Coronatestafsprakennummerquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Lekker duidelijk, welk coronanummer? Test? Vaccin? Backoffice?
Hoezo zou je niet geregistreerd zijn? Buitenland geprikt?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat als je geprikt bent maar niet geregistreerd bij het RIVM?
Hoe weten ze dan welke booster je nodig hebt?
nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat als je geprikt bent maar niet geregistreerd bij het RIVM?
Hoe weten ze dan welke booster je nodig hebt?
Ik ga er in elk geval niet naar kijken. Lees het wel na op teletekst en dergelijke wat voor ellende Hugo en Rutte over ons gaan uitstorten door hun weinig daadkrachtige en weifelend niet overtuigende opstelling.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:27 schreef Sfancta het volgende:
Mensen wat denken jullie over vrijdag, krijgen we nieuwe dingen te horen op de persco?
Heb geen tijd hele topics door te lezen, sorry.
Je kunt dat weigeren…quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet geregistreerd zijn? Buitenland geprikt?
Hmm dat is wel een dingetje dan ja.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld. Twitter stroomt over van de meldingen. In alle soorten en maten.
Ik ben wel geregistreerd maar dat was een keuze dus er zijn mensen die dat niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet geregistreerd zijn? Buitenland geprikt?
Ik gok op 2G en CTB op de werkvloer.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:27 schreef Sfancta het volgende:
Mensen wat denken jullie over vrijdag, krijgen we nieuwe dingen te horen op de persco?
Heb geen tijd hele topics door te lezen, sorry.
Het staat altijd ergens geregistreerd.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ben wel geregistreerd maar dat was een keuze dus er zijn mensen die dat niet gedaan hebben.
Sowieso ben ik via het werk geprikt en duurde dat maanden voordat dat in de systemen stond.
Ergens wel sad dat als je hier niet mee wil gaan in de overheidsbash je jezelf een soort moet verontschuldigen met 'In defence'. De indoctrinatie heeft zijn uitwerking niet gemist.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In defence, het gaat om 1 / 2 locaties.
Waarbij de afstand van utrecht naar culemborg 30 km is.
Het is geen wereldreis.
Denk niet dat 2G nu al komt. Denk dat vrijdag eerst CTB in niet-essentiële winkels komt en vrijwillig op de werkvloer. Als het eenmaal breed uitgerold is komt 2G dan pas. Gisteren was tijdens het wetgevingsoverleg dat het eerst naar Raad van State enzo moet. Lijkt me niet dat ze dat voor vrijdag rond hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gok op 2G en CTB op de werkvloer.
Wat beiden geen kut aan de besmettingen gaat doen overigens. Dus ik hoop dat ik het mis heb.
Ook dat zou je kunnen laten verwijderen als je dat wil: https://ggdghor.nl/actuee(...)gevens-bij-de-ggden/quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Registratie bij het RIVM wel, maar de GGD weet alsnog welke prik je hebt gehad.
Vrijdag is sowieso veel te vroeg voor een weegmoment. Meer kan ik er niet van makenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Denk niet dat 2G nu al komt. Denk dat vrijdag eerst CTB in niet-essentiële winkels komt en vrijwillig op de werkvloer. Als het eenmaal breed uitgerold is komt 2G dan pas. Gisteren was tijdens het wetgevingsoverleg dat het eerst naar Raad van State enzo moet. Lijkt me niet dat ze dat voor vrijdag rond hebben.
2G is ook veel effectiever als het op zoveel mogelijk plekken geldt (effectiever als in, beperkender, niet effectiever tegen overdracht).
Een spoedadvies kan heel snel hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Denk niet dat 2G nu al komt. Denk dat vrijdag eerst CTB in niet-essentiële winkels komt en vrijwillig op de werkvloer. Als het eenmaal breed uitgerold is komt 2G dan pas. Gisteren was tijdens het wetgevingsoverleg dat het eerst naar Raad van State enzo moet. Lijkt me niet dat ze dat voor vrijdag rond hebben.
2G is ook veel effectiever als het op zoveel mogelijk plekken geldt (effectiever als in, beperkender, niet effectiever tegen overdracht).
Wat houdt 2G in? En CTB? Ben niet thuis erin. CBT ken ik wel, maar dat lijkt me wat heel anders.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gok op 2G en CTB op de werkvloer.
Wat beiden geen kut aan de besmettingen gaat doen overigens. Dus ik hoop dat ik het mis heb.
Ik zie toen al dat het niet voor iedereen een vrije keuze was, maar je wil niet luisteren.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:46 schreef PS. het volgende:
Ik zei toen al dat Janssen niet een verstandige keus was ivm reizen, maar mensen willen niet luisteren.
Maar hoe ziet vrijwillig op de werkvloer er dan uit? Dan mogen werkgevers vrijwillig hun medewerkers vragen, maar wat als die geen antwoord willen geven?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
We krijgen natuurlijk weer een foei te horen want het OV is nog veel te druk en horeca controleert niet goed op de coronacheck.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vrijdag is sowieso veel te vroeg voor een weegmoment. Meer kan ik er niet van maken
Lekker 6 meiertjes aftikken om naar de kroeg te kunnenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jeetje. Dit zag ik écht niet aankomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |