quote:Op donderdag 11 november 2021 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als we even kijken naar mijn theorie dan zou Mercedes nog los moeten komen, wat dat betreft kan er nog helemaal niks met zekerheid voorspeld worden. Behalve dan dat het een ontzettend spannende slotfase gaat worden!
Zou kunnen, had hij niet Whitmarsh aangesteld? Misschien dat die 2 niet door 1 deur kunnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ruzie met de heer Stroll?
Zag er al uit alsof hij het dit jaar niet meer naar zijn zin had. Het is echt een onsympathiek team geworden in de korte tijd dat Stroll daar is ingestapt. Het zou mij ook niets verbazen als Seb er ook niet lang blijft.quote:
ze waren toch al niet blij met zijn Mercedes copy paste, tenminste zoiets staat me bijquote:Op donderdag 11 november 2021 17:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Zag er al uit alsof hij het dit jaar niet meer naar zijn zin had. Het is echt een onsympathiek team geworden in de korte tijd dat Stroll daar is ingestapt. Het zou mij ook niets verbazen als Seb er ook niet lang blijft.
hij ontkent het zelf inmiddelsquote:Op donderdag 11 november 2021 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel een aderlating voor het team
Ah dan is het dus waarquote:Op donderdag 11 november 2021 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ontkent het zelf inmiddels
[ afbeelding ]
Niet direct. Hij zegt niet dat het niet waar is, alleen maar dat dat niet gebaseerd is op feiten. Misschien is hij wel in onderhandeling, maar is er nog niets getekend.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ontkent het zelf inmiddels
[ afbeelding ]
Nu Porsche nogquote:
In ieder geval iemand met kennis van de sportquote:
Wat gaaf voor haar, ze is een echte liefhebber.quote:
laat wel zien dat ze niet van plan zijn om alle Ziggo mannetjes zomaar over te nemen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:01 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Wat gaaf voor haar, ze is een echte liefhebber.
Ben benieuwd..... Het zou fantastisch zijn om Olav niet meer te horen doemdenken en zich te veel te vaak te horen vergissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |