Wel als ze problemen krijgen. Weer omhoog mag dan weer niet.quote:Op zondag 7 november 2021 11:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, want dat mag niet.
https://www.autosport.com(...)ned-4979751/4979751/quote:There will also be permitted changes during the race if the team detects an engine problem, but the team must report those problems to the FIA and prove that the power unit has an issue.
Klopt.quote:Op zondag 7 november 2021 11:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht alleen naar boven niet en naar beneden wel, had Mol toen uitgelegd.
quote:Op zondag 7 november 2021 11:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht alleen naar boven niet en naar beneden wel, had Mol toen uitgelegd.
Niet zomaar. Ze moeten kunnen aantonen dat er een probleem is met de motor. Zie post #2quote:Op zondag 7 november 2021 11:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen snapt F1 nog zo goed helaas.
Wordt toch ook gezegd?quote:Op zondag 7 november 2021 11:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Niet zomaar. Ze moeten kunnen aantonen dat er een probleem is met de motor.
Nope!quote:Op zondag 7 november 2021 11:57 schreef THEFXR het volgende:
dus niet halverwege om de motor te sparen?
Waar dan?quote:
Maar dan moeten ze dat wel aan kunnen tonen en dat gaat heel wat verder dan gewoon terugschroeven omdat dat anders bovenmatige slijtage oplevert.quote:Op zondag 7 november 2021 11:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel als ze problemen krijgen. Weer omhoog mag dan weer niet.
[..]
https://www.autosport.com(...)ned-4979751/4979751/
Het is inderdaad vrij duidelijk uit het vervolg van de discussie wie het niet begrijpt.quote:Op zondag 7 november 2021 11:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen snapt F1 nog zo goed helaas.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 7 november 2021 11:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze dat wel aan kunnen tonen en dat gaat heel wat verder dan gewoon terugschroeven omdat dat anders bovenmatige slijtage oplevert.
Dan moet het probleem er al zijn en ze zijn bij Mercedes echt niet zo stom dat ze dat risico gaan nemen.
Met Toto als leiding van Mercedes F1 team weet je het nooitquote:Op zondag 7 november 2021 11:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze dat wel aan kunnen tonen en dat gaat heel wat verder dan gewoon terugschroeven omdat dat anders bovenmatige slijtage oplevert.
Dan moet het probleem er al zijn en ze zijn bij Mercedes echt niet zo stom dat ze dat risico gaan nemen.
die man is gewoon knettergekquote:Op zondag 7 november 2021 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met Toto als leiding van Mercedes F1 team weet je het nooit
Vervolg van de discussie? Klinkt intens man. Staat nota bene de post boven mij, maar afin.quote:Op zondag 7 november 2021 12:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij duidelijk uit het vervolg van de discussie wie het niet begrijpt.
Denk wel dat ze hier een extra risico hebben genomen, want niet alleen Max zou er voor komen, maar waarschijnlijk ook Perez. Dat is dan meteen 10 punten was Max zou uitlopen, dus 22 punten voorsprong en dat is best veel, met nog maar 4 races te gaan.quote:Op zondag 7 november 2021 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ach, als er een Mercedes ploft, dan weet je hoe dat komt.
quote:Op zondag 7 november 2021 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vermoed dat de eerste bocht best wel eens chaos zou kunnen worden. Ideale scenario van benz is natuurlijk: dragrace naar de eerste bocht waarbij #44 de binnenkant heeft en de eerste plek pakt voor Bottas die in de run tot de bocht naast hem rijdt
Alleen ik denk dat Bottas zich verremt. Wat nou als Perez dat achter #44 dat 'per ongeluk' ook doet? Kan Max plotseling onbedreigd naar de zege rijden
Perez gaat dat niet doen, en anders neemt ie niet alleen 44 maar ook 33 mee omdat die buitenom zit als ik het goed heb.quote:Op zondag 7 november 2021 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vermoed dat de eerste bocht best wel eens chaos zou kunnen worden. Ideale scenario van benz is natuurlijk: dragrace naar de eerste bocht waarbij #44 de binnenkant heeft en de eerste plek pakt voor Bottas die in de run tot de bocht naast hem rijdt
Alleen ik denk dat Bottas zich verremt. Wat nou als Perez dat achter #44 dat 'per ongeluk' ook doet? Kan Max plotseling onbedreigd naar de zege rijden
Het zorgt er wel voor dat ik niet de slotfase hoef te missenquote:
Mompelt iets met prioriteiten stellenquote:Op zondag 7 november 2021 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat ik niet de slotfase hoef te missen
Volgende week is het wel even duimen of ik op tijd terug ben, als ik al weg moet.
F1 boven alles, behalve mijn eigen sport. Van avondraces mis ik dan ook bijna altijd de kwalificatiequote:Op zondag 7 november 2021 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met prioriteiten stellen
Ik vind het heerlijk. Kinderen hebben de pyjama al aan, na het eten nog even tandenpoetsen en dan zonder gezeur alles live kijkenquote:
Vanavond ben ik er om dezelfde reden ook blij meequote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Kinderen hebben de pyjama al aan, na het eten nog even tandenpoetsen en dan zonder gezeur alles live kijken
Nog maar 3 minutenquote:
Kan je gewoon overdag wat doen, ideaalquote:Op zondag 7 november 2021 17:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er om dezelfde reden ook blij meeMaar de dag zelf duurt lang.
Dit dusquote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Kinderen hebben de pyjama al aan, na het eten nog even tandenpoetsen en dan zonder gezeur alles live kijken
Iddquote:Op zondag 7 november 2021 18:43 schreef Rianne84 het volgende:
Nog een liedje a la supermax en dit wordt gekker dan Zandvoort
Waddan?quote:Op zondag 7 november 2021 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
het rondje ergeren is weer begonnen hier
Kriebelsquote:
Bottas ramt Lewis erafquote:Op zondag 7 november 2021 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Goh, dat verwacht je ook niet zeg.quote:
Dit scenario is ook door mijn gedachten geschoten. Maar zie Max toch liever uitlopen als Lewis nog op de baan is.quote:
Wie?quote:Op zondag 7 november 2021 18:54 schreef StephanL het volgende:
Wel leuk, een keertje Veekay in de studio
Ons Rinusquote:
Alle figuren die zichzelf beter voelen dan mensen die wel wat bereikt hebben? Irritant volk ja.quote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het afgeven op Molendijk en ziggy
Waarom noem je hem viekee, dan?quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 18:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarom noem je hem viekee, dan?
zeker en ik verwacht dat druk zetten wel gaat helpenquote:Op zondag 7 november 2021 18:57 schreef Dazalbest het volgende:
Reden Hammie en Bottas er daar niet steeds af?
Beetje slap. Failing to lose a position kan je ook als gaining an advantage zien. Hoe ik het lees kan de voorste ervoor kiezen om de Lulu straight te nemen om schade vrij door de bocht te komen.quote:
Sterktequote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoopte vandaag mijn auto op te halen bij de Jumbo. Met Red Bull en stroopwafels blij naar de servicebalie, blijkt dat ze pas de 15e komen dus nu moet het nog 2 races wachten. Wel jammer.
Speelgoed verzamelenquote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoopte vandaag mijn auto op te halen bij de Jumbo. Met Red Bull en stroopwafels blij naar de servicebalie, blijkt dat ze pas de 15e komen dus nu moet het nog 2 races wachten. Wel jammer.
Deze had hem al welquote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
Tis watquote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
Valt mee hoor, gewoon leuk voor in de doos op het bureau.quote:
Omdat hij dat zelf ook doet en zo wordt genoemd in de VS?quote:Op zondag 7 november 2021 18:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarom noem je hem viekee, dan?
Bepaal jij niet. Als volwassene uitkijken naar het moment dat je supermarkt je een gesponsord miniatuurautootje geeft is zeer bedenkelijk.quote:
quote:
Niks mis mee, zijn leuke autootjesquote:Op zondag 7 november 2021 19:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bepaal jij niet. Als volwassene uitkijken naar het moment dat je supermarkt je een gesponsord miniatuurautootje geeft is zeer bedenkelijk.
Ik heb ze allemaal en zal voorlopig ook wel blijven sparen.quote:Op zondag 7 november 2021 19:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bepaal jij niet. Als volwassene uitkijken naar het moment dat je supermarkt je een gesponsord miniatuurautootje geeft is zeer bedenkelijk.
Het zijn de kleine dingen die het doen in het levenquote:Op zondag 7 november 2021 19:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dus omdat de VS hem zo noemt moeten wij dat ook doen? Waarom denken ze in de VS niet "In Nederland, waar hij vandaan komt en ze het dus wel beter zullen weten dan wij noemen ze hem Van Kalmthout, dus laten wij dat ook maar doen"?quote:Op zondag 7 november 2021 19:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat hij dat zelf ook doet en zo wordt genoemd in de VS?
Maar toch even reageren.quote:Op zondag 7 november 2021 19:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal en zal voorlopig ook wel blijven sparen.![]()
Wat jij daar van vindt is voor mij
Schijnen ze niet zo goed uit te kunnen spreken. VK is dan makkelijker.quote:Op zondag 7 november 2021 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus omdat de VS hem zo noemt moeten wij dat ook doen? Waarom denken ze in de VS niet "In Nederland, waar hij vandaan komt en ze het dus wel beter zullen weten dan wij noemen ze hem Van Kalmthout, dus laten wij dat ook maar doen"?
Altijd dat VS nalopen, treurig.
Die spreuk zei je vriendin zeker tegen jequote:Op zondag 7 november 2021 19:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven
Klopt, maar wie het kleine niet eertquote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die spreuk zei je vriendin zeker tegen je
Jammer voor ze, dan hoeven wij dat nog niet te doen.quote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Schijnen ze niet zo goed uit te kunnen spreken. VK is dan makkelijker.
Eens.quote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer voor ze, dan hoeven wij dat nog niet te doen.
Zeker. En dat doe ik gewoon nog een keer.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Schijnen ze niet zo goed uit te kunnen spreken. VK is dan makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |