Ja.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:38 schreef OProg het volgende:
[..]
O ja, het probleem zit in het het gedag van HeT VoLK!!!!
Volgens mij bedoelt ie het andersom en is het probleem juist het OMT waar totaal geen wetenschappelijke kennis in zit over gedrag/maatschappij.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:38 schreef OProg het volgende:
[..]
O ja, het probleem zit in het het gedag van HeT VoLK!!!!
Ze moeten natuurlijk wel serieus nadenken over wat ze gaan doen he, welke maatregelen er nu werkelijk genomen moeten worden. 2G? Evenementen eraf? Accepteren dat de zorg het wat pittiger krijgt?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Persco wordt niet vervroegd zeker? Iedereen weet hoe men zich gedraagt alleen weet OMT/RIVM dat kennelijk nog niet?
Kan het leger niet bijspringen in de ziekenhuizen? Vorig jaar is de inzet van defensiepersoneel heel behulpzaam gebleken in een aantal zorgcentra.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel serieus nadenken over wat ze gaan doen he, welke maatregelen er nu werkelijk genomen moeten worden. 2G? Evenementen eraf? Accepteren dat de zorg het wat pittiger krijgt?
Hebben we tientallen routekaarten gemaakt, doen we niets mee hahaquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel serieus nadenken over wat ze gaan doen he, welke maatregelen er nu werkelijk genomen moeten worden. 2G? Evenementen eraf? Accepteren dat de zorg het wat pittiger krijgt?
In een latere fase van de crisis zullen ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:44 schreef Nia het volgende:
[..]
Kan het leger niet bijspringen in de ziekenhuizen? Vorig jaar is de inzet van defensiepersoneel heel behulpzaam gebleken in een aantal zorgcentra.
En wanneer begint die latere fase van de crisis?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In een latere fase van de crisis zullen ze dat gaan doen.
Het graven van massagravenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:47 schreef Nia het volgende:
[..]
En wanneer begint die latere fase van de crisis?
NOS Liveblog.quote:De Limburgse ziekenhuizen kunnen op dit moment geen verdere toestroom van coronapatiënten meer aan. In een gezamenlijke verklaring slaken de ziekenhuizen een noodkreet. "We stevenen rechtstreeks af op een zorginfarct en het hele systeem loopt vast." De ziekenhuizen spreken van een "code zwart op lokaal niveau", wat volgens hen binnenkort ook in andere delen van Nederland zal plaatsvinden.
De bezettingen in de Limburgse ziekenhuizen ligt qua bezetting op het niveau van vorige jaar kerst, schrijven de ziekenhuisbestuurders. Op dat moment bevond Nederland zich in een lockdown. "We voelen ons alleen staan in deze strijd. Kortom: deze situatie is niet meer vol te houden."
Moet je aan Ernst Kuipers vragen. Ik geloof dat het vanaf fase 3 gaat gebeuren. Kan ook 2d zijn. We zitten nu in 2b.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:47 schreef Nia het volgende:
[..]
En wanneer begint die latere fase van de crisis?
Wilde het net plaatsen.. code zwart (plaatselijk). Ik sta er echt niet van te kijken wanneer ze de persco naar voren halen..quote:
Bij jou nog te doen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je aan Ernst Kuipers vragen. Ik geloof dat het vanaf fase 3 gaat gebeuren. Kan ook 2d zijn. We zitten nu in 2b.
Dat. Het overgrote deel van de mensen hebben echt het idee goed bezig te zijn of zijn de regels zo onduidelijk geworden dat niemand het nog weet. Maar neem nu dat thuiswerkadvies. Dat komt er voor mij op neer dat ik sinds het advies binnen de regels ineens meer naar kantoor kan dan voorheen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie het andersom en is het probleem juist het OMT waar totaal geen wetenschappelijke kennis in zit over gedrag/maatschappij.
Het zou heel onverstandig zijn dat niet te doen denk ik. Los van of de landelijke ziekenhuizen het aan kunnen, het risico op uitval onder personeel wordt alleen maar groter.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wilde het net plaatsen.. code zwart (plaatselijk). Ik sta er echt niet van te kijken wanneer ze de persco naar voren halen..
Nee, het is niet echt oke meer.quote:
Absurd dat het weer zo moet lopen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, het is niet echt oke meer.
Vanaf komende week gaan we structureel, naast onze huidige sluiting, 150 operaties per week minder doen.
Denk het ook, semi lockdown.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat de maatregelen heftig gaan zijn.
Zoals we al eerder hebben gezegd in deze reeks: (en zoals shit al heel vaak herhaald is in deze reeksquote:
Vind dat een onterechte uitspraak. Zo'n noodkreet komt niet voor niets natuurlijk..quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zoals we al eerder hebben gezegd in deze reeks: (en zoals shit al heel vaak herhaald is in deze reeks)
De ziekenhuizen regeren het land momenteel.
Hoeveel medisch personeel denk je dat het leger heeft die direct voor een langere tijd inzetbaar zijn? Ik denk dat die aantallen nog vies tegenvallen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:44 schreef Nia het volgende:
[..]
Kan het leger niet bijspringen in de ziekenhuizen? Vorig jaar is de inzet van defensiepersoneel heel behulpzaam gebleken in een aantal zorgcentra.
Mja, bottom line is het wel zo. Ik heb in mijn uitspraak nergens het statement gemaakt of het terecht is of niet, die verbinding maak jij nu alleenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind dat een onterechte uitspraak. Zo'n noodkreet komt niet voor niets natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |