Ik vraag mij af of Baudet z’n eigen complottheorien echt gelooft of dat het gewoon een act is. Hij heeft toch ook een vriendin en familie. Zou er niemand tegen hem zeggen dat hij knettergekke waanzin aan het verspreiden is?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Thierry weer met zijn walgelijke act.
Ik geef de mensen op de ziekenhuisvloer echt niet de schuld. Maar de stuitende incompetentie erboven is echt bizarquote:Op woensdag 3 november 2021 19:14 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Je kunt de schuld daar wel zoeken, maar ik ben zelf erg blij dat ik er niet werk.
Sommige dingen gelooft hij wel, anderen weer niet. Een Trump is ook niet totaal achterlijk. Het gaat erom dat die achterlijke achterban dingen wijs wordt gemaakt. Hij hoeft het zelf niet te geloven.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of Baudet z’n eigen complottheorien echt gelooft of dat het gewoon een act is. Hij heeft toch ook een vriendin en familie. Zou er niemand tegen hem zeggen dat hij knettergekke waanzin aan het verspreiden is?
Dat denk ik bij veel van die lui. Als ik oprecht zou geloven wat zij denken dan zou ik schijtbenauwd zijn voor alles en iedereen. Want ja, het is toch allemaal n groot complet tegen jouzelf. Maar ze hebben vaak juist de grootste muil en zijn maar wat trots. Volgens mij is het deels gewoon dwarsliggen om het dwarsliggen. En een beetje een luxeprobleem want mensen weten van gekheid en verveling niet meer wat ze moeten verzinnen.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of Baudet z’n eigen complottheorien echt gelooft of dat het gewoon een act is. Hij heeft toch ook een vriendin en familie. Zou er niemand tegen hem zeggen dat hij knettergekke waanzin aan het verspreiden is?
Als hij het echt zou geloven zou hij niet in de tweede kamer rondlopen. Puur en alleen maar omdat dat de buik van het beest is. Stikt van de camera’s en toegangspoortjes. Ik weet niet wat het is, het moet wel een act zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:24 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat denk ik bij veel van die lui. Als ik oprecht zou geloven zij denken dan zou ik schijtbenauwd zijn voor alles en iedereen. Want ja, het is toch allemaal n groot complet tegen jouzelf. Maar ze hebben vaak juist de grootste muil en zijn maar wat trots. Volgens mij is het deels gewoon dwarsliggen om het dwarsliggen. En een beetje een luxeprobleem want mensen weten van gekheid en verveling niet meer wat ze moeten verzinnen.
Ik ben er in ieder geval blij mee. Scheelt een hele hoop gedoe.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:26 schreef galantis het volgende:
Hoe zit het trouwens, is nu de QR code bij amateursport net zoals het halfuurtje van de avondklok?
https://www.tweedekamer.n(...)41316&did=2021D41316quote:Naast de mogelijkheid die u nu uitwerkt, om een substantieel aantal
patinten naar Duitsland te verplaatsen indien de druk op de IC-zorg te hoog
wordt, zie ik dus ook graag de uitwerking van een plan voor verdere concentratie
van IC-bedden op een beperkt aantal locaties.
Ernst doet zijn werk. Wellicht kan hij dat blijven doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:30 schreef capricia het volgende:
Ernst is bezig om straks (boven de 1350 bedden) flink wat coronapatienten naar DL te verplaatsen.
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)41316&did=2021D41316
nu pas? dus alle coronaregels van tafel, nice.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:30 schreef capricia het volgende:
Ernst is bezig om straks (boven de 1350 bedden) flink wat coronapatienten naar DL te verplaatsen.
[..]
riante vergoeding per verschijning, vermoed ikquote:Op woensdag 3 november 2021 19:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heeft ie een slecht huwelijk of zo?
Zonde van ons belastinggeld. Nodig dan @Lenny_Leonard uit. Al hoop ik dan niet dat de studio in Amsterdam staat.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
riante vergoeding per verschijning, vermoed ik
ah, capaciteit inhuren, vandaar dat er in NL geen aanstalten wordt gemaakt om de IC bedden uit te breiden.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook prima wat mij betreft hoor. Huur die bedden maar in.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ah, capaciteit inhuren, vandaar dat er in NL geen aanstalten wordt gemaakt om de IC bedden uit te breiden.
iedereen heeft een harde arm, als het moet.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:41 schreef Complotwappie het volgende:
Een machtswellusteling in optima forma:
[ twitter ]
"...,dan komt na de zachte arm van papa Bruls, de harde arm van papa Bruls...
Het is opvoeden, h."
Hoop dat hij het gaat uitleggen van die bedden, nog steeds 1350 hier met minder personeel, dat inhuren in Duitsland, snap ikquote:Op woensdag 3 november 2021 19:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ernst doet zijn werk. Wellicht kan hij dat blijven doen.
Hoeft hij ons niet te vermoeien met z’n gelul.
Er moesten toch structureel bedden bij volgens Gommers?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoop dat hij het gaat uitleggen van die bedden, nog steeds 1350 hier met minder personeel, dat inhuren in Duitsland, snap ik
Bizar die arrogantie. Mijn laatste hoop is de rechterlijke macht.. Alleen daar zit nog enige onafhankelijkheid van deze tyrannen, maar ze moeten dan wel af van dat onderdanige gedrag jegens de almachtige overheid. Bij elke rechtszaak geven ze de overheid onder het mom van beoordelingsvrijheid vrij spel om de bevolking in feite in elkaar te rammen. Het is toch bizar dat met gammele argumenten ernstige beperkingen op de bewegingsvrijheid worden doorgevoerd.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:41 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
"...dan komt na de zachte arm van papa Bruls, de harde arm van papa Bruls...
Het is opvoeden, h."
Nee dan gaat het Ic personeel zich vervelen aldus Gommersquote:Op woensdag 3 november 2021 19:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er moesten toch structureel bedden bij volgens Gommers?
Maar even concreet. Wat had je dan gewild?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bizar die arrogantie. Mijn laatste hoop is de rechterlijke macht.. Alleen daar zit nog enige onafhankelijkheid van deze tyrannen, maar ze moeten dan wel af van dat onderdanige gedrag jegens de almachtige overheid. Bij elke rechtszaak geven ze de overheid onder het mom van beoordelingsvrijheid vrij spel om de bevolking in feite in elkaar te rammen. Het is toch bizar dat met gammele argumenten ernstige beperkingen op de bewegingsvrijheid worden doorgevoerd.
2 jaar geleden was het ondenkbaar dat een doorgeslagen minister even kon bepalen dat je zonder een door de overheid gegeven spuit in je arm een broodje kon eten ergens.
Geloof dat Gommers niet over de bedden gaat.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er moesten toch structureel bedden bij volgens Gommers?
Jezelf afhankelijk maken van anderen. Niet echt slim imo.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook prima wat mij betreft hoor. Huur die bedden maar in.
vrijheid, vermoed ik, maar dat is al jaren een illusiequote:Op woensdag 3 november 2021 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar even concreet. Wat had je dan gewild?
Nouja, wel over de IC beddenquote:Op woensdag 3 november 2021 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Geloof dat Gommers niet over de bedden gaat.
Lid van het OMT tijdens de coronacrisis in Nederland
ze hebben al 1,5 jaar gehad om de IC capaciteit te vergroten, niemand deed iets, als ze nu wat opstarten, moeten we nog 1,5 jaar wachten. Dit is dus de shortcutquote:Op woensdag 3 november 2021 19:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jezelf afhankelijk maken van anderen. Niet echt slim imo.
Tot het in Duitsland potentieel uit de klauwen loopt, dan hebben we die bedden dus niet meer.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben al 1,5 jaar gehad om de IC capaciteit te vergroten, niemand deed iets, als ze nu wat opstarten, moeten we nog 1,5 jaar wachten. Dit is dus de shortcut
op dat gebied zijn we dus een bananenland, beetje gokken met levens.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tot het in Duitsland potentieel uit de klauwen loopt, dan hebben we die bedden dus niet meer.
quote:Per 31 oktober, 2021
Aantal nieuwe prikken: 124.278
7-daags gemiddelde: 22.162
Totaal: 24.099.493
Urked.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Twee gemeentes springen er hier wel uit qua kleur.
En de vier grote steden volgen de trend van de rest van het land.quote:
KuzuGodquote:Op woensdag 3 november 2021 20:47 schreef Evenstar het volgende:
Kuzu haalt twee dingen door elkaar en snapt het echt niet
turkije en nederland?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:47 schreef Evenstar het volgende:
Kuzu haalt twee dingen door elkaar en snapt het echt niet
Nou, daarvoor hoef je niet naar Vlieland, dat kan ook "op" Urk.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Regiomaatregelen is echt een geniaal dom ideeProject X Vlieland
waar heb je het precies over?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef Evenstar het volgende:
Wilders heeft hier echt een heel belangrijk punt. Snap niet dat wij bijna 2 jaar later dit nog steeds niet doen.
Ventilatie en ik zelf denk rehabilitatie van Maurice die op dit punt voor gek werd uitgemaakt.quote:
TK debat. Wilders wil dat Rutte tijdens persconferenties meer aandacht besteeds aan de basismaatregelen en dan met name ventilatie.quote:
Ik zie ventilatie zelf als het belangrijkste punt. Er is heel veel bewijs dat besmettingen vooral plaatsvinden in ongeventileerde binnenruimten. Ik vind het ongelooflijk dat ze dit niet oppakken.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ventilatie en ik zelf denk rehabilitatie van Maurice die op dit punt voor gek werd uitgemaakt.
Op zichzelf logisch wanneer je weet dat antilichamen in 4-8 maanden uitdoven.quote:
Hij legde het wel wat uitgebreider uit dan dat.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:04 schreef Vallon het volgende:
TK Rutte: "Als we geloven dat CTB werkt, denken wij dat het CTB als alternatief voor sluiten van de horeca, een goed plan is."
Moet niet gekker worden deze wijze van argumenteren.
Snap niet dat ze gewoon niet zeggen wij gaan iedere herfst vaccineren. Nu krijg je iedere keer weer gezeik.quote:
"Carnaval vier je in kleine groepjes" en het maakt duidelijk dat ons RIVM geen ervaring heeft met luchtgedreven virussen. Het zit niet in de standaardmodellen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:06 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik zie ventilatie zelf als het belangrijkste punt. Er is heel veel bewijs dat besmettingen vooral plaatsvinden in ongeventileerde binnenruimten. Ik vind het ongelooflijk dat ze dit niet oppakken.
Voor 60+ misschien wel ja. Daaronder betwijfel ik het.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap niet dat ze gewoon niet zeggen wij gaan iedere herfst vaccineren. Nu krijg je iedere keer weer gezeik.
Dit gaat gewoon een periodieke vaccinatie worden, net als de griepprik.
Op zich is het zo dat er inderdaad andere vaccinaties zijn waarbij bijv. 3 doses voldoende zijn, maar 2 niet altijd, zoals bij hepatitis B. Soms beschermt een 3e dosis enorm veel langer dan de 2e. Dat is zo. Veel vaccinaties waarvan je er 4 of 5 nodig hebt zijn er geloof ik niet ... hondsdolheid, daar heb ik er 3 van gehad, en als je dan gebeten wordt, moet je er nog 2, maar dat is ook 100% dodelijk ...quote:Op woensdag 3 november 2021 21:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Op zichzelf logisch wanneer je weet dat antilichamen in 4-8 maanden uitdoven.
Bij de n al in een paar weken en de ander ms een jaar. Helaas weten we dat niet want er wordt niet gecheckt of en in welke mate antilichamen effectief blijven voor wmb de kwetsbaren.
"Net als de griepprik"quote:Op woensdag 3 november 2021 21:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
Voor 60+ misschien wel ja. Daaronder betwijfel ik het.
Op zich is het prima als het elk jaar nodig is en mensen dat elk jaar willen doen, dat ze dan elk jaar een prik krijgen in september ofzo, net als met de griepprik. En dan ook niet weer in januari doen, want dan hebben ze in oktober geen weerstand meerquote:Op woensdag 3 november 2021 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap niet dat ze gewoon niet zeggen wij gaan iedere herfst vaccineren. Nu krijg je iedere keer weer gezeik.
Dit gaat gewoon een periodieke vaccinatie worden, net als de griepprik.
Hubert Bruls. De belichaming van waarom veel mensen inmiddels een afkeer hebben van politiek en een partij als het CDA. Iemand die eigenlijk nog nooit voor iets van enig belang direct gekozen is. Zichzelf volvretende op allerhande netwerkborrels en via lijstjes al een jaar of 25 - zo'n beetje zijn hele carrire - doorglibbert en zelf is gaan denken dat hij de stem van het volk is of zoiets. Dat we dankbaar moeten zijn voor een beroepspoliticus die nu denkt de vader van het volk te zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:41 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
"...dan komt na de zachte arm van papa Bruls, de harde arm van papa Bruls...
Het is opvoeden, h."
Het kan om heel simpele dingen gaan. Soms als er hier mensen komen, zet ik eerst een half uur alles tegen elkaar open en dan stook ik de temperatuur weer flink op. Frisse lucht warmt ook makkelijker op. Na afloop ook half uurtje alles open.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:17 schreef GemMagic het volgende:
Met alle respect, ik ga niet met de tuindeuren open zitten bij het kerstdiner. Gas is duur zat. Zo lang de luchtkwaliteit maar goed is.
Ik hoor kennelijk wat anders en Rutte is hier aan het ronddraaien, wat ik snap wanneer hij zijn standpunt niet wil bijstellen. Vaccinneren heeft primair effect op het aantal ziekenhuisopnamen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij legde het wel wat uitgebreider uit dan dat.
- Vaccineren beschermt.
- Besmet raken beschermt.
- Testen werkt (zie FieldLabs)
... dus hun conclusie is dat coronapas ook zal werken
Of hun conclusie juist is of niet is weer wat anders.
En stemmen we dit soort gajespartijen weg, komen ze via de achterdeur toch weer in het zicht.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Hubert Bruls. De belichaming van waarom veel mensen inmiddels een afkeer hebben van politiek en een partij als het CDA. Iemand die eigenlijk nog nooit voor iets van enig belang direct gekozen is. Zichzelf volvretende op allerhande netwerkborrels en via lijstjes al een jaar of 25 - zo'n beetje zijn hele carrire - doorglibbert en zelf is gaan denken dat hij de stem van het volk is of zoiets. Dat we dankbaar moeten zijn voor een beroepspoliticus die nu denkt de vader van het volk te zijn.
Doe ik vaker. Ook voor deze periode.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het kan om heel simpele dingen gaan. Soms als er hier mensen komen, zet ik eerst een half uur alles tegen elkaar open en dan stook ik de temperatuur weer flink op. Frisse lucht warmt ook makkelijker op. Na afloop ook half uurtje alles open.
Op zijn minst een stukje minachting van de Tweede Kamer (leden) dat hij (Rutte) wel vaker tentoonspreidt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef Evenstar het volgende:
Omtzigt wil een lijstje met vergelijkingen tussen aanpak per land etc. en Rutte zegt nog net niet letterlijk "Google it bitch"
Die gaat Nieuwsuur sowieso nog wel geven. Alle wobjes druppelen nu namelijk binnen na 1.5 jaar droogte.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef Evenstar het volgende:
Omtzigt wil een lijstje met vergelijkingen tussen aanpak per land etc. en Rutte zegt nog net niet letterlijk "Google it bitch"
Omtzigt begint een beetje vermoeiend te worden. Ik vond dat hij jaren echt heel goed werk deed maar nu is het een soort van 'kijk mij toch een kritisch, cijfermatig en betrokken de luis in de pels zijn' act aan het worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef Evenstar het volgende:
Mazelen?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
"Carnaval vier je in kleine groepjes" en het maakt duidelijk dat ons RIVM geen ervaring heeft met luchtgedreven virussen. Het zit niet in de standaardmodellen.
Dat vind ik al een tijdje.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Omtzigt begint een beetje vermoeiend te worden. Ik vond dat hij jaren echt heel goed werk deed maar nu is het een soort van 'kijk mij toch een kritisch, cijfermatig en betrokken de luis in de pels zijn' act aan het worden.
Ik zou niet goed weten wat hij hier meer kan doen dan vragen om informatie die niet wordt gegeven aan de Kamer.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Omtzigt begint een beetje vermoeiend te worden. Ik vond dat hij jaren echt heel goed werk deed maar nu is het een soort van 'kijk mij toch een kritisch, cijfermatig en betrokken de luis in de pels zijn' act aan het worden.
5 dagen na laatste contact (als ze toen ook klachten hadden), als ze geen klachten hadden is de kans sowieso heel kleinquote:Op woensdag 3 november 2021 21:46 schreef Drakedoge3 het volgende:
Op mijn werk is corona geconstateerd vandaag bij meerdere mensen. Ik ben nu ziek thuis (overspannen) heb geen klachten en twee dagen geleden voor laatst gewerkt. Kan ik nu al zo'n test doen of pas na een paar dagen na contact ? Ik heb nog zo'n zelftest namelijk.
Ik ben trouwens 3 weken geleden volledig gevaccineerd en heb nu een week een passpoort
Eh, hoe dan? Er is een Kamermeerderheid tegen, meneer Rutte. Dat betekent dat u uw keutel in mag trekken.quote:Een meerderheid van de Tweede Kamer lijkt zich tegen de inzet van het coronatoegangsbewijs in de amateursport te keren. Dat blijkt tijdens het debat over de coronamaatregelen. Demissionair premier Rutte liet in een reactie weten nog eens te zullen nadenken over de maatregel.
5 dagen na contact. Is het beste om te testen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:46 schreef Drakedoge3 het volgende:
Op mijn werk is corona geconstateerd vandaag bij meerdere mensen. Ik ben nu ziek thuis (overspannen) heb geen klachten en twee dagen geleden voor laatst gewerkt. Kan ik nu al zo'n test doen of pas na een paar dagen na contact ? Ik heb nog zo'n zelftest namelijk.
Ik ben trouwens 3 weken geleden volledig gevaccineerd en heb nu een week een passpoort
Hebben ze al gestemd? (Sorry, ik kan niet kijken)quote:Op woensdag 3 november 2021 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eh, hoe dan? Er is een Kamermeerderheid tegen, meneer Rutte. Dat betekent dat u uw keutel in mag trekken.
Mwah, daar waren ze bij mijn werk anderhalf jaar geleden al mee bezig.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ventilatie en ik zelf denk rehabilitatie van Maurice die op dit punt voor gek werd uitgemaakt.
Belgiquote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef aveenhuijsen het volgende:
Toch vreemd:
Spanje gisteren meer dan 1400 positieven. Nederland meer dan 7000.
Hier alleen een mondkapje als je een winkel binnengaat, een restaurant of bar (zodra je zit mag je het afdoen), ook op het werk. En nergens een corona app verplicht en op straat geen mondkapje verplicht. Het leven is hier bijna gewoon weer normaal.
Is wel grappig dat we telkens als schoolkinderen worden toegesproken, omdat we het voor elkaar krijgen om een hoog besmettelijk virus op te lopen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik hoor kennelijk wat anders en Rutte is hier aan het ronddraaien, wat ik snap wanneer hij zijn standpunt niet wil bijstellen. Vaccinneren heeft primair effect op het aantal ziekenhuisopnamen.
Testen werkt niet zo goed want anders hadden we - ik weet makkelijk schieten - bv geen 1000 besmettingen op een ADE. Ook de fieldllabs waren imo vooral een middel om onderbouwing te geven dat dingen weer open konden zodat mensen weer hun feestjes konden hebben.
Hij (Rutte) blijft vasthouden op sturen van besmettingen dat imo er nauwelijks toedoet. Wat telt zijn het aantal mensen die gevolgen ondervinden. Dan bv maatregelen nemen die dat in de kern stuurt. Bijvoorbeeld die groep en masse vaccineren met mijn part een 3e fo 4e prik of die groep preventief behandelen voro hun onderliggende aandoening of die groep mogelijkheden geven zich beter te beschermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |