Die zit bij mij op de vereniging.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dames en heren, we hebben patient zero.
Dat komt door de vaccins. We zitten echt heel hoog met het aantal besmettingen en percentage. De testcapaciteit was 150k en is nu 90k ofzo. En toch komen we aan dat record.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt me nog mee met IC opnames... Of zo
Positief blijven
16000 blijven er positief voorlopigquote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Positief blijven
ja 26 out 28 inquote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Positief blijven
Kan iemand hier Hugo en '16.364' in videoshoppen?quote:
Die verdient daarna nog een kettlebell in zn nek als je met zulke schoenen gaat snatchen.quote:
Ja die bioscoop zat altijd ramvol, we zaten er dinsdag MET ONS DRIETJES.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:20 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar goed dat ze daar de horeca beperken en de bioscoop dicht doen, de cijfers zullen dan snel dalen
Zware tijden voor hem, dubbel FFP2 masker en niet meer in de woonkamer maar in de kelder leven...quote:
Allemaal een FFP2-masker op in huis!quote:
Wat is die rooie vlek?quote:
Nederland blijft de meest Duitse ploeg.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:19 schreef alpeko het volgende:
Goed om te zien dat we de Belgen voor blijven... die kwamen ongemerkt en heel sneaky opeens sterk opzetten.
Ja dit is het wereldrecord op de 100 meter sprint niet met een paar honderdsten maar gewoon met een volle seconde verbeterenquote:Op donderdag 11 november 2021 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een historisch beschamende nederlaag voor het oude record gewoon dit.
Egaal rood is wel mooier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |