Wel als ze problemen krijgen. Weer omhoog mag dan weer niet.quote:Op zondag 7 november 2021 11:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, want dat mag niet.
https://www.autosport.com(...)ned-4979751/4979751/quote:There will also be permitted changes during the race if the team detects an engine problem, but the team must report those problems to the FIA and prove that the power unit has an issue.
Klopt.quote:Op zondag 7 november 2021 11:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht alleen naar boven niet en naar beneden wel, had Mol toen uitgelegd.
quote:Op zondag 7 november 2021 11:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht alleen naar boven niet en naar beneden wel, had Mol toen uitgelegd.
Niet zomaar. Ze moeten kunnen aantonen dat er een probleem is met de motor. Zie post #2quote:Op zondag 7 november 2021 11:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen snapt F1 nog zo goed helaas.
Wordt toch ook gezegd?quote:Op zondag 7 november 2021 11:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Niet zomaar. Ze moeten kunnen aantonen dat er een probleem is met de motor.
Nope!quote:Op zondag 7 november 2021 11:57 schreef THEFXR het volgende:
dus niet halverwege om de motor te sparen?
Waar dan?quote:
Maar dan moeten ze dat wel aan kunnen tonen en dat gaat heel wat verder dan gewoon terugschroeven omdat dat anders bovenmatige slijtage oplevert.quote:Op zondag 7 november 2021 11:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel als ze problemen krijgen. Weer omhoog mag dan weer niet.
[..]
https://www.autosport.com(...)ned-4979751/4979751/
Het is inderdaad vrij duidelijk uit het vervolg van de discussie wie het niet begrijpt.quote:Op zondag 7 november 2021 11:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen snapt F1 nog zo goed helaas.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 7 november 2021 11:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze dat wel aan kunnen tonen en dat gaat heel wat verder dan gewoon terugschroeven omdat dat anders bovenmatige slijtage oplevert.
Dan moet het probleem er al zijn en ze zijn bij Mercedes echt niet zo stom dat ze dat risico gaan nemen.
Met Toto als leiding van Mercedes F1 team weet je het nooitquote:Op zondag 7 november 2021 11:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze dat wel aan kunnen tonen en dat gaat heel wat verder dan gewoon terugschroeven omdat dat anders bovenmatige slijtage oplevert.
Dan moet het probleem er al zijn en ze zijn bij Mercedes echt niet zo stom dat ze dat risico gaan nemen.
die man is gewoon knettergekquote:Op zondag 7 november 2021 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met Toto als leiding van Mercedes F1 team weet je het nooit
Vervolg van de discussie? Klinkt intens man. Staat nota bene de post boven mij, maar afin.quote:Op zondag 7 november 2021 12:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij duidelijk uit het vervolg van de discussie wie het niet begrijpt.
Denk wel dat ze hier een extra risico hebben genomen, want niet alleen Max zou er voor komen, maar waarschijnlijk ook Perez. Dat is dan meteen 10 punten was Max zou uitlopen, dus 22 punten voorsprong en dat is best veel, met nog maar 4 races te gaan.quote:Op zondag 7 november 2021 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ach, als er een Mercedes ploft, dan weet je hoe dat komt.
quote:Op zondag 7 november 2021 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vermoed dat de eerste bocht best wel eens chaos zou kunnen worden. Ideale scenario van benz is natuurlijk: dragrace naar de eerste bocht waarbij #44 de binnenkant heeft en de eerste plek pakt voor Bottas die in de run tot de bocht naast hem rijdt
Alleen ik denk dat Bottas zich verremt. Wat nou als Perez dat achter #44 dat 'per ongeluk' ook doet? Kan Max plotseling onbedreigd naar de zege rijden
Perez gaat dat niet doen, en anders neemt ie niet alleen 44 maar ook 33 mee omdat die buitenom zit als ik het goed heb.quote:Op zondag 7 november 2021 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vermoed dat de eerste bocht best wel eens chaos zou kunnen worden. Ideale scenario van benz is natuurlijk: dragrace naar de eerste bocht waarbij #44 de binnenkant heeft en de eerste plek pakt voor Bottas die in de run tot de bocht naast hem rijdt
Alleen ik denk dat Bottas zich verremt. Wat nou als Perez dat achter #44 dat 'per ongeluk' ook doet? Kan Max plotseling onbedreigd naar de zege rijden
Het zorgt er wel voor dat ik niet de slotfase hoef te missenquote:
Mompelt iets met prioriteiten stellenquote:Op zondag 7 november 2021 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat ik niet de slotfase hoef te missen
Volgende week is het wel even duimen of ik op tijd terug ben, als ik al weg moet.
F1 boven alles, behalve mijn eigen sport. Van avondraces mis ik dan ook bijna altijd de kwalificatiequote:Op zondag 7 november 2021 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met prioriteiten stellen
Ik vind het heerlijk. Kinderen hebben de pyjama al aan, na het eten nog even tandenpoetsen en dan zonder gezeur alles live kijkenquote:
Vanavond ben ik er om dezelfde reden ook blij meequote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Kinderen hebben de pyjama al aan, na het eten nog even tandenpoetsen en dan zonder gezeur alles live kijken
Nog maar 3 minutenquote:
Kan je gewoon overdag wat doen, ideaalquote:Op zondag 7 november 2021 17:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er om dezelfde reden ook blij meeMaar de dag zelf duurt lang.
Dit dusquote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Kinderen hebben de pyjama al aan, na het eten nog even tandenpoetsen en dan zonder gezeur alles live kijken
Iddquote:Op zondag 7 november 2021 18:43 schreef Rianne84 het volgende:
Nog een liedje a la supermax en dit wordt gekker dan Zandvoort
Waddan?quote:Op zondag 7 november 2021 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
het rondje ergeren is weer begonnen hier
Kriebelsquote:
Bottas ramt Lewis erafquote:Op zondag 7 november 2021 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Goh, dat verwacht je ook niet zeg.quote:
Dit scenario is ook door mijn gedachten geschoten. Maar zie Max toch liever uitlopen als Lewis nog op de baan is.quote:
Wie?quote:Op zondag 7 november 2021 18:54 schreef StephanL het volgende:
Wel leuk, een keertje Veekay in de studio
Ons Rinusquote:
Alle figuren die zichzelf beter voelen dan mensen die wel wat bereikt hebben? Irritant volk ja.quote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het afgeven op Molendijk en ziggy
Waarom noem je hem viekee, dan?quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 18:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarom noem je hem viekee, dan?
zeker en ik verwacht dat druk zetten wel gaat helpenquote:Op zondag 7 november 2021 18:57 schreef Dazalbest het volgende:
Reden Hammie en Bottas er daar niet steeds af?
Beetje slap. Failing to lose a position kan je ook als gaining an advantage zien. Hoe ik het lees kan de voorste ervoor kiezen om de Lulu straight te nemen om schade vrij door de bocht te komen.quote:
Sterktequote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoopte vandaag mijn auto op te halen bij de Jumbo. Met Red Bull en stroopwafels blij naar de servicebalie, blijkt dat ze pas de 15e komen dus nu moet het nog 2 races wachten. Wel jammer.
Speelgoed verzamelenquote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoopte vandaag mijn auto op te halen bij de Jumbo. Met Red Bull en stroopwafels blij naar de servicebalie, blijkt dat ze pas de 15e komen dus nu moet het nog 2 races wachten. Wel jammer.
Deze had hem al welquote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
Tis watquote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
Valt mee hoor, gewoon leuk voor in de doos op het bureau.quote:
Omdat hij dat zelf ook doet en zo wordt genoemd in de VS?quote:Op zondag 7 november 2021 18:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarom noem je hem viekee, dan?
Bepaal jij niet. Als volwassene uitkijken naar het moment dat je supermarkt je een gesponsord miniatuurautootje geeft is zeer bedenkelijk.quote:
quote:
Niks mis mee, zijn leuke autootjesquote:Op zondag 7 november 2021 19:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bepaal jij niet. Als volwassene uitkijken naar het moment dat je supermarkt je een gesponsord miniatuurautootje geeft is zeer bedenkelijk.
Ik heb ze allemaal en zal voorlopig ook wel blijven sparen.quote:Op zondag 7 november 2021 19:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bepaal jij niet. Als volwassene uitkijken naar het moment dat je supermarkt je een gesponsord miniatuurautootje geeft is zeer bedenkelijk.
Het zijn de kleine dingen die het doen in het levenquote:Op zondag 7 november 2021 19:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dus omdat de VS hem zo noemt moeten wij dat ook doen? Waarom denken ze in de VS niet "In Nederland, waar hij vandaan komt en ze het dus wel beter zullen weten dan wij noemen ze hem Van Kalmthout, dus laten wij dat ook maar doen"?quote:Op zondag 7 november 2021 19:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat hij dat zelf ook doet en zo wordt genoemd in de VS?
Maar toch even reageren.quote:Op zondag 7 november 2021 19:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal en zal voorlopig ook wel blijven sparen.![]()
Wat jij daar van vindt is voor mij
Schijnen ze niet zo goed uit te kunnen spreken. VK is dan makkelijker.quote:Op zondag 7 november 2021 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus omdat de VS hem zo noemt moeten wij dat ook doen? Waarom denken ze in de VS niet "In Nederland, waar hij vandaan komt en ze het dus wel beter zullen weten dan wij noemen ze hem Van Kalmthout, dus laten wij dat ook maar doen"?
Altijd dat VS nalopen, treurig.
Die spreuk zei je vriendin zeker tegen jequote:Op zondag 7 november 2021 19:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven
Klopt, maar wie het kleine niet eertquote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die spreuk zei je vriendin zeker tegen je
Jammer voor ze, dan hoeven wij dat nog niet te doen.quote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Schijnen ze niet zo goed uit te kunnen spreken. VK is dan makkelijker.
Eens.quote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer voor ze, dan hoeven wij dat nog niet te doen.
Zeker. En dat doe ik gewoon nog een keer.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met Luyendijk hadden ze geen moeite.quote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zit die nitwit er weerquote:Op zondag 7 november 2021 19:09 schreef Bugno3 het volgende:
Molendijks plastisch chirurg is fan van The Joker.
Bocht 2 en 3 kan ook nog veel aero sneuvelen, zal niet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 19:20 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben toch een beetje huiverig voor bocht 1
Of daar ergens weer een lekke bandquote:Op zondag 7 november 2021 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bocht 2 en 3 kan ook nog veel aero sneuvelen, zal niet de eerste keer zijn.
Dat zou wel kut zijn, ik zit al zo'n beetje het hele weekend naar deze GP uit te kijken, als het in bocht 1 misgaat gooi ik mijn beeldscherm het raam uit.quote:Op zondag 7 november 2021 19:20 schreef R-woud93 het volgende:
Ja zo zit ik dus ookquote:Op zondag 7 november 2021 19:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn, ik zit al zo'n beetje het hele weekend naar deze GP uit te kijken, als het in bocht 1 misgaat gooi ik mijn beeldscherm het raam uit.
Ja, hij en die Qmusic mongool zijn bijzonder slecht voor mijn bloeddrukquote:Op zondag 7 november 2021 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Molendijk.
Ik kijk uit naar ViaPlay.
Zeker nu ze ineens die regel hebben aangepast.quote:Op zondag 7 november 2021 19:20 schreef R-woud93 het volgende:
Kan ook voor verwarring zorgen in de heat of te momentquote:Op zondag 7 november 2021 19:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker nu ze ineens die regel hebben aangepast.
En chablotkotsquote:Op zondag 7 november 2021 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, hij en die Qmusic mongool zijn bijzonder slecht voor mijn bloeddruk
schnabbelaar Molendijkquote:Op zondag 7 november 2021 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat de redactie bij Ziggo denkt dat er ook maar iemand op die man zit te wachtenquote:
Zeker. En als je iets doorschiet en je wil terug tussen bocht 2 en 3, dan kom je vrijwel haaks op de rijrichting weer op het circuit. Dat gaat nooit passen, natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan ook voor verwarring zorgen in de heat of te moment
handjeklap vriendjespolitiekquote:Op zondag 7 november 2021 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat de redactie bij Ziggo denkt dat er ook maar iemand op die man zit te wachten
HiJ iS vOoR fErRaRi En Zo LeKkEr AnDeRsquote:Op zondag 7 november 2021 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat de redactie bij Ziggo denkt dat er ook maar iemand op die man zit te wachten
Niemand dwingt je om te kijken, doe niet alsofquote:Op zondag 7 november 2021 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mercedessen tetsen eraf?quote:Op zondag 7 november 2021 19:34 schreef TAV74 het volgende:
Start is nu al slecht voor mijn bloeddruk. Kan bijna niet goed gaan in die eerste drie bochten.
Ik kijk voor de altijd objectieve mening van Coronelquote:Op zondag 7 november 2021 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om te kijken, doe niet alsof
M’n vrouw zag T ook hahahaquote:
Ook dat kan in theorie maar zo, maar zie het met Bottas als 2e rijder niet gebeuren.quote:
Geldquote:Op zondag 7 november 2021 19:38 schreef mikieu het volgende:
Kan ik zon gridwalk kopen? Wat kost dat.
Vind het nog wel meevallen in vergelijking met de beroepsidioten in dit topicquote:Op zondag 7 november 2021 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Of Armin, of alle andere Nederlandse Dj’squote:Op zondag 7 november 2021 19:38 schreef Gehrman het volgende:
Hadden ze geen geld meer voor DJ Tijs Verwest.
Fixedquote:Op zondag 7 november 2021 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat Bottas de bocht mist en dan hard doorrijdt over het gras om dan wild de baan weer op te komen en daar Lewis tegenkomt.
Nou nou nouquote:Op zondag 7 november 2021 19:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen in vergelijking met de beroepsidioten in dit topic
Dat is wel een heel concreet doemscenario.quote:Op zondag 7 november 2021 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat Bottas de bocht mist en dan hard doorrijdt over het gras om dan wild de baan weer op te komen en daar Max tegenkomt.
Wat dacht je van gewoon geen enkele van die laptopmuziekjesdraaiers?quote:Op zondag 7 november 2021 19:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of Armin, of alle andere Nederlandse Dj’s
Die was al geboekt voor Zandvoort dit jaarquote:Op zondag 7 november 2021 19:38 schreef Gehrman het volgende:
Hadden ze geen geld meer voor DJ Tijs Verwest.
Die zitten dan ook niet in de studio.quote:Op zondag 7 november 2021 19:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen in vergelijking met de beroepsidioten in dit topic
Inderdaadquote:Op zondag 7 november 2021 19:39 schreef Fer het volgende:
Lange stok voor de mic, maar nog altijd in elkaars oor brullen door het lawaai
Gewoon QR code gebruiken en dan geen afstand meer houden. Dat fixt Hugo veel beter dan de hypermoderne F1quote:Op zondag 7 november 2021 19:39 schreef Fer het volgende:
Lange stok voor de mic, maar nog altijd in elkaars oor brullen door het lawaai
Deze meid fixt alles💪quote:Op zondag 7 november 2021 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik een leuker scenario.
Ja, maar dat mag niet van Der Totoquote:Op zondag 7 november 2021 19:41 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat de neutrale fan ook liever Max kampioen ziet worden, mokersaai met Lewis elk jaar weer
Mokersaai is het dit seizoen in ieder geval niet geweest.quote:Op zondag 7 november 2021 19:41 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat de neutrale fan ook liever Max kampioen ziet worden, mokersaai met Lewis elk jaar weer
Avond.quote:
Daarom hopen we er er ook allemaal opquote:Op zondag 7 november 2021 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag niet van Der Toto
Hamilton kan zich zomaar verremmen aan de binnenkant. Heeft ie ervaring mee ook.quote:Op zondag 7 november 2021 19:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook dat kan in theorie maar zo, maar zie het met Bottas als 2e rijder niet gebeuren.
Dikke uitzondering ja, afgelopen jaren was het echt waardeloosquote:Op zondag 7 november 2021 19:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mokersaai is het dit seizoen in ieder geval niet geweest.
zolang ze maar niet proberen er 1 auto van te maken vind ik het prima.quote:Op zondag 7 november 2021 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of gewoon een heerlijke start waarbij Bottas als eerste de bocht doorgaat en Ham en Ver naast elkaar bocht 3 uitkomen.
Genieten man
quote:
Yupsquote:Op zondag 7 november 2021 19:47 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Hopen op niet teveel SC of rode vlaggen, want de NASCAR finale moeten we ook nog kijken he.
zeker weten, al hoop ik dat ook dat niet te laat wordtquote:Op zondag 7 november 2021 19:47 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Hopen op niet teveel SC of rode vlaggen, want de NASCAR finale moeten we ook nog kijken he.
Wie nietquote:Op zondag 7 november 2021 19:49 schreef Zipportal het volgende:
@:Tjacka is gek op Mexicaanse vrouwen.
Laat je nu niet gek maken door dit forum. Die rare theorietjes en complotjes lees je alleen hier. Ik moet zeggen dat het begint te wennen.quote:Op zondag 7 november 2021 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
zolang ze maar niet proberen er 1 auto van te maken vind ik het prima.
Ze hebben Rob ooit geleerd dat hij moet presenteren alsof iedere kijker een debiel is die nog nooit F1 gekeken heeft.quote:Op zondag 7 november 2021 19:50 schreef SiGNe het volgende:
Domme vraag van Rob, of de pistops al geplanned zijn..
Die zijn altijd geplanned en dan krijgen de rijders tijdens de race te horen of ze eerder of later moeten pitten
Wat een onzin, ik lees hier juist erg veel verschillende dingenquote:Op zondag 7 november 2021 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat je nu niet gek maken door dit forum. Die rare theorietjes en complotjes lees je alleen hier. Ik moet zeggen dat het begint te wennen.
Dit inderdaad!quote:Op zondag 7 november 2021 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker weten, al hoop ik dat ook dat niet te laat wordt
Ik hoop wel dat het laat wordt, morgen vrijquote:Op zondag 7 november 2021 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker weten, al hoop ik dat ook dat niet te laat wordt
Ik ook, laatste dagjequote:Op zondag 7 november 2021 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het laat wordt, morgen vrij
Wat betaal je per uur?quote:Op zondag 7 november 2021 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat klusjes die je kunt doen
Ja klopt.quote:Op zondag 7 november 2021 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik lees hier juist erg veel verschillende dingen
neuh meer de 3 voorgaanden crashes tussen de red bulls en mercedes ..quote:Op zondag 7 november 2021 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat je nu niet gek maken door dit forum. Die rare theorietjes en complotjes lees je alleen hier. Ik moet zeggen dat het begint te wennen.
Wat is er bijzonder aan Mexicaanse vrouwen?quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 19:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan Mexicaanse vrouwen?
quote:Op zondag 7 november 2021 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ze zijn er nog niet helemaal uit welke Mercedes motor het beslissende tikje aan Max gaat geven.
Beide Mercedessen tetsen eraf genotquote:Op zondag 7 november 2021 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ze zijn er nog niet helemaal uit welke Mercedes motor het beslissende tikje aan Max gaat geven.
quote:Op zondag 7 november 2021 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beide Mercedessen tetsen eraf genot
Ik vrees voor een Mercedes en een RBquote:Op zondag 7 november 2021 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beide Mercedessen tetsen eraf genot
Duidelijk nog nooit een in je slaapkamer gehad..quote:Op zondag 7 november 2021 19:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan Mexicaanse vrouwen?
Zou wel grappig zijn als er een motor het cirquit op komt en tegen een red bull aan klapt.quote:Op zondag 7 november 2021 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja klopt.
quote:Op zondag 7 november 2021 19:49 schreef Zipportal het volgende:
@:Tjacka is gek op Mexicaanse vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ja allemachtig slecht. Weer 3 minuten mee gepaktquote:
Hamilton en Perez. Dan mag Hamilton oppassen voor de Mexicaanse fans.quote:Op zondag 7 november 2021 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vrees voor een Mercedes en een RB
Ok. Niks, blijkbaar. Dat dacht ik zelf ook al.quote:
zou wel knap zijn van Sainzquote:Op zondag 7 november 2021 19:55 schreef franklop het volgende:
Ik denk dat de Mercedessen en RBs er in de eerste bocht allemaal af liggen door een fout van Sainz
Zijn we gelijk van het gezeur af
Tortilla chips hieroquote:Op zondag 7 november 2021 19:56 schreef vosss het volgende:
Chili & lime. Perfect with beer.
Nootjes dus. En bier.
Nehh liever niet.quote:Op zondag 7 november 2021 19:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als er een motor het cirquit op komt en tegen een red bull aan klapt.
Lukte Bottas in Hongarije ook bijnaquote:
Bottas en Verstappen?quote:Op zondag 7 november 2021 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton en Perez. Dan mag Hamilton oppassen voor de Mexicaanse fans.
Ok, je hebt een keer geneukt in je leven. Goed verhaal.quote:Op zondag 7 november 2021 19:56 schreef RipCity het volgende:
Duidelijk nog nooit een in je slaapkamer gehad.
ik moet ook maar weer eens een vrije dag inplannen. Ben er eigenlijk wel aan toequote:Op zondag 7 november 2021 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het laat wordt, morgen vrij
Ga lekker ergens anders de wijsneus uithangen. Google is your friend.quote:Op zondag 7 november 2021 19:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ok. Niks, blijkbaar. Dat dacht ik zelf ook al.
live F1 coureur linch party..quote:Op zondag 7 november 2021 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton en Perez. Dan mag Hamilton oppassen voor de Mexicaanse fans.
Gewoon niet remmen bij bocht 1quote:
Daarom ben ik morgen ook vrij, mijn eerste dit jaarquote:Op zondag 7 november 2021 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik moet ook maar weer eens een vrije dag inplannen. Ben er eigenlijk wel aan toe
quote:Op zondag 7 november 2021 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
Stroopwafels, bier en red bull. Na het gebeuren vrees ik een broodje döner.
En speelgoed autootje?quote:Op zondag 7 november 2021 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
Stroopwafels, bier en red bull. Na het gebeuren vrees ik een broodje döner.
@potjecreme vindt dit leukquote:Op zondag 7 november 2021 19:57 schreef Zwoerd het volgende:
Bottas, Perez en Verstappen eraf in de eerste bocht.
quote:
Gewoon het gras op aan de binnenkant en iedereen tussen 1 en 2 collecteren.quote:
1000 euro per uur😋quote:Op zondag 7 november 2021 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat is jouw uurtarief voor klussen?
Chips toch?quote:Op zondag 7 november 2021 19:56 schreef vosss het volgende:
Chili & lime. Perfect with beer.
Nootjes dus. En bier.
Halve veld aan gort rijden en een podium met Tsunoda, Mazepin en Strollquote:Op zondag 7 november 2021 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon het gras op aan de binnenkant en iedereen tussen 1 en 2 collecteren.
Te pittigquote:Op zondag 7 november 2021 19:58 schreef Stoorzendert het volgende:
De zak Doritos Flaming Hot is geopend
Ook. Heb er nog een. Ben dan ook een echte volwassen verzamelaar.quote:
Dat is wel heel weinig vrij.quote:Op zondag 7 november 2021 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik morgen ook vrij, mijn eerste dit jaar
Richting kantoorquote:
Heb wel bouwvak gehad hoor, maar dat was het dan ookquote:Op zondag 7 november 2021 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig vrij.
Ik heb bij elkaar nog geen 3 weken vrij gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |