Er zijn gewoon een miljoen mensen minstens net zo ver heen.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:07 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme zeg .... Hoe krijgt deze gast stemmen.
Vaccineren werktquote:
Dat is echt eng ....quote:Op woensdag 3 november 2021 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn gewoon een miljoen mensen minstens net zo ver heen.
Peilingen zeggen nix!quote:Op woensdag 3 november 2021 18:09 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van 15 zetels (feb 2020)
.. naar 3 (okt 2021)
Prima toch om al die data te hebben!quote:Op woensdag 3 november 2021 18:12 schreef Momo het volgende:
Hij wil de data per ziekenhuis hebben zodat hij het ziekenhuis met het hoogste vaccinatiegraad eruit kan halen voor tweets.
quote:Op woensdag 3 november 2021 18:11 schreef JohnDDD het volgende:
zonder Baudet zou Forum best nog een redelijke partij zijn ... die Pepijn van Houwelingen is een prima en intelligent kamerlid met goede opmerkingen
Hij zou een interruptie moeten doen en wat zeggen! Dan weten we wat waar is of niet!quote:Op woensdag 3 november 2021 18:13 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Hugo wel stoer hierGeen kick geeft die.
Hugo is een beetje zoals mijn vriendin als ze pissig op me is en ik iets intelligents zeg, dan kijkt ze ook op haar telefoon en doet ze alsof ik haar niet hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:13 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Hugo wel stoer hierGeen kick geeft die.
Dit ja, gemiste kansquote:Op woensdag 3 november 2021 18:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Had het leuk gevonden als Hugo de velletjes van Baudet meteen verscheurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |