Nee, dat doet het ook niet. Maar zoals ik begrepen heb is het nodig een wetsaanpassing te doen om het op de werkvloer te verplichten.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Stel dat op een gegeven moment dat CTB op de werkvloer en 2G voor alle niet essentiële winkels en dergelijke er is.
Dan heb ik nergens meer toegang met een negatieve testuitslag. Behalve op mijn werk. Daar is het dan wel voldoende.
Dat strookt toch niet met elkaar?
Commerciële verdien je helemaal lekker ja, maar de eigenaren daarvan lopen al helemaal binnen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even opnieuw gekeken, en nu zie ik 20,80 staan.
Bij een commerciële testasnbieder. Da's aardig omhoog geschoten.
JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag een record aantal besmettingen?
Heb je je taart al paraat?quote:
Moet zo even overleg in, daarna heb ik tijd om een prrrrrrracht taart voor jullie uit te zoekenquote:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:50 schreef zoost het volgende:
Wat is eigenlijk nu de situatie in de cafes / bars? Is de 1,5 meter weer terug? Moet je een mondkapje op?
Daar is men mee bezig ja, dus dat komt er gewoon aan. Ik weet niet wat te doen zodra het zo ver komt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee, dat doet het ook niet. Maar zoals ik begrepen heb is het nodig een wetsaanpassing te doen om het op de werkvloer te verplichten.
Vaccin nemen een optie?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar is men mee bezig ja, dus dat komt er gewoon aan. Ik weet niet wat te doen zodra het zo ver komt.
Ook al ben ik gewoon gevaccineerd denk ik niet dat ik snel naar kantoor zou gaan. Het gaat me in elk geval veel te ver.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar is men mee bezig ja, dus dat komt er gewoon aan. Ik weet niet wat te doen zodra het zo ver komt.
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:50 schreef zoost het volgende:
Wat is eigenlijk nu de situatie in de cafes / bars? Is de 1,5 meter weer terug? Moet je een mondkapje op?
Als je nu je prik gaat halen, heb je mooi een groen vinkje op tijd voor de lockdownquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
OK, dus wel een mondkapje in de supermarkt, maar niet in een volle kroeg. Ik ben sowieso tegen de meeste maatregelen, maar ik probeer het nog wel te snappen. Deze snap ik niet.quote:
Nee. Ik heb (enige mate van) natuurlijke immuniteit. En vertrouw daar op.quote:
Hele QR pas gemist?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef zoost het volgende:
[..]
OK, dus wel een mondkapje in de supermarkt, maar niet in een volle kroeg. Ik ben sowieso tegen de meeste maatregelen, maar ik probeer het nog wel te snappen. Deze snap ik niet.
Mondkapjes hebben nooit op gehoeven in de horeca. Het drinkt zo moeilijk, he.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef zoost het volgende:
[..]
OK, dus wel een mondkapje in de supermarkt, maar niet in een volle kroeg. Ik ben sowieso tegen de meeste maatregelen, maar ik probeer het nog wel te snappen. Deze snap ik niet.
Ga vanavond even stappen op het leidseplein zou ik zeggen. Vergroot je kansen aanzienlijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:52 schreef vosss het volgende:
Eigenlijk had ik stiekem gehoopt dat ik afgelopen weekend positief getest was, dan had ik in elk geval een jaar goed gezeten. Helaas was die negatief.
Probleem is dat ik niet thuis kan werken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ook al ben ik gewoon gevaccineerd denk ik niet dat ik snel naar kantoor zou gaan. Het gaat me in elk geval veel te ver.
Ik denk niet dat ze daar al een oplossing voor hebben nee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
Je hoort helemaal niks meer over (boosters voor) AstraZeneca. Ik weet dat daar niet meer mee wordt geprikt. Maar steeds meer landen zien alleen Moderna / Pfizer als geldige prik. Tenminste... Daar lijkt naartoe gewerkt te worden.
AstraZeneca is juist bij zorgmedewerkers veelvuldig geprikt. Moeten zij dan straks bijprikken/boosteren met Moderna / Pfizer? Dat is vreemd, want de werking van de vaccines is juist heel anders/afwijkend van elkaar.
Niet dat ik de discussie wil aangaan hier verder over, maar dat zeiden nagenoeg alle mensen die op de IC liggen momenteel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Ik heb (enige mate van) natuurlijke immuniteit. En vertrouw daar op.
Ach, dan geef je ze toch gewoon 2x Pfizer.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
Je hoort helemaal niks meer over (boosters voor) AstraZeneca. Ik weet dat daar niet meer mee wordt geprikt. Maar steeds meer landen zien alleen Moderna / Pfizer als geldige prik. Tenminste... Daar lijkt naartoe gewerkt te worden.
AstraZeneca is juist bij zorgmedewerkers veelvuldig geprikt. Moeten zij dan straks bijprikken/boosteren met Moderna / Pfizer? Dat is vreemd, want de werking van de vaccines is juist heel anders/afwijkend van elkaar.
Hij heeft het vorig jaar gehad.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Niet dat ik de discussie wil aangaan hier verder over, maar dat zeiden nagenoeg alle mensen die op de IC liggen momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |