Jij mag aanschuiven bij Heel Holland Bakt met je beste taart.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit zei ik echt letterlijk vorige week al. Maar mij nodigen ze dan weer niet uit bij jinek.
Potjandrie
Ik zeg niet dat ze per definitie corona hebben, ik zeg alleen dat als ze het oplopen (op wat voor manier dan ook) dat de kans groter is dat ze er zieker van worden dan iemand die gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]Mensen zonder griepprik laat ik ook toe hoor. En er heeft ook wel eens iemand per ongeluk de ziektewet in getrapt. Dat hoort er bij. Dat vind ik echt een onzinnig argument. Net is niet zo dat ongevaccineerden per definitie Corona hebben hè?
Maar die QR voor wedstrijden geldt vanaf 18 jaar, om het makkelijker te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zeker wel. QR geldt vanaf 13 jaar.
Die stap komt later nog.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zeker wel. QR geldt vanaf 13 jaar.
Mokerdomquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef _serial_ het volgende:
Kabinetsplannen 'mokerslag' voor Nederlandse amateursport
Klopt. Men kijkt naar het groene vinkje. De app/het systeem nodigt ook onvoldoende uit om te kijken naar de ID kaart.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:34 schreef Ronald het volgende:
Officieel moet toch naast de QR code ook je ID getoond worden of niet? Is iemand ooit naar z’n ID gevraagd? Ik nog niet namelijk en ik verwacht dat de controle buiten de horeca nog veel slapper zal zijn.
Oftewel totale nonsens eigenlijk die hele QR pas uitbreiding, in de praktijk komt er geen reet van terecht en het zal helemaal niks helpen.
Die laat zich niet echt op die plek zetten, persoonlijkheidje dat hoorquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook prima. maar dan moet Levi wel zichtbaar zijn, en niet op 13 hoog zitten.
Een soort ombudsman die macht en kracht heeft om onafhankelijk in te kunnen grijpen als beleid gaat ontsproren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat hij het op die functie niet zo top zou doen
Geneeskundig raadsheer des lands is een mooie positie voor hem denk ik
En dan inregelen dat een politieke pipo mét politieke skills naast hem staat
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze per definitie corona hebben, ik zeg alleen dat als ze het oplopen (op wat voor manier dan ook) dat de kans groter is dat ze er zieker van worden dan iemand die gevaccineerd is.
En dat is mijn probleem als sportvereniging?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze per definitie corona hebben, ik zeg alleen dat als ze het oplopen (op wat voor manier dan ook) dat de kans groter is dat ze er zieker van worden dan iemand die gevaccineerd is.
Wel ene paar keer voorletter noemen als check.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:34 schreef Ronald het volgende:
Officieel moet toch naast de QR code ook je ID getoond worden of niet? Is iemand ooit naar z’n ID gevraagd? Ik nog niet namelijk en ik verwacht dat de controle buiten de horeca nog veel slapper zal zijn.
Oftewel totale nonsens eigenlijk die hele QR pas uitbreiding, in de praktijk komt er geen reet van terecht en het zal helemaal niks helpen.
En de kleedkamers? Is dat dan vanaf 18 of vanaf 13?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar die QR voor wedstrijden geldt vanaf 18 jaar, om het makkelijker te maken.
Voor de kantine hebben 13-jarigen wel een QR nodig. Snap jij het nog?
In het kader van de volksgezondheid is het kennelijk beter als een groep mensen niet meer gaat sporten. Ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef _serial_ het volgende:
Kabinetsplannen 'mokerslag' voor Nederlandse amateursport
Dit jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel ene paar keer voorletter noemen als check.
Afgelopen weekend bij het stadion voor het eerst om ID gevraagd, maar we stonden in een rij in de stromende regen en ik kreeg mijn rijbewijs niet zo snel uit mijn portemonnee. Toen zei dat grietje bij de poort gewoon 'loop anders maar door'
Doe anders het gemiddelde voor de kleedkamers, 15,5.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
En de kleedkamers? Is dat dan vanaf 18 of vanaf 13?
Pandemie bestrijden lijkt me belangrijker dan sport op dit momentquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het kader van de volksgezondheid is het kennelijk beter als een groep mensen niet meer gaat sporten. Ofzo.
Uiteindelijk zal natuurlijk opgebouwde weerstand ook wel een rol spelen. We waren op het punt dat 30% Corana heeft gehad in een dik jaar tijd. Nog 3 jaar verder en iedereen heeft het gehad een keer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan gaan we dus permanent in deze dystopie leven.
Natuur, los het alsjeblieft zelf op de komende tijd.
Dat lijkt zo, maar is korte termijn denken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pandemie bestrijden lijkt me belangrijker dan sport op dit moment
Ja nou en?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet perse een of/of keuze te zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pandemie bestrijden lijkt me belangrijker dan sport op dit moment
Personeels tekort, en dit probleem zoals de bezetting nu momenteel, heb je ook met Griep.. in onderstaande column gaat hij er wat dieper op in wat er mis isquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Geef eens wat duiding? Ik kijk momenteel even Squid Game af
Nee dat is het probleem van de ongevaccineerde, maar ik wilde er mee zeggen dat je als sportclub er naar zou moeten streven dat zo min mogelijk mensen het binnen je club oplopen. Als je dan een QR-code hebt voor gevaccineerden en dat ongevaccineerden eerst getest moeten zijn voordat ze binnen mogen is dat toch een redelijk alternatief.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
En dat is mijn probleem als sportvereniging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |