En stemmen we dit soort gajespartijen weg, komen ze via de achterdeur toch weer in het zicht.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Hubert Bruls. De belichaming van waarom veel mensen inmiddels een afkeer hebben van politiek en een partij als het CDA. Iemand die eigenlijk nog nooit voor iets van enig belang direct gekozen is. Zichzelf volvretende op allerhande netwerkborrels en via lijstjes al een jaar of 25 - zo'n beetje zijn hele carrière - doorglibbert en zelf is gaan denken dat hij de stem van het volk is of zoiets. Dat we dankbaar moeten zijn voor een beroepspoliticus die nu denkt de vader van het volk te zijn.

Doe ik vaker. Ook voor deze periode.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het kan om heel simpele dingen gaan. Soms als er hier mensen komen, zet ik eerst een half uur alles tegen elkaar open en dan stook ik de temperatuur weer flink op. Frisse lucht warmt ook makkelijker op. Na afloop ook half uurtje alles open.

Op zijn minst een stukje minachting van de Tweede Kamer (leden) dat hij (Rutte) wel vaker tentoonspreidt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef Evenstar het volgende:
Omtzigt wil een lijstje met vergelijkingen tussen aanpak per land etc. en Rutte zegt nog net niet letterlijk "Google it bitch"

Die gaat Nieuwsuur sowieso nog wel geven. Alle wobjes druppelen nu namelijk binnen na 1.5 jaar droogte.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef Evenstar het volgende:
Omtzigt wil een lijstje met vergelijkingen tussen aanpak per land etc. en Rutte zegt nog net niet letterlijk "Google it bitch"

Omtzigt begint een beetje vermoeiend te worden. Ik vond dat hij jaren echt heel goed werk deed maar nu is het een soort van 'kijk mij toch een kritisch, cijfermatig en betrokken de luis in de pels zijn' act aan het worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef Evenstar het volgende:

Mazelen?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
"Carnaval vier je in kleine groepjes" en het maakt duidelijk dat ons RIVM geen ervaring heeft met luchtgedreven virussen. Het zit niet in de standaardmodellen.

Dat vind ik al een tijdje.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Omtzigt begint een beetje vermoeiend te worden. Ik vond dat hij jaren echt heel goed werk deed maar nu is het een soort van 'kijk mij toch een kritisch, cijfermatig en betrokken de luis in de pels zijn' act aan het worden.

Ik zou niet goed weten wat hij hier meer kan doen dan vragen om informatie die niet wordt gegeven aan de Kamer.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Omtzigt begint een beetje vermoeiend te worden. Ik vond dat hij jaren echt heel goed werk deed maar nu is het een soort van 'kijk mij toch een kritisch, cijfermatig en betrokken de luis in de pels zijn' act aan het worden.

5 dagen na laatste contact (als ze toen ook klachten hadden), als ze geen klachten hadden is de kans sowieso heel kleinquote:Op woensdag 3 november 2021 21:46 schreef Drakedoge3 het volgende:
Op mijn werk is corona geconstateerd vandaag bij meerdere mensen. Ik ben nu ziek thuis (overspannen) heb geen klachten en twee dagen geleden voor laatst gewerkt. Kan ik nu al zo'n test doen of pas na een paar dagen na contact ? Ik heb nog zo'n zelftest namelijk.
Ik ben trouwens 3 weken geleden volledig gevaccineerd en heb nu een week een passpoort

Eh, hoe dan? Er is een Kamermeerderheid tegen, meneer Rutte. Dat betekent dat u uw keutel in mag trekken.quote:Een meerderheid van de Tweede Kamer lijkt zich tegen de inzet van het coronatoegangsbewijs in de amateursport te keren. Dat blijkt tijdens het debat over de coronamaatregelen. Demissionair premier Rutte liet in een reactie weten nog eens te zullen nadenken over de maatregel.

5 dagen na contact. Is het beste om te testen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:46 schreef Drakedoge3 het volgende:
Op mijn werk is corona geconstateerd vandaag bij meerdere mensen. Ik ben nu ziek thuis (overspannen) heb geen klachten en twee dagen geleden voor laatst gewerkt. Kan ik nu al zo'n test doen of pas na een paar dagen na contact ? Ik heb nog zo'n zelftest namelijk.
Ik ben trouwens 3 weken geleden volledig gevaccineerd en heb nu een week een passpoort

Hebben ze al gestemd? (Sorry, ik kan niet kijken)quote:Op woensdag 3 november 2021 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eh, hoe dan? Er is een Kamermeerderheid tegen, meneer Rutte. Dat betekent dat u uw keutel in mag trekken.

Mwah, daar waren ze bij mijn werk anderhalf jaar geleden al mee bezig.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ventilatie en ik zelf denk rehabilitatie van Maurice die op dit punt voor gek werd uitgemaakt.

Belgiëquote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef aveenhuijsen het volgende:
Toch vreemd:
Spanje gisteren meer dan 1400 positieven. Nederland meer dan 7000.
Hier alleen een mondkapje als je een winkel binnengaat, een restaurant of bar (zodra je zit mag je het afdoen), ook op het werk. En nergens een corona app verplicht en op straat geen mondkapje verplicht. Het leven is hier bijna gewoon weer normaal.

Is wel grappig dat we telkens als schoolkinderen worden toegesproken, omdat we het voor elkaar krijgen om een hoog besmettelijk virus op te lopen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik hoor kennelijk wat anders en Rutte is hier aan het ronddraaien, wat ik snap wanneer hij zijn standpunt niet wil bijstellen. Vaccinneren heeft primair effect op het aantal ziekenhuisopnamen.
Testen werkt niet zo goed want anders hadden we - ik weet makkelijk schieten - bv geen 1000 besmettingen op een ADE. Ook de fieldllabs waren imo vooral een middel om onderbouwing te geven dat dingen weer open konden zodat mensen weer hun feestjes konden hebben.
Hij (Rutte) blijft vasthouden op sturen van besmettingen dat imo er nauwelijks toedoet. Wat telt zijn het aantal mensen die gevolgen ondervinden. Dan bv maatregelen nemen die dat in de kern stuurt. Bijvoorbeeld die groep en masse vaccineren met mijn part een 3e fo 4e prik of die groep preventief behandelen voro hun onderliggende aandoening of die groep mogelijkheden geven zich beter te beschermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |