Heb ik gedaan op brocantes en feesten, ze zijn er dol op daar. Dankzij Aldi en Lidl liggen ze daar nu ook in de supermarkt.quote:
Had je wel een 2jarige bakkersopleiding gevolgdquote:Op donderdag 11 november 2021 22:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Heb ik gedaan op brocantes en feesten, ze zijn er dol op daar. Dankzij Aldi en Lidl liggen ze daar nu ook in de supermarkt.
Nee, dat is ook onzin. Ik heb wel een cursus ondernemen van een dag gevolgd, daar zat ik met mensen die een resto, een camping, gîtes etc. wilden gaan doen qua ondernemen. Als enige Nederlander. Maar voor brocantes en feesten heb je niets nodig. Voor een markt vraag je toestemming bij de mairie (gemeentehuis), dan krijg je een soort formulier en dat laat je aan de gendarmes zien die af en toe de markt controleren.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Had je wel een 2jarige bakkersopleiding gevolgd![]()
LOL zou wat zijn als ze het verkeerd hebben begrepenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, dat is ook onzin. Ik heb wel een cursus ondernemen van een dag gevolgd, daar zat ik met mensen die een resto, een camping, gîtes etc. wilden gaan doen qua ondernemen. Als enige Nederlander. Maar voor brocantes en feesten heb je niets nodig. Voor een markt vraag je toestemming bij de mairie (gemeentehuis), dan krijg je een soort formulier en dat laat je aan de gendarmes zien die af en toe de markt controleren.
Ik had het geld ook niet echt nodig, maar om mensen uit de streek te leren kennen was het de moeite dubbel en dwars waard.
Prima aflevering dusquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf, dit is de meest gestoorde ik vertrek die ik zie; vier weekjes om het dak te repareren? Ze hebben nog nergens gekeken en weten niks van de omgeving, spreken geen woord Frans en hebben 25k te besteden.
Heb je een link voor me, zoek nog een huis in deze regio en 40K is een koopjequote:Op vrijdag 12 november 2021 04:30 schreef Cynix � het volgende:
Wow, wat een bouwval. Een half in elkaar gezakte schuur. Voor 40 mille. Je moet zelfs in Frankrijk, met al die leegstaande dorpen, voor dat geld toch wel iets meer kunnen krijgen?
Stuk goedkoper daar ;-)quote:Op donderdag 11 november 2021 21:24 schreef showtimer het volgende:
Het ‘plan’ is dat we dan richting de Provence/Côte d'Azure zijn of gaan! Maar ja...
Geloof me, dit zoek je niet. En het is ook geen koopje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:24 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Heb je een link voor me, zoek nog een huis in deze regio en 40K is een koopje
Ben ook wel benieuwd geworden. Wanneer herhaling ?quote:
24 uur/dag via npostart.nlquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd geworden. Wanneer herhaling ?
40.000 is de grond waarschijnlijk al waard. Beetje gerenoveerd huis kost snel in die regio 150,000 maar in dit huis moet je ook minimaal 100.000 stoppen dus de prijs klopt welquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geloof me, dit zoek je niet. En het is ook geen koopje.
Ja dat welquote:
Leek me in scene gezet, mensen waren toch al regelmatig in Frankrijk geweest dus zullen heus de streek wel kennen en wat er in het dorpje te doen isquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:35 schreef Sodemieters het volgende:
Je gaat naar een gehucht, waar je nooit eerder geweest bent. Geen idee van de streek, wat er te doen of te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |