Voor zover ik begrepen heb is het juist effectiever om een booster van een ander merk te nemen dan de oorspronkelijke prik. Maar ik denk dat het in de praktijk voornamelijk Pfizer-boosters zullen worden, want daar is gewoon de voorraad het grootst van.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gaan ze die boosters mixen? Hier hebben ze het personeel met 40-45 verschillende vaccins ingespoten. Moet je dan van je eigen merk je booster?
2G = getest of genezen. Een negatieve testuitslag geldt dan niet meer. Bij 3G is dat wel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:35 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wat houdt 2G in? En CTB? Ben niet thuis erin. CBT ken ik wel, maar dat lijkt me wat heel anders.
Dat was het wel. Over niet luisteren had ik het over de mensen aan de telefoon btw.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zie toen al dat het niet voor iedereen een vrije keuze was, maar je wil niet luisteren.
Oh dat geloof ik, maar de vraag was ook nog niet gesteld aan RvS. Als ze nu 2G gaan doen denk ik dat ze zichzelf in de voet schieten op andere plekken. De aversie om mee te doen met 3G zal dan denk ik ook groter worden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een spoedadvies kan heel snel hoor.
Niet. Vrijwillig voor werkgevers is dat dan dus. Werkgever heeft de keuze om het wel of niet te doen, advies is om het wel te doen, maar ze verplichten het (nog) niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar hoe ziet vrijwillig op de werkvloer er dan uit? Dan mogen werkgevers vrijwillig hun medewerkers vragen, maar wat als die geen antwoord willen geven?
Hoe vrijwillig is het dan voor werknemers?
Ctb is CoronaToegangsBewijs, de QR.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:35 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wat houdt 2G in? En CTB? Ben niet thuis erin. CBT ken ik wel, maar dat lijkt me wat heel anders.
Als jij daar beter van slaapt, maak jezelf dat maar wijs dan.quote:
Ik ken mensen die hem al gehad hebben?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Boosters komen er pas na december ben ik bang. Veel van wat jij noemt is niet de fout van het RIVM. Maar meer de verantwoordelijkheid van Hugo en zijn ministerie.
Laat maar komen dat 2G dan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ctb is CoronaToegangsBewijs, de QR.
2G is een (Duits) model, geimpft oder genesen. Testen voor Toegang kan dan dus niet meer.
Ik nog niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hem al gehad hebben?
Lekker zwager. Doet @Naardegallemiezen hier ook aan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:35 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er zoveel termen voor hetzelfde worden gebruikt. Die app heet "CoronaCheck". Dat is de naam. Niet CTB, coronapas, QR of wat dan ook.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ctb is CoronaToegangsBewijs, de QR.
Booster? dat is onmogelijk. 3e kan, maar dan hebben ze een chronische ziekte.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hem al gehad hebben?
Macro maffiaquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
In mijn voorbeeld moest die vriend van me handmatig de namen in de brieven zetten. Ze hadden nooit gedacht aan macro's die dat automatisch doen.
In de politiek hebben ze het steevast over het CTB.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er zoveel termen voor hetzelfde worden gebruikt. Die app heet "CoronaCheck". Dat is de naam. Niet CTB, coronapas, QR of wat dan ook.
Het lijkt me onwijs verwarrend voor mensen die niet zo op de hoogte zijn.
Misschien moeten ze daar stoppen met hun ruimtevaart programma en al die knappe koppen, tijd en geld steken in het creëren voor de meest basale hygiëne voor het overgrote deel van de bevolking van India...quote:
In de OMT adviezen wordt ook telkens gebruik gemaakt van CTB. Denk dat het daar vandaan komt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er zoveel termen voor hetzelfde worden gebruikt. Die app heet "CoronaCheck". Dat is de naam. Niet CTB, coronapas, QR of wat dan ook.
Het lijkt me onwijs verwarrend voor mensen die niet zo op de hoogte zijn.
Die derde is toch de tweede booster?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Booster? dat is onmogelijk. 3e kan, maar dan hebben ze een chronische ziekte.
Nee is wel degelijk wat anders. (al is de prik natuurlijk hetzelfde)quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die derde is toch de tweede booster?
Gaat inderdaad om mensen met een ziekte.
We zijn beginnende hierin. Moet soms de CB3000 kooi om.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker zwager. Doet @:naardegallemiezen hier ook aan?
Stel dat op een gegeven moment dat CTB op de werkvloer en 2G voor alle niet essentiële winkels en dergelijke er is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Niet. Vrijwillig voor werkgevers is dat dan dus. Werkgever heeft de keuze om het wel of niet te doen, advies is om het wel te doen, maar ze verplichten het (nog) niet.
Weet niet of het specifiek daar gebeurt. Maar het gebeurt zekerquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb wel 's te maken gehad met één van onze loterijen, die ene die telkens die irritante post stuurt
Die kunnen als ze willen bijna een miljoen brieven per dag sturen. Een beetje zichzelf respecterende drukkerij kan geautomatiseerd grote aantallen brieven versturen. Zullen ze bij de GGD's daadwerkelijk envelop pakken, uitnodiging printen, uitnodiging in envelop en versturen?
Dat doe je toch gewoon met een drukkerij die dat zo voor je regelt?
Vorige week nog 7761. Zou wel een raar grote sprong zijn als het nu een record wordt, toch?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag een record aantal besmettingen?
Even opnieuw gekeken, en nu zie ik 20,80 staan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Die zitten rond de 13, en dat is best een prima salaris. (heb je weinig scholing voor nodig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |