Kleine getallen waar allerlei guppies hun conclusies uit gaan trekken?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Prima toch om al die data te hebben!
Zijn gezichtsuitdrukking was er wel goed voor, stoïcijns.quote:
Per ziekenhuis is niet nodig, maar een wekelijkse update zou moeten kunnen. Het is gewoon erg apart dat deze gegevens nergens online te bezichtigen zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:12 schreef Momo het volgende:
Hij wil de data per ziekenhuis hebben zodat hij het ziekenhuis met het hoogste vaccinatiegraad eruit kan halen voor tweets.
Hij gaat ook uit van een website waar iedereen zo maar een dode door vaccinatie kan melden. Als ik een avondje zit kun je zo 100 doden verder zijn...quote:Op woensdag 3 november 2021 18:15 schreef Johannes788 het volgende:
Baudet al die vaccinatie doden.
Ik ging tot een groot gedeelte met hem mee, maar dat is ronduit wappie taal.
DIe hebben we vanavond gewoon gekregen naar leeftijdsgroep en maand.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Per ziekenhuis is niet nodig, maar een wekelijkse update zou moeten kunnen. Het is gewoon erg apart dat deze gegevens nergens online te bezichtigen zijn.
Ik vond het wel mooi gevonden, al die extra doden, hoe kán dat nou. Even kijken. We zijn toevallig dit jaar óók gaan vaccineren, dan móet het haast wel aan die vaccins liggen toch? Ik denk dat Baudet dit zelf ook niet gelooft.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:15 schreef Johannes788 het volgende:
Baudet al die vaccinatie doden.
Ik ging tot een groot gedeelte met hem mee, maar dat is ronduit wappie taal.
Ik ken iemand die 3 weken na zijn vaccinatie is overleden. Motor ongeluk.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij gaat ook uit van een website waar iedereen zo maar een dode door vaccinatie kan melden. Als ik een avondje zit kun je zo 100 doden verder zijn...
Mijn opa is overleden in de oorlog..quote:Op woensdag 3 november 2021 18:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 3 weken na zijn vaccinatie is overleden. Motor ongeluk.
Lareb?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij gaat ook uit van een website waar iedereen zo maar een dode door vaccinatie kan melden. Als ik een avondje zit kun je zo 100 doden verder zijn...
Linkje? Ik zie het online nog nergens terug.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
DIe hebben we vanavond gewoon gekregen naar leeftijdsgroep en maand.
quote:Op woensdag 3 november 2021 18:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Linkje? Ik zie het online nog nergens terug.
Ski ongeluk?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden in de oorlog..
Ja en VAERS voor de VS.quote:
Interessant om te zien. Omtzigt is een prima vent. Zou leuk zijn als ze deze PDF'jes ook even voor de burger toegankelijk maken.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:22 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Nog niet het helemaal gezien maar zag wel tweets voorbij komen.
Ik zou de Twitterfeed van Pepijn eens lezen. Die doet niet onder voor Wappie Bidet.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:11 schreef JohnDDD het volgende:
zonder Baudet zou Forum best nog een redelijke partij zijn ... die Pepijn van Houwelingen is een prima en intelligent kamerlid met goede opmerkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |