Kan mij voorstellen dat zo'n organisatie die al meer dan ¤ 100.000 heeft gestopt in een carnavalsfeest voor 17.000 mensen dat inmiddels verboden is, hier niet vrolijk van wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:13 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Allemaal lak aan de Covid maatregelen, 1.5 meter!!!
Die moraal narcisten zijn zo hypocriet as fuck altijd.
Dat word over 2 weken een klimaat piek in de besmettingscijfersquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:13 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Nou dat is iets wat we al 2 jaar zeggen maar nog niet is uitgekomen, laten we nou even minder alcohol gaan drinken voordat we beleidsmaatregelen gaan verzinnen en even nuchter doen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:21 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dat word over 2 weken een klimaat piek in de besmettingscijfers
Onzin, als ze corona verspreiden en er mensen dood gaan, is dat alleen maar positief voor het klimaat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:13 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
80-20 ook mijn observatie.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:48 schreef Momo het volgende:
Ik vandaag op pad geweest, in OV en winkels dragen 80-90% van de mensen wel mondkapjes. Maar dan komt er wel een metro voorbij waar mensen op elkaar gepropt zitten.
Ja herkenbaar. Ik heb ook geen idee hoe we vanaf hier naar de uitgang kunnen. Gaan we zo nog jaren door, elke winter weer?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:55 schreef halfway het volgende:
Als volledig gevaccineerde die zich ook altijd aan de regels heeft gehouden begin ik nu toch wel twijfels te krijgen aan het beleid, de vaccins ed.
Maar we houden wel corona onder controle.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:36 schreef Blik het volgende:
Vandaag kinderen geweigerd zien worden bij zwemles omdat ouders een id-kaart of telefoon vergeten waren. En hun kind niet mee naar binnen mochten begeleiden.
Wat een waanzin, kinderen van zwemles weghouden
Zolang er geen moeilijke keuzes gemaakt worden wel ja.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Ik heb ook geen idee hoe we vanaf hier naar de uitgang kunnen. Gaan we zo nog jaren door, elke winter weer?
Dit is gewoon weer buiten alle proportie.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar we houden wel corona onder controle.
Groetjes,
Hugo
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:53 schreef Schuifpui het volgende:
Vandaag drie winkels bezocht. Ik werd wel een beetje triest van de hoeveelheid mondkapjes. Wat een gehoorzame schapen zeg, ik schat meer dan 90% die er een op had. Als iedereen maar netjes blijft doen wat de overheid zegt, komen we nooit van deze shit af.
Ik heb hem niet op gehad, maar voelde me daardoor wel bekeken. Ik ben benieuwd hoe de komende weken / maanden gaan lopen. QR codes doe ik niet aan mee. Als het op het werk ingevoerd wordt, dan betekent het exit en zal ik op staande voet ontslag indienen.
Ik ben wel netjes gevaccineerd, ben geen totaal wappie, maar vind wel dat er na 2 jaar ook eens aandacht voor andere dingen dan corona mag zijn.
Gelukkig!quote:Winkeliers hebben op de eerste dag dat mondkapjes in winkels weer verplicht zijn weinig problemen gehad. Een enkeling vergeet een mondmasker mee te nemen, maar volgens brancheorganisatie INretail accepteert het merendeel van het winkelend publiek de regels. Ook bij de controles op het coronabewijs bij sportinstellingen zijn tot dusver geen grote problemen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-dat-moet~af04d575/
Ik werk op een kantoor bij een ingenieursbureau. Gelukkig is ons kantoor altijd open geweest zonder gedoe met aanmelden, toestemming etc en mochten wij gewoon altijd op kantoor komen werken. Sterker nog, het heeft altijd de voorkeur van het management (en mijzelf) gehad.quote:
Tja, Hugo en de anderen die dit wanbeleid voeren krijg je daar echt niet mee als jij weigert jouw kapje op te zetten. Wel die winkelier die er weer een hoop gezeik mee heeft.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:53 schreef Schuifpui het volgende:
Vandaag drie winkels bezocht. Ik werd wel een beetje triest van de hoeveelheid mondkapjes. Wat een gehoorzame schapen zeg, ik schat meer dan 90% die er een op had. Als iedereen maar netjes blijft doen wat de overheid zegt, komen we nooit van deze shit af.
Ik heb hem niet op gehad, maar voelde me daardoor wel bekeken. Ik ben benieuwd hoe de komende weken / maanden gaan lopen. QR codes doe ik niet aan mee. Als het op het werk ingevoerd wordt, dan betekent het exit en zal ik op staande voet ontslag indienen.
Ik ben wel netjes gevaccineerd, ben geen totaal wappie, maar vind wel dat er na 2 jaar ook eens aandacht voor andere dingen dan corona mag zijn.
Jij vind het lachwekkend dat ik blij ben dat grote problemen zijn uitgebleven?quote:
Zo kun je 'm ook uitleggen inderdaad. Mijn fout.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij vind het lachwekkend dat ik blij ben dat grote problemen zijn uitgebleven?
Heb mijn QR ook uitgeprint met de tekst GREEN CAZZ. Een tekst die vooral gebruikt word door mensen hier in Italië tegen de Green pass (cazzo betekend neuken en is een veel voorkomend scheldwoord).quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:43 schreef GemMagic het volgende:
Ik heb de nodige (vriendelijke) confrontaties wel weer gehad voor vandaag, uiteindelijk nergens een QR nodig gehad voor toegang. Morgen weer een dag. Ik weet wel dat ik de strijd tegen de QR maatschappij ga verliezen, de meeste mensen vinden het wel best en doen wat nodig is om verder met rust gelaten te worden, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd.
Voor het geval dat het straks echt niet anders lukt, heb ik mijn QR code voorzien van een duidelijk watermerk dat een (menselijke) scanner er aan herinnert dat dit niet normaal is en nooit normaal mag worden.
Ik hoop dat we deze nare fase snel achter ons kunnen laten en niet verder uitbreiden naar praktisch essentiele locaties zoals werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |