KOEKOEKquote:Op donderdag 11 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
De-we-hebben-een-nieuw-record-dagcijfers
16.287 positieve testen
197 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
26 overlijdens
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik post em gewoon nog een keer. Toch 10 minuten aan besteed toen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy shizzle.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
16.287 positieve testen
197 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
26 overlijdens
2G confirmed.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Elan het volgende:
Dit zal de situatie ongetwijfeld wat makkelijk maken bij hervatting van het overleg
Je zat er niet ver van af.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:15 schreef Elan het volgende:
Doe dan gelijk 17.000 , kunnen er tenminste knopen worden doorgehakt.
Zelf hebben ze die cijfers in de ochtend al.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Elan het volgende:
Dit zal de situatie ongetwijfeld wat makkelijk maken bij hervatting van het overleg
Via ziekenhuis.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Via ziekenhuis.
De man is op zn laatst want overal kanker maar dan geven ze je dus wel een booster.
Gelukkig schijnen we er veel te hebben anders was het wellicht wel zonde. Niet ten nadele van mijn paps want ik had hem nog wel 1001 boosters gegund elk najaar.
Ik denk dat zij die cijfers al hadden.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Elan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeentes met 1 besmettingen
4 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Bah, veel sterktequote:Op donderdag 11 november 2021 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Via ziekenhuis.
De man is op zn laatst want overal kanker maar dan geven ze je dus wel een booster.
Gelukkig schijnen we er veel te hebben anders was het wellicht wel zonde. Niet ten nadele van mijn paps want ik had hem nog wel 1001 boosters gegund elk najaar.
de tyfus, 3000 boven de schatting, we are doomed. nu wordt het zeker een lockdown!quote:Op donderdag 11 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
16.287 positieve testen
197 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
26 overlijdens
Mooie cijfers weer!quote:Op donderdag 11 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
16.287 positieve testen
197 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
26 overlijdens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |