Prima toch om al die data te hebben!quote:Op woensdag 3 november 2021 18:12 schreef Momo het volgende:
Hij wil de data per ziekenhuis hebben zodat hij het ziekenhuis met het hoogste vaccinatiegraad eruit kan halen voor tweets.
quote:Op woensdag 3 november 2021 18:11 schreef JohnDDD het volgende:
zonder Baudet zou Forum best nog een redelijke partij zijn ... die Pepijn van Houwelingen is een prima en intelligent kamerlid met goede opmerkingen
Hij zou een interruptie moeten doen en wat zeggen! Dan weten we wat waar is of niet!quote:Op woensdag 3 november 2021 18:13 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Hugo wel stoer hierGeen kick geeft die.
Hugo is een beetje zoals mijn vriendin als ze pissig op me is en ik iets intelligents zeg, dan kijkt ze ook op haar telefoon en doet ze alsof ik haar niet hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:13 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Hugo wel stoer hierGeen kick geeft die.
Dit ja, gemiste kansquote:Op woensdag 3 november 2021 18:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Had het leuk gevonden als Hugo de velletjes van Baudet meteen verscheurt.
Kleine getallen waar allerlei guppies hun conclusies uit gaan trekken?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Prima toch om al die data te hebben!
Zijn gezichtsuitdrukking was er wel goed voor, stoïcijns.quote:
Per ziekenhuis is niet nodig, maar een wekelijkse update zou moeten kunnen. Het is gewoon erg apart dat deze gegevens nergens online te bezichtigen zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:12 schreef Momo het volgende:
Hij wil de data per ziekenhuis hebben zodat hij het ziekenhuis met het hoogste vaccinatiegraad eruit kan halen voor tweets.
Hij gaat ook uit van een website waar iedereen zo maar een dode door vaccinatie kan melden. Als ik een avondje zit kun je zo 100 doden verder zijn...quote:Op woensdag 3 november 2021 18:15 schreef Johannes788 het volgende:
Baudet al die vaccinatie doden.
Ik ging tot een groot gedeelte met hem mee, maar dat is ronduit wappie taal.
DIe hebben we vanavond gewoon gekregen naar leeftijdsgroep en maand.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Per ziekenhuis is niet nodig, maar een wekelijkse update zou moeten kunnen. Het is gewoon erg apart dat deze gegevens nergens online te bezichtigen zijn.
Ik vond het wel mooi gevonden, al die extra doden, hoe kán dat nou. Even kijken. We zijn toevallig dit jaar óók gaan vaccineren, dan móet het haast wel aan die vaccins liggen toch? Ik denk dat Baudet dit zelf ook niet gelooft.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:15 schreef Johannes788 het volgende:
Baudet al die vaccinatie doden.
Ik ging tot een groot gedeelte met hem mee, maar dat is ronduit wappie taal.
Ik ken iemand die 3 weken na zijn vaccinatie is overleden. Motor ongeluk.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij gaat ook uit van een website waar iedereen zo maar een dode door vaccinatie kan melden. Als ik een avondje zit kun je zo 100 doden verder zijn...
Mijn opa is overleden in de oorlog..quote:Op woensdag 3 november 2021 18:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 3 weken na zijn vaccinatie is overleden. Motor ongeluk.
Lareb?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij gaat ook uit van een website waar iedereen zo maar een dode door vaccinatie kan melden. Als ik een avondje zit kun je zo 100 doden verder zijn...
Linkje? Ik zie het online nog nergens terug.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
DIe hebben we vanavond gewoon gekregen naar leeftijdsgroep en maand.
quote:Op woensdag 3 november 2021 18:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Linkje? Ik zie het online nog nergens terug.
Ski ongeluk?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden in de oorlog..
Ja en VAERS voor de VS.quote:
Interessant om te zien. Omtzigt is een prima vent. Zou leuk zijn als ze deze PDF'jes ook even voor de burger toegankelijk maken.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:22 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Nog niet het helemaal gezien maar zag wel tweets voorbij komen.
Ik zou de Twitterfeed van Pepijn eens lezen. Die doet niet onder voor Wappie Bidet.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:11 schreef JohnDDD het volgende:
zonder Baudet zou Forum best nog een redelijke partij zijn ... die Pepijn van Houwelingen is een prima en intelligent kamerlid met goede opmerkingen
Hoe kan dat zijn indien deze informatie niet mag worden gevraagd, niet landelijk wordt geregistreerd?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:47 schreef Momo het volgende:
Een brief aan de tweede kamer van het RIVM.
https://www.rivm.nl/sites(...)Met_percentage_4.pdfquote:Op woensdag 3 november 2021 18:49 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe kan dat zijn indien deze informatie niet mag worden gevraagd, niet landelijk wordt geregistreerd?
Dat mag wel en gebeurt ook gewoon. Alleen niet uitgesplitst tot op het niveau waarop de privacy in het geding komt.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:49 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe kan dat zijn indien deze informatie niet mag worden gevraagd, niet landelijk wordt geregistreerd?
Ja ze kunnen dat niet op ziekenhuis niveau leveren die cijfers zoals in dat document want er zijn gewoon teveel ziekenhuizen met een maar aantal (IC) bedden.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag wel en gebeurt ook gewoon. Alleen niet uitgesplitst tot op het niveau waarop de privacy in het geding komt.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Dat lijkt mij een aanname van jou zonder veel feitelijke onderbouwing.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:06 schreef JohnDDD het volgende:
hij heeft wel gelijk dat lockdowns averechts werken
zeker weer zorgpersoneel wat op vakantie moet?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:02 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah daar is ie weer. De korte strenge lockdown. Terug van weggeweest.
Ik kan me wel voorstellen dat als hier twijfel over is dat je het een goede audit laat doen…quote:Op woensdag 3 november 2021 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag wel en gebeurt ook gewoon. Alleen niet uitgesplitst tot op het niveau waarop de privacy in het geding komt.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik neem het m niet kwalijk. Alles wat werkzaam is in de zorg zou het liefst weer een lockdown zoals maart 2020 willen.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:02 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Er met iig geen QR komen voor zorgpersoneel aldus deze madam.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeker weer zorgpersoneel wat op vakantie moet?
Het lost totaal niets op, maar ik kan me voorstellen dat als je dagelijks tot de lippen in het moeras staat, dat je geen tijd hebt om je druk te maken over de lange termijn oplossing maar pleit voor een tijdelijke verlichting.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:02 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wij als ziekenhuisbestuurders hebben gefaald in onze verantwoordelijkheid om er alles aan te doen om op te schalen dus nu krijgen jullie als burgers weer het zwaard van damocles op je nek. Top gedaan jongens.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:02 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Je kunt de schuld daar wel zoeken, maar ik ben zelf erg blij dat ik er niet werk.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:12 schreef chratnox het volgende:
Wij als .. hebben gefaald in onze verantwoordelijkheid om er alles aan te doen om op te schalen dus nu krijgen jullie als burgers weer het zwaard van damocles op je nek. Top gedaan jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |