abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2021 @ 09:23:53 #26
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202095249
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Och we denken maar zo, over een paar weken zijn er weer massaal mensen beschikbaar.
Steunpakketten wat afbouwen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_202095250
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Volgens mij gewoon iedereen Pfizer.
Ja, klopt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 9 november 2021 @ 09:24:13 #28
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202095253
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, klopt.
Geen mogelijkheden voor virus vector vaccins?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 9 november 2021 @ 09:24:26 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202095254
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:20 schreef chratnox het volgende:

[..]
Nee tuurlijk, het is ook geen prioriteit. Maar tegelijkertijd kun je ook niet tegen die mensen zeggen: Ja haha, we hebben je toen geadviseerd Janssen te nemen, dikke pech voor je, groetjes!

Zoals ik in 't vorige topic zei, BuZa moet hier eerst maar eens in gesprek, hoe dit opgelost gaat worden.
als die onderzoeksresultaten over Janssen kloppen heeft het natuurlijk weinig zin, dan kan je misschien beter die mensen met voorrang een booster geven maar dat gaat sowieso niet lukken voor februari denk ik
pi_202095255
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Beide wellicht.
Mensen die je bij afschalen ontslaat zijn natuurlijk ook niet meteen beschikbaar als je weer opschaalt. Die hebben intussen weer wat anders.
En wereldschokkend veel verdien je er ook niet mee, ik zie in mijn feed oproepen langskomen voor ervaren testafnemers voor rond een tientje per uur...
Die zitten rond de 13, en dat is best een prima salaris. (heb je weinig scholing voor nodig)
pi_202095256
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ze hadden 3 weken geleden al kunnen bedenken op welk niveau we nu zo ongeveer zouden zitten. Zaten ze daar te slapen of waren ze gewoon niet voorbereid?
In defence, het gaat om 1 / 2 locaties.
Waarbij de afstand van utrecht naar culemborg 30 km is.
Het is geen wereldreis.
pi_202095259
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, klopt.
Of Moderna.
pi_202095264
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geen mogelijkheden voor virus vector vaccins?
Iedereen die nu wordt opgeroepen en AZ heeft gehad krijgt Pfizer.
AZ is sowieso hier uit de handel gehaald.
pi_202095265
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:21 schreef Megumi het volgende:

[..]
Zelfde geld ook voor het contactonderzoek. Dus dan blijf je als RIVM achter de feiten aan lopen. Op naar een nieuwe lockdown dus ben ik bang.
Even een tijdlijntje gemaakt. Een draadje (tm).

RIVM in augustus: Nee hoor, zo'n vaart zal het niet meer lopen
GGD: Oke, dan gaan we afschalen en houden we minimale bezettingen
RIVM: Topper, groetjes! Fijne vakantie in Oostenrijk
GGD: Jo dank je, jij ook!
RIVM in september: Hm ja, we hebben onze modellen naar boven bijgesteld. Nog niets aan de hand, maar er komen nog een aantal ziekenhuisopnames aan. We denken te weten hoeveel, maar die kunnen morgen allemaal tegelijk komen of over 20 jaar. Komt goed
VWS: Ja top dank je, doei!
RIVM in oktober: OK, het gaat toch iets harder dan we dachten, we hebben de modellen nog een keer naar boven bijgesteld. Maatregelen zoals vorig jaar zijn niet nodig, de situatie is tenslotte wezenlijk anders
GGD: Ok, dus opschalen niet nodig?
MinVWS eind oktober: Boosterprikken gaan komen. We gaan het secuur aanpakken en begin december beginnen, komt goed
GGD: Alright, we wachten af en staan klaar.
RIVM: Ehm, het gaat toch wel wat harder dan gedacht, hou rekening met mogelijke lockdownscenario's
MinVWS: Hoi LCPS, kunnen jullie even 1350 IC bedden hosselen? Ja, morgen klaar? Top, groetjes!
LCPS: Nee nee, kan niet hoor, gaat niet lukken. Maar hier heb ik een plan, we geven alle patiënten gewoon aan Duitsland, opgelost.
RIVM: De poep heeft de ventilator geraakt. Het was nog dun ook, dus we hebben een probleempje.
GGD: Ehm ja, hoi. We lopen vast
MinVWS: LALALALALA, Boosters komen over een maand. Hihaho, groetjes
RIVM: Hou rekening met heftige maatregelen
pi_202095267
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:24 schreef PS. het volgende:

[..]
Of Moderna.
Volgens mij alleen als je al Modena hebt gehad.
pi_202095270
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:24 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Het is geen wereldreis.
Nja op de lijn is het ook druk druk druk, en dat gaat over heel NL.

Ook zitten daar genoeg mensen, dus er komt echt wel een shitstorm aan.
pi_202095272
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:21 schreef Megumi het volgende:

[..]
Zelfde geld ook voor het contactonderzoek. Dus dan blijf je als RIVM achter de feiten aan lopen. Op naar een nieuwe lockdown dus ben ik bang.
Hadden we maar een team van onafhankelijke experts die het RIVM challenged!
Het logo van het RIVM is blauw, misschien een team met een tegenovergestelde kleur :P
pi_202095273
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:24 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Het is geen wereldreis.
Dit is een voorbeeld. Twitter stroomt over van de meldingen. In alle soorten en maten.
zie email 27 oktober
pi_202095278
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Steunpakketten wat afbouwen.
Dat bedoel ik. Horeca dicht en hoppa.
zie email 27 oktober
pi_202095279
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iedereen die nu wordt opgeroepen en AZ heeft gehad krijgt Pfizer.
AZ is sowieso hier uit de handel gehaald.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij alleen als je al Modena hebt gehad.
Mrna vaccin. Kans op Pfizer is wel het grootst, maar als je op een locatie komt waar toevallig net iemand moderna heeft gehad, dan moet dat flesje ook leeg.
pi_202095286
Mensen wat denken jullie over vrijdag, krijgen we nieuwe dingen te horen op de persco?
Heb geen tijd hele topics door te lezen, sorry.
  dinsdag 9 november 2021 @ 09:27:39 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202095287
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

RIVM in september: Hm ja, we hebben onze modellen naar boven bijgesteld. Nog niets aan de hand, maar er komen nog een aantal ziekenhuisopnames aan. We denken te weten hoeveel, maar die kunnen morgen allemaal tegelijk komen of over 20 jaar. Komt goed
RIVM in oktober: OK, het gaat toch iets harder dan we dachten, we hebben de modellen nog een keer naar boven bijgesteld. Maatregelen zoals vorig jaar zijn niet nodig, de situatie is tenslotte wezenlijk anders
MinVWS eind oktober: Boosterprikken gaan komen. We gaan het secuur aanpakken en begin december beginnen, komt goed
RIVM: Ehm, het gaat toch wel wat harder dan gedacht, hou rekening met mogelijke lockdownscenario's
MinVWS: Hoi LCPS, kunnen jullie even 1350 IC bedden hosselen? Ja, morgen klaar? Top, groetjes!
LCPS: Nee nee, kan niet hoor, gaat niet lukken. Maar hier heb ik een plan, we geven alle patiënten gewoon aan Duitsland, opgelost.
RIVM: De poep heeft de ventilator geraakt. Het was nog dun ook, dus we hebben een probleempje.
Boosters komen er pas na december ben ik bang. Veel van wat jij noemt is niet de fout van het RIVM. Maar meer de verantwoordelijkheid van Hugo en zijn ministerie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 9 november 2021 @ 09:27:45 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202095290
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Hadden we maar een team van onafhankelijke experts die het RIVM challenged!
Het logo van het RIVM is blauw, misschien een team met een tegenovergestelde kleur :P
heroprichting incoming
pi_202095298
quote:
Coronanummer GGD overbelast: 'We zoeken uit hoe dit komt'
Het coronanummer van de GGD is vanochtend moeilijk bereikbaar. Mensen op Twitter schrijven dat de stem op het bandje adviseert om op te hangen. Op vragen van RTL Nieuws laat de GGD weten dat ze uitzoeken wat er aan de hand is.
pi_202095304
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:28 schreef Benny het volgende:

[..]

Lekker duidelijk, welk coronanummer? Test? Vaccin? Backoffice?
pi_202095306
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:27 schreef Megumi het volgende:

[..]
Boosters komen er pas na december ben ik bang. Veel van wat jij noemt is niet de fout van het RIVM. Maar meer de verantwoordelijkheid van Hugo en zijn ministerie.
De partij waar de experts zitten die de voortgang van de pandemie in de gaten houdt zegt nog net niet letterlijk: Eh ja nee, dit hadden wij ook niet gedacht als alle maatregelen afgeschaald zouden worden.

Dat is wel een flink punt wat mij betreft.
pi_202095307
Wat als je geprikt bent maar niet geregistreerd bij het RIVM?
Hoe weten ze dan welke booster je nodig hebt?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202095308
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

Held :D
zie email 27 oktober
pi_202095310
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:21 schreef D_A het volgende:

[..]
Sowieso veel ziekenhuis personeel met AZ geprikt natuurlijk, hopelijk denken ze alvast na over wat hierna komt :+
Wij moeten nu al bezig zijn met volgend seizoen. @GGMM @onlogisch @maxi-mus
pi_202095312
Ow ik lees nu dat dat herstelbewijs van 180 naar 365 dagen pas "over een paar weken" geregeld is.

Vorig jaar 10 december was ik positief getest. Dan mag ik dus misschien nog 1 weekendje mee doen zonder telkens een stok in m'n neus te moeten rammen. Als ik geluk heb.

En daarna ben ik weer een gevaar voor allen en een klap in het gezicht van de zorg.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')