Ja dan krijg je daarvoor een booster van een mRNA. Het vaccin is inderdaad anders, maar de reactie van je immuunsysteem blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
Je hoort helemaal niks meer over (boosters voor) AstraZeneca. Ik weet dat daar niet meer mee wordt geprikt. Maar steeds meer landen zien alleen Moderna / Pfizer als geldige prik. Tenminste... Daar lijkt naartoe gewerkt te worden.
AstraZeneca is juist bij zorgmedewerkers veelvuldig geprikt. Moeten zij dan straks bijprikken/boosteren met Moderna / Pfizer? Dat is vreemd, want de werking van de vaccines is juist heel anders/afwijkend van elkaar.
Ow dus nu is het niet meer een pandemie van de ongevaccineerden, maar liggen de IC's vol met ongevaccineerden die daar met hun 2de besmetting terecht zijn gekomen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Niet dat ik de discussie wil aangaan hier verder over, maar dat zeiden nagenoeg alle mensen die op de IC liggen momenteel.
Vind ik wel een dingetje...quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar al een oplossing voor hebben nee.
Ook erg mooi dat veel ongevaccineerde mensen die eenmaal in het ziekenhuis liggen dan nog gaan vragen om een vaccin.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Niet dat ik de discussie wil aangaan hier verder over, maar dat zeiden nagenoeg alle mensen die op de IC liggen momenteel.
Sorry, dat had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dus nu is het niet meer een pandemie van de ongevaccineerden, maar liggen de IC's vol met ongevaccineerden die daar met hun 2de besmetting terecht zijn gekomen?
Dat is gewoon niet waar en je weet het.
Er is dus maar 1 prik noodzakelijk.quote:Mensen die denken dat ze een coronabesmetting hebben doorgelopen, hebben volgens een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid "genoeg mogelijkheden" om toch een coronabewijs te krijgen. Zo hebben mensen na een coronabesmetting en één vaccinatie ook voldoende voor een geldig coronabewijs.
"Als jij zegt dat je het hebt gehad, hoef je daar geen test van te overleggen. Dit hebben we besloten omdat veel mensen in het begin van de crisis niet zijn getest. Maar die mensen weten vaak zelf wel dat ze het virus gehad hebben."
Waar haal je dit bericht vandaan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is dus maar 1 prik noodzakelijk.voor de QR pas.
Waar kunnen we dit verifieren dan precies en geldt dit ook voor het buitenland?
Kome wat komen moet! Ik heb mezelf inmiddels al redelijk verzoend met het idee dat we voorlopig geen plateau krijgen en we weer vrolijk maatregelend de winter in gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag een record aantal besmettingen?
"Er is volgens lokale autoriteiten een 'volksoorlog' nodig om epidemieën te voorkomen en te beheersen"quote:
Arme vleermuis.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:04 schreef Iblardi het volgende:
[..]
De bron van die uitbraak heeft een probleem.
Misschien was het wel een eekhoorn, kun je er de Squirrel Game van maken..quote:
Met dat plaatje werkt De Telegraaf die associatie ook wel in de hand. Alsof je naar een martelscène uit The Pit and the Pendulum zit te kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:04 schreef zoost het volgende:
[..]
Prima format voor op TV, en dan met publieke executie. Leuk!
Ah ok.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld. Twitter stroomt over van de meldingen. In alle soorten en maten.
Er is inmiddels al genoeg bekend over zogeheten heterologe vaccinatie. En dat het helemaal geen kwaad kan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
AstraZeneca is juist bij zorgmedewerkers veelvuldig geprikt. Moeten zij dan straks bijprikken/boosteren met Moderna / Pfizer? Dat is vreemd, want de werking van de vaccines is juist heel anders/afwijkend van elkaar.
Dat is onzin. Mensen op de ic zonder vaccin krijgen dit voor het eerst. Voss is goed beschermd omdat hij het al gehad heeft.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Tsjah. Goed is het niet en het moet zeker aangepakt worden. Maar laten we nou ook weer niet doen alsof honderduizenden mensen uit het illegale circuit deze code's hebben. Dus hun rol in de verspreiding zal ook behoorlijk te verwaarlozen zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jeetje. Dit zag ik écht niet aankomen!
Eekhoorns zijn keurige dieren, die doen zoiets niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien was het wel een eekhoorn, kun je er de Squirrel Game van maken..
Zeker nooit de geile eekhoorn van Disney's Merlijn de Tovenaar gezien?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:12 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Eekhoorns zijn keurige dieren, die doen zoiets niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |