SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.
Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland:
• RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
• Covid dashboard
• Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
• Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
• Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
• Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
• Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
• Reconstructie Nieuwsuur: Nederland koos te laat voor bestrijden corona
• De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
• De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
• Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
• SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers
Internationaal:
• ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
• WHO World Health Organisation
• Overzicht WHO
• Overzicht Worldometers
• Overzicht BNO News
• Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
• Wikipedia
• Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
• Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Wetenschap:
• Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
• Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
• Universiteitsindex Leiden
• De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/
Vaccinaties :quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
• https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
• Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
• Coronavirus Vaccine Tracker
• Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
• Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
• Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).
Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Dagelijkse ziekenhuiscijfers
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.SPOILER: Coronaregels per 25 september, 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Jij denkt dat er met een vaccinatieplicht geen pleuris uitbreekt? Dan ontstaat er nog meer spanning dan nu ben ik bangquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voer maar een vaccinatieplicht in. Maar nee, we gaan de hele samenleving op spanning zetten. Mensen in onmogelijke posities dwingen. Want we willen geen gezichtsverlies lijden.
Ik wacht op de eerste QR-controleur die per ambulance wordt afgevoerd en ik hoop dat het er geen van mij is.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Iemand die al een voorspelling wil doen wat de strengere maatregelen zouden kunnen worden?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Wat me overigens wel echt irriteert is dat de kerken weer de dans ontspringen qua QR-code etc.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En dan blijkt ook na een vaccinatieplicht dat er nog steeds de nodige mensen met Covid in het ziekenhuis komen en dan moeten ze echt erkennen dat ze de zorg de voorbije 10 jaar afgebroken hebben met eigen beleid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:43 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Probleem is ook dat verplichte vaccinatie straks echt hun laatste troefkaart gaat zijn. Als je dat doet dan zijn er geen zwaardere maatregelen meer over.![]()
Hoezo, we zijn toch een pandemie aan het bestrijden? Is dat niet belangrijker dan wat rekenlesjes?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ze het maar laten om ooit nog scholen dicht te gooien.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Horeca weer dichtquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand die al een voorspelling wil doen wat de strengere maatregelen zouden kunnen worden?
Zwembaden dicht
Dat soort gezeikOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Q2-beleid, dat je alleen nog maar ergens binnen mag als je gevaccineerd bent.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand die al een voorspelling wil doen wat de strengere maatregelen zouden kunnen worden?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Laten we hopen dat de lichte stagnatie doorzet. En dan gewoon zeggen dat de maatregelen daarvoor hebben gezorgd. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:42 schreef Nikkie321 het volgende: Die maatregelen gaan 6 november in. 12 november is er een nieuwe persconferentie en als de cijfers niet drastisch gedaald zijn strengere regels. Eerst stond er 10 dagen voor altijd. In die 6 dagen gaan de cijfers natuurlijk nooit omlaag omdat die QR nou niet echt zo goed werkt. Dus 12 november zal het nog strenger gaan worden?
I'll give you something to do![]()
Is God's wil.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat me overigens wel echt irriteert is dat de kerken weer de dans ontspringen qua QR-code etc.![]()
Ik denk dat je dan inderdaad wel een boze menigte op het Binnenhof krijgt die Hugo en Mark voor moordenaars gaat uitmaken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan blijkt ook na een vaccinatieplicht dat er nog steeds de nodige mensen met Covid in het ziekenhuis komen en dan moeten ze echt erkennen dat ze de zorg de voorbije 10 jaar afgebroken hebben met eigen beleid.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Avondklokquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Horeca weer dicht
Zwembaden dicht
Dat soort gezeik
Alcoholverkoop verbod na ..:.. uur![]()
Ditis overigens een zeer goede samenvatting van wat er op dit moment gebeurt. Ik ben tegen een vaccinatieplicht, maar wat we nu aan het doen zijn is in feite nog erger. Want oneerlijk. Of, aangezien we het hier over een CDA'er hebben: schijnheilig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is ook reinste vaccinatiedwang. Ze zijn gewoon te laf om het af te kondigen, dus splitsen ze het probleem in de maag van de verenigingen, de sportkoepels, de winkeliers, de bedrijven, het MKB, eigenlijk overal behalve waar het hoort.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Oh dan breekt de pleuris zeker uit. Maar wel waar het hoort, namelijk richting de overheid. Nu maak je allerhande organisatie die juist een belangrijke verbindende functie hebben tot doelwit. Daar zit mijn probleem.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij denkt dat er met een vaccinatieplicht geen pleuris uitbreekt? Dan ontstaat er nog meer spanning dan nu ben ik bangzie email 27 oktober![]()
Wordt geen woord over gezegd. In plaats daarvan gaan we het over toeschouwers langs de velden en de mensen op het terras hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat me overigens wel echt irriteert is dat de kerken weer de dans ontspringen qua QR-code etc.
In de fucking buitenlucht.
Journalisten zeggen hier ook nooit wat over. Schop dan een keer tegen een heilig huisje verdomme.![]()
Dit inderdaad. Er wordt telkens gewezen naar allerlei cijfers, maar alle cijfers wijzen momenteel naar een bepaalde groep en die zitten inderdaad (grotendeels) in van die geloofshutten. (disclaimer: nee, niet iedereen).quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
GEEN ENKEL WOORD!
Jongeren. Horeca. Noem het maar op... werd aangewezen. Maar nu geen enkel woord over een nu duidelijk aantoonbare groep![]()
Nee, dat gaan we gewoon "vakantie verlengen" noemen. Of het hoeft inderdaad niet meer maar dan krijg je QR op school, kan ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ze het maar laten om ooit nog scholen dicht te gooien.![]()
Nou ja dat dus. Ik maak mij zorgen over de maatschappelijke schade die dit gaat aanrichten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef Janneke141 het volgende:
Dit
[..]
is overigens een zeer goede samenvatting van wat er op dit moment gebeurt. Ik ben tegen een vaccinatieplicht, maar wat we nu aan het doen zijn is in feite nog erger. Want oneerlijk. Of, aangezien we het hier over een CDA'er hebben: schijnheilig.zie email 27 oktober![]()
Ben benieuwd of de wappies nog extremer worden. Het is wachten op een aanslag natuurlijk.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Religie is onaantastbaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat me overigens wel echt irriteert is dat de kerken weer de dans ontspringen qua QR-code etc.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nee, vaccinatieplicht is heel simpel, als je niet gevaccineerd bent dan krijg je een brief om je te laten vaccineren en doe je dat niet, is het boete of dreiging met celstraf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:49 schreef Harlekien2 het volgende:
Hoe ziet zo'n vaccinatieplicht eruit? Dat is toch basicly zoals het nu steeds verder gaat?Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Si, ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Ik maak mij zorgen over de maatschappelijke schade die dit gaat aanrichten.
Dat draagt veel verder dan coronabestrijding
Nu echter... Te beddeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb ook niet de illusie dat er de komende jaren totaal geen covid-patienten meer gaan komen, dus je zult het structureel moeten gaan opvangen. De golven worden wel telkens minder hoog, eigenlijk zou je deze golf met een goed bezette zorg al op moeten kunnen opvangen, maar helaas is dat niet zo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan blijkt ook na een vaccinatieplicht dat er nog steeds de nodige mensen met Covid in het ziekenhuis komen en dan moeten ze echt erkennen dat ze de zorg de voorbije 10 jaar afgebroken hebben met eigen beleid.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee, we gaan FC meniscus 5 om een QR vragen op zondagochtend 09:00quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er wordt telkens gewezen naar allerlei cijfers, maar alle cijfers wijzen momenteel naar een bepaalde groep en die zitten inderdaad (grotendeels) in van die geloofshutten. (disclaimer: nee, niet iedereen).
GEEN ENKEL WOORD!
Jongeren. Horeca. Noem het maar op... werd aangewezen. Maar nu geen enkel woord over een nu duidelijk aantoonbare groep
Wat een krankzinnige maatregel als ik het zo opschrijf. Om te janken. Echt.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Iedereen die meewerkt is gewoon medeplichtig hoor, dus die richting klopt prima.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh dan breekt de pleuris zeker uit. Maar wel waar het hoort, namelijk richting de overheid. Nu maak je allerhande organisatie die juist een belangrijke verbindende functie hebben tot doelwit. Daar zit mijn probleem.![]()
Ah! Een soort van moderne communisme.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, vaccinatieplicht is heel simpel, als je niet gevaccineerd bent dan krijg je een brief om je te laten vaccineren en doe je dat niet, is het boete of dreiging met celstraf.![]()
En wat is dat nou weer met een veilige werkplek? Wat heb je daar te vrezen als gevaccineerde? Niets.
Het is puur dwang voor ongevaccineerde om zich wel laten te vaccineren. Daar gaat het alleen om. Niet om een veilige werkplek te maken voor mensen die wél gevaccineerd zijn.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Het is zo treurig, alsof het weer februari 2020 is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wordt geen woord over gezegd. In plaats daarvan gaan we het over toeschouwers langs de velden en de mensen op het terras hebben.
Journalisten zeggen hier ook nooit wat over. Schop dan een keer tegen een heilig huisje verdomme.![]()
In de winkels gaan we het zien of iedereen schaapachtig dat ding weer gaat opzetten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Ik maak mij zorgen over de maatschappelijke schade die dit gaat aanrichten.![]()
Help me heel even .. betekent het nu dat ik een taart jouw kant op moet sturen of wat schreef ik ook weer?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mijn glazen bol heeft gewerkt @:twinkle20
Weet niet meer op welke datum dat was dus kan niet zo hendig terug zoeken.![]()
Ongeveer -150.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef Harlekien2 het volgende:
Vraagje? Bijna twee jaar verder, hoeveel IC bedden zijn erbij gekomen in twee jaar?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dit was echt totaal niet te verwachten natuurlijk. 2G in aantocht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:16 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nou @:chratnox hier je antwoord. Voorbereiden, inmasseren etc.![]()
Er zijn er minder vanwege personeelstekortenquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef Harlekien2 het volgende:
Vraagje? Bijna twee jaar verder, hoeveel IC bedden zijn erbij gekomen in twee jaar?![]()
Er zijn er ongeveer 200 minder beschikbaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef Harlekien2 het volgende:
Vraagje? Bijna twee jaar verder, hoeveel IC bedden zijn erbij gekomen in twee jaar?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Die mondmaskers zijn nog wel het minste probleem in deze hele shitshow, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In de winkels gaan we het zien of iedereen schaapachtig dat ding weer gaat opzetten.![]()
Het personeelstekort wordt vast ook niet kleiner als je er een QR-plicht op gooit. Zo maar een gokje.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Vind ik niet, het is minachting van je gevaccineerde volkquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mondmaskers zijn nog wel het minste probleem in deze hele shitshow, eigenlijk.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Den deze niet meer dusquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In de winkels gaan we het zien of iedereen schaapachtig dat ding weer gaat opzetten.![]()
En als ze me dan niet meer motten dan houden ze de zooi maar.
Mijn voortschrijdend inzicht was wel al zo scherp dat ik de sint en kerst inkopen al binnen heb.
Wat zeg ik? De kerstboom staat hier al te shinen in de kamer![]()
![]()
Krijg net een mail dat een clubbijeenkomst in het weekend ws zal worden afgelast.
Dit om reden van mondkapjes, niet alle leden willen/kunnen dat en ws dat CTB moet worden getoond.
het bestuur wil geen onderscheid maken door mensen in een dergelijke tweedelingspositie te brengen.
Het waren een paar leuke weken en de clubkas blijft vol maar leden beginnen wel weg te lopen.
Wel jammer dat de lokatie geen boodschap zal hebben aan afzegging en gewoon verwacht dat de factuur zal worden betaald. De winst verliezen ze sws omdat er dan ook geen (kantine)versnaperingen zullen worden genoten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 02-11-2021 23:02:07 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
En niet alleen kerken, ook die andere leuke gebedshuizen, ook wel moskeeën genoemd worden massaal bezocht door (niet westerse) ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat me overigens wel echt irriteert is dat de kerken weer de dans ontspringen qua QR-code etc.٩๏̯͡๏)۶![]()
quote:quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Er zijn er minder vanwege personeelstekortenHaha. Deze overheid. Dat mensen nog geloof hebben in dit beleid zegt genoeg over waar we als maatschappij op af stevenen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er zijn er ongeveer 200 minder beschikbaar.![]()
Ja, maar dat is dan de schuld van het personeel dat dan wegloopt, niet van jou (Hugo)!quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Het personeelstekort wordt vast ook niet kleiner als je er een QR-plicht op gooit. Zo maar een gokje.![]()
Ja dat is ook nog wel een dingetjequote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Het personeelstekort wordt vast ook niet kleiner als je er een QR-plicht op gooit. Zo maar een gokje.![]()
Precies! Mensen die buiten op een braderie lopen zelfs moeten QR laten zien. Ouders die buiten langs het sportveld van hun kind staan op zaterdag. En de club wordt belast met controle.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wordt geen woord over gezegd. In plaats daarvan gaan we het over toeschouwers langs de velden en de mensen op het terras hebben.
Journalisten zeggen hier ook nooit wat over. Schop dan een keer tegen een heilig huisje verdomme.
Maar in de kerk mag iedereen lekker tegen elkaar geplakt zitten zonder QR.![]()
Tuurlijk wel. We pakken als voorbeeld even Zwartewaterland.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er wordt telkens gewezen naar allerlei cijfers, maar alle cijfers wijzen momenteel naar een bepaalde groep en die zitten inderdaad (grotendeels) in van die geloofshutten. (disclaimer: nee, niet iedereen).
GEEN ENKEL WOORD!
Jongeren. Horeca. Noem het maar op... werd aangewezen. Maar nu geen enkel woord over een nu duidelijk aantoonbare groep
Daar wonen 4626 kinderen in de leeftijd 0-15, zo'n 1000 van 12-15 (gok ik). Verder:
15-25: 3133
25-45: 5457
45-65: 5654
65+: 3953
Die groep 12-15 is waar het probleem zit, duidelijk. Elke zondag uit volle borst meeblèren in de kerk. Schavuiten zijn 't.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Het personeelstekort wordt vast ook niet kleiner als je er een QR-plicht op gooit. Zo maar een gokje.
Ben benieuwd of hier ook het vuil op de straten zal opstapelen terwijl brandweerkazernes gesloten worden.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Wel het duidelijkst in hoeverre de meute nog meeloopt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mondmaskers zijn nog wel het minste probleem in deze hele shitshow, eigenlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: