Ik wil een staredown.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
Wolff en Horner hebben samen de perfconf.
Waarbij Horner een kleine onverwachte beweging maakt waardoor Wolff schrikt.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wil een staredown.
Kopstoot vol op de neus mag ook hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarbij Horner een kleine onverwachte beweging maakt waardoor Wolff schrikt.
In Qatar gaat de zon rond een uur of 6 onderquote:
Dit ja, het zijn echt zulke bloedzuigende huichelaars dat ik het echt niet ga kunnen hendelen als ze nog kampioen worden ook.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
En voor de (versterking van) de beeldvorming. Ze framen al zeker sinds Silverstone dat Verstappen een gevaarlijke gek is. Ze trekken écht alles wat ze maar kunnen bedenken uit de kast dit seizoen.
Daarnaast bijv. nog om de underdogframe sterker te maken en om RBR en Verstappen zo veel mogelijk te benadelen.
Dus ik denk dat ze dit om meerdere redenen doen.
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
In Qatar gaat de zon rond een uur of 6 onder
Voordat het goed en wel donker is is de race voorbij
Doet me weinig. Voor mij gaat dit seizoen de boeken in als dat waar RB en VER de beste waren, ongeacht wat er gebeurt. Mercedes (of eigenlijk Toto, want je moet respect hebben voor hun snelheid) en HAM zijn zo van hun voetstuk gevallen dat ik ze nooit zal kunnen zien als kampioen van dit seizoen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit ja, het zijn echt zulke bloedzuigende huichelaars dat ik het echt niet ga kunnen hendelen als ze nog kampioen worden ook.
quote:Op donderdag 18 november 2021 14:24 schreef Rianne84 het volgende:
Jos is in Qatar. Dus ze kijken wel uit met onzinnige straffen uitdelen
Silverstone was ook Max z'n schuld. Verwacht dat die gridstraf er gewoon komt, zou in elk geval onterecht zijn als hij er mee weg zou komen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben wel klaar met F1 als Max penalty krijgt en Hamilton uiteindelijk ook nog kampioen wordt.
Doe even met terugwerkende kracht een diskwalificatie voor Silverstone zeg.
Reddit is aan het lekkenquote:Op donderdag 18 november 2021 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Silverstone was ook Max z'n schuld. Verwacht dat die gridstraf er gewoon komt, zou in elk geval onterecht zijn als hij er mee weg zou komen.
Ik geloof dat je niet in elke post in herhaling hoeft te vallen om je trots over Lewis te uiten.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:54 schreef Predator40 het volgende:
Het seizoen begon natuurlijk al toen max de plek terug moest geven na een prima inhaalactie de eerste race....scheelde 7 punten.
daarna begon het gezeik over de vleugels en pitstops en dat zomaar midden in het seizoen meet methodes/regels werden aangepast door de FIA.
De fopstraf voor lewis in silverstone
en nu met de cheat auto/motor de volgende races winnen.
ook al word prinses lewis kampioen.....het is zijn minst verdiende kampioenschap.
max gaf meer dan genoeg ruimte aan lewis in silverstone.....dat is gewoon bewezen.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Silverstone was ook Max z'n schuld. Verwacht dat die gridstraf er gewoon komt, zou in elk geval onterecht zijn als hij er mee weg zou komen.
Er waren twee keuzes in Silverstone, afremmen en uitwijken of DNF. Een wereldkampioen weet welke keuze hij dan moet maken.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
max gaf meer dan genoeg ruimte aan lewis in silverstone.....dat is gewoon bewezen.
zijn volgende inhaalacties waren WEL aan de binnenkant.
lewis liet hem bij max expres naar buiten lopen en roste hem eraf....fopstraf en winnen.
vorige race was het gewoon racen....en lewis won nog steeds dus wat is het probleem ?
dat heet racen en jij bent af........quote:Op donderdag 18 november 2021 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Er waren twee keuzes in Silverstone, afremmen en uitwijken of DNF. Een wereldkampioen weet welke keuze hij dan moet maken.
Brazil was gewoon bewust en dom. De overige 70 rondjes volgde Verstappen keurig de curbstone, dus dit was onnatuurlijk en opzettelijk dus is straf gepast. Waarschijnlijk omdat hij wist dat Hamilton veel sneller was wilde hij hem afsnijden of raken.
De overige rondjes zat Lewis ook niet aan de buitenkant met een half/half inhaalpoging.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Er waren twee keuzes in Silverstone, afremmen en uitwijken of DNF. Een wereldkampioen weet welke keuze hij dan moet maken.
Brazil was gewoon bewust en dom. De overige 70 rondjes volgde Verstappen keurig de curbstone, dus dit was onnatuurlijk en opzettelijk dus is straf gepast. Waarschijnlijk omdat hij wist dat Hamilton veel sneller was wilde hij hem afsnijden of raken.
Tja, die manoeuvre was niet echt reglementair. En na dat gelazer in Brazilië gaat Mercedes dat soort dingen echt niet meer laten lopen. Maakt de "sport" er niet leuker op. Ik denk niet dat het veel uit maakt, met die veel snellere auto en de gunstige tracks zie ik Hamilton de 3 laatste races wel winnen. Het draait uiteindelijk om de auto natuurlijk, en Mercedes heeft nu echt wel een betere motor. Jammer, maar zo gaat dat in F1quote:Op donderdag 18 november 2021 15:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
De overige rondjes zat Lewis ook niet aan de buitenkant met een half/half inhaalpoging.
Kijken naar de vorige en volgende ronden is zoooo nutteloos, en het bewijst helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |