Jammer dat ze altijd meer aaneengeschakelde compounds blijven kiezen. Waarom niet C1, C3 en C5 bijvoorbeeld.quote:
Te grote verschillen tussen levensduur en pace waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd meer aaneengeschakelde compounds blijven kiezen. Waarom niet C1, C3 en C5 bijvoorbeeld.
Dat vraag ik me ook altijd af. Ze kunnen deze onzin net zo goed afschaffen op deze manier.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd meer aaneengeschakelde compounds blijven kiezen. Waarom niet C1, C3 en C5 bijvoorbeeld.
Omdat door de grote verschillen er dan helemaal niet meer tactische opties komen. Juist minder.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
klopt ik volg haar, serieuze journalistquote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Lulu zou een nieuwe motor krijgen...source schijnt niet van de sensatie berichten te zijn.
Gaat hem lang niet zo makkelijk af als hij zou willen. Helemaal als hij niet de snelste auto heeft. Zou best wel weer eens lang naar een AT vleugel aan kunnen kijken mocht hij echt een penalty krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:02 schreef franklop het volgende:
Kan zich nog wel naar voren vechten natuurlijk. Maar aardig begin zo.
hoe werkt dat ook alweer met een sprintrace?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Gaat hem lang niet zo makkelijk af als hij zou willen. Helemaal als hij niet de snelste auto heeft. Zou best wel weer eens lang naar een AT vleugel aan kunnen kijken mocht hij echt een penalty krijgen.
quali - > sprint race -> penalties applied -> racequote:Op donderdag 11 november 2021 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe werkt dat ook alweer met een sprintrace?
Ja, 5, aangezien ze al over de limiet zaten hiermee.quote:
dus als het gaat zoals we denken dan is het vanaf P7 zondagquote:Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Als het alleen de ICE is waar ze het over hebben dan 5 idd
Mja, vorige keer verloor ie nog wat plekken tijdens de sprintrace, dus wie weet...quote:Op donderdag 11 november 2021 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus als het gaat zoals we denken dan is het vanaf P7 zondag
https://www.skysports.com(...)erstappen-title-taskquote:But Hamilton also highlighted the Constructors' Championship, which Mercedes have won - like the drivers' title - in every year since 2014, as a key target between now and the end of the season.
"If I'm really honest I'm not thinking about me," he told Sky F1's Ted Kravitz. "I've just realised we're only one point ahead in the constructors championship and that's the most important one, really.
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef aesop het volgende:
[..]
https://www.skysports.com(...)erstappen-title-task
Ik heb niet veel tegen Hamilton maar dit soort teksten...
Dat zie ik Max niet zeggenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef aesop het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze dan nog 33 verkopenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goed voor merchandise omdat ze dan spullen met zowel 1 als 33 kunnen verkopen?
Omdat ze die toch nog gewoon op voorraad hebben? Alles weggooien is ook zowat..quote:Op donderdag 11 november 2021 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze dan nog 33 verkopen
Bizar ook dat "de media" hem met zulke onzin laten wegkomen.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef aesop het volgende:
[..]
Als ze dat echt zou boeien zou hij die nummer 1 niet pakken toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat ze die toch nog gewoon op voorraad hebben? Alles weggooien is ook zowat..
wat een schijnheiligheid. Dus hij vindt het prima dan als Bottas voor hem eindigt?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat zegt hij nietquote:Op donderdag 11 november 2021 19:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
wat een schijnheiligheid. Dus hij vindt het prima dan als Bottas voor hem eindigt?
Nee. Hij zegt:"boehoehoe, niemand heeft waardering voor hoe goed ik ben, dat ik in een hele slechte auto toch nog zo hard rijd."quote:
Dat Merc er telkens in slaagt om nieuwe excuses te bedenken en zo weer de underdogrol in te kunnen gaanquote:Op donderdag 11 november 2021 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feitelijk klopt het toch gewoon? Waar moet 'men' waardering voor hebben dan?
Nou ja, feitelijk zijn ze natuurlijk ook gewoon de underdog. Alleen veel minder dan op basis van de verhoudingen zou moeten. Eigenlijk zou het na dit weekend rekenkundig gewoon al beslist moeten zijn als VER in de top drie eindigt.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat Merc er telkens in slaagt om nieuwe excuses te bedenken en zo weer de underdogrol in te kunnen gaan
Je volgt de F1 niet zo, geloof ik?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:47 schreef PzKpfw het volgende:
Volgens mij heeft Hamilton recenter een motorwissel gehad dan Verstappen. Een eventuele motorwissel voor Max lijkt me dan ook waarschijnlijker in een van de laatste races.
Que?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, feitelijk zijn ze natuurlijk ook gewoon de underdog. Alleen veel minder dan op basis van de verhoudingen zou moeten. Eigenlijk zou het na dit weekend rekenkundig gewoon al beslist moeten zijn als VER in de top drie eindigt.
En dat heeft niets met de underappreciated prestaties van HAM te maken, maar met het gebots van Mercedes en een klapband. HAM doet net alsof een prijs voor Mercedes nog ergens op zou slaan omdat ze het zo goed doen, maar dat is gewoon 100% flauwekul.
Jinxed nog ff de boel zo op het laatste moment.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verstappen die nr33 ingaat euilen voor nr1 bij het kampioenschap vind ik zeer episch
En Hongarije inderdaad. Waarbij Baku natuurlijk Mercedes niets te verwijten viel.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Baku en Silverstone “normaal” waren verlopen, bedoelt hij, denk ik
Hongarije vond ik ook gewoon een ongeluk dat kan gebeuren in een seizoen. Mercedes was erbij betrokken, maar zo’n ongeluk kan, zeker in het nat, gewoon gebeuren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Hongarije inderdaad. Waarbij Baku natuurlijk Mercedes niets te verwijten viel.
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jinxed nog ff de boel zo op het laatste moment.
Zeker waar, maar feit blijft dat het mede de reden is dat Hamilton nog aanhaakt. Hij wil daar respect voor en ik vind het terecht dat hij dat niet krijgt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hongarije vond ik ook gewoon een ongeluk dat kan gebeuren in een seizoen. Mercedes was erbij betrokken, maar zo’n ongeluk kan, zeker in het nat, gewoon gebeuren.
En dan in Saudi Arabië kampioen worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:47 schreef VacaLoca het volgende:
Enige wat mij qua 33 boeit is dat Max met 33 punten voorsprong Brazilië verlaat.
Ze kennen het gevaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
En dan in Saudi Arabië kampioen worden.
Zitten al die fans en oranje vluchten richting Abu Dhabbi voor jan doedel op de tribune hahaha
Lekker in Saudi Arabië gaan feesten met een Fanta en een zakje chipsquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
En dan in Saudi Arabië kampioen worden.
Zitten al die fans en oranje vluchten richting Abu Dhabbi voor jan doedel op de tribune hahaha
Eindelijk kunnen we hem maken...quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lekker in Saudi Arabië gaan feesten met een Fanta en een zakje chips
Ja, ik geef toe ! Dit is vooral frustratie, omdat ik nu de 33 op mijn bed over moet schilderen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
Slaap je ook in een bed in de vorm van een raceauto, met een Max Verstappen dekbedovertrek?
Welverdiende like, ook al komt hij in geschreven vorm minder goed over.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:01 schreef TagForce het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen we hem maken...
The Saudi's don't know how to party...
But the ABU DHABI DO!!!
quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
De lach van die vent doet 't 'm gewoon![]()
![]()
Is dat een rol Rolo, of ben je blij om me te zien?quote:
Yepquote:
Hij heeft ook altijd gelukquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:37 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat ie weer het geluk heeft dat ie crasht in de sprint, achteraan moet starten en zo een gratis motorwissel heeft
Bottas ook trouwens.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
Max moet het alarm nog even uit zetten
Meegenomen vanuit Maxicoquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de zandzakken liggen nog in de auto van Hamilton.
Hij heeft zijn zelfvertrouwen terugquote:
Angela moet ook nog een zakje ledigen vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:14 schreef pmponer het volgende:
Nou nu een paar zandzakken minder
-edit- ligt nog een kleintje onder het gaspedaal
33 is net zo krachtig als 14 inmiddels.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ze dat echt zou boeien zou hij die nummer 1 niet pakken toch?
Dat 33 staat juist wel aardig vind ik, met "1" kan je ook niet veel
Zo te zien heeft ze in sector 1 gedaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Angela moet ook nog een zakje ledigen vanavond
Niet meer...quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weinig rondjes gereden, maar wel strak bovenaan
VT's zeggen niksquote:
Zou een streek zijn als Hamilton die 1 pakt als die kampioen wordtquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
33 is net zo krachtig als 14 inmiddels.
Maar 1 is wel een eer natuurlijk.
Iedereen die kampioen wordt mag de1 voeren. Ik zie de "streek" er niet in..quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou een streek zijn als Hamilton die 1 pakt als die kampioen wordt
quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen die kampioen wordt mag de1 voeren. Ik zie de "streek" er niet in..
Nah, motor bij mercedes vol opengeschroefdquote:
De 33 petjes kunnen bewaard wordenquote:
Omdat?quote:
De poletijd wordt een lage 1:07.quote:
De Q is om 20:00 uur hoorquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De poletijd wordt een lage 1:07.
We hebben van niemand het achterste van de tong gezien. Logisch, want het is VT1.
Oké dit staat genoteerdquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De poletijd wordt een lage 1:07.
We hebben van niemand het achterste van de tong gezien. Logisch, want het is VT1.
Volgens de presentatoren van F1TV, ligt de nieuwe motor er al in.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:48 schreef SiGNe het volgende:
Ligt het aan mij of was het een best saaie VT?
En wanneer gaat Lewis z'n nieuwe motor plaatsen, in principe zou hij voor de Quali die motor moeten nemen maar daar hebben ze nu ongeveer 2 uur de tijd voor.
Kan je in 2 uur een motor vervangen??
Voor de race van zondag, ja. Voor de sprintrace wordt straks de quali gereden.quote:
Dat zou opzich logisch zijn, anders zouden ze er echt te weinig tijd voor hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens de presentatoren van F1TV, ligt de nieuwe motor er al in.
Als z'n nieuwe motor ploftquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou mooi zijn als Hamilton dit weekend de definitieve nekslag krijgt.
Ligt aan z'n kwalificatie.. als ie achter Lewis komt sowieso niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:20 schreef Predator40 het volgende:
zou RBR eindelijk iets aan Perez hebben nu Lewis 5 plaatsen straf krijgt ?
Hoezo? Perez’ racecraft is vele malen beter dan die van Bottasquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ligt aan z'n kwalificatie.. als ie achter Lewis komt sowieso niet.
Als ie voor Lewis komt waarschijnlijk ook niet, laat zich net als Bottas iets te snel inhalen.
Dat wel, hij is ook een stuk beter in inhalen maar tegen Lewis verdedigen.. lastig..quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Perez’ racecraft is vele malen beter dan die van Bottas
Valt mij op dat ze wel heel, heel, heel erg vaak de Benz kiezen ...quote:
Baku vergeten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat wel, hij is ook een stuk beter in inhalen maar tegen Lewis verdedigen.. lastig..
Bottas achter zich houden lukt nog wel maar Lewis is toch van een andere klasse.
Net als Max trouwens, Max hoeft in principe geen teamorders te hebben om voorbij Perez te komen.
Dat viel mij ook al op. Hebben zij daar extra voor betaald?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Valt mij op dat ze wel heel, heel, heel erg vaak de Benz kiezen ...
Met eenquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou mooi zijn als Hamilton dit weekend de definitieve nekslag krijgt.
Lijkt me logisch, want als hij dat na de kwalificatie doet, mag hij achteraan starten vanwege de parc fermé regels die dan gelden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens de presentatoren van F1TV, ligt de nieuwe motor er al in.
Ja er staan nog wat bonnetjes open denk ik danquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:41 schreef Predator40 het volgende:
vleugeltje eraf of helemaal eraf zou echt (terechte) karma zijn
✅quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Graag 2G regel invoeren in dit topic.
Die race was altijd als hij toch al kampioen was, volgens mij, en toen ging hij toch iets minder hard.. Enige winst was in het jaar dat het kampioenschap nog niet beslist was. (wel een geniale race)quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef opreis het volgende:
Lulu 1-3 in zowel quali als race t.o.v. Rosberg. Niet iets om trots op te zijn.
Nee niet waarquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die race was altijd als hij toch al kampioen was, volgens mij, en toen ging hij toch iets minder hard.. Enige winst was in het jaar dat het kampioenschap nog niet beslist was. (wel een geniale race)
Ja heel lang geleden, net als Australië seizoensopener om 4:00 uur s' nachts daarna naar Maleisië.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef Marcoss het volgende:
Brazilië normaal aan het begin van het seizoen?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Graag 2G regel invoeren in dit topic.
ik vind het helemaal niks. Doe het dan een uurtje later ofzoquote:
Erg mooiquote:
of eerder vanwege presco van markie en hugo kunnen skippenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks. Doe het dan een uurtje later ofzo
@Nattekat, je moet wat doen aan de opvoeding van nieuwe mods hierquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Erg mooiop Zaterdagavond de hoofdrace zou nog mooier zijn
oh, maar die kijk is toch nooit. Alle maatregelen liggen zoals gewoonlijk tevoren al op straatquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
of eerder vanwege presco van markie en hugo kunnen skippen
dan ben je maandag weer nuchterquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Erg mooiop Zaterdagavond de hoofdrace zou nog mooier zijn
Gaan we regelenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat, je moet wat doen aan de opvoeding van nieuwe mods hier
Ja, dat is ook de voornaamste redenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ben je maandag weer nuchter![]()
ik heb meerquote:
Doet het hier ook niet inderdaadquote:
50%quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb niets gezien nog....wat zijn Max zijn kansen?
Q3 zou haalbaar moeten zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ham of Max pole?quote:
1 tm 20quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ham was snelstequote:
gek want die zaten er vanmiddag goed bijquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Rondje van Leclerc niet goed genoeg als Mick Schumacher je bijna verslaat
quote:
De sprint is morgen. Dit is de kwali voor de sprint.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:06 schreef HiDiHo het volgende:
Maar wat is nou sprint aan deze kwalificatie?
Dat is morgen grapjasquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:06 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is de Q voor de sprintkwalificatiequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:06 schreef HiDiHo het volgende:
is de quali voor de sprintquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:06 schreef HiDiHo het volgende:
Amateurs bij ziggo dus...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De sprint is morgen. Dit is de kwali voor de sprint.
nee kloptquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Amateurs bij ziggo dus...
[ afbeelding ]
Klopt toch gewoon?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit is de kwalificatie voor de sprint. De Sprint Kwalificatie dus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt niet. Morgen is de sprintkwalificatie. In de vorm van een race.quote:
Dit is toch gewoon een quali?quote:
deed hij in de club ookquote:
Nope, zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, dit is de kwalificatie voor de sprint. De Sprint Kwalificatie dus.
Dat heet de sprint, niet de sprintkwalificatiequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt niet. Morgen is de sprintkwalificatie. In de vorm van een race.
Ok...bullshit voor de bullshit dusquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, dit is de kwalificatie voor de sprint. De Sprint Kwalificatie dus.
Aan de ene kant heb je gelijk, maar tegelijk is het toch de kwalifiactie voor de sprint wat je kan zeggen als sprintkwalificatie.quote:
De sprintkwalificatie morgen is ook een quali. Doch in de vorm van een race.quote:
Ja. Dit is de kwalificatie voor de sprintkwalificatiequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef Zorro het volgende:
De Sprintkwalificatiekwalificatie dus eigenlijk.
Noteer maar voor bij Scrabble.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef Zorro het volgende:
ssstttquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef Tijn het volgende:
Haha zowel Gasly als Yuki sneller dan Pérez
Ja dit is de kwalificatie voor de sprintrace die weer de kwalificatie voor de race isquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef Zorro het volgende:
FTFYquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De sprintkwalificatie morgen is ook een quali. Doch in de vorm van een race.
Dit is de quali voor de sprintkwalificatie.
Vrijdagavondspektakelquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef Zorro het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind het best...toch het laatste seizoen dat ik kijk
WAT?!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom? Het is eindelijk spannend in het kampioenschapquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Dat is geen fix hoorquote:
Nee, het heet gewoon sprint, niet sprintkwalificatie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is geen fix hoor
Stond er gewoon goed.
Verstandige mensen kijken al jaren naar WRC.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
Ja man ze moeten die sport niet zo verneuken
Is dat net zoiets als artiesten die zeggen: Dit komt van mijn laatste album (waar ik in vele gevallen erg blij van word maar waar ze dan toch iets anders mee bedoelen dan ik)quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Max winnen en dan stop ik op zijn hoogtepuntquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom? Het is eindelijk spannend in het kampioenschap
the united states of fucking America ja die weten hoe je dat doetquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max winnen en dan stop ik op zijn hoogtepunt
Ik snap het wel. Na saaie Mercedesjaren heb je geen zin in saaie RBR jaren. Dat maakt de sport echt stuk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
Dit wordt de eerste van velenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max winnen en dan stop ik op zijn hoogtepunt
https://www.formula1.com/(...)6Ab0y8ha0satSjx.htmlquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, het heet gewoon sprint, niet sprintkwalificatie.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als artiesten die zeggen: Dit komt van mijn laatste album (waar ik in vele gevallen erg blij van word maar waar ze dan toch iets anders mee bedoelen dan ik)
Beetje een Gordon actiequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als artiesten die zeggen: Dit komt van mijn laatste album (waar ik in vele gevallen erg blij van word maar waar ze dan toch iets anders mee bedoelen dan ik)
Of Braddie die stopt met z'n YT kanaal.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Max wint valt er niets hoger meer te halen héquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Na saaie Mercedesjaren heb je geen zin in saaie RBR jaren. Dat maakt de sport echt stuk.
Hele concept isquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef VacaLoca het volgende:
Vind kwalificatie echt stuk minder interessant als 't voor sprint race is
Of Soldaat van Oranje, nu écht de laatste verlenging hoorquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel een stuk interessanter dan FP2quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef VacaLoca het volgende:
Ja, is ook zo. Format is nog niet oke zoquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef VacaLoca het volgende:
Net als de coronaregelsquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit wordt de eerste van velen![]()
Bovendien is het volgend jaar weer spannend hoe het nieuwe reglement uit gaat pakken.
Ja het is nu meer een soort veredelde VT waar iedereen een beetje moet doorrijdenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef VacaLoca het volgende:
Ja, F1 Sprint dusquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/(...)6Ab0y8ha0satSjx.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |