Iedereen die meewerkt is gewoon medeplichtig hoor, dus die richting klopt prima.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh dan breekt de pleuris zeker uit. Maar wel waar het hoort, namelijk richting de overheid. Nu maak je allerhande organisatie die juist een belangrijke verbindende functie hebben tot doelwit. Daar zit mijn probleem.
Ah! Een soort van moderne communisme.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, vaccinatieplicht is heel simpel, als je niet gevaccineerd bent dan krijg je een brief om je te laten vaccineren en doe je dat niet, is het boete of dreiging met celstraf.
Het is zo treurig, alsof het weer februari 2020 is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wordt geen woord over gezegd. In plaats daarvan gaan we het over toeschouwers langs de velden en de mensen op het terras hebben.
In de fucking buitenlucht.
Journalisten zeggen hier ook nooit wat over. Schop dan een keer tegen een heilig huisje verdomme.
In de winkels gaan we het zien of iedereen schaapachtig dat ding weer gaat opzetten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Ik maak mij zorgen over de maatschappelijke schade die dit gaat aanrichten.
Help me heel even .. betekent het nu dat ik een taart jouw kant op moet sturen of wat schreef ik ook weer?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mijn glazen bol heeft gewerkt @:twinkle20
Ongeveer -150.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef Harlekien2 het volgende:
Vraagje? Bijna twee jaar verder, hoeveel IC bedden zijn erbij gekomen in twee jaar?
Dit was echt totaal niet te verwachten natuurlijk. 2G in aantocht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:16 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nou @:chratnox hier je antwoord. Voorbereiden, inmasseren etc.
Er zijn er minder vanwege personeelstekortenquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef Harlekien2 het volgende:
Vraagje? Bijna twee jaar verder, hoeveel IC bedden zijn erbij gekomen in twee jaar?
Er zijn er ongeveer 200 minder beschikbaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef Harlekien2 het volgende:
Die mondmaskers zijn nog wel het minste probleem in deze hele shitshow, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In de winkels gaan we het zien of iedereen schaapachtig dat ding weer gaat opzetten.
Vind ik niet, het is minachting van je gevaccineerde volkquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mondmaskers zijn nog wel het minste probleem in deze hele shitshow, eigenlijk.
Den deze niet meer dusquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In de winkels gaan we het zien of iedereen schaapachtig dat ding weer gaat opzetten.
En niet alleen kerken, ook die andere leuke gebedshuizen, ook wel moskeeën genoemd worden massaal bezocht door (niet westerse) ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat me overigens wel echt irriteert is dat de kerken weer de dans ontspringen qua QR-code etc.
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Er zijn er minder vanwege personeelstekorten
Haha. Deze overheid. Dat mensen nog geloof hebben in dit beleid zegt genoeg over waar we als maatschappij op af stevenen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er zijn er ongeveer 200 minder beschikbaar.
Ja, maar dat is dan de schuld van het personeel dat dan wegloopt, niet van jou (Hugo)!quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Het personeelstekort wordt vast ook niet kleiner als je er een QR-plicht op gooit. Zo maar een gokje.
Ja dat is ook nog wel een dingetjequote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Het personeelstekort wordt vast ook niet kleiner als je er een QR-plicht op gooit. Zo maar een gokje.
Precies! Mensen die buiten op een braderie lopen zelfs moeten QR laten zien. Ouders die buiten langs het sportveld van hun kind staan op zaterdag. En de club wordt belast met controle.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wordt geen woord over gezegd. In plaats daarvan gaan we het over toeschouwers langs de velden en de mensen op het terras hebben.
In de fucking buitenlucht.
Journalisten zeggen hier ook nooit wat over. Schop dan een keer tegen een heilig huisje verdomme.
Tuurlijk wel. We pakken als voorbeeld even Zwartewaterland.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er wordt telkens gewezen naar allerlei cijfers, maar alle cijfers wijzen momenteel naar een bepaalde groep en die zitten inderdaad (grotendeels) in van die geloofshutten. (disclaimer: nee, niet iedereen).
GEEN ENKEL WOORD!
Jongeren. Horeca. Noem het maar op... werd aangewezen. Maar nu geen enkel woord over een nu duidelijk aantoonbare groep
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Wel het duidelijkst in hoeverre de meute nog meeloopt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mondmaskers zijn nog wel het minste probleem in deze hele shitshow, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |