Commerciële verdien je helemaal lekker ja, maar de eigenaren daarvan lopen al helemaal binnen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even opnieuw gekeken, en nu zie ik 20,80 staan.
Bij een commerciële testasnbieder. Da's aardig omhoog geschoten.
JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag een record aantal besmettingen?
Heb je je taart al paraat?quote:
Moet zo even overleg in, daarna heb ik tijd om een prrrrrrracht taart voor jullie uit te zoekenquote:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:50 schreef zoost het volgende:
Wat is eigenlijk nu de situatie in de cafes / bars? Is de 1,5 meter weer terug? Moet je een mondkapje op?
Daar is men mee bezig ja, dus dat komt er gewoon aan. Ik weet niet wat te doen zodra het zo ver komt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee, dat doet het ook niet. Maar zoals ik begrepen heb is het nodig een wetsaanpassing te doen om het op de werkvloer te verplichten.
Vaccin nemen een optie?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar is men mee bezig ja, dus dat komt er gewoon aan. Ik weet niet wat te doen zodra het zo ver komt.
Ook al ben ik gewoon gevaccineerd denk ik niet dat ik snel naar kantoor zou gaan. Het gaat me in elk geval veel te ver.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar is men mee bezig ja, dus dat komt er gewoon aan. Ik weet niet wat te doen zodra het zo ver komt.
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:50 schreef zoost het volgende:
Wat is eigenlijk nu de situatie in de cafes / bars? Is de 1,5 meter weer terug? Moet je een mondkapje op?
Als je nu je prik gaat halen, heb je mooi een groen vinkje op tijd voor de lockdownquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
OK, dus wel een mondkapje in de supermarkt, maar niet in een volle kroeg. Ik ben sowieso tegen de meeste maatregelen, maar ik probeer het nog wel te snappen. Deze snap ik niet.quote:
Nee. Ik heb (enige mate van) natuurlijke immuniteit. En vertrouw daar op.quote:
Hele QR pas gemist?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef zoost het volgende:
[..]
OK, dus wel een mondkapje in de supermarkt, maar niet in een volle kroeg. Ik ben sowieso tegen de meeste maatregelen, maar ik probeer het nog wel te snappen. Deze snap ik niet.
Mondkapjes hebben nooit op gehoeven in de horeca. Het drinkt zo moeilijk, he.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef zoost het volgende:
[..]
OK, dus wel een mondkapje in de supermarkt, maar niet in een volle kroeg. Ik ben sowieso tegen de meeste maatregelen, maar ik probeer het nog wel te snappen. Deze snap ik niet.
Ga vanavond even stappen op het leidseplein zou ik zeggen. Vergroot je kansen aanzienlijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:52 schreef vosss het volgende:
Eigenlijk had ik stiekem gehoopt dat ik afgelopen weekend positief getest was, dan had ik in elk geval een jaar goed gezeten. Helaas was die negatief.
Probleem is dat ik niet thuis kan werken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ook al ben ik gewoon gevaccineerd denk ik niet dat ik snel naar kantoor zou gaan. Het gaat me in elk geval veel te ver.
Ik denk niet dat ze daar al een oplossing voor hebben nee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
Je hoort helemaal niks meer over (boosters voor) AstraZeneca. Ik weet dat daar niet meer mee wordt geprikt. Maar steeds meer landen zien alleen Moderna / Pfizer als geldige prik. Tenminste... Daar lijkt naartoe gewerkt te worden.
AstraZeneca is juist bij zorgmedewerkers veelvuldig geprikt. Moeten zij dan straks bijprikken/boosteren met Moderna / Pfizer? Dat is vreemd, want de werking van de vaccines is juist heel anders/afwijkend van elkaar.
Niet dat ik de discussie wil aangaan hier verder over, maar dat zeiden nagenoeg alle mensen die op de IC liggen momenteel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Ik heb (enige mate van) natuurlijke immuniteit. En vertrouw daar op.
Ach, dan geef je ze toch gewoon 2x Pfizer.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
Je hoort helemaal niks meer over (boosters voor) AstraZeneca. Ik weet dat daar niet meer mee wordt geprikt. Maar steeds meer landen zien alleen Moderna / Pfizer als geldige prik. Tenminste... Daar lijkt naartoe gewerkt te worden.
AstraZeneca is juist bij zorgmedewerkers veelvuldig geprikt. Moeten zij dan straks bijprikken/boosteren met Moderna / Pfizer? Dat is vreemd, want de werking van de vaccines is juist heel anders/afwijkend van elkaar.
Hij heeft het vorig jaar gehad.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Niet dat ik de discussie wil aangaan hier verder over, maar dat zeiden nagenoeg alle mensen die op de IC liggen momenteel.
Ja dan krijg je daarvoor een booster van een mRNA. Het vaccin is inderdaad anders, maar de reactie van je immuunsysteem blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
Ow dus nu is het niet meer een pandemie van de ongevaccineerden, maar liggen de IC's vol met ongevaccineerden die daar met hun 2de besmetting terecht zijn gekomen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Niet dat ik de discussie wil aangaan hier verder over, maar dat zeiden nagenoeg alle mensen die op de IC liggen momenteel.
Vind ik wel een dingetje...quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar al een oplossing voor hebben nee.
Ook erg mooi dat veel ongevaccineerde mensen die eenmaal in het ziekenhuis liggen dan nog gaan vragen om een vaccin.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Sorry, dat had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dus nu is het niet meer een pandemie van de ongevaccineerden, maar liggen de IC's vol met ongevaccineerden die daar met hun 2de besmetting terecht zijn gekomen?
Dat is gewoon niet waar en je weet het.
Er is dus maar 1 prik noodzakelijk.quote:Mensen die denken dat ze een coronabesmetting hebben doorgelopen, hebben volgens een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid "genoeg mogelijkheden" om toch een coronabewijs te krijgen. Zo hebben mensen na een coronabesmetting en één vaccinatie ook voldoende voor een geldig coronabewijs.
"Als jij zegt dat je het hebt gehad, hoef je daar geen test van te overleggen. Dit hebben we besloten omdat veel mensen in het begin van de crisis niet zijn getest. Maar die mensen weten vaak zelf wel dat ze het virus gehad hebben."
Waar haal je dit bericht vandaan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is dus maar 1 prik noodzakelijk.voor de QR pas.
Waar kunnen we dit verifieren dan precies en geldt dit ook voor het buitenland?
Kome wat komen moet! Ik heb mezelf inmiddels al redelijk verzoend met het idee dat we voorlopig geen plateau krijgen en we weer vrolijk maatregelend de winter in gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag een record aantal besmettingen?
"Er is volgens lokale autoriteiten een 'volksoorlog' nodig om epidemieën te voorkomen en te beheersen"quote:
Arme vleermuis.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:04 schreef Iblardi het volgende:
[..]
De bron van die uitbraak heeft een probleem.
Misschien was het wel een eekhoorn, kun je er de Squirrel Game van maken..quote:
Met dat plaatje werkt De Telegraaf die associatie ook wel in de hand. Alsof je naar een martelscène uit The Pit and the Pendulum zit te kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:04 schreef zoost het volgende:
[..]
Prima format voor op TV, en dan met publieke executie. Leuk!
Ah ok.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld. Twitter stroomt over van de meldingen. In alle soorten en maten.
Er is inmiddels al genoeg bekend over zogeheten heterologe vaccinatie. En dat het helemaal geen kwaad kan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
Dat is onzin. Mensen op de ic zonder vaccin krijgen dit voor het eerst. Voss is goed beschermd omdat hij het al gehad heeft.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Tsjah. Goed is het niet en het moet zeker aangepakt worden. Maar laten we nou ook weer niet doen alsof honderduizenden mensen uit het illegale circuit deze code's hebben. Dus hun rol in de verspreiding zal ook behoorlijk te verwaarlozen zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jeetje. Dit zag ik écht niet aankomen!
Eekhoorns zijn keurige dieren, die doen zoiets niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien was het wel een eekhoorn, kun je er de Squirrel Game van maken..
Zeker nooit de geile eekhoorn van Disney's Merlijn de Tovenaar gezien?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:12 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Eekhoorns zijn keurige dieren, die doen zoiets niet.
Bovendien: de enige manier om het te ondervangen lijkt me door het extreem ingewikkeld te maken voor de overige 17 miljoen mensen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Goed is het niet en het moet zeker aangepakt worden. Maar laten we nou ook weer niet doen alsof honderduizenden mensen uit het illegale circuit deze code's hebben. Dus hun rol in de verspreiding zal ook behoorlijk te verwaarlozen zijn.
Zodra het eenmaal een mediadingetje is geworden dan kom je maar moeilijk van het stigma af en gaat het helemaal een eigen leven leiden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:56 schreef Houtenbeen het volgende:
#stopcarnavalBrabant is trending op twitter![]()
![]()
![]()
Buiten carnaval vieren op een plein met CTB mag niet, maar dansen in een volle kroeg in Amsterdam mag wel gewoon, of met 50.000 mensen in de Arena naar een wedstrijd kijken, etc.
Ik moest even giechelen toen ik deze ochtend het AD opende jaquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:13 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens: lees ik nou dat gidsland Denemarken de coronapas alsnog weer invoert? Dat land dat alleen maar de coronapas invoerde toen het nog zin had en er daarom nu niet meer aan hoefde?
Toen Denemarken alle maatregelen liet vallen is meteen al gezegd dat ze een stap terug zouden zetten indien nodig.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:13 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens: lees ik nou dat gidsland Denemarken de coronapas alsnog weer invoert? Dat land dat alleen maar de coronapas invoerde toen het nog zin had en er daarom nu niet meer aan hoefde?
Tering, 21 jaar, geen (bekende) medische aandoeningen hebben en dan het loodje leggen aan de 'rona.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:14 schreef Dven het volgende:
Op het eerste oog weer een hoop zinloze levensjaren verloren wegens het even op relatief jonge leeftijd 'uitzieken' van een griepje.
21-jarige man zonder bekende comorbiditeit
Ook dat. Bovendien, mochten ze een keer besmet de zaak in gaan dan is dat ook maar een keer. En het zijn de mensen die zich verder waarschijnlijk al anderhalf jaar nergens aan houden dus hun rol is dusdanig relatief dat we beter druk kunnen zijn met de echte problemen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Bovendien: de enige manier om het te ondervangen lijkt me door het extreem ingewikkeld te maken voor de overige 17 miljoen mensen.
Het is natuurlijk wel een makkelijke zondebok, dat was tijdens dansen met Janssen ook zo. Je ziet het nu nog regelmatig terugkomen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Ook dat. Bovendien, mochten ze een keer besmet de zaak in gaan dan is dat ook maar een keer. En het zijn de mensen die zich verder waarschijnlijk al anderhalf jaar nergens aan houden dus hun rol is dusdanig relatief dat we beter druk kunnen zijn met de echte problemen.
Laatste weken kijk ik best vaak even op de website wat de getallen doen sinds er maatregelen zijn genomen en men ook met de QR-codes aan de slag is gegaan. Behoorlijk wat jonge mensen zonder comorbiditeit die het loodje hebben gelegd. Best onnodig aangezien iedereen al een half jaar al z'n vaccinaties kan hebben gehad.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tering, 21 jaar, geen (bekende) medische aandoeningen hebben en dan het loodje leggen aan de 'rona.
Dan heb je wel echt het korte rietje getrokken zeg
Control C control V in google --> Nu.nlquote:
Zijn er misschien mensen die wachten met ontvangen van zorg tot het laatst ofzo vanwege kosten? Je hebt eerder van die lijstjes gepost. Elke dag mensen 20-40 jaar zonder comorbiditeit die overlijden. Komen die in Nederland gewoon eerder in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatste weken kijk ik best vaak even op de website wat de getallen doen sinds er maatregelen zijn genomen en men ook met de QR-codes aan de slag is gegaan. Behoorlijk wat jonge mensen zonder comorbiditeit die het loodje hebben gelegd. Best onnodig aangezien iedereen al een half jaar al z'n vaccinaties kan hebben gehad.
Het is geen Amerika he. Er is gewoon universele zorg, zelfs de private ziekenhuizen worden voor niet aanvullend verzekerden ingezet. Je wordt sneller opgenomen dan in Nederland. Hoe dan ook; 334 is een nieuw landelijk record. #feestquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn er misschien mensen die wachten met ontvangen van zorg tot het laatst ofzo vanwege kosten? Je hebt eerder van die lijstjes gepost. Elke dag mensen 20-40 jaar zonder comorbiditeit die overlijden. Komen die in Nederland gewoon eerder in het ziekenhuis?
Dit opleggen van extra maatregelen door lokale bestuurders mag ook wel eens afgekapt worden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:13 schreef galantis het volgende:
[..]
Zodra het eenmaal een mediadingetje is geworden dan kom je maar moeilijk van het stigma af en gaat het helemaal een eigen leven leiden.
Elk weekend volgepakte feestcafé's waarbij echt niet overal goed de QR wordt gecontroleerd, maar nee hoor we gaan focussen op zaken als een sintintocht of carnavalsactiviteiten buiten.
Ja dit soort evenementen nu annuleren op basis van sentiment is in mijn ogen de doodsteek voor het hele CBT, dan kun je niks meer organiseren.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:56 schreef Houtenbeen het volgende:
#stopcarnavalBrabant is trending op twitter![]()
![]()
![]()
Buiten carnaval vieren op een plein met CTB mag niet, maar dansen in een volle kroeg in Amsterdam mag wel gewoon, of met 50.000 mensen in de Arena naar een wedstrijd kijken, etc.
gidsland Denemarken Portugalquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:13 schreef DireStraits7 het volgende:
KRoegEn DiCHt NU!!quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Persco wordt niet vervroegd zeker? Iedereen weet hoe men zich gedraagt alleen weet OMT/RIVM dat kennelijk nog niet?
Ik krijg meer en meer het gevoel dat Pfizer de dominante speler op de vaccinmarkt aan het worden is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
O ja, het probleem zit in het het gedag van HeT VoLK!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Persco wordt niet vervroegd zeker? Iedereen weet hoe men zich gedraagt alleen weet OMT/RIVM dat kennelijk nog niet?
Op zich wel waar. Als wij letterlijk allemaal vanaf vandaag een week zouden thuisblijven, zonder uitzondering. Dan zouden de besmettingen (ws tijdelijk) tot een nulpunt zakken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:38 schreef OProg het volgende:
[..]
O ja, het probleem zit in het het gedag van HeT VoLK!!!!
Ja.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie het andersom en is het probleem juist het OMT waar totaal geen wetenschappelijke kennis in zit over gedrag/maatschappij.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel serieus nadenken over wat ze gaan doen he, welke maatregelen er nu werkelijk genomen moeten worden. 2G? Evenementen eraf? Accepteren dat de zorg het wat pittiger krijgt?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het leger niet bijspringen in de ziekenhuizen? Vorig jaar is de inzet van defensiepersoneel heel behulpzaam gebleken in een aantal zorgcentra.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel serieus nadenken over wat ze gaan doen he, welke maatregelen er nu werkelijk genomen moeten worden. 2G? Evenementen eraf? Accepteren dat de zorg het wat pittiger krijgt?
Hebben we tientallen routekaarten gemaakt, doen we niets mee hahaquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel serieus nadenken over wat ze gaan doen he, welke maatregelen er nu werkelijk genomen moeten worden. 2G? Evenementen eraf? Accepteren dat de zorg het wat pittiger krijgt?
In een latere fase van de crisis zullen ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:44 schreef Nia het volgende:
[..]
Kan het leger niet bijspringen in de ziekenhuizen? Vorig jaar is de inzet van defensiepersoneel heel behulpzaam gebleken in een aantal zorgcentra.
En wanneer begint die latere fase van de crisis?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In een latere fase van de crisis zullen ze dat gaan doen.
Het graven van massagravenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:47 schreef Nia het volgende:
[..]
En wanneer begint die latere fase van de crisis?
NOS Liveblog.quote:De Limburgse ziekenhuizen kunnen op dit moment geen verdere toestroom van coronapatiënten meer aan. In een gezamenlijke verklaring slaken de ziekenhuizen een noodkreet. "We stevenen rechtstreeks af op een zorginfarct en het hele systeem loopt vast." De ziekenhuizen spreken van een "code zwart op lokaal niveau", wat volgens hen binnenkort ook in andere delen van Nederland zal plaatsvinden.
De bezettingen in de Limburgse ziekenhuizen ligt qua bezetting op het niveau van vorige jaar kerst, schrijven de ziekenhuisbestuurders. Op dat moment bevond Nederland zich in een lockdown. "We voelen ons alleen staan in deze strijd. Kortom: deze situatie is niet meer vol te houden."
Moet je aan Ernst Kuipers vragen. Ik geloof dat het vanaf fase 3 gaat gebeuren. Kan ook 2d zijn. We zitten nu in 2b.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:47 schreef Nia het volgende:
[..]
En wanneer begint die latere fase van de crisis?
Wilde het net plaatsen.. code zwart (plaatselijk). Ik sta er echt niet van te kijken wanneer ze de persco naar voren halen..quote:
Bij jou nog te doen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je aan Ernst Kuipers vragen. Ik geloof dat het vanaf fase 3 gaat gebeuren. Kan ook 2d zijn. We zitten nu in 2b.
Dat. Het overgrote deel van de mensen hebben echt het idee goed bezig te zijn of zijn de regels zo onduidelijk geworden dat niemand het nog weet. Maar neem nu dat thuiswerkadvies. Dat komt er voor mij op neer dat ik sinds het advies binnen de regels ineens meer naar kantoor kan dan voorheen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie het andersom en is het probleem juist het OMT waar totaal geen wetenschappelijke kennis in zit over gedrag/maatschappij.
Het zou heel onverstandig zijn dat niet te doen denk ik. Los van of de landelijke ziekenhuizen het aan kunnen, het risico op uitval onder personeel wordt alleen maar groter.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wilde het net plaatsen.. code zwart (plaatselijk). Ik sta er echt niet van te kijken wanneer ze de persco naar voren halen..
Nee, het is niet echt oke meer.quote:
Absurd dat het weer zo moet lopen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, het is niet echt oke meer.
Vanaf komende week gaan we structureel, naast onze huidige sluiting, 150 operaties per week minder doen.
Denk het ook, semi lockdown.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat de maatregelen heftig gaan zijn.
Zoals we al eerder hebben gezegd in deze reeks: (en zoals shit al heel vaak herhaald is in deze reeksquote:
Vind dat een onterechte uitspraak. Zo'n noodkreet komt niet voor niets natuurlijk..quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zoals we al eerder hebben gezegd in deze reeks: (en zoals shit al heel vaak herhaald is in deze reeks)
De ziekenhuizen regeren het land momenteel.
Hoeveel medisch personeel denk je dat het leger heeft die direct voor een langere tijd inzetbaar zijn? Ik denk dat die aantallen nog vies tegenvallen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:44 schreef Nia het volgende:
[..]
Kan het leger niet bijspringen in de ziekenhuizen? Vorig jaar is de inzet van defensiepersoneel heel behulpzaam gebleken in een aantal zorgcentra.
Mja, bottom line is het wel zo. Ik heb in mijn uitspraak nergens het statement gemaakt of het terecht is of niet, die verbinding maak jij nu alleenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind dat een onterechte uitspraak. Zo'n noodkreet komt niet voor niets natuurlijk..
Hier is de sinterklaasviering op het werk ook vandaag geannuleerd.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:13 schreef galantis het volgende:
[..]
Zodra het eenmaal een mediadingetje is geworden dan kom je maar moeilijk van het stigma af en gaat het helemaal een eigen leven leiden.
Elk weekend volgepakte feestcafé's waarbij echt niet overal goed de QR wordt gecontroleerd, maar nee hoor we gaan focussen op zaken als een sintintocht of carnavalsactiviteiten buiten.
Per direct 2g invoeren lijkt me een goed begin.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:52 schreef Gia het volgende:
Wat zou eigenlijk duurder zijn voor de overheid? Iedereen dagelijks aan de sneltest voor toegang, of een lockdown voor horeca en niet essentiële winkels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |