Dat weet ik zo net niet. F1TV-abonnees kunnen live meekijken bij de onboards van alle coureurs. Waarom zou Mercedes dat niet kunnen? En anders nemen ze maar gewoon een abonnement op F1TV. Dat zijn de kosten niet voor het teamquote:Op woensdag 17 november 2021 21:53 schreef mrkos het volgende:
[..]
Zij niet nee, Mercedes aan de andere kant dus wel.
Dit gecombineerd met mijn post (besloten tot "no investigation necessary") zou het én ridicuul én uitermate buitenproportioneel maken om Verstappen alsnog te straffen.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe dan ook zal een straf nu waarschijnlijk meer invloed hebben dan een straf toen.
Die regel geldt altijd, imho. Anders duurt het twee weken voordat ern uitslag definitief is. Zolang heb je de tijd om een review in te dienen, meen ik. Aston Martin heeft in Hongarije ook direct een intention to appeal ingediend (waardoor ze 96 uur hadden om daadwerkelijk een beroep in te dienen) en vervolgens een review gevraagd toen ze nieuw bewijs hadden. De uitslag van de review wilden ze voor dat beroep gebruiken.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:43 schreef mrkos het volgende:
[..]
Maar geldt deze regel nu wel, want het bewijs kwam pas later aanwaaien. De onboards van Max kwamen namelijk pas afgelopen dinsdag online toch? Die heeft Mercedes bekeken en toen hebben ze direct om een review gevraagd..
Ondanks Imola, Baku, Silverstone en Hongarije kampioen worden is al mooi.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:07 schreef Cherni het volgende:
Stel je voor er komt een straf en Max word alsnog WK kampioen. Dat zou het wel extra mooi maken in dat geval. En MB kan achteraf niet meer zeuren.
Al word hij het niet vind ik het een geweldige prestatie. Hij rijd een fantastisch seizoen.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ondanks Imola, Baku, Silverstone en Hongarije kampioen worden is al mooi.
Gebeurde bij Leclerc in Japan 2019 ook. Tijdens de race niet onderzocht, na de race (voordat de uitslag officieel was) alsnog 5s penalty.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Het feit dat er niks onderzocht is tijdens de race maakt het gewoon dat Verstappen onmogelijk nog bestraft kan worden.
"Will be investigated after the race"quote:Op woensdag 17 november 2021 22:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gebeurde bij Leclerc in Japan 2019 ook. Tijdens de race niet onderzocht, na de race (voordat de uitslag officieel was) alsnog 5s penalty.
Of dat Verstappen nu nog nauwlettender in de gaten gehouden wordt.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk gewoon dat Mercedes dit doet om te kunnen zeggen "zie je wel, ze zijn tegen ons".
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Will be investigated after the race"
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk gewoon dat Mercedes dit doet om te kunnen zeggen "zie je wel, ze zijn tegen ons".
En voor de (versterking van) de beeldvorming. Ze framen al zeker sinds Silverstone dat Verstappen een gevaarlijke gek is. Ze trekken écht alles wat ze maar kunnen bedenken uit de kast dit seizoen.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:28 schreef mrkos het volgende:
[..]
Of dat Verstappen nu nog nauwlettender in de gaten gehouden wordt.
Omdat het in het voordeel van Verstappen wasquote:Op woensdag 17 november 2021 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het meest achterlijke besluit wat ik ooit vergeten ben.
Die lag er toch al uit.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het in het voordeel van Verstappen was
Jaquote:Op donderdag 18 november 2021 12:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zijn we zenuwachtig jong0ns?
#metooquote:
Jaquote:Op donderdag 18 november 2021 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
15 uur CET toch de start zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |