Rendang met sperzieboontjes en rijstquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Jaloers. Hier is het frietdag.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rendang met sperzieboontjes en rijst
Waardeloze dikzakquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jaloers. Hier is het frietdag.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen boven de 12 die aan frietdag doen. @Buitendamquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En terecht. Hier drie kids die enorm blij worden van friet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen boven de 12 die aan frietdag doen. @:buitendam
lekker maatquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rendang met sperzieboontjes en rijst
Mensen die 'frietdag' zeggen mogen wat mij betreft gefusilleerd worden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen boven de 12 die aan frietdag doen. @:buitendam
laat je dan lekker gaan maatquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En terecht. Hier drie kids die enorm blij worden van friet.
Tr gezetquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die 'frietdag' zeggen mogen wat mij betreft gefusilleerd worden.
Er zijn dingen die me meer doen in het leven.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laat je dan lekker gaan maat
trek je niks aan van een paar jongens op een forumpje joh
ja je moet doen wat belangrijk is voor jou maar ook zeker voor je gezin maatquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn dingen die me meer doen in het leven.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR gezien. Niet afgehandeld.
Dat merkten we gisteravond ja. Die rant over Chinees eten was toen al zielig maar nu blijk je gewoon verplicht een dag patat te moeten eten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn dingen die me meer doen in het leven.
Kunnen we dit weekend ook nog op de Lord rekenen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Op jou kunnen we rekenen.
Waarschijnlijk niet. Ik had veel vertrouwen in Grim, maar hij blijkbaar niet in Nelom.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen we dit weekend ook nog op de Lord rekenen?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik had veel vertrouwen in Grim, maar hij blijkbaar niet in Nelom.
Erg jammer.
Ja man, de glimlach van een kind hè.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja je moet doen wat belangrijk is voor jou maar ook zeker voor je gezin maat
Rustig aan badder.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja man, de glimlach van een kind hè.
mwa ook niet echt bolognese hoorquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wild smerig. Maar hey, als jij er blij van wordt!
post gelikedquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rectificatie
TT 10/10
OP 10/10
TS 10/10
Uiteraard de maximale score voor mijn goede vriend @:tjacka
Ik had hier toch voor een pasta gekozen, maar goed, sinds friet Babi Pangang een ding is geloof ik dat alles wel een optie is in de eclectische keuken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa ook niet echt bolognese hoor
gewoon tomatensaus, pepertje (eigen kweek), wat groenten en wat gehakt
of je dat eet met rijst, pasta, of patat maakt weinig uit toch
Wat is een eclectische keuken?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had hier toch voor een pasta gekozen, maar goed, sinds friet Babi Pangang een ding is geloof ik dat alles wel een optie is in de eclectische keuken.
Is dat een gekke term? Eclectisch houdt in dat je verschillende stijlen combineert. Dat wordt vooral in de kunst gebruikt, maar een vriend van me is chef-kok en die gebruikt die term ook als hij verschillende landenkeukens combineert. Ik dacht dat dat een normale term was.quote:
Roddelproat rectificatie. Sorry. @Wereldgozerquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rectificatie
TT 10/10
OP 10/10
TS 10/10
Nee ik was voetbal aan het kijken/voetbalweddenquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:25 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij hep @:Oriente mentions uitgezet.
WAARDELOOS.
Kennen ze niet in Frieslandquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dat een gekke term? Eclectisch houdt in dat je verschillende stijlen combineert. Dat wordt vooral in de kunst gebruikt, maar een vriend van me is chef-kok en die gebruikt die term ook als hij verschillende landenkeukens combineert. Ik dacht dat dat een normale term was.
Het was wat gekscherend bedoeld in het geval van friet Babi Pangang.
BEEBIEquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Roddelproat rectificatie. Sorry. @:Wereldgozer
Ik dacht dat ze met koken dit normaal gesproken een fusionkeuken noemen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dat een gekke term? Eclectisch houdt in dat je verschillende stijlen combineert. Dat wordt vooral in de kunst gebruikt, maar een vriend van me is chef-kok en die gebruikt die term ook als hij verschillende landenkeukens combineert. Ik dacht dat dat een normale term was.
Het was wat gekscherend bedoeld in het geval van friet Babi Pangang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |