Spoorzone was toch wel een groot project of is dat al ouder dan 10 jaar?quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vergeleken met 10 jaar terug zwaar op vooruit gegaan. Prima stad.
Tilburg is in 10 jaar tijd niks veranderd.
lol wat triestquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:59 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Aanpakken met zijn Foundation. Gezichtsverlies.
Lijkt nog steeds nergens op..moet altijd aan Charleroi denken als ik Tilburg benquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Spoorzone was toch wel een groot project of is dat al ouder dan 10 jaar?
Einde tijdperk dorpspastoorquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:59 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Aanpakken met zijn Foundation. Gezichtsverlies.
Ik woon gelukkig nog net in Gelderland. 5 kilometer verder begint Brabant.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een Brabants probleem ook. Het type volk dat zichzelf als een Bourgondiër typeert puur omdat ze zijn geboren in een onderontwikkelde provincie, altijd lachen.
Dan is de geboortestad van Philips mooier.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu ben ik Eindhovenaar in hart en nieren, maar Eindhoven een mooie stad noemen gaat zelfs mij te ver.
Very coolquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Corred. @:lenny_leonard @:elan
Er zijn veel Philipsen. De meest iconische is gewoon in Eindhoven geboren.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is de geboortestad van Philips mooier.
Heb je gelijk in. De oprichter bedoelde ik. Ik woon 100 meter van zijn geboortehuis.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn veel Philipsen. De meest iconische is gewoon in Eindhoven geboren.
Zaltbommel toch? Althans, daar komen Anton en Frederik vandaan dacht ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. De oprichter bedoelde ik. Ik woon 100 meter van zijn geboortehuis.
Correct. Erg mooi idd.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zaltbommel toch? Althans, daar komen Anton en Frederik vandaan dacht ik.
Mooi kasteeltje.
geen vakantie maatquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Corred. @:lenny_leonard @:elan
mooi stadionnetje héquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vrij weinig van de wedstrijd zelf meegekregen moet ik zeggen. Zelden zo koud gehad en bezopen tegelijkertijd geweest denk ik
Het is wel een indrukwekkend stadionnetje die de sympathieke ome Adolf heeft neergezet. Maar wat een tochthol.
Dat zeg je precies goed, makkerquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:08 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Niks voor jou @:onlogisch ?
HelloFreshquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
heb niet zoveel honger maatquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |