Nou ja, dat zegt op zich niet alles, want renoveren is zeker bij grote objecten vaak erg duur in verhouding tot nieuwbouw. En zelfs duurder is geen uitzondering. Dat is per situatie steeds anders.quote:Op zondag 7 november 2021 10:12 schreef Elan het volgende:
Een eventuele renovatie kostte al 250 miljoen. En dat was drie jaar geleden.
Dat zal best maar in dit geval is nieuwbouw 500 miljoen en een eventuele renovatie is/was op 250 miljoen begroot. Dus gewoon twee keer zo duur.quote:Op zondag 7 november 2021 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat zegt op zich niet alles, want renoveren is zeker bij grote objecten vaak erg duur in verhouding tot nieuwbouw. En zelfs duurder is geen uitzondering. Dat is per situatie steeds anders.
Dat was toch met een 3e ring erop? Pure renovatie met wat modernisering zal misschien wat minder kosten maar het gaat er ook weer helemaal om wie dat gaat betalen.quote:Op zondag 7 november 2021 10:12 schreef Elan het volgende:
Een eventuele renovatie kostte al 250 miljoen. En dat was drie jaar geleden.
Precies en dat is weer afhankelijk wat het uiteindelijk op gaat leveren voor investeerders. Het extra volume van zo'n derde ring zal daar ongetwijfeld een cruciale rol in spelen.quote:Op zondag 7 november 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was toch met een 3e ring erop? Pure renovatie met wat modernisering zal misschien wat minder kosten maar het gaat er ook weer helemaal om wie dat gaat betalen.
Als je de constructie wilt verzwaren dan zal ook het fundament aangepast moeten worden. Dat wil nogal eens in de papieren lopen als dat bij een bestaande constructie van deze omvang moet.quote:Op zondag 7 november 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was toch met een 3e ring erop? Pure renovatie met wat modernisering zal misschien wat minder kosten maar het gaat er ook weer helemaal om wie dat gaat betalen.
ik vraag me ook af of extra klapvee plekken financieel veel zoden aan de dijk gaan zetten, business suits en boxen leveren echt geld op, de gewone plekken eigenlijk niet, beetje hetzelfde als business vs economy in een vliegtuigquote:Op zondag 7 november 2021 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies en dat is weer afhankelijk wat het uiteindelijk op gaat leveren voor investeerders. Het extra volume van zo'n derde ring zal daar ongetwijfeld een cruciale rol in spelen.
Wat gaat KNVB precies doen dan bij een renovatie?quote:Op zondag 7 november 2021 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je de constructie wilt verzwaren dan zal ook het fundament aangepast moeten worden. Dat wil nogal eens in de papieren lopen als dat bij een bestaande constructie van deze omvang moet.
En renovatie is veel minder sexy dan nieuwbouw en dus zijn investeerders terughoudender. Dan zit je al snel aan de gemeente vast. En de KNVB zal ook wel wat willen doen, want meer inkomsten bij de bekerfinales en aanzien enzo.
Puur als voetballiefhebber zie ik ook liever een renovatie van de Kuip trouwens.
Die krijgen toch inkomsten vanuit de bekerfinales?quote:Op zondag 7 november 2021 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat gaat KNVB precies doen dan bij een renovatie?
Die hebben geen enkel belang in De Kuip.
Och hemel joh. Die steken er geen cent in. Zou ook een beetje gek zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die krijgen toch inkomsten vanuit de bekerfinales?
Maar goed, ze zullen er geen miljoenen in steken nee. Ze hebben wel toegezegd dat een nieuw stadion meer grote interlands zal krijgen. Maar dat zal geen grote opbrengsten meebrengen.
Daar moet dan wel de ruimte voor zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag me ook af of extra klapvee plekken financieel veel zoden aan de dijk gaan zetten, business suits en boxen leveren echt geld op, de gewone plekken eigenlijk niet, beetje hetzelfde als business vs economy in een vliegtuig
Dat hoeft in zo'n geval niet eens, je weet dat die keeper komt, stift en klaarquote:Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef CR7 het volgende:
Linssen zal eens een 1 op 1 in de hoek schieten
L1 + vierkantje.quote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat hoeft in zo'n geval niet eens, je weet dat die keeper komt, stift en klaar
L1 + 0 (fifa)quote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
L1 + vierkantje.
Zo simpel is het soms.
2/3-0, als ze ook maar enigszins competent waren. Helaas zijn ze dat niet.quote:Op zondag 7 november 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoog druk zetten op AZ is wel lachen, alleen had het allang 1-0 moeten staan
Ik vind ons anders vrij competent.quote:Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2/3-0, als ze ook maar enigszins competent waren. Helaas zijn ze dat niet.
Mwah, niet bijster effectief tot nu toe.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ons anders vrij competent.
In alles, behalve het afmaken. Met íets betere spits(en), had je al een paar goals gehad.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ons anders vrij competent.
Ja dat kost je al een aantal keer punten dit seizoen. Gewoon 2 middelmatige spitsen, waarbij Linssen nog wel nuttig is met het druk zetten. Een goede spits had het veel makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 7 november 2021 17:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In alles, behalve het afmaken. Met íets betere spits(en), had je al een paar goals gehad.
Nee, wordt met blikjes gegooid. Logisch dat je de boel eraf haalt. Idioten op de tribunes weerquote:Op zondag 7 november 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Scheids moet even een statement maken
Ben bang dat we netten voor iedere wedstrijd gaan krijgen zo.quote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, wordt met blikjes gegooid. Logisch dat je de boel eraf haalt. Idioten op de tribunes weer
Waarom "bang"? Als dat tuig elke keer weer bewijst zich niet normaal kunnen gedragen, dien je ze als kleine kinderen te behandelen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben bang dat we netten voor iedere wedstrijd gaan krijgen zo.
Exact, dit ligt maar aan 1 partij.quote:Op zondag 7 november 2021 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom "bang"? Als dat tuig elke keer weer bewijst zich niet normaal kunnen gedragen, dien je ze als kleine kinderen te behandelen.
Voor zover je het "publiek" als partij ziet, wel ja.quote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Exact, dit ligt maar aan 1 partij.
Omdat ik liever kijk zonder netten natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom "bang"? Als dat tuig elke keer weer bewijst zich niet normaal kunnen gedragen, dien je ze als kleine kinderen te behandelen.
Dan dien jij, en alle anderen met jou, dat tuig in bedwang te houden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ik liever kijk zonder netten natuurlijk.
Iemand liet zijn blikje red bull vallen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan dien jij, en alle anderen met jou, dat tuig in bedwang te houden.
Ach, als je zo door gaat, komt er vanzelf een moment dat de KNVB beslist dat Feyenoord ook geen thuispubliek mag hebben... Zijn deze "mensen" ook blij, want dat lijkt hun doel te zijn. De club op elke mogelijke manier benadelen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Iemand liet zijn blikje red bull vallen.
quote:Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan dien jij, en alle anderen met jou, dat tuig in bedwang te houden.
Ik zag 1 glas bier en 2 blikjes. En een blikje terug de tribune onquote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, wordt met blikjes gegooid. Logisch dat je de boel eraf haalt. Idioten op de tribunes weer
Jij vindt het normaal dat er spullen naar spelers worden gegooid? Rare houding.quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zag 1 glas bier en 2 blikjes. En een blikje terug de tribune on
Rare graadmeter.
Met volle blikjes gooien is idioot en het heeft niks met beschaving te maken. Terecht afgefloten.quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zag 1 glas bier en 2 blikjes. En een blikje terug de tribune on
Rare graadmeter.
Ik vind je alleen een tikkeltje overtrokken reageren om een glas bier en 2 blikjes.quote:Op zondag 7 november 2021 17:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat er spullen naar spelers worden gegooid? Rare houding.
Of je hebt mij verkeerd begrepen Ik doelde op dat achterlijke kutvolk wat spul gooit. Dat tuig dient, imo, permanent geweerd te worden. Zijn enkel idioten die je club kapot maken.
Kwaliteit. Iedere week hetzelfde liedje met het missen van grote kansen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Echt een wonder dat je nog niet voor staat
Dit je meest positieve post in dit seizoen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:41 schreef Pistolero het volgende:
Het spel is zowaar eens een keertje niet zo heel slecht. Alleen het gebrek aan scorend vermogen en kwaliteit voor de goal is wel weer schrijnend.
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.quote:Op zondag 7 november 2021 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je alleen een tikkeltje overtrokken reageren om een glas bier en 2 blikjes.
Ik vind het compleet idioot om met blikjes naar mensen te gooien en ik vond het een tikkeltje overtrokken om de wedstrijd hiervoor stil te leggen, ik denk @DombohetOlifantje1 ook.quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.
Rustig maar.quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.
Ik vind het compleet idioot om met blikjes te gooien, maar ik vind het ook compleet onnodig om het stil te leggen vanwege 1 zo'n blikje. Dat gooit alleen maar extra olie op het vuur. Wat nu?quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, ooit een vol blikje Red Bull gekopt? Kan je zomaar een tripje naar de eerste hulp opleveren.quote:Op zondag 7 november 2021 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het compleet idioot om met blikjes naar mensen te gooien en ik vond het een tikkeltje overtrokken om de wedstrijd hiervoor stil te leggen, ik denk @:dombohetolifantje1 ook.
Niet alles is zwart wit.
Dat sowiesoquote:Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geef het op!
Ik hoop vooral dat Feyenoord dit innde 2de helft kan doorzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |