ziektewet terecht bent gekomen door de absurde werkdruk.
dat is de politieke schade die het ingewikkeld maakt.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Rutte en De Jonge niet aan zo'n semi-lockdown willen, dan kan het hele praatje dat vaccineren de enige uitweg is namelijk in de prullenbak.
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
CAO bonus 1000
Baas bonus 2000
CAO afsluitingsbonus 500
en die van 385
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werkschuw volk tuig. Wal-ge-lijk
14.185 vandaag heb ik meegekregenquote:Op donderdag 11 november 2021 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Situatie vorige week donderdag 4 november:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad, CU en wellicht zelfs ook CDA tegen 2G. Verwacht dat het daarover gaat.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CU zal het wel oneens zijn met 2G, dus daar moet nog even steun elders gevonden worden.
Even naar de PvdA en Volt bellen dus. Die stemmen vast wel in.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad, CU en wellicht zelfs ook CDA tegen 2G. Verwacht dat het daarover gaat.
*insert hele rits maatregelen* en we sluiten de coffeeshops.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal wel gaan om hoe ze het volk zover krijgen om te geloven dat die lockdown ook echt maar twee weken gaat duren & hoe ze het kunnen rekken over de komende weken. Hoe ze het minste gezeik krijgen. Of kleine dingetjes als: hoe laat smijten we de horeca dicht; half 8 of 8 uur?
En als CU en CDA het daar niet mee eens zijn, dan stappen ze gewoon uit het kabinet. Zo, die zit! Oh wacht.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even naar de PvdA en Volt bellen dus. Die stemmen vast wel in.
GGZ CAOquote:Op donderdag 11 november 2021 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Welke CAO is dat? In ieder geval niet de ziekenhuis CAO.
En baas bonus? Dat bestaat bij ons niet.
Volt is ook geen fan van 2G.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
14.185 vandaag heb ik meegekregen
Even vervangen door scholenquote:Op donderdag 11 november 2021 14:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
*insert hele rits maatregelen* en we sluiten de coffeeshops.
Resultaat: het hele kamerdebat gaat over de coffeeshops en de rest kun je zonder problemen invoeren.
D66 zal er wel een uurtje aan lullen voor de horeca, dan wordt het 21u.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal wel gaan om hoe ze het volk zover krijgen om te geloven dat die lockdown ook echt maar twee weken gaat duren & hoe ze het kunnen rekken over de komende weken. Hoe ze het minste gezeik krijgen. Of kleine dingetjes als: hoe laat smijten we de horeca dicht; half 8 of 8 uur?
Ik denk dat je nog beter de Jessias kunt vragen dan Volt inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volt is ook geen fan van 2G.
Áls het CDA echt tegen is heb je nog wel een dingetje. (Die waren eerder tegen, maar zelfs de partij van De Jonge…)quote:Op donderdag 11 november 2021 14:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die werden op de NOS nog niet genoemd bij 'dit sluiten we niet'. Bovendien heeft Hugo richting die sector nog wat eerherstel te behalen omdat zijn coronapas op de voetbalvelden werd afgeschoten.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
D66 zal er wel een uurtje aan lullen voor de horeca, dan wordt het 21u.
Hopelijk blijven ze wel van de sport af. Die verenigingen hebben al geen vet op de botten meer na twee verklote seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |