quote:Op zondag 7 november 2021 01:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters… je hebt maar een gek nodig.Als het echt zou werken, zo'n 2G systeem, dan is dat nog een argument.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vrees dat het de ziekenhuizen niet echt veel leger gaat maken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Met de huidig ingeslagen weg kan het nog wel even duren voordat ze tot die conclusie komen.quote:Op zondag 7 november 2021 01:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus het enige alternatief is weer een volledige lockdown ala maart 2020.
En boosters. Zo snel mogelijk.quote:Op zondag 7 november 2021 01:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus het enige alternatief is weer een volledige lockdown ala maart 2020.
Het doet niks, en het discrimineert en bij toevoegen van 2g om te mogen werken is het effectief dwang. Tjah rare zooi allemaal, er wordt open en bloot over gepraat alsof het normaal is.quote:Op zondag 7 november 2021 01:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lijkt me trouwens wel de eerste keuze van een regering die bang voor haar eigen bevolking is.
Van een 2g systeem heeft het grote publiek der gevaccineerden namelijk geen last, sterker nog, velen juichen dit toe. Dus geen opstand. Enkel wat ongevaccineerden die nog verder in een hoek gedrukt worden.
Alsof met een 2G systeem de ziekenhuizen opeens wel leeg zijn.![]()
Ligt er wel aan hoe ver je er in gaat. Ga je zonder prikje rechtstreeks de bijstand in of blijft het beperkt tot het huidige pakket? Maakt veel verschil.quote:Op zondag 7 november 2021 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het echt zou werken, zo'n 2G systeem, dan is dat nog een argument.
Maar ik vrees dat het de ziekenhuizen niet echt veel leger gaat maken.
Ja, maar dat kwartje gaat vallen.quote:Op zondag 7 november 2021 01:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met de huidig ingeslagen weg kan het nog wel even duren voordat ze tot die conclusie komen.
Het is al geëscaleerd inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2021 01:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwartje gaat vallen.
Ik zie geen andere optie op de lange termijn.
Als het werkt, een soort lockdown voor ongevaccineerden, kun je daar prima over praten.quote:Op zondag 7 november 2021 01:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het doet niks, en het discrimineert en bij toevoegen van 2g om te mogen werken is het effectief dwang. Tjah rare zooi allemaal, er wordt open en bloot over gepraat alsof het normaal is.
Echt te eng voor woorden het is zo fout.
Het is discriminatie.quote:Op zondag 7 november 2021 01:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het werkt, een soort lockdown voor ongevaccineerden, kun je daar prima over praten.
Maar het gaat gewoon geen significante zoden aan de dijk zetten. Zeker niet met onze vaccinatiegraad.
Zodat Hugo met zn kekke speeltje de QR kan spelen. Nee, dat is flauw en cynisch.quote:Op zondag 7 november 2021 01:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar zijn we dan massaal voor naar de vaccinatiestraat gegaan hé..
Dus rest de vraag.. hoe nu verder. Hoe komen we hier ooit uit?quote:Op zondag 7 november 2021 01:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat de belofte niet geheel is waargemaakt kun je volgens mij rustig stellen.
Men zei Portugal.. Je kan daar op zoekenquote:Op zondag 7 november 2021 01:25 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in andere landen qua vaccinatie/belasting van de zorg? Zijn er al landen, van enig formaat en betekenis, die een vaccinatiegraad hebben van +90% ? Is
Portugal is hét voorbeeld van een land van een serieus formaat dat zo'n beetje de hele bevolking heeft weten in te enten.quote:Op zondag 7 november 2021 01:25 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in andere landen qua vaccinatie/belasting van de zorg? Zijn er al landen, van enig formaat en betekenis, die een vaccinatiegraad hebben van +90% ? Is
Toen er geroepen werd dat kwetsbaren zich maar even voor onbepaalde tijd moesten onttrekken van de samenleving, vond je dat ook discriminatie?quote:Op zondag 7 november 2021 01:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is discriminatie.
Maar dat QR gedonder verplichten om te mogen werken.. Wat zijn die figuren afgezakt..
Goh wat hadden ze daar gedaan dan? Een ervaren militair er op gezet niet waar?quote:Op zondag 7 november 2021 01:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Portugal is hét voorbeeld van een land van een serieus formaat dat zo'n beetje de hele bevolking heeft weten in te enten.
Volgens mij gaat het voorlopig eigenlijk alleen goed in Zuid-Europa en Zweden. Voor de rest stijgen overal de besmettingen in Europa. Zweden wil ik nog even een slag om de arm houden omdat die vaak later stijgen dan de rest van Europa bij vorige golven. Maar mocht daar geen gekke golf meer komen vrees ik voor veel landen dat hun complete corona beleid in elkaar stort.quote:Op zondag 7 november 2021 01:25 schreef PzKpfw het volgende:
Daar was ik ook tegen ja. Ik ben daar altijd tegen geweest. Geen tweestromensamenleving.quote:Op zondag 7 november 2021 01:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen er geroepen werd dat kwetsbaren zich maar even voor onbepaalde tijd moesten onttrekken van de samenleving, vond je dat ook discriminatie?
Mee eens. Of je moet het heel ver doortrekken. Als je mensen rechtstreeks de bijstand in stuurt is er natuurlijk wel een hele sterke vorm van dwang.quote:Mijn punt is dat een 2G systeem de ziekenhuizen niet leger gaat maken binnen nu en het voorjaar.
Ja.quote:Op zondag 7 november 2021 01:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar was ik ook tegen ja. Ik ben daar altijd tegen geweest. Geen tweestromensamenleving.
[..]
Mee eens. Of je moet het heel ver doortrekken. Als je mensen rechtstreeks de bijstand in stuurt is er natuurlijk wel een hele sterke vorm van dwang.
Ben ik het ten principale wel mee eens. Echter, de ongevaccineerden doen het ook niet samen. Klassiek voorbeeld van free-rider gedrag. Zij liften mee op datgeen de gevaccineerden groep bereikt. Is dat een probleem? Niet per se. Maar wel als de gevaccineerden daar disproportioneel veel last van hebben. En dat is wel aan de orde.quote:Op zondag 7 november 2021 01:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind oprecht dat we het samen moeten doen. En niet 'de schuld' in de schoenen van de ongevaccineerden moeten schuiven.
Zo lang de ernst wordt beoordeeld aan het aantal besmettingen gaat dat weinig zin hebben.quote:Op zondag 7 november 2021 01:19 schreef capricia het volgende:
[..]
En boosters. Zo snel mogelijk.
Niet pas in januari dus.
Nee, velen vinden dat niet normaal.quote:Op zondag 7 november 2021 01:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het doet niks, en het discrimineert en bij toevoegen van 2g om te mogen werken is het effectief dwang. Tjah rare zooi allemaal, er wordt open en bloot over gepraat alsof het normaal is.
Echt te eng voor woorden het is zo fout.
Ja sorry hoor, maar dat is echt je reinste kolder. Dan zouden we nu in de uberlockdown des doods moeten zitten. We gaan eerdaags het record halen.quote:Op zondag 7 november 2021 01:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo lang de ernst wordt beoordeeld aan het aantal besmettingen gaat dat weinig zin hebben.
Draagvlak is nu ook wel verdwenen. Die booster steken ze maar ergens waar de zon niet schijnt zullen velen denken...quote:Op zondag 7 november 2021 01:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar zijn we dan massaal voor naar de vaccinatiestraat gegaan hé..
Niet geheel, of geheel niet? Ik denk dat velen hun keuze voor de prikjes wel hadden heroverwogen als ze in de toekomst hadden kunnen kijken.quote:Op zondag 7 november 2021 01:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zodat Hugo met zn kekke speeltje de QR kan spelen. Nee, dat is flauw en cynisch.
Maar dat de belofte niet geheel is waargemaakt kun je volgens mij rustig stellen.
Niet geheel. Kijk waar we vorig jaar om deze tijd stonden.quote:
Dat moet eenieder voor zichzelf bepalen uiteraard.quote:Ik denk dat velen hun keuze voor de prikjes wel hadden heroverwogen als ze in de toekomst hadden kunnen kijken.
Het is geen kleine groep. Daarnaast liggen er ook zat gevaccineerden. En gezien de schijnbaar matige werking van het vaccin kunnen dat er best nog veel meer worden. De schuld volledig bij de ongevaccineerden leggen vind ik dan ook onterecht.quote:Op zondag 7 november 2021 01:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben ik het ten principale wel mee eens. Echter, de ongevaccineerden doen het ook niet samen. Klassiek voorbeeld van free-rider gedrag. Zij liften mee op datgeen de gevaccineerden groep bereikt. Is dat een probleem? Niet per se. Maar wel als de gevaccineerden daar disproportioneel veel last van hebben. En dat is wel aan de orde.
Er dreigt een lockdown omdat een kleine groep al een half jaar obstructie pleegt. Dat moet je ook gewoon durven adresseren.
Van freeriden zal geen sprake zijn omdat deze vaccins niet goed genoeg werken tegem verspreiding. Deden ze dat wel dan waren we nu zo goed als klaar geweest met dit virus.quote:Op zondag 7 november 2021 01:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben ik het ten principale wel mee eens. Echter, de ongevaccineerden doen het ook niet samen. Klassiek voorbeeld van free-rider gedrag. Zij liften mee op datgeen de gevaccineerden groep bereikt. Is dat een probleem? Niet per se. Maar wel als de gevaccineerden daar disproportioneel veel last van hebben. En dat is wel aan de orde.
Er dreigt een lockdown omdat een kleine groep al een half jaar obstructie pleegt. Dat moet je ook gewoon durven adresseren.
Ze liggen massaal op de IC. 16% van de volwassenen zorgt voor 70% van de IC opnames. Hoezo geen freerider gedrag? Iedereen moet vrijheid inleveren om de IC in de been te houden die massaal bevalt wordt door ongevaccineerden.quote:Op zondag 7 november 2021 01:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Van freeriden zal geen sprake zijn omdat deze vaccins niet goed genoeg werken tegem verspreiding. Deden ze dat wel dan waren we nu zo goed als klaar geweest met dit virus.
quote:Op zondag 7 november 2021 01:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is geen kleine groep. Daarnaast liggen er ook zat gevaccineerden. En gezien de schijnbaar matige werking van het vaccin kunnen dat er best nog veel meer worden. De schuld volledig bij de ongevaccineerden leggen vind ik dan ook onterecht.
quote:Op zondag 7 november 2021 01:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze liggen massaal op de IC. 16% van de volwassenen zorgt voor 70% van de IC opnames. Hoezo geen freerider gedrag? Iedereen moet vrijheid inleveren om de IC in de been te houden die massaal bevalt wordt door ongevaccineerden.
Ik zie nu dat het aangepast is. Toch is het schrijnend dat er iedere dag weer wordt gesproken over aantal besmettingen. Record dit dat. Is toch niet relevant.quote:Op zondag 7 november 2021 01:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dat is echt je reinste kolder. Dan zouden we nu in de uberlockdown des doods moeten zitten. We gaan eerdaags het record halen.
Freerider houdt in dat je beschermt wordt door de hoge vaccinatie graad omdat het virus op een gegeven moment niet genoeg ruimte meer heeft om rond te gaan.quote:Op zondag 7 november 2021 01:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze liggen massaal op de IC. 16% van de volwassenen zorgt voor 70% van de IC opnames. Hoezo geen freerider gedrag? Iedereen moet vrijheid inleveren om de IC in de been te houden die massaal bevalt wordt door ongevaccineerden.
Lees dit maar eens:quote:
Dat is groepsimmuniteit. Freeridergedrag houdt in profiteren van het werk van anderen zonder er zelf je bijdrage aan te leveren. En dat doen ze wel degelijk. Er is veel meer vrijheid door dat velen zich wel hebben laten prikken.quote:Op zondag 7 november 2021 01:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Freerider houdt in dat je beschermt wordt door de hoge vaccinatie graad omdat het virus op een gegeven moment niet genoeg ruimte meer heeft om rond te gaan.
Dat gaat niet op als de vaccins niet goed werken tegen verspreiding van het virus.
De IC bezetting toont dat goed aan ja.
We doen het samen.quote:Op zondag 7 november 2021 05:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik merk overal om mij heen dat het deze keer echt veel meer in de hoek van de kinderen lijkt te zitten. Elke dag wel appjes in de klassen- en sport appgroepen van m'n dochters dat zoontje A en dochter B besmet zijn geraakt. Binnenkort zeker weer de scholen dicht om vadsigen, ouderen en niet-gevaccineerden te beschermen.
Nou, dan rijdt er gewoon helemaal niemand met mij mee in de auto, ik ga toch niet zelf in mijn eigen auto een mondkapje dragen.quote:In navolging van het advies van de overheid wil xx het volgende onder de aandacht brengen:
Bij het vervoer van en naar sport accomodaties maak het bespreekbaar of een niet gevaccineerde persoon in het voertuig zit.
Het advies is dat sowieso iedereen in het voertuig een mondkapje draagt. Ook een gevaccineerde persoon kan immers zonder symptomen toch virusdeeltjes uitscheiden wat een risico voor derden en met name niet gevaccineerden oplevert. Vandaar het advies dat iedereen in het voertuig een mondkapje draagt, daar er geen 1.5 meter afstand kan worden gehouden.
Is een advies hè. Doe ermee wat je wilt (lees: niks)quote:Op zondag 7 november 2021 05:51 schreef _serial_ het volgende:
Vandaag mailtje uit van de waterpolovereniging:
[..]
Nou, dan rijdt er gewoon helemaal niemand met mij mee in de auto, ik ga toch niet zelf in mijn eigen auto een mondkapje dragen.
Het punt is dat we hier weer zijn aanbeland.quote:Op zondag 7 november 2021 05:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Is een advies hè. Doe ermee wat je wilt (lees: niks)
Welk wereldvreemd figuur verzon dát.quote:Op zondag 7 november 2021 06:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het punt is dat we hier weer zijn aanbeland.
Over twee weken gaan ze weer adviseren dat we een ratel moeten gebruiken bij een voetbalwedstrijd. Dat we voor iedereen aparte bakjes met nootjes moeten gaan neerzetten.
Wel mooi. Natuurlijk brengt samen in de auto zitten risico's met zich mee, maar het gemak waarmee mondkapjes worden gepresenteerd als een oplossing, brengt wel een schijnveiligheid met zich mee.quote:Op zondag 7 november 2021 05:51 schreef _serial_ het volgende:
Vandaag mailtje uit van de waterpolovereniging:
[..]
Nou, dan rijdt er gewoon helemaal niemand met mij mee in de auto, ik ga toch niet zelf in mijn eigen auto een mondkapje dragen.
Dit zou wel het ergste scenario zijn ja.quote:Op zondag 7 november 2021 06:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het punt is dat we hier weer zijn aanbeland.
Over twee weken gaan ze weer adviseren dat we een ratel moeten gebruiken bij een voetbalwedstrijd. Dat we voor iedereen aparte bakjes met nootjes moeten gaan neerzetten.
Over 4 weken moeten we weer een online afspraak maken om een broek te kunnen passen.
Over 4 weken gaan de scholen dicht.
Over 6 weken gaan de sportscholen dicht en worden competities weer stil gezet.
Over 6 weken weer lege stadions.
Mijn moeder is 70 en kwetsbaar. Heeft nog niks van wie dan ook gehoord over een boostershot. Waarom niet?
2020 all over again. De moed zinkt mij in de schoenen.
Als de kantine en douches enz. dicht zijn, waarom zijn de toiletten dan alleen goegankelijk met een CTB?quote:Op zondag 7 november 2021 08:06 schreef maan_man het volgende:
Bij de tennisclub hebben ze alles dichtgegooid. Kantine, douches, kleedkamer en terras. Alleen toiletten zijn open met CTB, zonder controle want wij gaat daar van 9:00 tot 23:00 staan. Hopelijk treedt handhaving een beetje soepel op en maken zij hier geen punt van.
Voor tennisclubs is het een meevaller dat vorige week de laatste competitiedag was.
[..]
Wel mooi. Natuurlijk brengt samen in de auto zitten risico's met zich mee, maar het gemak waarmee mondkapjes worden gepresenteerd als een oplossing, brengt wel een schijnveiligheid met zich mee.
Elke golf zat het wel in die hoek. We deden er alleen 2 golven over om het door te hebben.quote:Op zondag 7 november 2021 05:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik merk overal om mij heen dat het deze keer echt veel meer in de hoek van de kinderen lijkt te zitten. Elke dag wel appjes in de klassen- en sport appgroepen van m'n dochters dat zoontje A en dochter B besmet zijn geraakt. Binnenkort zeker weer de scholen dicht om vadsigen, ouderen en niet-gevaccineerden te beschermen.
Slaat ook nergens op, is ook geen controle op, dus zal wel loslopen. Waarom deze idiote regel? Vraag het Hugo. Je kunt als tennisclub natuurlijk slecht in een nieuwsbrief, die naar een x honderd leden gaat, gaan roepen dat je gaat afwijken van de regels. Daarmee verzoek je ook op een bezoek van handhaving op dag 1.quote:Op zondag 7 november 2021 08:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als de kantine en douches enz. dicht zijn, waarom zijn de toiletten dan alleen goegankelijk met een CTB?
Dat slaat echt nergens op, moet je als ongevaccineerde na een potje tennis in de bosjes schijten?
Waarom denk je dat we weer volop op basisregels als mondkapjes en 1,5 meter gaan inzetten?quote:Op zondag 7 november 2021 08:13 schreef GemMagic het volgende:
Een groep van >80% mag vrijelijk corona verspreiden. Dat is meer dan voldoende om binnen afstand 1 iedere Nederlander te bereiken.
Wat ook weer zorgt voor groepsimmuniteit. Alsof er nog scholen zijn die geen besmettingen hebben.quote:Op zondag 7 november 2021 08:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze zijn in Nederland niet voor niets aan het onderzoeken of Pfizer in Q1 voor kinderen van 5-12 veilig is.
Niet zozeer omdat kinderen in die leeftijd veel risico lopen, maar de besmettingen gieren rond met zo'n grote groep ongevaccineerden.
Kinderen op de basisschool zullen, gok ik, iets meer natuurlijke immuniteit hebben dan de gemiddelde ongevaccineerde. Ben ook wel benieuwd naar hoe hoog het percentage is dat al besmet is geweest.quote:Op zondag 7 november 2021 08:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ook weer zorgt voor groepsimmuniteit. Alsof er nog scholen zijn die geen besmettingen hebben.
Halve klassen die positief testen. Toch weer 50% dekking.
Dat heb ik nergens achter de QR gezien? Moeten bijvoorbeeld horeca weer aan de 1.5m?quote:Op zondag 7 november 2021 08:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we weer volop op basisregels als mondkapjes en 1,5 meter gaan inzetten?
Ik bedoel dat we nu weer gaan inzetten op de basisregels in het algemeen.quote:Op zondag 7 november 2021 08:28 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens achter de QR gezien? Moeten bijvoorbeeld horeca weer aan de 1.5m?
Mondkapjes ook niet trouwens, achter de QR controle.
Denk dat horeca voorlopig openblijft. Evenementen etc gaan als eerste geslachtofferd worden.quote:
Dat denk ik ook. Als de horeca sluit voor gevaccineerden wordt er geen prik meer gezet. Dat wil Hugo ook weer niet.quote:Op zondag 7 november 2021 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Denk dat horeca voorlopig openblijft. Evenementen etc gaan als eerste geslachtofferd worden.
En terecht dit weekend weer 30.000 in Ziggo Dome. Gewoon grote groepen mensen gaan verbieden.quote:Op zondag 7 november 2021 08:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Denk dat horeca voorlopig openblijft. Evenementen etc gaan als eerste geslachtofferd worden.
21 november:quote:Op zondag 7 november 2021 08:56 schreef halfway het volgende:
[..]
En terecht dit weekend weer 30.000 in Ziggo Dome. Gewoon grote groepen mensen gaan verbieden.
Bij formule 1 kijken kun je niet besmet raken, zie ook Zandvoort.quote:Op zondag 7 november 2021 08:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
21 november:
https://www.ziggodome.nl/event/2631114683/ziggo-gp-live
Laat het hier maar lekker om zich heen slaan.
En gaan we dat elk jaar opnieuw doen terwijl ze achter het net vissen voor de steunmaatregelen?quote:Op zondag 7 november 2021 08:56 schreef halfway het volgende:
[..]
En terecht dit weekend weer 30.000 in Ziggo Dome. Gewoon grote groepen mensen gaan verbieden.
Grapje hoop ikquote:Op zondag 7 november 2021 09:04 schreef Galvez het volgende:
[..]
Bij formule 1 kijken kun je niet besmet raken, zie ook Zandvoort.
Erg mooiquote:Op zondag 7 november 2021 08:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
21 november:
https://www.ziggodome.nl/event/2631114683/ziggo-gp-live
Laat het hier maar lekker om zich heen slaan.
Naja het werkt even goed of slecht als gevaccineerden uitsluiten en dat maakt het in (juridische zin ook) een discriminatiore maatregel.quote:Op zondag 7 november 2021 01:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het werkt, een soort lockdown voor ongevaccineerden, kun je daar prima over praten.
Maar het gaat gewoon geen significante zoden aan de dijk zetten. Zeker niet met onze vaccinatiegraad.
Je weet dus niet hoe een vaccin werkt.quote:Op zondag 7 november 2021 09:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naja het werkt even goed of slecht als gevaccineerden uitsluiten en dat maakt het in (juridische zin ook) een discriminatiore maatregel.
Maar als je alles dicht doet dan moet je weer steunregelingen gaan verzinnen. Met 1G kun je met een stalen gezicht volhouden dat ze gewoon hun geld kunnen verdienen.quote:Op zondag 7 november 2021 09:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Met 1G kun je beter alles dicht doen...
1Gquote:Op zondag 7 november 2021 09:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nee, dan kun je beter G2 doen. Dat je gevaccineerd + getest moet zijn voordat je ergens naar binnen mag.quote:Op zondag 7 november 2021 09:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
1G![]()
Dan laat helemaal niemand zich nog vaccineren…
Dit is kennelijk het nieuwe normaal. Bedrijven die dit niet aankunnen moeten failliet. Entertainment is een luxe uit vergane tijden.quote:Op zondag 7 november 2021 09:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En gaan we dat elk jaar opnieuw doen terwijl ze achter het net vissen voor de steunmaatregelen?
Nu nog een hersenspinsel in een ander land, over een paar maanden (als er bijna geen ongevaccineerde meer over is, en de bevolking nog verder murw gebeukt) hier ook gewoon beleid.quote:Op zondag 7 november 2021 09:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bovendien ga je daar nooit de testcapaciteit voor opgezet krijgen.quote:Op zondag 7 november 2021 09:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar als je alles dicht doet dan moet je weer steunregelingen gaan verzinnen. Met 1G kun je met een stalen gezicht volhouden dat ze gewoon hun geld kunnen verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |