abonnement Unibet Coolblue
pi_202213871
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
Als er een bepaald nummerbord is dat jullie willen volgen, zien jullie dan meteen als die auto langs een ANPR-camera rijdt?
Vrijwel (Max minuut vertraging)
pi_202214718
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 22:13 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Precies, anders heeft volgend jaar iedereen een kistje met geld begraven en kunnen ze de rest van de 3 weken in het Amstel hotel blijven :P
Spannende tv zal dat opleveren _O-


Verder vraag ik me af waarom mensen zo ontzettend panisch zijn voor camera's. Het lijkt me niet dat ze op HQ elke camera in Nederland 24/7 monitoren :? Tuurlijk kijken ze op camera's waar leads op zijn, maar als verwacht wordt dat een team in Groningen zit, zullen ze toch niet de camera's van een Primark in Eindhoven non-stop monitoren? _O-
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 17 november 2021 @ 09:21:49 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202214858
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 09:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Spannende tv zal dat opleveren _O-

Verder vraag ik me af waarom mensen zo ontzettend panisch zijn voor camera's. Het lijkt me niet dat ze op HQ elke camera in Nederland 24/7 monitoren :? Tuurlijk kijken ze op camera's waar leads op zijn, maar als verwacht wordt dat een team in Groningen zit, zullen ze toch niet de camera's van een Primark in Eindhoven non-stop monitoren? _O-
Nouja ze zeiden een keer dat ze wel wat camera's volgen die 'logisch' zijn. Dus bij het werk of iets, dat ze die dagelijks checken op verdacht gedrag. Vandaar ook dat ze die lui gemaskerd op de fiets zagen. (dacht ik)

Verder ALS ze je in de smiezen hebben dan wil je ook niet op de camera's staan, want daardoor kunnen ze je hele gang achterhalen en wie weet ook de schuilplaats waar je op dat moment nog zit.
pi_202214904
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2021 09:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Nouja ze zeiden een keer dat ze wel wat camera's volgen die 'logisch' zijn. Dus bij het werk of iets, dat ze die dagelijks checken op verdacht gedrag. Vandaar ook dat ze die lui gemaskerd op de fiets zagen. (dacht ik)

Verder ALS ze je in de smiezen hebben dan wil je ook niet op de camera's staan, want daardoor kunnen ze je hele gang achterhalen en wie weet ook de schuilplaats waar je op dat moment nog zit.
Leuk hoor die maskers. Maar krijg niet de indruk dat het minder verdacht is. 🙈
  woensdag 17 november 2021 @ 09:30:46 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202214930
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Leuk hoor die maskers. Maar krijg niet de indruk dat het minder verdacht is. 🙈
Het had alles behalve toegevoegde waarde.
pi_202214938
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2021 09:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Het had alles behalve toegevoegde waarde.
Ja, begreep dat ook niet, het valt juist extra op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202216459
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 09:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Spannende tv zal dat opleveren _O-

Verder vraag ik me af waarom mensen zo ontzettend panisch zijn voor camera's. Het lijkt me niet dat ze op HQ elke camera in Nederland 24/7 monitoren :? Tuurlijk kijken ze op camera's waar leads op zijn, maar als verwacht wordt dat een team in Groningen zit, zullen ze toch niet de camera's van een Primark in Eindhoven non-stop monitoren? _O-
In de UK versie dachten de hunters dat een team zich ergens ophield en gingen daar naartoe, liepen over een caravan-park, want dat leek een logische lokatie om te schuilen. Ze zagen iemand wegschieten, dus gingen dat verder checken. Bleek het een ander team te zijn _O- Puur toeval, maar op zo'n manier word je toch wel panisch.

Het lijkt er vooral op dat je uit het zicht kunt blijven als je gewoon echt geen interactie met je hele eigen netwerk hebt, en echt geen mobiel gebruikt. Als je geld opneemt weet je dat je weer in de picture bent, dus moet je een plan hebben om dat weer snel af te snijden, wat lastig kan zijn.
  woensdag 17 november 2021 @ 12:26:56 #159
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202216754
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 09:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, begreep dat ook niet, het valt juist extra op.
Maar als je dan gefilmd wordt, dan ben je niet herkenbaar in beeld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202217192
Leuke aflevering. ^O^ Was een kwestie van tijd voor Aygun en Rajiv en opgepakt zouden worden.
pi_202217480
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar als je dan gefilmd wordt, dan ben je niet herkenbaar in beeld.
Maar de Hunters weten dusdanig veel van je, dat ze je met masker gewoon herkennen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 17 november 2021 @ 13:39:11 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202217632
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 13:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar de Hunters weten dusdanig veel van je, dat ze je met masker gewoon herkennen...
Dat wel, maar een willekeurige voorbijganger niet. Die kan zeggen ik zag twee mensen met een masker op. Dan weet je als Hunter niet welk duo dat was.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 17 november 2021 @ 13:43:18 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202217681
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat wel, maar een willekeurige voorbijganger niet. Die kan zeggen ik zag twee mensen met een masker op. Dan weet je als Hunter niet welk duo dat was.
Het was in een plaats van het bedrijf van eentje. Dan kan je donder op zeggen wie het zou zijn.
en ook al weten ze niet welk duo, dat maakt weinig uit. En voor omstanders juist makkelijker te herkennen / opvallend
  woensdag 17 november 2021 @ 13:50:36 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202217771
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2021 13:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Het was in een plaats van het bedrijf van eentje. Dan kan je donder op zeggen wie het zou zijn.
en ook al weten ze niet welk duo, dat maakt weinig uit. En voor omstanders juist makkelijker te herkennen / opvallend
Ik zeg ook niet dat er goed over nagedacht is door de hunted.

Zelf vond ik deze smiley er perfect bij passen: :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202218767
Ik snap nog steeds niet dat dat pinnen en geld nodig hebben een dingetje is, er is volgens mij als je voor zo'n programma op de vlucht bent echt elke dag wel iemand te vinden die je gratis onderdak of eten wil geven. Maar misschien onderschat ik het :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202219259
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat dat pinnen en geld nodig hebben een dingetje is, er is volgens mij als je voor zo'n programma op de vlucht bent echt elke dag wel iemand te vinden die je gratis onderdak of eten wil geven. Maar misschien onderschat ik het :D
Als je een dag van 's ochtends tot 's avonds onderweg bent zonder zo iemand tegen te komen dan kan het wel handig zijn om wat geld op zak te hebben om ergens een brood te kopen. Dus de eerste dag in de chaos direct pinnen en hopen dat je met dat geld uit gaat komen.
A mind with a heart of it's own
pi_202221349
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 06:29 schreef Selmar het volgende:

[..]
Vrijwel (Max minuut vertraging)
Maar ik neem aan dat jullie niet de echte systemen mogen gebruiken voor een TV programma, dus ik ben wel nieuwsgierig hoe dat dan daadwerkelijk gaat achter de schermen. Zelf gebouwde app voor het programma met GPS data en locaties etc. Belt de productie dat soort dingen door?
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 17 november 2021 @ 18:38:59 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202221389
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:35 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Maar ik neem aan dat jullie niet de echte systemen mogen gebruiken voor een TV programma, dus ik ben wel nieuwsgierig hoe dat dan daadwerkelijk gaat achter de schermen. Zelf gebouwde app voor het programma met GPS data en locaties etc. Belt de productie dat soort dingen door?
Het zou me niets verbazen als ze die wel mogen gebruiken, wat ook prima is imho, want dit zijn fijne trainingen; fanatieke voortvluchtigen zonder dat je rekening hoeft te houden met de veiligheid van de omstanders, maar wel je hele systeem testen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202221535
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat dat pinnen en geld nodig hebben een dingetje is, er is volgens mij als je voor zo'n programma op de vlucht bent echt elke dag wel iemand te vinden die je gratis onderdak of eten wil geven. Maar misschien onderschat ik het :D
volgens mij kun je prima op ieder moment pinnen, zolang je maar aan een aantal regels houdt:
vanaf schuillocatie met de fiets naar 2 dorpen verderop, hier pinnen, op de fiets terug naar "schuildorp" via bossen/weiland weggetjes of andere plekken zonder camera's. Op een camera vrije locatie instappen in de vooraf geregelde auto die je op een random plek, half uurtje verderop dropt. Vanaf hier ~2 km lopen en op zoek naar de volgende toevallige vvoorbijganger die wilt helpen
hardcoholic
pi_202226052
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 12:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
In de UK versie dachten de hunters dat een team zich ergens ophield en gingen daar naartoe, liepen over een caravan-park, want dat leek een logische lokatie om te schuilen. Ze zagen iemand wegschieten, dus gingen dat verder checken. Bleek het een ander team te zijn _O- Puur toeval, maar op zo'n manier word je toch wel panisch.

Het lijkt er vooral op dat je uit het zicht kunt blijven als je gewoon echt geen interactie met je hele eigen netwerk hebt, en echt geen mobiel gebruikt. Als je geld opneemt weet je dat je weer in de picture bent, dus moet je een plan hebben om dat weer snel af te snijden, wat lastig kan zijn.
Wij hebben dat ook een keer gehad (heeft nooit de uitzending gehaald) dat we opeens een ander duo zagen dan dat we zochten. Maar verder is de angst voor CCTV op zich terecht, we kunnen er heel veel uit halen, als (grote als) we al weten dat je daar in de buurt bent. En over dat laatste twijfel je altijd als voortvluchtige
pi_202226142
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 05:52 schreef Selmar het volgende:

[..]
Wij hebben dat ook een keer gehad (heeft nooit de uitzending gehaald) dat we opeens een ander duo zagen dan dat we zochten. Maar verder is de angst voor CCTV op zich terecht, we kunnen er heel veel uit halen, als (grote als) we al weten dat je daar in de buurt bent. En over dat laatste twijfel je altijd als voortvluchtige
Maar jullie hebben toch niet echt toegang tot de publieke camera’s? Neem aam dat dat gesimuleerd is?
pi_202226670
Selmar, zou je de redactie kunnen vragen of ze Hunted UK weer op NPO gemist kunnen terugzetten? Stonden er half jaar geleden op maar sinds een tijdje niet meer.
pi_202228397
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 05:52 schreef Selmar het volgende:

[..]
Wij hebben dat ook een keer gehad (heeft nooit de uitzending gehaald) dat we opeens een ander duo zagen dan dat we zochten. Maar verder is de angst voor CCTV op zich terecht, we kunnen er heel veel uit halen, als (grote als) we al weten dat je daar in de buurt bent. En over dat laatste twijfel je altijd als voortvluchtige
:D Dan sta je wel even te kijken denk ik!
Dat lijkt me het lastigste als voortvluchtige, niet weten of je in het vizier bent. Je kunt het misschien een beetje tracken met veranderende statussen en foto's van social media accounts, maar met een fout kun je hangen, terwijl de hunters eigenlijk elke keer een nieuwe kans hebben en maar een keer goed hoeven te kiezen.
pi_202265648
Vraag aan Selmar.

Zijn de Hunters zomaar bevoegd om bij mensen zomaar in de tuin te komen en blijven staan, als de bewoners dat niet willen en daar geen prijs op stellen. Of kunnen jullie daar zonder toestemming van hen in gaan zoeken, als jullie vermoeden dat er zich bijvoorbeeld een voortvluchtige ophoudt?
pi_202275105
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:07 schreef Spetie het volgende:
Vraag aan Selmar.

Zijn de Hunters zomaar bevoegd om bij mensen zomaar in de tuin te komen en blijven staan, als de bewoners dat niet willen en daar geen prijs op stellen. Of kunnen jullie daar zonder toestemming van hen in gaan zoeken, als jullie vermoeden dat er zich bijvoorbeeld een voortvluchtige ophoudt?
Ja en nee. Als de voortvluchtige zich daar ophoudt (of hulp van diegene heeft gehad) mogen we daar, bij voldoende verdenking, zomaar blijven staan of ze dat nou willen of niet. En als die daar niet zit mogen we dat niet.
pi_202285458
Dus als jullie er helemaal naast zitten, wat eigenlijk bijna nooit voorkomt, dan hebben bewoners in principe pech omdat ze dan toch de verdenking tegen hebben. Is dat weleens voorgekomen in al die seizoenen?
pi_202297497
Boys

We gaan zo beginnen. :)
pi_202297600
:W
No amount of money ever bought a second of time.
pi_202297706
Vind elke keer ergens lachwekkend hoe de hunters reageren...
pi_202297716
"Is dit een zwart wit foto?" :') .
pi_202297751
Wanneer is iets een ongewone route? Dan moeten ze je netwerk al weken volgen.
pi_202297770
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 20:35 schreef Tegan het volgende:
"Is dit een zwart wit foto?" :') .
Die vertrouwen helemaal niets meer. :D
pi_202297778
Haha die gast van de mannen camping

Achterlangs ja boooh
pi_202297789
Alle gays kennen elkaar natuurlijk.
pi_202297811
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2021 20:39 schreef Tegan het volgende:
Alle gays kennen elkaar natuurlijk.
Ik haal er een expert bij. @KingRoland
pi_202297817
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die gast van de mannen camping

Achterlangs ja boooh
En lekker diep het bos in sturen :P.
pi_202297876
N
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2021 20:30 schreef alpeko het volgende:
Mannencamping toegevoegd aan mijn bucketlist
Met bekende eigenaar _O_

hardcoholic
pi_202297902
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:37 schreef alpeko het volgende:
Wanneer is iets een ongewone route? Dan moeten ze je netwerk al weken volgen.
Zit je even bij de Mac terwijl je vrouw denkt dat je een dieet volgt, word je ineens aangevallen door een team hunters :P .
pi_202297931
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 20:46 schreef Tegan het volgende:

[..]
Zit je even bij de Mac terwijl je vrouw denkt dat je een dieet volgt, word je ineens aangevallen door een team hunters :P .
En die blonde dubbel D is ook lastig uit te leggen..
pi_202297943
Halt! Zey vere in ze garten mit Wim I sink!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_202297952
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Halt! Zey vere in ze garten mit Wim I sink!
Hij had niet eens een Duitse herder
pi_202297979
Ze hadden die plank in de sloot moeten gooien!
pi_202298039
Hoop niet dat het de hele aflevering duurt voor ze ze hebben.
  maandag 22 november 2021 @ 20:59:51 #199
2651 svann
night-hawk
pi_202298086
Waarom heeft die ene Hunter (groen T-shirt) hartje zomer handschoenen aan?
Voor de hardcore-look?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_202298096
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:59 schreef svann het volgende:
Waarom heeft die ene Hunter (groen T-shirt) hartje zomer handschoenen aan?
Voor de hardcore-look?
Die trekken ze aan zodra ze lurven willen vatten
  Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 21:02:50 #201
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202298120
Ach, sukkelaars.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202298125
Weeral een exit, helaas.
pi_202298126
Ik zou rennen, ziet er niet uit alsof die je bij houdt. *)
  Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 21:03:39 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202298127
Te overmoedig geweest door naar hun kantoor te gaan en daarna lang binnen het netwerk te blijven hangen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202298145
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te overmoedig geweest door naar hun kantoor te gaan en daarna lang binnen het netwerk te blijven hangen.
Veel te veel in het zicht.
pi_202298197
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:59 schreef svann het volgende:
Waarom heeft die ene Hunter (groen T-shirt) hartje zomer handschoenen aan?
Voor de hardcore-look?
Z’n handen stuk gewassen
pi_202298218
Altijd zo stom wanneer de Hunters het extractiepunt weten. Maakt de ontsnapping bijna onmogelijk.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_202298229
Als het zo simpel is als het lijkt, zijn alle teams eraan straks.
pi_202298235
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef alpeko het volgende:

[..]
Z’n handen stuk gewassen
Erg mooi. Geen klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.

  Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 21:11:53 #211
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202298236
Onnozelaars. Bedankt voor de moeite, sukkels.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202298239
Why de fuck moet je je eigen verzonnen codewoord opschrijven?
pi_202298248
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Altijd zo stom wanneer de Hunters het extractiepunt weten. Maakt de ontsnapping bijna onmogelijk.
Ja, voelt toch een beetje als valsspelen. @Selmar
pi_202298252
Dit moet verboden worden, zo komen de hunters steeds achter de extractiegegevens. Sowieso is de plotselinge vondst van dit stel wel erg ongeloofwaardig.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_202298271
Ik vind het wel erg ver gaan dat je voor een TV programma op die manier bij iemand binnenvalt, om heel eerlijk te zijn.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_202298283
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind het wel erg ver gaan dat je voor een TV programma op die manier bij iemand binnenvalt, om heel eerlijk te zijn.
Moeten mensen hier geen toestemming voor geen, als dit voor de tv gebeurt? :{
pi_202298288
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind het wel erg ver gaan dat je voor een TV programma op die manier bij iemand binnenvalt, om heel eerlijk te zijn.
Terwijl de persoon die ze zochten was verhuisd. Kamervragen @Selmar
  maandag 22 november 2021 @ 21:15:30 #218
2651 svann
night-hawk
pi_202298290
Vluchtig onder de auto kijken. :D
Net of je dan alles ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door svann op 22-11-2021 21:25:38 (Rare PI) ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_202298299
Ze zullen bij de intakegesprekken er ook wel een paar uitpikken voor de makkelijke aanhoudingen.

Je vraagt je bijna af waarom ze ze niet laten lopen zodat ze nog even wat fijne info vergaren.
pi_202298318
Overmoedig dit. Sowieso is pinnen in Venlo link. Zelfs als je niet deelneemt aan Hunted.
pi_202298333
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:18 schreef alpeko het volgende:
Overmoedig dit
Als ze nu aangehouden worden door de politie hebben ze geluk 😅
  Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 21:19:50 #222
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202298351
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:18 schreef alpeko het volgende:
Overmoedig dit. Sowieso is pinnen in Venlo link. Zelfs als je niet deelneemt aan Hunted.
Wereldstad Venlo allen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202298369
Iemand anders aanhouden _O-
pi_202298371
Haha lekker werk !
  Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 21:20:35 #225
451829 crew  H.Vviv
pi_202298372
Even de politie helpen _O-
pi_202298373
Haha wat een einde :D

Hebben ze die gast gevonden die de politie zocht?
pi_202298374
Wat de fuck gebeurt hier dan _O- _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 21:20:54 #229
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202298379
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha wat een einde :D

Hebben ze die gast gevonden die de politie zocht?
Mijn vermoeden ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202298382
:o :o

Goede cliffhanger ook
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 22 november 2021 @ 21:21:10 #231
2651 svann
night-hawk
pi_202298387
Verkeerde verdachte? :D
Een echte voortvluchtige?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_202298394
dus de hunters hebben iemand aangehouden die door de politie gezocht wordt?
  maandag 22 november 2021 @ 21:22:32 #233
2651 svann
night-hawk
pi_202298409
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:20 schreef alpeko het volgende:
_O- Mooie bijvangst. Straatschoffie
Wat ouder dan een schoffie (jochie), lijkt me.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_202298437
Dat einde! _O- _O-

Venlose boys werden wel wat overmoedig.
pi_202298450
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind het wel erg ver gaan dat je voor een TV programma op die manier bij iemand binnenvalt, om heel eerlijk te zijn.
Volgens mij hadden ze via de rechter toestemming op dat adres. Dan gaat het zo natuurlijk.

Na de schrik even vragen of ze het mogen uitzenden :P . Wat blijkbaar akkoord was.
pi_202298470
Dat joch wist niet dat hij gewoon nog weg kon haha.

Maar goed, de hunters zijn professionals dus die zullen prive ook wel alert zijn op apart gedrag en eventueel iemand in burgerarrest houden.
pi_202298507
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat einde! _O- _O-

Venlose boys werden wel wat overmoedig.
Ze zijn ook nog niet weg, staan nog om de hoek. Zonder exit strategie??
Snap serieus niet waarom ze daar ook nog gaan pinnen. Overmoedig inderdaad.

Lachen dat deze gast nu perongeluk wordt gepakt door de Hunters. Mooie ongeplande afleidingsmanoeuvre.
pi_202298546
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 21:25 schreef Tegan het volgende:

[..]
Volgens mij hadden ze via de rechter toestemming op dat adres. Dan gaat het zo natuurlijk.

Na de schrik even vragen of ze het mogen uitzenden :P . Wat blijkbaar akkoord was.
Ja maar kom op, het is een TV programma, er komt geen rechter aan te pas. Wat hier feitelijk gebeurde is gewoon huisvredebreuk. Zij hebben echt geen geldig gerechtelijk bevel om zomaar een woning binnen te stormen hoor _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_202298552
Eer de Venlose politie ter plaatse is en de hunters het hebben kunnen uitleggen, is het koppel hopelijk al weg.
pi_202298558
Haha lekker gewerkt hoor, echte verdachte pakken. _O-
pi_202298577
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Ja maar kom op, het is een TV programma, er komt geen rechter aan te pas. Wat hier feitelijk gebeurde is gewoon huisvredebreuk. Zij hebben echt geen geldig gerechtelijk bevel om zomaar een woning binnen te stormen hoor _O-
Ja begrijp ik, daarom het tweede stuk in mijn post. Ze laten zien hoe echte hunters werken.
pi_202298586
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 21:31 schreef Tourniquet het volgende:
Haha lekker gewerkt hoor, echte verdachte pakken. _O-
Wel de beste vangst ooit voor de hunters
pi_202298606
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 21:25 schreef Tegan het volgende:

[..]
Volgens mij hadden ze via de rechter toestemming op dat adres. Dan gaat het zo natuurlijk.

Na de schrik even vragen of ze het mogen uitzenden :P . Wat blijkbaar akkoord was.
Maar dat is allemaal gesimuleerd toch? Neem aan dat er geen echt gerechtelijk bevel wordt afgegeven. Die bewoners zullen wel van te voren toestemming geven om mee te werken en een beetje toneelspelen.
pi_202298612
Nou ben ik wel erg benieuwd wat dat jochie gedaan had :D
hardcoholic
pi_202298645
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 21:34 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Maar dat is allemaal gesimuleerd toch? Neem aan dat er geen echt gerechtelijk bevel wordt afgegeven. Die bewoners zullen wel van te voren toestemming geven om mee te werken en een beetje toneelspelen.
Zie mijn andere post. In dit geval lijkt mij waarschijnlijk dat achteraf toestemming gevraagd en gekregen is om het te mogen uitzenden.

Je vraagt bij een echte verdachte ook niet vantevoren toestemming voor een verkeerde beschuldiging?
pi_202298658
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:34 schreef Ferdii het volgende:
Nou ben ik wel erg benieuwd wat dat jochie gedaan had :D
De coordinaten van het extractiepunt gestolen
pi_202298753
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 21:37 schreef Tegan het volgende:

[..]
Zie mijn andere post. In dit geval lijkt mij waarschijnlijk dat achteraf toestemming gevraagd en gekregen is om het te mogen uitzenden.

Je vraagt bij een echte verdachte ook niet vantevoren toestemming voor een verkeerde beschuldiging?
Nah, het lijkt me in dit geval onwaarschijnlijk dat ze pas achteraf toestemming vragen. Zouden ze bij mij niet hoeven te flikken. De hunters zijn in wezen gewoon acteurs zonder opsporingsbevoegdheid.
pi_202298804
Ah ja, misschien is het wel helemaal nagedaan, wel knappe schrikreactie.
  maandag 22 november 2021 @ 21:50:00 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202298872
Wel humor als ze degene gepakt hebben waar de politie met man en macht naar op zoek was :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 21:50:24 #250
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202298878
:D Dat einde
pi_202299099
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:50 schreef Leandra het volgende:
Wel humor als ze degene gepakt hebben waar de politie met man en macht naar op zoek was :D
https://www.burgernet.nl/burgernet/3203930
  maandag 22 november 2021 @ 22:25:40 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202299329
Oh geniaal die aanhouding :D

Lijkt me trouwens wel eng, wil je als vluchter weg, zit er ineens zo'n politie agent in je auto te koekeloeren :+
pi_202299348
Leuke plottwist op het eind _O- gewoon een echte aanhouding doen :D

Verder ben ik benieuwd of die 2 nu weer door het oog van de naald kruipen na weer zo opzichtig laten telefoneren in je eigen bubble _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202299433
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Leuke plottwist op het eind _O- gewoon een echte aanhouding doen :D

Verder ben ik benieuwd of die 2 nu weer door het oog van de naald kruipen na weer zo opzichtig laten telefoneren in je eigen bubble _O-
Ja ongelooflijk. Bel op zijn minst via WhatsApp, dat is toch niet per direct te traceren zoals normaal bellen?!
gr gr
  maandag 22 november 2021 @ 22:52:01 #255
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202299680
Dat einde _O_ _O_ _O_ Ik had van alles aan zien komen, maar niet dit :o
pi_202299944
Oeps

[ Bericht 99% gewijzigd door Masspa op 22-11-2021 23:25:04 (Dubbel ) ]
pi_202299952
quote:
  maandag 22 november 2021 @ 23:33:08 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202300024
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202300911
Zou die gezochte man niet gedacht hebben, wtf undercover arrestatieteam komt mij aanhouden :{
hardcoholic
pi_202301557
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:58 schreef Ferdii het volgende:
Zou die gezochte man niet gedacht hebben, wtf undercover arrestatieteam komt mij aanhouden :{
Zeker, daarom ging hij ook rennen
pi_202301693
Gelachen om het einde _O- overal politie en zij houden even iemand aan :D _O_
pi_202302964
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:40 schreef StephanL het volgende:
Gelachen om het einde _O- overal politie en zij houden even iemand aan :D _O_
Lol, ja politie houdt bijna voortvluchtigen van Hunted aan en Hunted houdt echte voortvluchtige aan, nice! _O_
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_202304121
Krijgen we ook nog beelden van hoe die kerel overgedragen wordt? :+
hardcoholic
  dinsdag 23 november 2021 @ 13:08:53 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202304153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:40 schreef StephanL het volgende:
Gelachen om het einde _O- overal politie en zij houden even iemand aan :D _O_
Ja, helemaal geweldig, gillende sirenes, de ene politieauto na de andere, de deelnemers die zenuwachtig worden van de politie die bij hun auto komt controleren, slaak van opluchting als ze weer verder gaan, en dan de hunters die de verdachte waar de politie naar op zoek is aanhouden.
Briljant!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202304760
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:06 schreef Ferdii het volgende:
Krijgen we ook nog beelden van hoe die kerel overgedragen wordt? :+
Ik weet het niet zeker, maar zou eventueel volgende week dan zijn. De beelden zijn er zeker wel 😃
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 november 2021 @ 14:29:36 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_202304944
Als die jongens veilig wegkomen hebben ze al hun geluk wel opgebruikt denk ik. Ze staan bijna om de hoek van waar de hunters rijden en nu is er één team met iets anders bezig.

Aangezien de auto waarin ze rijden niet bekend is moeten ze in principe nu kunnen ontkomen maar ze moeten daarna wel echt weg uit de netwerken waar ze nu in zitten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_202305101
Hopelijk verraad de politie niet waar de voortvluchtigen zich bevinden.
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:49:28 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202305178
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:42 schreef Tegan het volgende:
Hopelijk verraad de politie niet waar de voortvluchtigen zich bevinden.
Denk dat de politie niet eens weet wie er voortvluchtig zijn :D
pi_202305189
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Denk dat de politie niet eens weet wie er voortvluchtig zijn :D
Vraag me wel af hoe het stukje communicatie tussen politie en vluchters/productie is gegaan _O-
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:59:32 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202305287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Vraag me wel af hoe het stukje communicatie tussen politie en vluchters/productie is gegaan _O-
- He politie, we waren naar onze voortvluchtigen

+ Huh? voortvluchtigen? jullie? WIE WAT WAAR??

- Maar we hebben die van jullie gevonden!

+ Huh? das mooi, tnx!

The end :+
pi_202305297
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]
- He politie, we waren naar onze voortvluchtigen

+ Huh? voortvluchtigen? jullie? WIE WAT WAAR??

- Maar we hebben die van jullie gevonden!

+ Huh? das mooi, tnx!

The end :+
Ik doelde eigenlijk op de controle van de politie op de vluchters van Hunted :D
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 23 november 2021 @ 15:01:05 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202305303
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Ik doelde eigenlijk op de controle van de politie op de vluchters van Hunted :D
Hoe bedoel je? Welke controle?
pi_202305784
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Welke controle?
Stond ergens in een artikel dat ze gecontroleerd waren door de politie.
Dat is of niet gebeurd of heeft de uitzending niet gehaald.
A mind with a heart of it's own
pi_202305832
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:38 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Stond ergens in een artikel dat ze gecontroleerd waren door de politie.
Dat is of niet gebeurd of heeft de uitzending niet gehaald.
Jawel, de politie liep langs en keek naar binnen, ik denk dat ze dat bedoelen... :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  dinsdag 23 november 2021 @ 15:52:40 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202305928
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:38 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Stond ergens in een artikel dat ze gecontroleerd waren door de politie.
Dat is of niet gebeurd of heeft de uitzending niet gehaald.
Aaah oke, zag idd dat ze wel in de auto keken. Maar dat was het, kijken en doorlopen.

Kan natuurlijk zijn dat ze zich ook hebben moeten legitimeren en dat dat de uitzending niet heeft gehaald.
pi_202306062
Denk dat de camera ook wel opviel. En dat ze dus misschien 'Hunted' hebben genoemd. Dat kan dus wel doorgespeeld worden naar de hunters als ze die arrestant komen ophalen.
pi_202306076
Alle termen zijn ineens verwarrend als er daadwerkelijke politie en voortvluchtige in het spel zijn :P .
pi_202306228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:41 schreef Sangha het volgende:

[..]
Jawel, de politie liep langs en keek naar binnen, ik denk dat ze dat bedoelen... :)
Met gecontroleerd worden verwacht ik op zijn minst even gesprekje aanknopen en ID bewijs laten zien.
A mind with a heart of it's own
pi_202306347
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:38 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Stond ergens in een artikel dat ze gecontroleerd waren door de politie.
Dat is of niet gebeurd of heeft de uitzending niet gehaald.
Dit, inderdaad :Y
Brutal. Fucking. Metal.
pi_202307117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:32 schreef Sangha het volgende:

[..]
Lol, ja politie houdt bijna voortvluchtigen van Hunted aan en Hunted houdt echte voortvluchtige aan, nice! _O_
Had wel grappig geweest als die agenten die de auto van Bijan en Shiva vluchtig controleerden, hen uit de auto had laten stappen voor een extra controle.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 november 2021 @ 17:11:44 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_202307146
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 16:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Met gecontroleerd worden verwacht ik op zijn minst even gesprekje aanknopen en ID bewijs laten zien.
ze zijn natuurlijk gecheckt of ze voldeden aan het signalement. Als je snel iemand wil pakken kunnen je wel uitgebreid van iedereen ID's gaan bekijken maar als ze niet voldoen aan het de opgegeven kenmerken verlies natuurlijk veel tijd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_202307165
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 16:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Met gecontroleerd worden verwacht ik op zijn minst even gesprekje aanknopen en ID bewijs laten zien.
Helemaal mee eens hoor!
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 november 2021 @ 17:41:07 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_202307376
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 16:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Met gecontroleerd worden verwacht ik op zijn minst even gesprekje aanknopen en ID bewijs laten zien.
waarom als je de naam niet kent. Als je alleen het uiterlijk kent en de voortvluchtige ergens loopt in de buurt ga je toch niet per persoon die je tegenkomt minutenlang staan emmeren met gesprekje en id?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_202307515
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 17:09 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Had wel grappig geweest als die agenten die de auto van Bijan en Shiva vluchtig controleerden, hen uit de auto had laten stappen voor een extra controle.
En dat op dat moment de hunters om de hoek kwamen _O-
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 23 november 2021 @ 20:43:28 #285
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202310034
Dat einde. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202328277
Geniale aflevering, 1 van de mooiste tot nu toe sinds seizoen 1 vind ik zelfs. De gay camping, een koppel opgepakt, die in totaal hysterisch wordende jonge gast in die woning die ze controleerden. En vervolgens dat extreem bizarre einde :)
  donderdag 25 november 2021 @ 01:51:19 #287
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202328297
Beetje overdreven , maar ok.. Maandag de volgende toch?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202328777
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 01:51 schreef chufi het volgende:
Beetje overdreven , maar ok.. Maandag de volgende toch?
Ja.
sig verwijderd door FA
pi_202337055
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 01:40 schreef Eagles89 het volgende:
Geniale aflevering, 1 van de mooiste tot nu toe sinds seizoen 1 vind ik zelfs. De gay camping, een koppel opgepakt, die in totaal hysterisch wordende jonge gast in die woning die ze controleerden. En vervolgens dat extreem bizarre einde :)
Dat koppel liet zich wel erg makkelijk oppakken.. Zal in het echt niet zo makkelijk gaan. Een hunter, twee gehunted. Kan toch een iemand proberen te ontsnappen? Misschien zelfs allebei door op de hunter af te rennen en dan beiden een andere kant op?

Valt me wel vaker op, hoe makkelijk men zich laat pakken. Is dat een regel of zo?
pi_202337113
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:20 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Dat koppel liet zich wel erg makkelijk oppakken.. Zal in het echt niet zo makkelijk gaan. Een hunter, twee gehunted. Kan toch een iemand proberen te ontsnappen? Misschien zelfs allebei door op de hunter af te rennen en dan beiden een andere kant op?

Valt me wel vaker op, hoe makkelijk men zich laat pakken. Is dat een regel of zo?
Met Corona moeten ze gewoon op 1.5 meter komen want ze mogen nu geen contact maken. Vroegah moesten ze wel aangeraakt worden.
pi_202337142
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Met Corona moeten ze gewoon op 1.5 meter komen want ze mogen nu geen contact maken. Vroegah moesten ze wel aangeraakt worden.
O ja, erg logisch ^O^
pi_202340835
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:20 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Dat koppel liet zich wel erg makkelijk oppakken.. Zal in het echt niet zo makkelijk gaan. Een hunter, twee gehunted. Kan toch een iemand proberen te ontsnappen? Misschien zelfs allebei door op de hunter af te rennen en dan beiden een andere kant op?

Valt me wel vaker op, hoe makkelijk men zich laat pakken. Is dat een regel of zo?
Ze hebben 20 kilo op hun rug en staan jn een veld/bos waar je echt nauwelijks goed kunt verstoppen. Normaal proberen ze bijna altijd wel weg te rennen, nu toevallig twee koppels die vrijwel helemaal klem stonden toen ze werden gepakt. Ik verwacht dat verder in het seizoen er nog wel koppels zullen proberen te ontsnappen :) zo gaat het iedere seizoen, sommige koppels schrikken en geven zich over, anderen rennen tot ze er bij neervallen.
pi_202340918
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Met Corona moeten ze gewoon op 1.5 meter komen want ze mogen nu geen contact maken. Vroegah moesten ze wel aangeraakt worden.
Dit heeft er niks mee te maken, vorig seizoen werden ze ook gegrepen en toen was er ook al Corona. Dit seizoen werd er ook al contact gemaakt, en in de laatste aflevering werd die echte dief ook gewoon tegen de grond gewerkt.
Daarom dragen ze mondkapjes/sjaals , zodat ze contact mogen maken. In het OV en winkels heb je overigens ook vaak geen 1.5 meter afstand.

Ik denk/weet vrijwel zeker dat het gewoon puur toeval is vanwege de totale verrassing en hopeloze situatie van de eerste twee gepakte koppels dat ze zich makkelijk lieten pakken.
pi_202340995
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit heeft er niks mee te maken, vorig seizoen werden ze ook gegrepen en toen was er ook al Corona. Dit seizoen werd er ook al contact gemaakt, en in de laatste aflevering werd die echte dief ook gewoon tegen de grond gewerkt.
Daarom dragen ze mondkapjes/sjaals , zodat ze contact mogen maken. In het OV en winkels heb je overigens ook vaak geen 1.5 meter afstand.
Oke. Dan niet eh.
pi_202341111
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:56 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ze hebben 20 kilo op hun rug en staan jn een veld/bos waar je echt nauwelijks goed kunt verstoppen. Normaal proberen ze bijna altijd wel weg te rennen, nu toevallig twee koppels die vrijwel helemaal klem stonden toen ze werden gepakt. Ik verwacht dat verder in het seizoen er nog wel koppels zullen proberen te ontsnappen :) zo gaat het iedere seizoen, sommige koppels schrikken en geven zich over, anderen rennen tot ze er bij neervallen.
Bij dat eerste had ik nog niet stilgestaan. En misschien dachten ze wel dat de hunters met zijn tweeen waren. En als je je overgeeft mag je waarschijnlijk niet ontsnappen meer.
Zal wel leuk zijn als er mensen uit de auto ontsnappen op weg naar dat centrum waar ze verhoord worden.
pi_202341477
Een paa
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:05 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Bij dat eerste had ik nog niet stilgestaan. En misschien dachten ze wel dat de hunters met zijn tweeen waren. En als je je overgeeft mag je waarschijnlijk niet ontsnappen meer.
Zal wel leuk zijn als er mensen uit de auto ontsnappen op weg naar dat centrum waar ze verhoord worden.
Een paar seizoenen geleden was er een team dat gepakt was en een deal probeerde te sluiten: vrijgelaten worden voor informatie over het extractiepunt. De Hunters waren toen al best ver in hun zoektocht naar het extractiepunt wat ik me herinner, dus die deal ging niet door, maar vond het wel origineel. Er zijn ook weleens teams geweest die een heel vals spoor hadden opgezet, en daarin ook slaagden. Of een bericht naar het HQ stuurden. Dat vond ik super leuk te zien altijd:)
Van mij mogen ze het nog wel realistischer maken, en bijvoorbeeld extra (geld) bonussen bij het halen van extra opdrachten bijv zoals ergens inbreken oid.
pi_202345129
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit heeft er niks mee te maken, vorig seizoen werden ze ook gegrepen en toen was er ook al Corona. Dit seizoen werd er ook al contact gemaakt, en in de laatste aflevering werd die echte dief ook gewoon tegen de grond gewerkt.
Daarom dragen ze mondkapjes/sjaals , zodat ze contact mogen maken. In het OV en winkels heb je overigens ook vaak geen 1.5 meter afstand.

Ik denk/weet vrijwel zeker dat het gewoon puur toeval is vanwege de totale verrassing en hopeloze situatie van de eerste twee gepakte koppels dat ze zich makkelijk lieten pakken.
Nou, het is natuurlijk geen ‘puur toeval’. Tommy is heel ervaren en wacht op het moment dat hij in zijn eentje ook daadwerkelijk kans maakt. Verder was dit natuurlijk een duidelijk voorbeeld van ‘freeze’ (in fight, fligh, freeze)
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:25:17 #298
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202349995
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:20 schreef Eagles89 het volgende:
Een paa
[..]
Een paar seizoenen geleden was er een team dat gepakt was en een deal probeerde te sluiten: vrijgelaten worden voor informatie over het extractiepunt. De Hunters waren toen al best ver in hun zoektocht naar het extractiepunt wat ik me herinner, dus die deal ging niet door, maar vond het wel origineel. Er zijn ook weleens teams geweest die een heel vals spoor hadden opgezet, en daarin ook slaagden. Of een bericht naar het HQ stuurden. Dat vond ik super leuk te zien altijd:)
Van mij mogen ze het nog wel realistischer maken, en bijvoorbeeld extra (geld) bonussen bij het halen van extra opdrachten bijv zoals ergens inbreken oid.
Gewoon ergens inbreken?
Maak er dan een sensationele bankoverval van, met een kennis in de vluchtwagen achter het stuur.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 november 2021 @ 14:31:13 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_202350089
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 01:40 schreef Eagles89 het volgende:
Geniale aflevering, 1 van de mooiste tot nu toe sinds seizoen 1 vind ik zelfs. De gay camping, een koppel opgepakt, die in totaal hysterisch wordende jonge gast in die woning die ze controleerden. En vervolgens dat extreem bizarre einde :)
die mannen camping met dat trucje van de naam Dewi _O_ dat was vrij geniaal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:14:09 #300
403253 Meke
after all this time? always.
pi_202350706
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:25 schreef spapaars het volgende:

[..]
Gewoon ergens inbreken?
Maak er dan een sensationele bankoverval van, met een kennis in de vluchtwagen achter het stuur.
Zoiets? :P https://www.npo3.nl/zo-werkt-de-buit
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:58:03 #301
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202351307
quote:
Verdomme, weer te lang gewacht om een idee naar voren te brengen. O-)
Belooft veel goeds, maar ook een beetje Hunted.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')