abonnement Unibet Coolblue
pi_202005447
Just a reminder...


[modbreak]Omdat er hier blijkbaar niemand in feedback komt, even in de herhaling, mét gratis toevoeging:

[modbreak]Wat hier zo fucking irritant is en wat absoluut geen enkel nut dient en niets meer met discussie te maken heeft is: iemand zegt iets, dan vliegt er een ander op af met opgeheven vinger, of met die vinger prikkend in je borst net zo lang tot je in een hoek zit en nergens meer heen kunt.
Als iemand iets post hoeft hij/zij/unicorn niet binnen 2 seconden een wetenschappelijk boek, hoofdstuk en paragraaf te overleggen.
Niemand hoeft hier vingerprikkend de ander in een hoek te drijven.
Niemand hoeft die lui van BNW weleens even de les te lezen of op te voeden.
Schei er mee uit, het is vermoeiend, en enorm kinderachtig.[/modbreak]

https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma *O*

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid





Dit ook:

[ twitter ]

[ twitter ]

The show must go on folks!

En hier weer doooorrrrr!! *O*


Op verzoek van @ludovico onderstaande in de OP

twitter


https://www.blckbx.tv/videos/tegenwind-mattias
Plaats hier uw advertentie
pi_202005497

Nabeschouwing met Flavio, Sietske en Eva (en nu ook Annelies).
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202006128
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
iemand nog goede ideeën?
Bosnie O+

Hebben wel dezelfde persconferentie gekeken, ik heb dit niet langs zien komen ( oke was laat maar toch)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202006177
https://www.linkedin.com/(...)311018363076608-f52g

Hmmm of zouden ze in de zorg een enorm probleem hebben als 40% niet meer mag komen?
Vakman pur sang
pi_202006261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Bosnie O+

Hebben wel dezelfde persconferentie gekeken, ik heb dit niet langs zien komen ( oke was laat maar toch)
nee maar we kunnen wel bedenken waar dit naartoe gaat. en als het uiteindelijk mee valt kan je altijd terug komen naar nederland.
Plaats hier uw advertentie
pi_202006461
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)311018363076608-f52g

Hmmm of zouden ze in de zorg een enorm probleem hebben als 40% niet meer mag komen?
Absoluut. Maar het sluwe hiervan is dat Rutte en De Jonge dan weer niet de schuld kunnen krijgen terwijl er gratis en voor niets afgeschaald wordt.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:56:04 #7
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202006602
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:58:29 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202006650
Coronapas op de werkvloer gaat echt veel te ver. Als 'ie nou een significant deel van de besmettingen zou voorkomen, oké vooruit. Maar dat is niet het geval. Alleen voor de zorg kan ik me er iets bij voorstellen (zonder het direct een goed idee te vinden). Dat betekent dus dat het vooral als motivatie dient om mensen zo ver te krijgen zich te laten vaccineren, en hoezeer ik ook voor vaccinatie ben is het inzetten van die coronapas met dat als doel niet te rechtvaardigen.

Volgens mij wordt dat juridisch ook een vrij lastig verhaal, dus ik ben benieuwd. Maar helaas heeft De Jonge nou niet direct een heel goed trackrecord op dat gebied.
Huilen dan.
pi_202006743
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
Coronapas op de werkvloer gaat echt veel te ver. Als 'ie nou een significant deel van de besmettingen zou voorkomen, oké vooruit. Maar dat is niet het geval. Alleen voor de zorg kan ik me er iets bij voorstellen (zonder het direct een goed idee te vinden). Dat betekent dus dat het vooral als motivatie dient om mensen zo ver te krijgen zich te laten vaccineren, en hoezeer ik ook voor vaccinatie ben is het inzetten van die coronapas met dat als doel niet te rechtvaardigen.

Volgens mij wordt dat juridisch ook een vrij lastig verhaal, dus ik ben benieuwd. Maar helaas heeft De Jonge nou niet direct een heel goed trackrecord op dat gebied.
De pas is het doel, niet een middel.
Plaats hier uw advertentie
pi_202006746
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
Coronapas op de werkvloer gaat echt veel te ver. Als 'ie nou een significant deel van de besmettingen zou voorkomen, oké vooruit. Maar dat is niet het geval. Alleen voor de zorg kan ik me er iets bij voorstellen (zonder het direct een goed idee te vinden). Dat betekent dus dat het vooral als motivatie dient om mensen zo ver te krijgen zich te laten vaccineren, en hoezeer ik ook voor vaccinatie ben is het inzetten van die coronapas met dat als doel niet te rechtvaardigen.

Volgens mij wordt dat juridisch ook een vrij lastig verhaal, dus ik ben benieuwd. Maar helaas heeft De Jonge nou niet direct een heel goed trackrecord op dat gebied.
De rechter geeft vrij spel als het ondersteund wordt door experts van OMT. Dus rustig maar, het kan veel extremer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202006804
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
Coronapas op de werkvloer gaat echt veel te ver. Als 'ie nou een significant deel van de besmettingen zou voorkomen, oké vooruit. Maar dat is niet het geval. Alleen voor de zorg kan ik me er iets bij voorstellen (zonder het direct een goed idee te vinden). Dat betekent dus dat het vooral als motivatie dient om mensen zo ver te krijgen zich te laten vaccineren, en hoezeer ik ook voor vaccinatie ben is het inzetten van die coronapas met dat als doel niet te rechtvaardigen.

Volgens mij wordt dat juridisch ook een vrij lastig verhaal, dus ik ben benieuwd. Maar helaas heeft De Jonge nou niet direct een heel goed trackrecord op dat gebied.
Is lastig te verplichten lijkt me aan werkgevers. Waar ik werk hebben ze een mega grote ethics afdeling, waardoor het gewoon al niet zou kunnen
pi_202006962
Biden, Fauci discuss requiring COVID booster shots every 5 months

https://nypost.com/2021/0(...)hots-every-5-months/
pi_202007469
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:44:11 #14
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202007525
Schandalige pleurisbakken dat het zijn. Ook een VaxPas voor terrassen...
Bakken met geld geinvesteerd om winter/stormproof de arme ongevaccineerden toch een plekkie te kunnen geven, ik en zoveel medeondernemers.

Het komt niet als een verrassing... Had erger gekund, nl. een vaxpas voor werknemers (die zich dan terecht ziek melden) of de ondernemers zelf ook.. wat nog niet is komt echter vanzelf wel.. Dit wordt elke keer een stapje erger en wederom staan we er weer bij en kijken er naar.
De baldadigen onder ons schreeuwen een beetje dat het weer zwaar gaat worden, dat het water weer aan de lippen zal gaan staan, dat het weer een doodlopende weg is voor ze, maar meer dan wat van zulks geluidjes is het niet.

quote:
Boostervaccinatie
In december start de boostervaccinatie voor alle mensen van boven de 80 jaar die naar een GGD-locatie kunnen komen. Ook wordt gestart met het aanbieden van een booster aan alle volwassen inwoners van boven de 18 jaar die in een zorginstelling wonen met een eigen medische dienst. Dat betekent dat deze mensen bovenop de twee vaccinaties die zij eerder haalden (of na één prik met het Janssen-vaccin) een extra vaccinatie kunnen krijgen, als extra bescherming tegen ernstige ziekte en ziekenhuisopnames.

Vanaf januari worden vervolgens mensen tussen 60 en 80 jaar gevaccineerd, waarbij de oudsten van die groep als eerste een uitnodiging krijgen. Ook wordt volgende maand gestart met het aanbieden van een booster aan zorgmedewerkers met direct patiëntencontact.
*O*

Voor de zomer begint zitten de VaxLovers al aan de 4e booster. Lekker het lichaam langzaamaan vergiftigen. Over een jaar of 2 binnen 25min Den Haag - Amsterdam filevrij karren voor zover mn CO2 - puntjes zo een verre rit het toestaat - wat een rust
Mai pben rai~!
pi_202007909
Dat er nog vele mogen volgen *O*

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202008039
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:05 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Is lastig te verplichten lijkt me aan werkgevers. Waar ik werk hebben ze een mega grote ethics afdeling, waardoor het gewoon al niet zou kunnen
De kans is veel groter dat het bij werkgevers ingevoerd gaat worden die dit zelf willen en niet verplicht word door de overheid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 2 november 2021 @ 23:18:50 #18
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202008148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De kans is veel groter dat het bij werkgevers ingevoerd gaat worden die dit zelf willen en niet verplicht word door de overheid.
Omdat het gehakt maakt van een belangrijk onderdeel van het leven, de economie, vrijheid etc etc zal zoiets als dit mogelijk heel sneaky door de overheid aangedragen worden als optioneel, dat werkgevers niet worden vervolgd, wellicht zelfs worden gesteund. De overheid hoeft dan alleen maar achterover te leunen en aanzien hoe het bange deel van het volk zichzelf de strop om doet en de rest erin in hun val naar benee meetrekt
Mai pben rai~!
pi_202008160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:18 schreef KNAK het volgende:

[..]
Omdat het gehakt maakt van een belangrijk onderdeel van het leven, de economie, vrijheid etc etc zal zoiets als dit mogelijk heel sneaky door de overheid aangedragen worden als optioneel, dat werkgevers niet worden vervolgd, wellicht zelfs worden gesteund. De overheid hoeft dan alleen maar achterover te leunen en aanzien hoe het bange deel van het volk zichzelf de strop om doet en de rest erin in hun val naar benee meetrekt
We gaan het horen volgende week bij het bekendmaken van de nieuwe maatregelen.
Of een dag of 2 eerder tijdens het traditionele uitlekken waarschijnlijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202008182
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jullie kunnen wel roepen dat de vragen op deze persconferentie afgesproken werk is, maar zonder enig bewijs is dat niet meer dan dat.....feitenvrij geschreeuw.
Moet je helemaal gelijk geven. Die puppets bij de mainstream media hoef je helemaal niks van te verwachten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202008215
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:18 schreef KNAK het volgende:

[..]
Omdat het gehakt maakt van een belangrijk onderdeel van het leven, de economie, vrijheid etc etc zal zoiets als dit mogelijk heel sneaky door de overheid aangedragen worden als optioneel, dat werkgevers niet worden vervolgd, wellicht zelfs worden gesteund. De overheid hoeft dan alleen maar achterover te leunen en aanzien hoe het bange deel van het volk zichzelf de strop om doet en de rest erin in hun val naar benee meetrekt
Er is wetsaanpassing voor nodig want de rechter die aan dit kwaad zijn handjes brandt zal uit het ambt gezet worden als we naar normaal terugkeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202008235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:44 schreef KNAK het volgende:
Schandalige pleurisbakken dat het zijn. Ook een VaxPas voor terrassen...
Bakken met geld geinvesteerd om winter/stormproof de arme ongevaccineerden toch een plekkie te kunnen geven, ik en zoveel medeondernemers.

Het komt niet als een verrassing... Had erger gekund, nl. een vaxpas voor werknemers (die zich dan terecht ziek melden) of de ondernemers zelf ook.. wat nog niet is komt echter vanzelf wel.. Dit wordt elke keer een stapje erger en wederom staan we er weer bij en kijken er naar.
De baldadigen onder ons schreeuwen een beetje dat het weer zwaar gaat worden, dat het water weer aan de lippen zal gaan staan, dat het weer een doodlopende weg is voor ze, maar meer dan wat van zulks geluidjes is het niet.
[..]
*O*

Voor de zomer begint zitten de VaxLovers al aan de 4e booster. Lekker het lichaam langzaamaan vergiftigen. Over een jaar of 2 binnen 25min Den Haag - Amsterdam filevrij karren voor zover mn CO2 - puntjes zo een verre rit het toestaat - wat een rust
Wat is nodig... Dit gaat helemaal fout.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 2 november 2021 @ 23:32:41 #23
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202008246
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er is wetsaanpassing voor nodig want de rechter die aan dit kwaad zijn handjes brandt zal uit het ambt gezet worden als we naar normaal terugkeren.
De wetsaanpassing komt er. En dan krijgen we weer een showcase poppenkast-rechtszaak met Willem Engel en een inwisselbare stropop van de staat als rechter.

Helaas op alle punten in het ongelijk gesteld.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202008298
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:01 schreef Ali_boo het volgende:
Dat er nog vele mogen volgen *O*

[ afbeelding ]
Dank voor het delen. Interessant om te lezen!

voor de geïnteresseerden een link naar het volledige artikel:
http://www.tulipphoto.pro/journaal/2021/10/26/vvv/
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_202008386
Kwam vandaag deze video tegen. Is niet direct gerelateerd aan corona, maar het geeft wel een interessante kijk op wat er wereldwijd gaande is: link

Waar ik wel benieuwd naar ben, wat denken jullie: blijft de maatregel t.a.v. qr-code amateursport bestaan? Of wordt dat alsnog teruggedraaid in de kamer?

Zat daar zelf al over na te denken (er lijkt vaak hoog te worden ingezet om dan iets 'in te schikken') en toen las ik net dit:
quote:
Gommers verrast over maatregel in amateursport

Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care en OMT-lid, zegt verrast te zijn over de maatregel van het kabinet om het coronatoegangsbewijs ook in de amateursport in te voeren. "Volgens mij hebben we die maatregel niet zo besproken. Voor mij komt die ook een beetje uit de lucht vallen", zegt hij in het NPO Radio 1-programma Langs De Lijn En Omstreken.
[..]
bron


[ Bericht 0% gewijzigd door Boswachtertje op 02-11-2021 23:52:47 (typo) ]
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_202008420
quote:
Na ouderen en zorgmedewerkers straks ook boosterprik voor zestigminners
Alle tachtigplussers kunnen vanaf december een GGD-locatie bezoeken voor een extra coronaprik. Zorgmedewerkers die direct contact hebben met patiënten kunnen die prik dan ook krijgen. Vanaf januari komen ook mensen van tussen de zestig en tachtig jaar in aanmerking voor een extra prik. Als laatst komen alle andere leeftijdsgroepen aan de beurt. Dat meldde demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) dinsdagavond op een coronapersconferentie.

De leeftijdsgroepen krijgen een zogeheten boostervaccinatie. De oudsten van de groep krijgen als eerst een uitnodiging. Zorgmedewerkers krijgen de extra prik aangeboden, omdat zij op plekken werken waar een besmetting kan leiden tot een ernstig ziekteverloop.

Volgens de Gezondheidsraad zijn er "aanwijzingen" dat bij oudere gevaccineerden de bescherming van reeds toegediende prikken afneemt. Daarbij benadrukken de experts dat de al gegeven vaccins "de bevolking goed beschermen tegen de ernstige ziekte".

Ook alle inwoners die ouder dan achttien jaar zijn en in een zorginstelling met een eigen medische dienst wonen, krijgen een boosterprik aangeboden.

Nederlanders die jonger zijn dan zestig jaar, kunnen een boosterprik halen als alle groepen met prioriteit aan de beurt zijn geweest.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202008448
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

  woensdag 3 november 2021 @ 00:01:17 #28
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202008458
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:50 schreef Boswachtertje het volgende:
Kwam vandaag deze video tegen. Is niet direct gerelateerd aan corona, maar het geeft wel een interessante kijk op wat er wereldwijd gaande is: link

Waar ik wel benieuwd naar ben, wat denken jullie: blijft de maatregel t.a.v. qr-code amateursport bestaan? Of wordt dat alsnog teruggedraaid in de kamer?

Zat daar zelf al over na te denken (er lijkt vaak hoog te worden ingezet om dan iets 'in te schikken') en toen las ik net dit:
[..]

Ligt eraan wat je gelooft want dat is het zo inmiddels, een geloof in dit virus of niet. Als jij gelooft dat dit een dodelijk A-virus is en de kamer zal daar in meegaan (spoedwet). Tsja
pi_202008484
twitter

Ze hebben eigenlijk geen idee? 😂👌
  woensdag 3 november 2021 @ 00:07:02 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202008511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben eigenlijk geen idee? 😂👌
En sinds wanneer bepaalt een directeur van Pfizer of we die boosters krijgen, die gaat daar helemaal niet over.

Oh wacht.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202008512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:01 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Ligt eraan wat je gelooft want dat is het zo inmiddels, een geloof in dit virus of niet. Als jij gelooft dat dit een dodelijk A-virus is en de kamer zal daar in meegaan (spoedwet). Tsja
Nou ja, los van wat ik geloof is het me opgevallen dat ze elke keer bewust heel ver gaan om wisselgeld te hebben (en toch weer een stapje - of grote stappen - verder gaan)
Die A-status is op basis van de cijfers natuurlijk niet te verantwoorden. Maar je hebt gelijk, dat dit wel de basis is van waaruit beslissingen worden genomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Boswachtertje op 03-11-2021 00:08:03 (edit) ]
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 3 november 2021 @ 00:09:28 #32
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202008529
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben eigenlijk geen idee? 😂👌
Bange poepbroeken die zich verschuilen achter protocollen die nergens op gebaseerd zijn behalve een "dodelijk" virus. Raap me op.
  woensdag 3 november 2021 @ 00:15:09 #33
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202008567
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:07 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]
Nou ja, los van wat ik geloof is het me opgevallen dat ze elke keer bewust heel ver gaan om wisselgeld te hebben (en toch weer een stapje - of grote stappen - verder gaan)
Die A-status is op basis van de cijfers natuurlijk niet te verantwoorden. Maar je hebt gelijk, dat dit wel de basis is van waaruit beslissingen worden genomen.
Klopt en dat is ook helemaal prima, zeker bij een uitbraak van bijv. Ebola. Corona is verkeerd ingedeelt, is gewoon de griep/verkoudheid. Gaat over iets anders.
  Admin woensdag 3 november 2021 @ 00:19:40 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202008587
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou echt van deze man.
Meer van dit soort mensen graag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_202008593
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:15 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Klopt en dat is ook helemaal prima, zeker bij een uitbraak van bijv. Ebola. Corona is verkeerd ingedeelt, is gewoon de griep/verkoudheid. Gaat over iets anders.
Dat denk ik ook ja
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 3 november 2021 @ 00:26:40 #36
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202008615
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:20 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]
Dat denk ik ook ja
Meer mensen dan jij alleen hoor, (en ik) drang en dwang zouden nooit mogen gebeuren maar is aan de orde van de dag.
pi_202008756
quote:
Laatste horde in VS genomen voor coronavaccin kinderen vanaf 5 jaar
Amerikaanse kinderen in de leeftijd van 5 tot 12 jaar kunnen het coronavaccin van Pfizer/BioNTech krijgen, oordeelt gezondheidsdienst CDC in navolging van medicijntoezichthouder FDA. De inenting van deze leeftijdsgroep kan naar verwachting deze week beginnen, melden Amerikaanse media.
https://www.telegraaf.nl/(...)inderen-vanaf-5-jaar
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202008774
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Meer mensen dan jij alleen hoor, (en ik) drang en dwang zouden nooit mogen gebeuren maar is aan de orde van de dag.
Ja klopt. Zou zeker niet mogen gebeuren. En dat zouden we niet moeten willen met zijn allen.

Maar met de nieuwe maatregelen gaat het nu weer enkele stappen verder (weer meer QR).
De 'Boiling Frog' analogie komt steeds vaker bij mij naar boven, als ik kijk naar wat er gebeurt en hoe mensen daar op reageren.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 3 november 2021 @ 02:55:26 #39
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202008845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

fantastisch nieuws...nu doorpakken richting 0 tot 5 jarigen!
Huig
  woensdag 3 november 2021 @ 03:05:04 #40
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_202008847
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dus volgend schooljaar zullen kinderen die niet gevaccineerd zijn niet meer naar school mogen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 3 november 2021 @ 07:58:29 #41
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202009402
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 03:05 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Dus volgend schooljaar zullen kinderen die niet gevaccineerd zijn niet meer naar school mogen.
Er is geen effectievere wijze de leftover weigerende ouders aan te pakken dan het verplicht stellen van vaccinaties voor hun kindertjes.
Geen school. Geen kinderopvang. Geen naschoolse activiteiten of andere zaken als schoolzwemmen of dagjes uit / schoolreisjes. Laatstgenoemde zullen mogelijk dan ook wel als eerste volgen daar deze te nemen stap het kleinste is aangezien deze regels al ingevoerd zijn voor het algemeen publiek. Snel genoeg zullen we de eerste bewegingen kunnen gaan constateren dat ze dit gaan invoeren.

Kinderen vaccineren met een experimenteel serum - het is amper te bevatten. Alle fatsoen te buiten, al zijn we met z’n allen dat stadium al zo ver voorbij dat we er zowat voor een 2e aan voorbij gaan. Het ergste is dat je dan ook volledig machteloos bent en het allemaal zonder enige vorm van tegengewicht ziet ontwikkelen.
Mai pben rai~!
pi_202009419
Zouden ze zo lang formeren dat ze dan nog +4 jaar hebben om extreme shit door te drukken?!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 november 2021 @ 08:14:24 #43
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202009528
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 01:20 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]
Ja klopt. Zou zeker niet mogen gebeuren. En dat zouden we niet moeten willen met zijn allen.

Maar met de nieuwe maatregelen gaat het nu weer enkele stappen verder (weer meer QR).
De 'Boiling Frog' analogie komt steeds vaker bij mij naar boven, als ik kijk naar wat er gebeurt en hoe mensen daar op reageren.
Je hoeft alleen maar te kijken naar hoe Hitler ooit begon.. en ja die vergelijking mag niet .. maar kijk eens naar het begin
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 08:14:43 #44
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202009530


Oké, we gaan het zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 november 2021 @ 08:15:18 #45
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202009536
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:01 schreef ludovico het volgende:
Zouden ze zo lang formeren dat ze dan nog +4 jaar hebben om extreme shit door te drukken?!
Aangezien er geen ruggengraat wordt getoond door de rest.. zou zomaar kunnen. Want nu nieuwe verkiezingen wordt een probleem voor de zittende macht
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202009737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Oké, we gaan het zien.
Ze stomen je klaar via de media..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202009892
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:01 schreef ludovico het volgende:
Zouden ze zo lang formeren dat ze dan nog +4 jaar hebben om extreme shit door te drukken?!
Nee, want dat kan daarna ook gewoon.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202009922
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, want dat kan daarna ook gewoon.
In 8 jaar?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202009946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
In 8 jaar?
De maatregelen worden vooralsnog breed gesteund door de kamer.
Dus waarom zou een nieuw kabinet ze niet kunnen doorvoeren?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 november 2021 @ 10:29:34 #50
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202011215
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 10:40:11 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202011370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:44 schreef KNAK het volgende:
Voor de zomer begint zitten de VaxLovers al aan de 4e booster. Lekker het lichaam langzaamaan vergiftigen. Over een jaar of 2 binnen 25min Den Haag - Amsterdam filevrij karren voor zover mn CO2 - puntjes zo een verre rit het toestaat - wat een rust
Dus jij bent nog nooit gevaccineerd? En hoe kom je erbij dat een vaccin giftig is? Het covid vaccin is dat zeker weten niet. Anders hadden we nu een genocide gehad die zijn weerga in de menselijke geschiedenis niet kent.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202011489
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:40 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dus jij bent nog nooit gevaccineerd? En hoe kom je erbij dat een vaccin giftig is? Het covid vaccin is dat zeker weten niet. Anders hadden we nu een genocide gehad die zijn weerga in de menselijke geschiedenis niet kent.
Daarom is de oversterfte zo hoog en neemt het aantal myocarditisgevallen schrikbarend toe. Doodnormaal hoor. Mensen die nu nog meegaan met de overheid vertrouw ik voor de rest van mijn leven niet meer. Mensen die het prima vinden om het normale leven af te pakken van mensen die niet gevaccineerd willen worden. Echt, ze hebben hun kruid verspeeld bij mij. Mocht ik straks ook niet meer werken, dan is het helemaal klaar als de mensen niet op gaan staan. En kom er niet aan met, je hoeft maar 1 prikje te nemen, en dan nog een prikje en dan nog een prikje, totdat je hele immuunsysteem kapot is.
  woensdag 3 november 2021 @ 10:52:09 #53
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202011553
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:40 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dus jij bent nog nooit gevaccineerd? En hoe kom je erbij dat een vaccin giftig is? Het covid vaccin is dat zeker weten niet. Anders hadden we nu een genocide gehad die zijn weerga in de menselijke geschiedenis niet kent.
aaah al die bijwerkingen tellen niet?
al die dames die problemen hebben met hun menstruatie
mensen die myocarditis hebben
mensen die verlamd zijn door AZ
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202011664
twitter


Toch wel bijzonder inderdaad, 83% gevaccineerd en de cijfers zijn weer precies hetzelfde.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:03:40 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202011719
quote:
Dat is dus minder dan na een corona infectie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 3 november 2021 @ 11:07:45 #56
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202011765
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:59 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Toch wel bijzonder inderdaad, 83% gevaccineerd en de cijfers zijn weer precies hetzelfde.
Inmiddels beginnen steeds meer mensen door te krijgen dat het gaat om de QR ingeburgerd te krijgen. Het heeft allemaal nog maar weinig met corona te maken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:09:40 #57
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202011780
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Inmiddels beginnen steeds meer mensen door te krijgen dat het gaat om de QR ingeburgerd te krijgen. Het heeft allemaal nog maar weinig met corona te maken.
ook nog genoeg mensen die het helaas niet willen inzien
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:12:46 #58
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202011832
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:13:20 #59
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202011840
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
ook nog genoeg mensen die het helaas niet willen inzien
Ja die heb je ook, die niet kunnen wachten tot ongevaccineerden alles wordt afgenomen en uit hun huis worden gesleept.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:13:45 #60
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202011847
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:46 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Daarom is de oversterfte zo hoog en neemt het aantal myocarditisgevallen schrikbarend toe. Doodnormaal hoor. Mensen die nu nog meegaan met de overheid vertrouw ik voor de rest van mijn leven niet meer. Mensen die het prima vinden om het normale leven af te pakken van mensen die niet gevaccineerd willen worden. Echt, ze hebben hun kruid verspeeld bij mij. Mocht ik straks ook niet meer werken, dan is het helemaal klaar als de mensen niet op gaan staan. En kom er niet aan met, je hoeft maar 1 prikje te nemen, en dan nog een prikje en dan nog een prikje, totdat je hele immuunsysteem kapot is.
Als vaccins een dergelijke werking zouden hebben dan was de mensheid al lang uitgeroeid. En de bijwerking die jij noemt is zeer zeldzaam.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:16:48 #61
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202011886
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:13 schreef Megumi het volgende:

[..]
Als vaccins een dergelijke werking zouden hebben dan was de mensheid al lang uitgeroeid. En de bijwerking die jij noemt is zeer zeldzaam.
tot jij degene bent met de bijwerking
dan is het allemaal niet meer zo leuk
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:18:45 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202011913
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
aaah al die bijwerkingen tellen niet?
al die dames die problemen hebben met hun menstruatie
mensen die myocarditis hebben
mensen die verlamd zijn door AZ
Allemaal zeer zeldzame bijwerkingen die niet opwegen tegen de voordelen van het vaccin. En voor die verlamingen? Heb je daar een bron voor.

myocarditis

Met de menstruatie zijn er meer problemen gemeld maar die lijken tijdelijk te zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:19:56 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202011932
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
tot jij degene bent met de bijwerking
dan is het allemaal niet meer zo leuk
Dat is dus gewoon pech hebben. En voor mijn geen reden geweest het vaccin niet te nemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:21:21 #64
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202011952
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:18 schreef Megumi het volgende:

[..]
Allemaal zeer zeldzame bijwerkingen die niet opwegen tegen de voordelen van het vaccin. En voor die verlamingen? Heb je daar een bron voor.

myocarditis

Met de menstruatie zijn er meer problemen gemeld maar die lijken tijdelijk te zijn.
waar haal je dat vandaan dat ze tijdelijk zijn?
verlamming na AZ daar zijn meerdere meldingen van
maar je moet het wel willen weten natuurlijk
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:21:40 #65
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202011957
twitter


:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:22:32 #66
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202011974
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:18 schreef Megumi het volgende:

[..]
Allemaal zeer zeldzame bijwerkingen die niet opwegen tegen de voordelen van het vaccin. En voor die verlamingen? Heb je daar een bron voor.

myocarditis

Met de menstruatie zijn er meer problemen gemeld maar die lijken tijdelijk te zijn.
en dan Hart van Nederland als bron _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:22:46 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202011980
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
waar haal je dat vandaan dat ze tijdelijk zijn?
verlamming na AZ daar zijn meerdere meldingen van
maar je moet het wel willen weten natuurlijk
Ik gaf een bron daarvoor. Wat jij ook zou kunnen doen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:23:42 #68
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202011998
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik gaf een bron daarvoor. Wat jij ook zou kunnen doen?
dat ik iemand ken is natuurlijk BS volgens jou
en HvNL is geen bron
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:24:38 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012018
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
en dan Hart van Nederland als bron _O- _O- _O-
Bronnen als het AD en anderen melden precies het zelfde. En wat is er mis met deze bron beter dan schijtboek en twitter denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:25:34 #70
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:24 schreef Megumi het volgende:

[..]
Bronnen als het AD en anderen melden precies het zelfde. En wat is er mis met deze bron beter dan schijtboek en twitter denk ik.
schijtboek?
jij denkt dat ik dingen van FB haal?
_O- _O- _O-
en op twitter is genoeg te vinden
wat ook te checken is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:25:56 #71
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202012035


Voordeel met de spuitjes is dat niemand aansprakelijk kan worden gesteld, bij de pot met augurken wel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:27:08 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012059
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat ik iemand ken is natuurlijk BS volgens jou
en HvNL is geen bron
Dan even een nieuwe dan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-bijwerkingen-lareb

En waar post ik dan iemand kennen een BS bron is daar kom jij weer mee. En zegt wellicht wat meer over jou wereldbeeld en kijk op mensen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202012061
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
De maatregelen worden vooralsnog breed gesteund door de kamer.
Dus waarom zou een nieuw kabinet ze niet kunnen doorvoeren?
Breed gesteund?

Door het kartel waar het individu als klapvee meestemd met wat de top van de partij dicteert.

Ja als mensen in dit land op die partijen stemmen zijn ze vertegenwoordigd op de manier waar ze blijkbaar democratisch op hebben gestemd, ik vind het kansloos, maar ze vallen harder door de mand met de dag.....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202012073
Boeken verbranden om de democratie te redden *O*

@Kijkertje keek het aan en zag dat het goed was

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:28:03 #75
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012077
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202012079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:40 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dus jij bent nog nooit gevaccineerd? En hoe kom je erbij dat een vaccin giftig is? Het covid vaccin is dat zeker weten niet. Anders hadden we nu een genocide gehad die zijn weerga in de menselijke geschiedenis niet kent.
twitter

Dat wordt nu allemaal uitgetest, het is namelijk nog vrij nieuw allemaal.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 11:28:42 #77
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012090
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:27 schreef Ali_boo het volgende:
Boeken verbranden om de democratie te redden *O*

@:kijkertje keek het aan en zag dat het goed was

[ twitter ]
hmmmm dejavu gevoel
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:29:22 #78
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012099
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
schijtboek?
jij denkt dat ik dingen van FB haal?
_O- _O- _O-
en op twitter is genoeg te vinden
wat ook te checken is
Ach ik ben niet de enige die binnen BNW met foute aannames komt. Bewijst ook een post van jou. Dus dit vergeef ik me zelf. Beschouw het bovenstaande als een beetje BS.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:30:06 #79
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012111
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:27 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dan even een nieuwe dan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-bijwerkingen-lareb

En waar post ik dan iemand kennen een BS bron is daar kom jij weer mee. En zegt wellicht wat meer over jou wereldbeeld en kijk op mensen?
dat baseer ik op ervaring in het verleden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:31:03 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:27 schreef Ali_boo het volgende:
Boeken verbranden om de democratie te redden *O*

@:kijkertje keek het aan en zag dat het goed was

[ twitter ]
Lastige discussie bedrijven mogen best aan gesproken worden op het verspreiden van onjuiste informatie. Zeker als ze daar ook nog eens geld aan verdienen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202012151
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
hmmmm dejavu gevoel
Tja als je mensen zou vragen: waar doet het je aan denken? Dan zou er een periode uit de geschiedenis , met stipt op nr 1m naar voren komen

Maar goed laten we het vooral daar niet over hebben , want onsmakelijk ofzo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:33:15 #82
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012162
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat baseer ik op ervaring in het verleden
Welke ervaringen uit het verleden precies? Ik wil niet zeggen dat er geen bijwerkingen zijn. Maar dat vaccins een zegen zijn voor de mensheid samen met de uitvinding van antibiotica is niet te ontkennen. Door deze twee ontdekkingen zijn miljoenen mensen gered van een zekere dood.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:34:04 #83
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012174
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Tja als je mensen zou vragen: waar doet het je aan denken? Dan zou er een periode uit de geschiedenis , met stipt op nr 1m naar voren komen

Maar goed laten we het vooral daar niet over hebben , want onsmakelijk ofzo
is toch helemaal niet waar :+
wij framen :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202012199
quote:
150 per miljoen... 1/6500

Wow.

Dat bloedplaatjes gedoe was 7 per miljoen ofzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 november 2021 @ 11:37:28 #85
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202012216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:31 schreef Megumi het volgende:

[..]
Lastige discussie bedrijven mogen best aan gesproken worden op het verspreiden van onjuiste informatie. Zeker als ze daar ook nog eens geld aan verdienen?
Onjuiste informatie/ mis/desinformatie is gewoon informatie die het gepushte narratief niet ondersteund.

De waarheid bestaat niet, alleen perspectieven daarvan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202012237

gelukkig is de booster 12 dagen geldig. 2x per maand spuitje binnenkort? Pfizer zag dat t goed was.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 11:39:08 #87
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012245
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:33 schreef Megumi het volgende:

[..]
Welke ervaringen uit het verleden precies? Ik wil niet zeggen dat er geen bijwerkingen zijn. Maar dat vaccins een zegen zijn voor de mensheid samen met de uitvinding van antibiotica is niet te ontkennen. Door deze twee ontdekkingen zijn miljoenen mensen gered van een zekere dood.
Myelitis transversa
Lareb ontving meldingen van een ontsteking van de zenuwbanen in het ruggenmerg (myelitis transversa) bij het AstraZeneca vaccin. Hierdoor ontstaan klachten die lijken op een dwarslesie, zoals zwakte in de benen, gevoelsstoornissen en een verstoring van de blaas of darmen. Ook tijdens de onderzoeken van dit vaccin trad deze aandoening op bij drie personen, waarvan één mogelijk gerelateerd werd aan het vaccin. Het staat nog niet vast of myelitis transversa een bijwerking is. Dit wordt nauwlettend in de gaten gehouden. Meer informatie over deze bijwerking na coronavaccinatie is te lezen in onze veelgestelde vragen.
https://www.lareb.nl/bijwerkingen-coronavaccins#az
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202012261
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:46 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Daarom is de oversterfte zo hoog en neemt het aantal myocarditisgevallen schrikbarend toe. Doodnormaal hoor. Mensen die nu nog meegaan met de overheid vertrouw ik voor de rest van mijn leven niet meer. Mensen die het prima vinden om het normale leven af te pakken van mensen die niet gevaccineerd willen worden. Echt, ze hebben hun kruid verspeeld bij mij. Mocht ik straks ook niet meer werken, dan is het helemaal klaar als de mensen niet op gaan staan. En kom er niet aan met, je hoeft maar 1 prikje te nemen, en dan nog een prikje en dan nog een prikje, totdat je hele immuunsysteem kapot is.
Maar die oversterfte is er helemaal niet zo significant joh. Sterker nog, eerste maanden van 2021 150 doden minder dan 2020.... Heb het gedeeld.

Flinke outliers tussendoor wel, maar afgezien van dat alles ook totaal niet interessant.

Methodiek van het berekennen van oversterfte kan je mee sturen om de gewenste conclusie te krijgen.... Niet dat ik CBS daar van wil betichten maar het toont de subjectiviteit van die cijfers aan. Mensen zitten VEEL TE VEEL te geilen op oversterfte cijfers, zo betrouwbaar is dat niet om ernst aan te kaarten en het vertekend ook met die absolute getallen op een bevolking van 18miljoen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202012263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:31 schreef Megumi het volgende:

[..]
Lastige discussie bedrijven mogen best aan gesproken worden op het verspreiden van onjuiste informatie. Zeker als ze daar ook nog eens geld aan verdienen?
Wie bepaalt om het misinformatie is ? Big Pharma ? 8)7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:40:31 #90
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012269
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
aaah al die bijwerkingen tellen niet?
al die dames die problemen hebben met hun menstruatie
mensen die myocarditis hebben
mensen die verlamd zijn door AZ
Waar schrijf ik dat trouwens. Lezen is niet je sterkte punt wellicht? Nergens schrijf ik dat bijwerkingen niet zouden tellen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202012272
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:59 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Toch wel bijzonder inderdaad, 83% gevaccineerd en de cijfers zijn weer precies hetzelfde.
Veel meer vrijheden nu wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 november 2021 @ 11:41:46 #92
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012289
-knip-
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202012297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:27 schreef Ali_boo het volgende:
Boeken verbranden om de democratie te redden *O*

@:kijkertje keek het aan en zag dat het goed was

[ twitter ]
Ollongren heeft toch al heel lang kenbaar gemaakt dat ze een ministerie van waarheid wilt.
Echt schaam je als je nog op D66 stemt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 november 2021 @ 11:43:05 #94
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ollongren heeft toch al heel lang kenbaar gemaakt dat ze een ministerie van waarheid wilt.
Echt schaam je als je nog op D66 stemt.
of VVD
of CDA
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:43:24 #95
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012316
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wie bepaalt om het misinformatie is ? Big Pharma ? 8)7
Ik zal niet ontkennen dat er wat op de farmaceuten is aan te merken. Maar dat het covid vaccin werkt mag wel duidelijk zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:43:25 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202012317
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig is de booster 12 dagen geldig. 2x per maand spuitje binnenkort? Pfizer zag dat t goed was.
Dat staat er allemaal niet.
Huilen dan.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:44:59 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202012340
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
waar haal je dat vandaan dat ze tijdelijk zijn?
verlamming na AZ daar zijn meerdere meldingen van
maar je moet het wel willen weten natuurlijk
Verlamming, of aangezichtsverlamming? Nogal een wezenlijk verschil.
Huilen dan.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:45:21 #98
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012343
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:40 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dus jij bent nog nooit gevaccineerd? En hoe kom je erbij dat een vaccin giftig is? Het covid vaccin is dat zeker weten niet. Anders hadden we nu een genocide gehad die zijn weerga in de menselijke geschiedenis niet kent.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:40 schreef Megumi het volgende:

[..]
Waar schrijf ik dat trouwens. Lezen is niet je sterkte punt wellicht? Nergens schrijf ik dat bijwerkingen niet zouden tellen.
^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:46:19 #99
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012359
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Verlamming, of aangezichtsverlamming? Nogal een wezenlijk verschil.
verlamming in de ruggengraat????
dus weldegelijk mensen met een dwarslaesie
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202012370
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat staat er allemaal niet.
je kan zelf wel verzinnen waar dit heen gaat. gehoorzamen aan Pfizer anders geen groen vinkje.
Plaats hier uw advertentie
pi_202012380
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
of VVD
of CDA
Ollongren staat aan het roer van dat idee.. Fake news blabla.... En het referendum afschaffen, lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202012399
Wel grappig dat de maatregelen met de toename in het aantal antistoffen steeds radicaler worden niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202012428
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
150 per miljoen... 1/6500

Wow.

Dat bloedplaatjes gedoe was 7 per miljoen ofzo?
In Nederland was het 3 op de miljoen na vaccinatie en 16 op de miljoen na infectie. Voor alle leeftijdsklassen en bij alle mensen waarvan het bekend was. Een verklaring kan zijn dat de meeste mensen het niet herkennen omdat het bij de meeste mensen weinig gevolgen heeft en vanzelf weg gaat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 3 november 2021 @ 11:51:46 #104
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012445
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
Myelitis transversa
Lareb ontving meldingen van een ontsteking van de zenuwbanen in het ruggenmerg (myelitis transversa) bij het AstraZeneca vaccin. Hierdoor ontstaan klachten die lijken op een dwarslesie, zoals zwakte in de benen, gevoelsstoornissen en een verstoring van de blaas of darmen. Ook tijdens de onderzoeken van dit vaccin trad deze aandoening op bij drie personen, waarvan één mogelijk gerelateerd werd aan het vaccin. Het staat nog niet vast of myelitis transversa een bijwerking is. Dit wordt nauwlettend in de gaten gehouden. Meer informatie over deze bijwerking na coronavaccinatie is te lezen in onze veelgestelde vragen.
https://www.lareb.nl/bijwerkingen-coronavaccins#az
Klopt maar wat verder niet wegneemt dat dit een zeldzame bijwerking is verder. En dat er nog onderzoek loopt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202012486
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In Nederland was het 3 op de miljoen na vaccinatie en 16 op de miljoen na infectie. Voor alle leeftijdsklassen en bij alle mensen waarvan het bekend was. Een verklaring kan zijn dat de meeste mensen het niet herkennen omdat het bij de meeste mensen weinig gevolgen heeft en vanzelf weg gaat.
Nou daar ga je, 2 punten:

- risico is niet gelijk verdeelt over alle leeftijdsgroepen
- methodiek / opsporingskans moet wel gelijk zijn in je onderzoek anders vergelijk je appels met peren.

Een factor 50 verschil in incidentie vanwege de reinigende zeelucht vinden we niet een plausibele verklaring of wel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 november 2021 @ 11:59:40 #106
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012551
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ollongren heeft toch al heel lang kenbaar gemaakt dat ze een ministerie van waarheid wilt.
Echt schaam je als je nog op D66 stemt.
Beter zou zijn dat tech bedrijven zelf verantwoordelijk worden van wat hun users op hun platform uitspoken. En dat dit getoetst kan worden door een rechter. Om te beginnen zou je in de VS artikel 230 bijvoorbeeld kunnen intrekken en platformen wel degelijk verantwoordelijk maken voor wat derde partijen daarop uitspoken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202012556
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ollongren heeft toch al heel lang kenbaar gemaakt dat ze een ministerie van waarheid wilt.
Echt schaam je als je nog op D66 stemt.
Call me crazy maar ik denk dat er meerdere uitgeverijen zullen volgen. Als dat eenmaal is afgevinkt dan is de sociale media aan de beurt

Om vervolgens alle forums die ' misinformatie' verspreiden te sluiten.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202012558
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou daar ga je, 2 punten:

- risico is niet gelijk verdeelt over alle leeftijdsgroepen
- methodiek / opsporingskans moet wel gelijk zijn in je onderzoek anders vergelijk je appels met peren.
Klopt, die user pcp die al een maand geband is opende een topic omdat in NL alleen die die ene leeftijdsgroep en alleen voor jongens (12 tot 17 jaar) er iets meer gevallen bekend was onder gevaccineerde dan ongevaccineerde. In alle andere leeftijdsgroepen waren er meer gevallen bekend (lees je mee @greysbones) onder ongevaccineerde.

En als het zo weinig voorstelt dat je nauwelijks iets merkt en 2 dagen later is die ontstoken spier weer beter dan wordt het niet gemeld uiteraard.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202012703
twitter

Delayed reaction to covid _O-
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 12:17:13 #110
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202012753
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Delayed reaction to covid _O-
We kunnen allemaal besmet raken en 5 jaar later op de IC eindigen.

Weergaloos virus. Chapeau.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202012842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:43 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik zal niet ontkennen dat er wat op de farmaceuten is aan te merken.
Blijkbaar niet want iedereen die het lef heeft hen tegen te spreken word gebanned.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 november 2021 @ 12:26:09 #112
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012858
https://www.geenstijl.nl/(...)n-in-het-ziekenhuis/

cijfers van Ernst kloppen dus niet _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202012891
Medische apartheid

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202012926
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:28 schreef Ali_boo het volgende:
Medische apartheid

[ twitter ]
Duitsland loopt ongeveer een maand of 2 voor op Nederland? Dus in december/jan kunnen wij gekke dingen gaan verwachten?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 12:30:50 #115
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012938
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:28 schreef Ali_boo het volgende:
Medische apartheid

[ twitter ]
Nee want deze mensen kunnen nog steeds rekenen op medische zorg.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 november 2021 @ 12:32:18 #116
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012952
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:30 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nee want deze mensen kunnen nog steeds rekenen op medische zorg.
dus als zwarte mensen in een zwart deel van het ziekenhuis moeten liggen, om hun kleur. is het ook geen medische apartheid
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 12:33:17 #117
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202012968
We beginnen ons af te vragen of er nog een onderdeel van de corona-aanpak is dat nog niet veranderde in een enorme clusterfuck. Weet u nog dat gezeik vorig jaar over de coronatestcapaciteit van laboratoria? De angst bestond dat buitenlandse labs met een eigen-volk-eerst-mentaliteit zouden werken en binnen de eigen landsgrenzen was te weinig capaciteit. Dat is dus opgelost doordat twee bedrijven in Nederland op verzoek van Herr Hugo grote pandemielabs bouwden. Heel lief van ze, alleen laat Hugo de Bebaarde de testen nu weer gewoon over de grens analyseren. Want de echte crisis is voorbij (niet doorvertellen) en daarom gaat alles weer via de Europese aanbesteding. En aangezien de Nederlandse en Belgische labs evengoed scoorden in die aanbesteding werd er geloot en daarbij wonnen de zuidelijke frietzakken. Die Nederlandse pandemielabs zijn daardoor nu even nuttig als die enorme voorraad mondkapjes die ligt weg te rotten in magazijnen, net zo zinvol als die miljoenen die zijn weggeven aan Sywert, net zo efficiënt als het dansen met Janssen-beleid. Hee Hugo, hoe vind je het zelf gaan?

https://www.geenstijl.nl/(...)volgens-naar-belgie/
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 12:33:31 #118
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202012970
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
dus als zwarte mensen in een zwart deel van het ziekenhuis moeten liggen, om hun kleur. is het ook geen medische apartheid
Ja natuurlijk en daarom gebeurd dat dus ook niet. Raar voorbeeld is dit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202012976
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
dus als zwarte mensen in een zwart deel van het ziekenhuis moeten liggen, om hun kleur. is het ook geen medische apartheid
ze hebben toch een keuze? ze kunnen emigreren :')
Plaats hier uw advertentie
pi_202013087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Duitsland loopt ongeveer een maand of 2 voor op Nederland? Dus in december/jan kunnen wij gekke dingen gaan verwachten?
De wereldlijders hebben ons een ''dark winter'' voorspeld , het zou me niet verbazen iig
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202013135
Gaan ze de griep weer ontwijken dit najaar..
Moeten we haar weer missen :'(
pi_202013176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef PSVCL het volgende:
Gaan ze de griep weer ontwijken dit najaar..
Moeten we haar weer missen :'(
Dat ligt aan t aantal ADE gevallen, als dat hoog is kunnen ze dat griep noemen.
Plaats hier uw advertentie
pi_202013200
2 of 3 dagen terug poste ik een tweet met daarin het politiegeweld in Den Haag. De politie heeft toen beloofd de beelden te onderzoeken

Hier is zijn uitspraak: Ik wil het niet vergoelijken MAAR ..... |:( :')

twitter


To be fair, hij veroordeelt de daden wel. Maar agent in kwestie is niet ontslagen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 november 2021 @ 12:48:37 #124
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202013209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De wereldlijders hebben ons een ''dark winter'' voorspeld , het zou me niet verbazen iig
Behalve voor hun natuurlijk, rules for thee but not for me.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202013249
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Behalve voor hun natuurlijk, rules for thee but not for me.
Uiteraard maar dat spreekt voor zich :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202013307
twitter


Covid-19: Researcher blows the whistle on data integrity issues in Pfizer’s vaccine trial

https://www.bmj.com/conte(...)e&utm_campaign=usage
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 3 november 2021 @ 12:58:36 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202013378
LIVE ’Niet-gevaccineerden zijn vaak laagopgeleid, ’rechts-christelijk’ of allochtoon’

quote:
Een op de tien mensen weigert coronaprik

Volgens Van Blankers is tussen de 7 en 11 procent van de Nederlanders niet bereid om zich in te laten enten. „Dat is hoger dan bij de andere vaccinaties van het Rijksvaccinatieprogramma”, aldus Van Blankers. Van hen behoort ongeveer een derde tot de „niet-westerse gemeenschap.” Amsterdam, Rotterdam en Den Haag hebben relatief veel ongevaccineerden, Utrecht juist niet.

Jongere weigeraars hebben volgens haar vaker een laag opleidingsniveau, maar bij volwassenen laten mensen met een laag opleidingsniveau zich juist relatief vaak vaccineren. Ongeveer 12 procent van de weigeraars is gereformeerd. Dat is geen grote groep, maar kan wel meespelen in de besmettingen vanwege „clustering.” Veel gereformeerde Nederlanders wonen op de Biblebelt. In die regio zijn de laatste weken veel mensen positief getest.

De weigeraars twijfelen over de werking van het vaccin en hebben vragen over bijwerkingen. Bovendien wantrouwen ze de overheid en de wetenschap, en vertrouwen ze op hun eigen gezondheid.
Drie doelgroepen overhalen

Het RIVM hanteert drie doelgroepen die moeten worden overgehaald om zich te laten vaccineren. De eerste groep wil zich best laten vaccineren, maar is nog niet geweest. Met pop-uplocaties, tijdelijke plekken waar mensen een prik konden halen, zijn die „fysieke barrières weggenomen”, aldus Van Blankers. De tweede groep heeft twijfels. Op hen gaat het RIVM zich de komende tijd richten.

„We zien dat die groep een andere aanpak nodig heeft. Zij moeten individueel worden aangesproken, daar hebben we meer tijd en meer capaciteit voor nodig. Vooral de witte jas, een gerenommeerde arts die goed vertrouwd wordt, zetten we graag in om het gesprek met hen te voeren.” De laatste groep, die nog niet is benaderd, zijn de vaccinatieweigeraars.
Belachelijke aannames en stigmatiseren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202013497
twitter

controlled demolition.
Plaats hier uw advertentie
pi_202013928
D
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
dus als zwarte mensen in een zwart deel van het ziekenhuis moeten liggen, om hun kleur. is het ook geen medische apartheid
Dan is het racistische apartheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202013930
quote:
In alle eerlijkheid, ik denk dat er hier een grote kern van waarheid in zal zitten. Dit werd bijvoorbeeld ook bevestigd door peil.nl toen zij een onderzoek deden naar de vaccinatiestatus per politieke partij. Bij migranten en christenen zullen vaak religieuze redenen een rol spelen. En bij laagopgeleiden (en ook migranten) zal er simpelweg een groter wantrouwen zijn richting de overheid en bepaalde andere grote instanties. En dit is naar mijn mening trouwens helemaal geen slechte eigenschap. Ik vind dat er onder hoogopgeleiden een veel te grote neiging is om dit soort instituten op een bijna orthodoxe manier te benaderen. Ik heb dat zelf ook gezien op de universiteit, helemaal als je op een pakweg gamma of alfa faculteit zit. Aan de ene kant pretendeert men kritisch denken toe te juichen, maar zodra een EU, VN, OECD of WHO iets zegt, dat is de absolute waarheid en mag niet worden betwist. Dat is problematisch naar mijn mening. Ik merk ook sowieso dat er onder deze groep dan vaak veel frustratie en woede is over mensen die zich niet laten vaccineren. Als ik soms hoor hoe vrienden over bijvoorbeeld ongevaccineerde collega's of mensen uit Urk/Staphorst praten, dat gaat vrij ver.

Ik vind dit dus eigenlijk wel een redelijk eerlijk artikel is van de Vokskrant. Ze geven ook niet aan dat het per definitie zo is, maar meer dat er een tendens is. Het zal misschien 70% - 30% zijn of zo. Voor het RIVM en de overheid is dit weer belangrijk om te weten zodat men beleid kan uitstippelen om deze groepen te bereiken. Het valt me ook nog mee dat er wordt benoemd dat het ook om migranten gaat, het had mij niets verbaasd als men het bijna 'rechts-christelijk en laagopgeleid' had gelaten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202014010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
2 of 3 dagen terug poste ik een tweet met daarin het politiegeweld in Den Haag. De politie heeft toen beloofd de beelden te onderzoeken

Hier is zijn uitspraak: Ik wil het niet vergoelijken MAAR ..... |:( :')

[ twitter ]

To be fair, hij veroordeelt de daden wel. Maar agent in kwestie is niet ontslagen
Nog niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202014017
quote:
Hier wordt iets achtergehouden, dat is inmiddels wel duidelijk. Maar het is ook heel logisch dat ze dit doen. Stel je voor dat het bijvoorbeeld 60/40 (ongevaccineerd/gevaccineerd) is, of zelfs 50/50 of 40/60. Dan valt het hele narratief in duigen. Dan ga je die laatste 13% ook echt niet meer overtuigen om zich nog te laten vaccineren. Daarom moeten ze het idee blijven hooghouden dat zogenaamd min of meer alle mensen in de ziekenhuizen en op de IC's niet gevaccineerd is.

Verder niet dat ik er achtersta natuurlijk, ik vind dit eigenlijk gewoon de burger voorliegen, maar simpelweg om even aan te geven hoe de overheid en het RIVM dit zullen benaderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202014045
quote:
Ik ga lachen als er een witte jas aan de deur staat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202014055
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
controlled demolition.
Ik begrijp niet waarom gevaccineerden ook hun jas niet neerleggen...
Voelt als bloed aan de handen... Want mensen hebben zorg nodig...

Tjah, dan ook bloed aan de handen van iedereen die deze "wetsovertreding" niet gedoogd.

Wat zou het betekenen als alle ziekenhuizen de wet gewoon naast zich neerleggen....

Gaat niet gebeuren natuurlijk.... Ik vind het echt heel vreemd dit, denk je solide gebouwd te zijn met grondwetten enzo breken ze alles binnen 2 jaartjes met gemak af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202014093
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:40 schreef HowardRoark het volgende:
Aan de ene kant pretendeert men kritisch denken toe te juichen, maar zodra een EU, VN, OECD of WHO iets zegt, dat is de absolute waarheid en mag niet worden betwist. Dat is problematisch naar mijn mening.
Climate change.

Die koppies zitten helemaal vast joh, maar ze weten zelf niks dat is de grootste grap.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202014104
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier wordt iets achtergehouden, dat is inmiddels wel duidelijk. Maar het is ook heel logisch dat ze dit doen. Stel je voor dat het bijvoorbeeld 60/40 (ongevaccineerd/gevaccineerd) is, of zelfs 50/50 of 40/60. Dan valt het hele narratief in duigen. Dan ga je die laatste 13% ook echt niet meer overtuigen om zich nog te laten vaccineren. Daarom moeten ze het idee blijven hooghouden dat zogenaamd min of meer alle mensen in de ziekenhuizen en op de IC's niet gevaccineerd is.

Verder niet dat ik er achtersta natuurlijk, ik vind dit eigenlijk gewoon de burger voorliegen, maar simpelweg om even aan te geven hoe de overheid en het RIVM dit zullen benaderen.
Zullen ze over een paar weken toch toegeven dat er heel veel gevaccineerden in t ziekenhuis liggen? Om zo te rechtvaardigen dat er weer een lockdown komt, voor zowel gevaccineerden als ongevaccineerden.
Plaats hier uw advertentie
pi_202014122
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Zullen ze over een paar weken toch toegeven dat er heel veel gevaccineerden in t ziekenhuis liggen? Om zo te rechtvaardigen dat er weer een lockdown komt, voor zowel gevaccineerden als ongevaccineerden.
Je kan alles spinnenn natuurlijk, maar die zorg moet ontlast worden met meer personeel, het is frustrerend om op te merken dat daar na deze 2 jaar nog geen begin aan is gemaakt, sterker nog, het is nog erger geworden!

"Maar de zorg kan je niet opschalen! Snap dat dan!" HOE the F kan je in zo een DOGMA blijven geloven zeg hey? Waarom dat blinde geloof hierin?

Alsof je een gelovige gaat overtuigen dat god niet bestaat joh. Het heeft gewoon geen zin, maar hoe kan dit in deze grote getale!?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202014157
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:59 schreef Megumi het volgende:

[..]
Beter zou zijn dat tech bedrijven zelf verantwoordelijk worden van wat hun users op hun platform uitspoken. En dat dit getoetst kan worden door een rechter. Om te beginnen zou je in de VS artikel 230 bijvoorbeeld kunnen intrekken en platformen wel degelijk verantwoordelijk maken voor wat derde partijen daarop uitspoken.
What the fuck, haha, net niet verontrustend genoeg op dit moment om het hoofdzakelijk ridicuul te vinden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202014172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je kan alles spinnenn natuurlijk, maar die zorg moet ontlast worden met meer personeel, het is frustrerend om op te merken dat daar na deze 2 jaar nog geen begin aan is gemaakt, sterker nog, het is nog erger geworden!

"Maar de zorg kan je niet opschalen! Snap dat dan!" HOE the F kan je in zo een DOGMA blijven geloven zeg hey? Waarom dat blinde geloof hierin?

Alsof je een gelovige gaat overtuigen dat god niet bestaat joh. Het heeft gewoon geen zin, maar hoe kan dit in deze grote getale!?
Ze willen het niet, anders was wel alles op alles gezet om de zorg op de schalen of op zn minst een plan te maken?
Plaats hier uw advertentie
pi_202014178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ga lachen als er een witte jas aan de deur staat.
en eerst z'n hand eerst gaan schudden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202014209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik begrijp niet waarom gevaccineerden ook hun jas niet neerleggen...
Voelt als bloed aan de handen... Want mensen hebben zorg nodig...

Tjah, dan ook bloed aan de handen van iedereen die deze "wetsovertreding" niet gedoogd.

Wat zou het betekenen als alle ziekenhuizen de wet gewoon naast zich neerleggen....

Gaat niet gebeuren natuurlijk.... Ik vind het echt heel vreemd dit, denk je solide gebouwd te zijn met grondwetten enzo breken ze alles binnen 2 jaartjes met gemak af.
Alles mag onder de coronawet...zelfde verhaal in het VK.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202014219
twitter

dit verdient eigen topic, het komt elke dag voor.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 14:03:28 #144
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202014237
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In alle eerlijkheid, ik denk dat er hier een grote kern van waarheid in zal zitten. Dit werd bijvoorbeeld ook bevestigd door peil.nl toen zij een onderzoek deden naar de vaccinatiestatus per politieke partij. Bij migranten en christenen zullen vaak religieuze redenen een rol spelen. En bij laagopgeleiden (en ook migranten) zal er simpelweg een groter wantrouwen zijn richting de overheid en bepaalde andere grote instanties. En dit is naar mijn mening trouwens helemaal geen slechte eigenschap. Ik vind dat er onder hoogopgeleiden een veel te grote neiging is om dit soort instituten op een bijna orthodoxe manier te benaderen. Ik heb dat zelf ook gezien op de universiteit, helemaal als je op een pakweg gamma of alfa faculteit zit. Aan de ene kant pretendeert men kritisch denken toe te juichen, maar zodra een EU, VN, OECD of WHO iets zegt, dat is de absolute waarheid en mag niet worden betwist. Dat is problematisch naar mijn mening. Ik merk ook sowieso dat er onder deze groep dan vaak veel frustratie en woede is over mensen die zich niet laten vaccineren. Als ik soms hoor hoe vrienden over bijvoorbeeld ongevaccineerde collega's of mensen uit Urk/Staphorst praten, dat gaat vrij ver.

Ik vind dit dus eigenlijk wel een redelijk eerlijk artikel is van de Vokskrant. Ze geven ook niet aan dat het per definitie zo is, maar meer dat er een tendens is. Het zal misschien 70% - 30% zijn of zo. Voor het RIVM en de overheid is dit weer belangrijk om te weten zodat men beleid kan uitstippelen om deze groepen te bereiken. Het valt me ook nog mee dat er wordt benoemd dat het ook om migranten gaat, het had mij niets verbaasd als men het bijna 'rechts-christelijk en laagopgeleid' had gelaten.
Ik denk dat je alle rangen en standen tussen ongevaccineerden vindt. Opruiende kop ook door de Televaag.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ga lachen als er een witte jas aan de deur staat.
Hoe verzinnen ze het. Opgetieft aan mijn deur, zo'n witte jas maakt het alleen maar enger.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202014256
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
Alles mag onder de coronawet...zelfde verhaal in het VK.
Op het moment dat je een grondwet nodig hebt kan ie omzeild worden.
Plaats hier uw advertentie
pi_202014263
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In alle eerlijkheid, ik denk dat er hier een grote kern van waarheid in zal zitten. Dit werd bijvoorbeeld ook bevestigd door peil.nl toen zij een onderzoek deden naar de vaccinatiestatus per politieke partij. Bij migranten en christenen zullen vaak religieuze redenen een rol spelen. En bij laagopgeleiden (en ook migranten) zal er simpelweg een groter wantrouwen zijn richting de overheid en bepaalde andere grote instanties. En dit is naar mijn mening trouwens helemaal geen slechte eigenschap. Ik vind dat er onder hoogopgeleiden een veel te grote neiging is om dit soort instituten op een bijna orthodoxe manier te benaderen. Ik heb dat zelf ook gezien op de universiteit, helemaal als je op een pakweg gamma of alfa faculteit zit. Aan de ene kant pretendeert men kritisch denken toe te juichen, maar zodra een EU, VN, OECD of WHO iets zegt, dat is de absolute waarheid en mag niet worden betwist. Dat is problematisch naar mijn mening. Ik merk ook sowieso dat er onder deze groep dan vaak veel frustratie en woede is over mensen die zich niet laten vaccineren. Als ik soms hoor hoe vrienden over bijvoorbeeld ongevaccineerde collega's of mensen uit Urk/Staphorst praten, dat gaat vrij ver.

Ik vind dit dus eigenlijk wel een redelijk eerlijk artikel is van de Vokskrant. Ze geven ook niet aan dat het per definitie zo is, maar meer dat er een tendens is. Het zal misschien 70% - 30% zijn of zo. Voor het RIVM en de overheid is dit weer belangrijk om te weten zodat men beleid kan uitstippelen om deze groepen te bereiken. Het valt me ook nog mee dat er wordt benoemd dat het ook om migranten gaat, het had mij niets verbaasd als men het bijna 'rechts-christelijk en laagopgeleid' had gelaten.
Word een beetje moe van de beeldvorming dat alleen de allochtonen , de gelovigen en de lageropgeleiden niets van de vaccine moeten hebben . Hoewel er een kern van waarheid in zit , zijn de grootste vaccinatieweigeraars mensen met een Phd



But more surprising is the breakdown in vaccine hesitancy by level of education. It finds that the association between hesitancy and education level follows a U-shaped curve with the highest hesitancy among those least and most educated. People with a master’s degree had the least hesitancy, and the highest hesitancy was among those holding a Ph.D.

https://unherd.com/thepos(...)n-group-of-all-phds/



[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_boo op 03-11-2021 14:13:25 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 november 2021 @ 14:15:40 #147
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202014374
twitter


potver ik pas niet in het profiel
en nu?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202014436
Marcel Levi, arts en voormalig ziekenhuisdirecteur, stelt dat het aantal coronapatiënten in ziekenhuizen niet zo enorm is dat de ziekenhuizen er van omvallen: "Er is wel waanzinnige druk en dat is omdat er een verschrikkelijk personeelstekort is. Dan kan je die paar extra coronagevallen er niet bij hebben."

'Nu minder IC-bedden dan aan begin crisis'
Levi ziet met lede ogen dat er nu op de IC's minder operationele bedden zijn dan aan het begin van de coronacrisis: "Dat is vreemd, want toen kwamen we al tot de ontdekking dat we er te weinig hebben in Nederland. En wat is er de afgelopen anderhalf jaar gebeurd? Niks. Er is geen plan gemaakt waarin we zeiden: wij willen als land anderhalf keer zoveel IC-bedden."


https://www.gids.tv/video(...)is-geen-plan-gemaakt
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 14:23:13 #149
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202014468
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Marcel Levi, arts en voormalig ziekenhuisdirecteur, stelt dat het aantal coronapatiënten in ziekenhuizen niet zo enorm is dat de ziekenhuizen er van omvallen: "Er is wel waanzinnige druk en dat is omdat er een verschrikkelijk personeelstekort is. Dan kan je die paar extra coronagevallen er niet bij hebben."

'Nu minder IC-bedden dan aan begin crisis'
Levi ziet met lede ogen dat er nu op de IC's minder operationele bedden zijn dan aan het begin van de coronacrisis: "Dat is vreemd, want toen kwamen we al tot de ontdekking dat we er te weinig hebben in Nederland. En wat is er de afgelopen anderhalf jaar gebeurd? Niks. Er is geen plan gemaakt waarin we zeiden: wij willen als land anderhalf keer zoveel IC-bedden."


https://www.gids.tv/video(...)is-geen-plan-gemaakt
je zou het draadje van Pieter Omzigt even moeten lezen op twitter
daarbij geeft hij aan dat hij niet voor openbaarheid van cijfers kan stemmen omdat dit in gedrang komt met de AVG
er liggen dermate weinig mensen dat bij openbaring mensen aan de cijfers gelinkt kunnen worden 8)7 8)7 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202014748
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  woensdag 3 november 2021 @ 14:52:37 #151
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202014771
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier wordt iets achtergehouden, dat is inmiddels wel duidelijk. Maar het is ook heel logisch dat ze dit doen. Stel je voor dat het bijvoorbeeld 60/40 (ongevaccineerd/gevaccineerd) is, of zelfs 50/50 of 40/60. Dan valt het hele narratief in duigen. Dan ga je die laatste 13% ook echt niet meer overtuigen om zich nog te laten vaccineren. Daarom moeten ze het idee blijven hooghouden dat zogenaamd min of meer alle mensen in de ziekenhuizen en op de IC's niet gevaccineerd is.

Verder niet dat ik er achtersta natuurlijk, ik vind dit eigenlijk gewoon de burger voorliegen, maar simpelweg om even aan te geven hoe de overheid en het RIVM dit zullen benaderen.
https://www.geenstijl.nl/(...)n-in-het-ziekenhuis/
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202014807
twitter

zou dit de reden zijn?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 15:02:29 #153
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202014874
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
zou dit de reden zijn?
kun je een andere bedenken?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 15:03:46 #154
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202014889
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202014895
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 15:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
kun je een andere bedenken?
ik dacht dat ze misschien coulant waren geworden ;(
Plaats hier uw advertentie
pi_202014933
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
dit verdient eigen topic, het komt elke dag voor.
Inderdaad. Stop er wat moeite in (links en afbeeldingen verzamelen) en doe het. Ik like bij voorbaat.
pi_202014954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
controlled demolition.
Haha ja. Het is bijna te obvious voor woorden.

"We moeten de zorg beschermen zodat die niet overbelast wordt!"

Overheid ontslaat 60.000 zorgmedewerkers.

"We hebben een tekort aan personeel dus meer maatregelen nodig!"

:')
pi_202014991
De mondiale elite heeft de wereld op briljante wijze in de houdgreep genomen. Maar ze zijn één ding vergeten, schrijft Jan Bennink. Ons. Niemand loopt warm voor hun mooie plannen.

Zal ik jullie eens wat zeggen, Ze gaan het niet redden. Het Vierde Rijk gaat er niet komen. Tenminste, niet nu. Ze hebben alles tot in perfectie uitgedacht en in vele tientallen jaren uitgewerkt tot in de kleinste duivelse details.


https://deanderekrant.nl/(...)-uitkomen-2021-11-03
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 15:16:45 #159
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202015025
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202015093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
dit verdient eigen topic, het komt elke dag voor.
Klopt, met 7 miljard mensen op deze planeet sterven er dagelijks velen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 november 2021 @ 15:25:29 #161
421867 greysbones
fun fact i don't care
  woensdag 3 november 2021 @ 15:31:39 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202015233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Word een beetje moe van de beeldvorming dat alleen de allochtonen , de gelovigen en de lageropgeleiden niets van de vaccine moeten hebben . Hoewel er een kern van waarheid in zit , zijn de grootste vaccinatieweigeraars mensen met een Phd

[ afbeelding ]

But more surprising is the breakdown in vaccine hesitancy by level of education. It finds that the association between hesitancy and education level follows a U-shaped curve with the highest hesitancy among those least and most educated. People with a master’s degree had the least hesitancy, and the highest hesitancy was among those holding a Ph.D.

https://unherd.com/thepos(...)n-group-of-all-phds/

[ afbeelding ]
https://www.medrxiv.org/c(...)21260795v1.full-text

En in de appendix de vragenlijst in kwestie: https://www.medrxiv.org/c(...)-1.pdf?download=true

Each month, the COVID Trends and Impact Survey (CTIS)1 is offered to a random sample, stratified by
geographic region, of ≈100 million US residents from the Facebook Active User Base who use one of the
supported languages (English [American and British], Spanish [Spain and Latin American], French,
Brazilian Portuguese, Vietnamese, and simplified Chinese) via a link at the top of their Facebook News
Feed
to yield ≈40,000 responses daily (≈1.2 million responders monthly), which allows for evaluation of
local trends. Facebook users may be offered the opportunity to participate in CTIS from once a month to
once every six months, depending on their geographic strata. Weights accounting for the sampling
design and non-response are then post-stratified to match the US general population by age, gender,
and state


Juist ja. Al die wappies dus op de Facebook-enquête aanvinken dat ze hooggeleid zijn :! . Vast heel betrouwbaar.
Huilen dan.
  woensdag 3 november 2021 @ 16:03:44 #163
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202015672
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202015974
quote:
Hij snapt niet dat t om die QRcode te doen is. maar ja je wilt natuurlijk niet als wappie gezien worden?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 16:27:25 #165
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202015991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Hij snapt niet dat t om die QRcode te doen is. maar ja je wilt natuurlijk niet als wappie gezien worden?
Eerlijk
wordt er een beetje moedeloos van
er zijn zoveel cijfers die aantonen dat het allemaal niet klopt
en nog gaan ze er wederom uitbreiding van QR code doordrukken
Hoe dan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2021 @ 16:38:57 #166
88815 The_Emotion
98.3
pi_202016093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Hij snapt niet dat t om die QRcode te doen is. maar ja je wilt natuurlijk niet als wappie gezien worden?
Dat QR-konijn die uit de hoge hoed getoverd is, moet ons helpen om corona onder controle te houden? Ja vast :')

Nu ik in Mexico zit, daar is die ellende nog niet aan de gang, bovendien kleurt de kaart grotendeels ook groen.



Wel in openbare gelegenheden een mondkapje op, en er staan overal temperatuurpoortjes. Niet dat het zo waterdicht is om verdere besmettingen te voorkomen, maar wel een stuk eerlijker en redelijker dan die belachelijke QR-maatschappij die in Nederland en grote delen van Europa heerst.

Ben vooralsnog blij dat ik weg ben.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202016135
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Word een beetje moe van de beeldvorming dat alleen de allochtonen , de gelovigen en de lageropgeleiden niets van de vaccine moeten hebben . Hoewel er een kern van waarheid in zit , zijn de grootste vaccinatieweigeraars mensen met een Phd

[ afbeelding ]

But more surprising is the breakdown in vaccine hesitancy by level of education. It finds that the association between hesitancy and education level follows a U-shaped curve with the highest hesitancy among those least and most educated. People with a master’s degree had the least hesitancy, and the highest hesitancy was among those holding a Ph.D.

https://unherd.com/thepos(...)n-group-of-all-phds/

[ afbeelding ]
Had m al eerder geplaatst ooit
Nog een keer
https://www.frontnieuws.c(...)l-de-hoogopgeleiden/

Werk zelf bij bedrijf waar veel phd wo opgeleide mensen werken, en naar wat ik hoor zijn er best veel niet gevaccineerd nog
pi_202016274
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:38 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Dat QR-konijn die uit de hoge hoed getoverd is, moet ons helpen om corona onder controle te houden? Ja vast :')

Nu ik in Mexico zit, daar is die ellende nog niet aan de gang, bovendien kleurt de kaart grotendeels ook groen.

[ afbeelding ]

Wel in openbare gelegenheden een mondkapje op, en er staan overal temperatuurpoortjes. Niet dat het zo waterdicht is om verdere besmettingen te voorkomen, maar wel een stuk eerlijker en redelijker dan die belachelijke QR-maatschappij die in Nederland en grote delen van Europa heerst.

Ben vooralsnog blij dat ik weg ben.
foto doet het niet? waar zit je ergens in Mexico?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 16:54:41 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202016282
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:42 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Had m al eerder geplaatst ooit
Nog een keer
https://www.frontnieuws.c(...)l-de-hoogopgeleiden/

Werk zelf bij bedrijf waar veel phd wo opgeleide mensen werken, en naar wat ik hoor zijn er best veel niet gevaccineerd nog
Hier juist andersom, onderzoeksinstituut vol met phd's waar juist vrijwel iedereen gevaccineerd is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202016309
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
je zou het draadje van Pieter Omzigt even moeten lezen op twitter
daarbij geeft hij aan dat hij niet voor openbaarheid van cijfers kan stemmen omdat dit in gedrang komt met de AVG
er liggen dermate weinig mensen dat bij openbaring mensen aan de cijfers gelinkt kunnen worden 8)7 8)7 8)7
Je hebt Omtzigt toch niet nodig om te achterhalen hoeveel er in het ziekenhuis liggen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202016363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hier juist andersom, onderzoeksinstituut vol met phd's waar juist vrijwel iedereen gevaccineerd is.
Denk dat de verschillen altijd zullen blijven.
Daarom is het beleid ook zo krom
En de aanname dat alle niet gevaccineerden laagopgeleid zijn en werkeloos is gewoon lachwekkend maar zie je veel voorbijkomen nog helaas.
  woensdag 3 november 2021 @ 17:04:14 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202016383
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Denk dat de verschillen altijd zullen blijven.
Daarom is het beleid ook zo krom
En de aanname dat alle niet gevaccineerden laagopgeleid zijn en werkeloos is gewoon lachwekkend maar zie je veel voorbijkomen nog helaas.
Dat lijkt me ook wat kort door de bocht ja. Is ook wel de uitdaging bij het maken van dat soort beleid denk ik. Je moet iets redelijk simpels bedenken wat genoeg van de gevallen covered. Op alles een passend antwoord hebben is lastig zonder op tegenstrijdigheden uit te komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202016416
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:15 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

potver ik pas niet in het profiel
en nu?
Jij bent hooggeleid net als ik?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2021 @ 17:13:09 #174
88815 The_Emotion
98.3
pi_202016498
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
foto doet het niet? waar zit je ergens in Mexico?
Doet deze link het wel?

https://coronavirus.gob.m(...)abajo-1-1024x701.png

29 deelstaten groen
2 deelstaten geel
1 deelstaat oranje

Ik zit nu in Mexico stad, met zo'n 25 miljoen mensen op een oppervlakte van provincie Utrecht, maar wel in de groene zone.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 3 november 2021 @ 17:30:03 #175
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202016691
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:42 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Had m al eerder geplaatst ooit
Nog een keer
https://www.frontnieuws.c(...)l-de-hoogopgeleiden/

Werk zelf bij bedrijf waar veel phd wo opgeleide mensen werken, en naar wat ik hoor zijn er best veel niet gevaccineerd nog
Dat zeg ik, alle rangen en standen onder de ongevaccineerden. Maar men schetst liever een beeld van ongeschoold, christelijk en allochtonen-volk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 november 2021 @ 17:32:12 #176
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202016711
quote:
De politie heeft twee vrouwen aangehouden die worden verdacht van het handelen in vaccinatiebewijzen. De vrouwen werken allebei als doktersassistent in een artsenpraktijk in Amsterdam.
https://www.nu.nl/tech/61(...)cinatiebewijzen.html

Sommige opportunisten maken er een lucratief handeltje van.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202016738
quote:
Iemand die niet tegen het coronavirus gevaccineerd is, loopt aanzienlijk meer risico om in het ziekenhuis te belanden dan iemand die volledig gevaccineerd is. De kans op opname is 17 keer zo groot. En de kans dat de ongevaccineerde op een intensive care moet worden opgenomen is 33 keer zo groot. Dat concludeert het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) na berekeningen.
Volgens het RIVM beschermen de vaccins over het algemeen voor 94 procent tegen ziekenhuisopname en voor 97 procent tegen opname op een intensive care. "Een nagenoeg onveranderde hoge werkzaamheid", noemt het instituut dat.
https://dvhn.nl/binnenlan(...)neerde-27136720.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202016755
quote:
Als geenstijl als rel media zich geroepen voelt om te verbroederen........ Dan is er wat geks aan de hand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 november 2021 @ 17:37:19 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202016758
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hier juist andersom, onderzoeksinstituut vol met phd's waar juist vrijwel iedereen gevaccineerd is.
Idem. Over de coronapas genoeg discussie maar over het nut van coronavaccinaties absoluut niet.
Huilen dan.
pi_202016765
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ze willen het niet, anders was wel alles op alles gezet om de zorg op de schalen of op zn minst een plan te maken?
Maar waarom zijn er zoveel hersendoden die in dat sprookje geloven!?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 november 2021 @ 17:46:34 #181
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202016813
quote:
80s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij bent hooggeleid net als ik?
HBO
hoog genoeg?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202016814
quote:
Je kan ook zeggen dat 'laagopgeleiden' of 'arbeidsklasse' of werkende arme een gezonde wantrouw aan regeringen/authoriteiten/instituten hebben.
They (or we) have been screwed for generations.
Of dat 'hoogopgeleiden' meer gedoctrineerd zijn omdat ze jarenlang zitten te 'studeren' en ook dat ze meer te verliezen als ze teveel kritiek over bepaalde zaken hebben.

Alsof 'intelligence' altijd aan 'educatie' ligt. Zo erg simpel is het niet. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 november 2021 @ 17:47:13 #183
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202016817
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

en dan nu uitgesplitst per leeftijd
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202016822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat zeg ik, alle rangen en standen onder de ongevaccineerden. Maar men schetst liever een beeld van ongeschoold, christelijk en allochtonen-volk.
Slechts x procent van de populatie is hoger opgeleid ala master natuurlijk...

quote:
Het aantal masterdiploma's is in 2019 volgens data van Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) 46.501
Lijkt me wel erg weinig dit. Is dit het jaarsaldo?

[ Bericht 7% gewijzigd door ludovico op 03-11-2021 17:53:04 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 november 2021 @ 17:47:30 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202016823
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Idem. Over de coronapas genoeg discussie maar over het nut van coronavaccinaties absoluut niet.
Ik zat toevallig vandaag met lunch nog aan tafel met twee mensen die in het ziekenhuis met patienten werken. Die moesten even best wel wat frustratie kwijt over de grote aantallen idiote patienten op de afdeling die dachten het vaccin niet nodig te hebben. En tragische gevallen als mensen waarbij een hartoperatie voor de 3de keer last minute uitgesteld werd omdat er last minute toch geen IC bed vrij was... Het begint al weer goed vast te lopen zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202016845
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Idem. Over de coronapas genoeg discussie maar over het nut van coronavaccinaties absoluut niet.
Ze hebben zeker nut voor 60+
De rest is redelijk discutabel, die pas ook. Maar dat geeft meer discussie idd
pi_202016860
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2021 15:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
https://www.medrxiv.org/c(...)21260795v1.full-text

En in de appendix de vragenlijst in kwestie: https://www.medrxiv.org/c(...)-1.pdf?download=true

Each month, the COVID Trends and Impact Survey (CTIS)1 is offered to a random sample, stratified by
geographic region, of ≈100 million US residents from the Facebook Active User Base who use one of the
supported languages (English [American and British], Spanish [Spain and Latin American], French,
Brazilian Portuguese, Vietnamese, and simplified Chinese) via a link at the top of their Facebook News
Feed
to yield ≈40,000 responses daily (≈1.2 million responders monthly), which allows for evaluation of
local trends. Facebook users may be offered the opportunity to participate in CTIS from once a month to
once every six months, depending on their geographic strata. Weights accounting for the sampling
design and non-response are then post-stratified to match the US general population by age, gender,
and state


Juist ja. Al die wappies dus op de Facebook-enquête aanvinken dat ze hooggeleid zijn :! . Vast heel betrouwbaar.
Paar opmerkingen :

- De enquête word aangeboden aan willekeurige users in all cross of life . Niet een vragenlijst waar iedereen toegang tot heeft ( wat het kwetsbaarder maakt voor misbruik) staat ook in de link
- De sampelsize is dusdanig groot dat elke groep goed vertegenwoordigd is
- Van de 3 miljard users die facebook heeft zullen er een vast een paar bijzitten met een phd


Het gaat tegen de dominant narritive in , waar iedereen die pro wetenschap is zich inmiddels al meerdere keren heeft laten inspuiten. dus ik snap je reactie best wel

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_boo op 03-11-2021 18:00:23 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202016906
quote:
Daarbij zou ongevaccineerd (en niet recent van corona hersteld) personeel nog altijd de mogelijkheid hebben zich iedere dag te laten testen. Lastig en onpraktisch, maar niet onhaalbaar.
https://nos.nl/artikel/24(...)jven-lijken-verdeeld

In welke wereld leven deze demonen?
  woensdag 3 november 2021 @ 17:58:01 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202016916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:52 schreef Ali_boo het volgende:

- Je beschuldigt twee Universiteiten dat ze geen idee hebben hoe ze onderzoek moeten doen , wat Ik best wel vermakelijk vind
Ik kan je verklappen, dat gebeurt helaas vaak zat. Niet per se de universiteit als geheel, maar zeker wel onderzoekers. Kritisch zijn is een goed iets en zo ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202016917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:52 schreef Ali_boo het volgende:
- Je beschuldigt twee Universiteiten dat ze geen idee hebben hoe ze onderzoek moeten doen , wat Ik best wel vermakelijk vind
... :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202016935
quote:
Gevaarlijk idd. Anderzijds niks om voor te schamen.
We hebben tenminste zelfrespect en gevoel van menselijkheid.

Is uiteindelijk veel waardevoller
pi_202016968
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:13 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Doet deze link het wel?

https://coronavirus.gob.m(...)abajo-1-1024x701.png

29 deelstaten groen
2 deelstaten geel
1 deelstaat oranje

Ik zit nu in Mexico stad, met zo'n 25 miljoen mensen op een oppervlakte van provincie Utrecht, maar wel in de groene zone.
Acces denied. ben daar ook geweest, grote stad, overal mondkapjes ;) In de toeristische gebieden is dat veel minder.
Plaats hier uw advertentie
pi_202016981
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik kan je verklappen, dat gebeurt helaas vaak zat. Niet per se de universiteit als geheel, maar zeker wel onderzoekers. Kritisch zijn is een goed iets en zo ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik kan je verklappen, dat gebeurt helaas vaak zat. Niet per se de universiteit als geheel, maar zeker wel onderzoekers. Kritisch zijn is een goed iets en zo ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik kan je verklappen, dat gebeurt helaas vaak zat. Niet per se de universiteit als geheel, maar zeker wel onderzoekers. Kritisch zijn is een goed iets en zo ;)
Ik wist wel dat ik het anders had moeten formuleren ,inmiddels aangepast :@
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 november 2021 @ 18:05:17 #194
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017019
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 18:06:30 #195
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202017035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Gevaarlijk idd. Anderzijds niks om voor te schamen.
We hebben tenminste zelfrespect en gevoel van menselijkheid.

Is uiteindelijk veel waardevoller
Ja, dit soort berichtjes maakt het weer wat makkelijker voor prikfascisten om neer te kijken op ongevaccineerden, want allemaal ongeschoold werkeloos volk, christenen en moslims.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202017039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Paar opmerkingen :

- De enquête word aangeboden aan willekeurige users in all cross of life . Niet een vragenlijst waar iedereen toegang tot heeft ( wat het kwetsbaarder maakt voor misbruik) staat ook in de link
- De sampelsize is dusdanig groot dat elke groep goed vertegenwoordigd is
- Van de 3 miljard users die facebook heeft zullen er een vast een paar bijzitten met een phd

Het gaat tegen de dominant narritive in , waar iedereen die pro wetenschap is zich inmiddels al meerdere keren heeft laten inspuiten. dus ik snap je reactie best wel
De facebook concept oorspronkelijk uit Harvard University komt ?.....waarschijnlijk het wel 'n beetje hip was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202017078
quote:
Ja maar het ovegrote deel zijn ongevaccineerden. Uit datzelfde artikel

quote:
In het Erasmus MC is het overgrote deel van de coronapatiënten niet gevaccineerd, vertelt Peeters. Op de verpleegafdeling is 75 tot 80 procent van de patiënten ongevaccineerd, op de intensive care gaat het om 90 procent.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202017082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/tech/61(...)cinatiebewijzen.html

Sommige opportunisten maken er een lucratief handeltje van.
Niks nieuws. Kan je ook duizenden jaren terug gaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 november 2021 @ 18:10:24 #199
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017088
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja maar het ovegrote deel zijn ongevaccineerden. Uit datzelfde artikel
[..]

maar ook... er komen nu mensen binnen volledig gevaccineerd die voorheen niet ziek waren
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202017121
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
maar ook... er komen nu mensen binnen volledig gevaccineerd die voorheen niet ziek waren
Niet ziek van COVID maar dat zijn wel mensen die een probleem hebben met hun immuunsysteem

quote:
Toch ligger er ook patiënten in het ziekenhuis die wel gevaccineerd zijn. "Een deel van de mensen heeft ondanks de vaccinatie onvoldoende weerstand", legt de internist uit. "Dat zijn vaak mensen met een immuunstoornis of mensen die vanwege een eerdere transplantatie medicijnen slikken die het immuunsysteem onderdrukken. Ook voor die mensen moeten we ons aan de maatregelen houden."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202017133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik zat toevallig vandaag met lunch nog aan tafel met twee mensen die in het ziekenhuis met patienten werken. Die moesten even best wel wat frustratie kwijt over de grote aantallen idiote patienten op de afdeling die dachten het vaccin niet nodig te hebben. En tragische gevallen als mensen waarbij een hartoperatie voor de 3de keer last minute uitgesteld werd omdat er last minute toch geen IC bed vrij was... Het begint al weer goed vast te lopen zo.
Was er ineens een hele lange rij van biggies of zo? Of alleen de vieze ongevaccineerden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 03-11-2021 18:19:26 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 november 2021 @ 18:14:58 #202
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017147
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Niet ziek van COVID maar dat zijn wel mensen die een probleem hebben met hun immuunsysteem
[..]

Andere opgenomen coronapatiënten zijn gevaccineerde senioren die voor de besmettingen gezond waren. "De laatste tien dagen zien we dat we een aantal ouderen opgenomen hebben gekregen die wel volledig gevaccineerd zijn en voor de coronabesmetting helemaal gezond waren

ik kan ook lezen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202017158
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202017183
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Andere opgenomen coronapatiënten zijn gevaccineerde senioren die voor de besmettingen gezond waren. "De laatste tien dagen zien we dat we een aantal ouderen opgenomen hebben gekregen die wel volledig gevaccineerd zijn en voor de coronabesmetting helemaal gezond waren

ik kan ook lezen
Niet zo verwonderlijk. Naarmate je ouder wordt werkt dat immuunsysteem slechter. Daarom zijn ouderen ook kwetsbaarder en is het zaak dat de vespreidng van het virus zoveel mogelijk wordt tegengegaan en dat bereik je door zoveel mogelijk mensen te vaccineren (en voorzorgsmaatregelen).

De kans dat senioren overlijden aan COVID wordt ook een stuk kleiner als ze wél gevaccineerd zijn.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 november 2021 @ 18:21:58 #205
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017249
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Niet zo verwonderlijk. Naarmate je ouder wordt werkt dat immuunsysteem slechter. Daarom zijn ouderen ook kwetsbaarder en is het zaak dat de vespreidng van het virus zoveel mogelijk wordt tegengegaan en dat bereik je door zoveel mogelijk mensen te vaccineren (en voorzorgsmaatregelen).
Tuurlijk we duwen er nog een paar vaccins in
What doesn’t kill you makes you stronger
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 18:22:23 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202017258
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:13 schreef Tingo het volgende:

[..]
Was er ineens een hele lange rij van biggies of zo? Of alleen de vieze ongevaccineerden?
Vooral veel ongevaccineerden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202017274
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Tuurlijk we duwen er nog een paar vaccins in
What doesn’t kill you makes you stronger
De kans dat je overlijdt aan het vaccin is een stuk kleiner dan dat je overlijdt aan COVID als je gevaccineerd bent.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202017277
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Vooral veel ongevaccineerden.
Hoe weet jij dat zo zeker?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202017288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik zat toevallig vandaag met lunch nog aan tafel met twee mensen die in het ziekenhuis met patienten werken. Die moesten even best wel wat frustratie kwijt over de grote aantallen idiote patienten op de afdeling die dachten het vaccin niet nodig te hebben. En tragische gevallen als mensen waarbij een hartoperatie voor de 3de keer last minute uitgesteld werd omdat er last minute toch geen IC bed vrij was... Het begint al weer goed vast te lopen zo.
zeiden ze ook nog iets over die idioten die afgelopen 10 jaar het aantal IC-bedden heeft verminderd?
Plaats hier uw advertentie
pi_202017298
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Tuurlijk we duwen er nog een paar vaccins in
What doesn’t kill you makes you stronger
Or what makes you ill will make you better.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 november 2021 @ 18:26:35 #211
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202017321
Als je ouder wordt heb je inderdaad meer kans om ergens aan te overlijden, hoe hoger de leeftijd des te groter de kans, dit kan vanalles zijn, longontsteking, hart- en vaatziekten, de griep, corona. Hoort nu eenmaal bij het leven. Maar goed de oudjes die over zijn krijgen nu hun derde spuitje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202017336
Er zijn nu minder IC-bedden dan vorig jaar, als volgend jaar de IC overstroomt door de griep gaan we dan ook alle mensen die geen griepprik gehad hebben zwart maken?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 18:30:07 #213
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017361
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Er zijn nu minder IC-bedden dan vorig jaar, als volgend jaar de IC overstroomt door de griep gaan we dan ook alle mensen die geen griepprik gehad hebben zwart maken?
:Y :Y :Y
en de kinderen een spuit er in duwen
om de ouderen te beschermen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202017374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je ouder wordt heb je inderdaad meer kans om ergens aan te overlijden, hoe hoger de leeftijd des te groter de kans, dit kan vanalles zijn, longontsteking, hart- en vaatziekten, de griep, corona. Hoort nu eenmaal bij het leven. Maar goed de oudjes die over zijn krijgen nu hun derde spuitje.
Tja dat is een afweging die je kunt maken bij het je wel of niet laten vaccineren. Een heleboel mensen doen het juist wel om die reden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202017393
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
:Y :Y :Y
en de kinderen een spuit er in duwen
om de ouderen te beschermen
het zou zomaar kunnen en nederland gehoorzaamt vrolijk. terwijl we dat nooit hebben gedaan in de geschiedenis. massahysterie/hypnose. dat kan nog gevaarlijk worden met die gehypnotiseerde lieden, soort heksenvervolging.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 18:33:31 #216
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017410
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
het zou zomaar kunnen en nederland gehoorzaamt vrolijk. terwijl we dat nooit hebben gedaan in de geschiedenis. massahysterie/hypnose.
_O_ _O_ _O_
Ze zullen met hetzelfde gemak mensen opzetten tegen degene die zijn kind niet wil vaccineren(griepprik)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202017412
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
:Y :Y :Y
en de kinderen een spuit er in duwen
om de ouderen te beschermen
Want het maakt die kinderen ook niets uit als opa of oma doodgaat?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 november 2021 @ 18:34:33 #218
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017420
quote:
81s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Want het maakt die kinderen ook niets uit als opa of oma doodgaat?
waarom moeten we kinderen vaccineren voor iets waar ze zelf geen enkel gevaar voor lopen?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202017425
Groundhogday 😬
pi_202017426
quote:
81s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Want het maakt die kinderen ook niets uit als opa of oma doodgaat?
sinds wanneer gaan we kinderen opofferen om ouderen te redden? ken ook weinig ouderen die daar voor zullen zijn. wordt dit een nieuw ritueel?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 18:35:52 #221
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017443
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:34 schreef Emmerdeur het volgende:
Groundhogday 😬
dejaVUUUUUU
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 18:35:57 #222
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202017446
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
:Y :Y :Y
en de kinderen een spuit er in duwen
om de ouderen te beschermen
Logica van likmevestje. Het is ook niet zo dat elke oudere meteen op sterven na dood ziek wordt door corona of eraan overlijden.

quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja dat is een afweging die je kunt maken bij het je wel of niet laten vaccineren. Een heleboel mensen doen het juist wel om die reden.
Heleboel mensen doen het omdat ze geen zin hebben in die stomme maatregelen en gewoon op vakantie willen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 november 2021 @ 18:36:37 #223
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017453
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Logica van likmevestje. Het is ook niet zo dat elke oudere meteen op sterven na dood ziek wordt door corona of eraan overlijden.
[..]
Heleboel mensen doen het omdat ze geen zin hebben in die stomme maatregelen en gewoon op vakantie willen.
precies
want ow ow ow
als we niet op vakantie kunnen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202017454
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
waarom moeten we kinderen vaccineren voor iets waar ze zelf geen enkel gevaar voor lopen?
Het maakt kinderen niks uit als opa en oma meer gevaar lopen als dat niet gebeurt?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202017460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
sinds wanneer gaan we kinderen opofferen om ouderen te redden? ken ook weinig ouderen die daar voor zullen zijn. wordt dit een nieuw ritueel?
Je kleinkinderen knuffelen levensgevaarlijk is!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202017464
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Logica van likmevestje. Het is ook niet zo dat elke oudere meteen op sterven na dood ziek wordt door corona of eraan overlijden.
[..]
Heleboel mensen doen het omdat ze geen zin hebben in die stomme maatregelen en gewoon op vakantie willen.
Tja prioriteiten ....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 november 2021 @ 18:37:41 #227
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017467
quote:
81s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het maakt kinderen niks uit als opa en oma meer gevaar lopen als dat niet gebeurt?
je kunt ook thuis blijven als je griep hebt he
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202017480
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Logica van likmevestje. Het is ook niet zo dat elke oudere meteen op sterven na dood ziek wordt door corona of eraan overlijden.

iets van 97% van de 70 plussers overleeft corona gewoon.
Plaats hier uw advertentie
pi_202017491
Het is ze weer gelukt *O*

quote:
Drukte op priklocaties: dinsdag 70 procent meer afspraken dan gemiddeld
In meerdere regio's in het land is het drukker op vaccinatielocaties waar mensen zonder afspraak terechtkunnen dan normaal, laat koepelorganisatie GGD GHOR Nederland woensdag weten. In het callcenter en online zijn dinsdag in totaal zeventienduizend afspraken voor een coronavaccinatie vastgelegd, waar dat er normaal gemiddeld tienduizend zijn. Ook woensdag is het weer "veel drukker" in het callcenter, vertelt een woordvoerder.

GGD Hart voor Brabant vroeg mensen woensdag niet meer naar de vaccinatielocatie in Sociaal Cultureel Centrum De Helftheuvel in Den Bosch te komen, omdat het er erg druk was. Mensen mochten wel komen, aldus een woordvoerder van GGD Hart voor Brabant, maar de rij voor een prik was lang.
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-dan-gemiddeld.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 3 november 2021 @ 18:40:16 #230
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is ze weer gelukt *O*
[..]

er waren nu 7 mensen ipv 1?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202017508
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is ze weer gelukt *O*
[..]

sorry dacht test
Plaats hier uw advertentie
pi_202017510
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
er waren nu 7 mensen ipv 1?
Denk je dat er daarom van lange rijen gesproken wordt?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202017511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is ze weer gelukt *O*
[..]

Mooi zo! ^O^
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 november 2021 @ 18:41:15 #234
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202017512
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
je kunt ook thuis blijven als je griep hebt he
Precies. In de goede oude tijd kwamen opa en oma gewoon op hun kleinkindjes oppassen ook al waren de kleintjes wat grieperig. Nu zijn ze opeens in doodsgevaar :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 november 2021 @ 18:42:22 #235
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202017524
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202017548
quote:
uiteindelijk is het maar een poppenkast toch? wat misschien wel interessant is dat als de cijfers in de ziekenhuizen niet kloppen, dat kan de publieke opinie beïnvloeden.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 18:44:46 #237
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017556
quote:
volg het de hele dag al
af en aan
en af en toe zet ik hem uit
dan wordt ik er helemaal naar van
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 18:45:18 #238
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
uiteindelijk is het maar een poppenkast toch? wat misschien wel interessant is dat als de cijfers in de ziekenhuizen niet kloppen, dat kan de publieke opinie beïnvloeden.
dat wordt toch niet in de media gedeeld
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 18:45:59 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202017574
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:23 schreef Tingo het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Ik heb werkende oren...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202017581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
uiteindelijk is het maar een poppenkast toch? wat misschien wel interessant is dat als de cijfers in de ziekenhuizen niet kloppen, dat kan de publieke opinie beïnvloeden.
Ah ja dat 90% op de IC ongevaccineerd is klopt vast niet!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202017589
Onbevestigd maar iets om in de gaten te houden.

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202017606
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik heb werkende oren...
voor wat je wil horen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 november 2021 @ 18:48:07 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202017612
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
zeiden ze ook nog iets over die idioten die afgelopen 10 jaar het aantal IC-bedden heeft verminderd?
Niet echt, gezien het er nu ongeveer even veel als in 2008 zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door ATuin-hek op 03-11-2021 19:02:51 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202017620
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah ja dat 90% op de IC ongevaccineerd is klopt vast niet!
Dan had Ernst K. de ruwe data wel overal in de media gedeeld. Nee hij weigert de gegevens te delen.
Plaats hier uw advertentie
pi_202017629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is ze weer gelukt *O*
[..]

Viel mij vanmiddag al op hier in Eindhoven




Bij binnenkomst heb je rechts nog wat tenten voor voetgangers, stond een lange rij, k op 2020. Riep dat het debieltjes waren konden ze niet waarderen. Zo een Chinees meisje kon het wel waarden toen ik sarcastisch zei dat ze een leuk kapje op had.
pi_202017651
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Viel mij vanmiddag al op hier in Eindhoven

[ link | afbeelding ]

Bij binnenkomst heb je rechts nog wat tenten voor voetgangers, stond een lange rij, k op 2020. Riep dat het debieltjes waren konden ze niet waarderen. Zo een Chinees meisje kon het wel waarden toen ik sarcastisch zei dat ze een leuk kapje op had.
Doing God's work :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202017652
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dan had Ernst K. de ruwe data wel overal in de media gedeeld. Nee hij weigert de gegevens te delen.
Wie is Ernst K.?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202017654
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:46 schreef Ali_boo het volgende:
Onbevestigd maar iets om in de gaten te houden.

[ twitter ]
ik denk dat dit in China al makkelijk kan of zelfs al actief is (in de provincies waar het social credit systeem draait).
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 18:52:18 #249
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202017668
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wie is Ernst K.?
onder welke steen heb jij geleefd dan
Ernst Kuipers
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202017692
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wie is Ernst K.?
Plaats hier uw advertentie
pi_202017710
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
onder welke steen heb jij geleefd dan
Ernst Kuipers
Ik heb het verloop van COVID vnl in de VS gevolgd waar het Delta-virus al veel eerder een probleem opleverde in de IC's met een overloop van ongevaccineerden. Idd geen idee wie Ernst Kuipers is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202017741
Even gezocht:

quote:
Kuipers verdedigde de vaccinaties. „Ze werken sterk. Je zou rustig de stelling kunnen verdedigen dat als iedereen in Nederland gevaccineerd was, er van de huidige 1300 opgenomen patiënten meer dan duizend niet in het ziekenhuis zouden hebben gelegen. Dan hadden 250 mensen in de ziekenhuizen gelegen, was er niets aan de hand geweest en hadden we niet hoeven spreiden.”

Bron
Deze Ernst Kuipers? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202017755
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Doing God's work :7
:! Zijn de vaccinatie cijfers wel accuraat ? de meeste mensen die ik spreek zijn namelijk niet gevaccineerd en ook de testraten blijven volstromen.

Beetje vaag allemaal
pi_202017757
quote:
12s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik heb het verloop van COVID vnl in de VS gevolgd waar het Delta-virus al veel eerder een probleem opleverde in de IC's met een overloop van ongevaccineerden. Idd geen idee wie Ernst Kuipers is.
Je kan beter een leuke film opzetten.. is een stuk geloofwaardiger dan dat delta verhaal
pi_202017762
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Je kan beter een leuke film opzetten.. is een stuk geloofwaardiger dan dat delta verhaal
Geloofwaardiger voor jou bedoel je ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 november 2021 @ 19:03:07 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202017768
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:47 schreef Tingo het volgende:

[..]
voor wat je wil horen.
Voor wat die mensen te vertellen hadden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202018036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Voor wat die mensen te vertellen hadden.
En als ze hadden wat vertelt dat past niet met je mening had je hier niks over gepost.
Maar goed, als het echt zo vreselijk druk op IC's ivm de ongevaccinneerd is, twijfel ik.

Eerlijk gezegd - je anecdotes ietjes meer geloofwaardiger dan die van je sidekick zijn,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 november 2021 @ 19:29:50 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202018067
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]
En als ze hadden wat vertelt dat past niet met je mening had je hier niks over gepost.
Maar goed, als het echt zo vreselijk druk op IC's ivm de ongevaccinneerd is, twijfel ik.

Eerlijk gezegd - je anecdotes ietjes meer geloofwaardiger dan die van je sidekick zijn,
Doe er mee wat je wil.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202018290
Een machtswellusteling in optima forma:

twitter

"...dan komt na de zachte arm van papa Bruls, de harde arm van papa Bruls...

Het is opvoeden, hè."
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 3 november 2021 @ 19:54:55 #262
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202018473
quote:
Geen fan van de maniertjes van Baudet
Hij bereikt enkel dat mensen niet meer luisteren en dat ze al zijn moties afbranden.
Daar gaan we het ook niet mee redden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202018496
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:54 schreef greysbones het volgende:
Geen fan van de maniertjes van Baudet
Hij bereikt enkel dat mensen niet meer luisteren en dat ze al zijn moties afbranden.
Daar gaan we het ook niet mee redden
Je gaat het sowieso alleen redden buiten de democratie om of met een meerderheid voor het gedachtegoed dat hij uitdraagt. De rest staat er haaks op.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202018882
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Precies. In de goede oude tijd kwamen opa en oma gewoon op hun kleinkindjes oppassen ook al waren de kleintjes wat grieperig. Nu zijn ze opeens in doodsgevaar :{
Zie hier hoe compleet doorgeslagen men is. De angst zit echt diep.
pi_202018974
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Precies. In de goede oude tijd kwamen opa en oma gewoon op hun kleinkindjes oppassen ook al waren de kleintjes wat grieperig. Nu zijn ze opeens in doodsgevaar :{
Het zijn dan ook vooral senioren die moeten oppassen met het griepvirus (=influenza en niet een verkoudheidje) en er voor hen de mogelijkheid is om zich daartegen te laten inenten (evenals mensen met slecht werkend immuunsysteem).

quote:
Griep wordt veroorzaakt door een gevaarlijker virus dan een verkoudheidsvirus: het influenzavirus. Griep wordt gekenmerkt door ernstigere ziekteverschijnselen: een meestal snel opkomen van hoge koorts met een flink ziek gevoel en hoesten. De hoge koorts duurt 2-4 dagen en veroorzaakt vaak hoofdpijn en verspringende spierpijn.

Mensen die meer kans hebben op complicaties bij griep, zoals mensen met een hart- of longziekte, suikerziekte, nierpatiënten en mensen boven de 65 jaar, wordt aangeraden zich jaarlijks te laten vaccineren
(de griepprik).


[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 03-11-2021 20:27:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202018976
quote:
Adrenaline door mijn bloed bij het kijken naar dit filmpje. Baudet is een absolute held. Een perfecte man? Nee. Maar hij staat er wel. Met een missie. En gaat door tot het bittere einde terwijl hij continu alleen maar persoonlijk wordt aangevallen en er nooit eens wordt in gegaan op zijn cijfers en statistieken.

De enige partij die het keihard voor ons opneemt. De enige die de bubbel wil doorprikken. Ik volg FvD al veel langer, maar ik ga nu lid worden van ze. Ze hebben het verdiend.

[ Bericht 1% gewijzigd door matigeuser op 03-11-2021 20:42:31 ]
pi_202019010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:! Zijn de vaccinatie cijfers wel accuraat ? de meeste mensen die ik spreek zijn namelijk niet gevaccineerd en ook de testraten blijven volstromen.

Beetje vaag allemaal
Heel wat mensen in mijn directe omgeving zijn helaas wel gevaccineerd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202019030
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:21 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Adrenaline door mijn bloed bij het kijken naar dit filmpje. Baudet is een absolute held. Een perfecte man? Nee. Maar hij staat er wel. Met een missie. En gaat door tot het bittere einde terwijl hij continu alleen maar persoonlijk wordt aangevallen en er nooit eens wordt in gegaan op zijn cijfers en statistieken.

De enige partij die het keihard voor ons opneemt. De enige die de bubbel wil doorprikken. Ik volg FvD al veel langer, maar ik ga nu lid worden van ze. Ze hebben het verdiend.
Dit soort feiten hebben we nodig. Mensen zien het pas als het hen getoond wordt en vak K doet er alles aan om het de mensen NIET te tonen.
Het is ook daarom dat er nu al een eeuwigheid met wanhoop in de ogen alles op alles wordt gezet om maar te kunnen blijven doorslapen als Rutte 4. Ze zijn doodsbang om nog nieuwe verkiezingen uit te schrijven, want de bevolking pikt dit allemaal niet meer. Velen in Nederland hebben die gifspuiten gehaald omdat Rutte en De Jonge meermaals beloofd hebben om Nederland weer normaal te laten zijn. Telkens hebben zij die beloften gebroken. Telkens weer zaaien zij paniek als er weer eens wat meer "besmettingen" (positieve uitslagen van een volledig nutteloze test) zijn. Alles uit de kast halen om inwoners zo ver te tergen en te treiteren dat ze uit pure wanhoop die prik maar gaan halen. Die prik die niet werkt. Die tweede prik die nog steeds niet werkt. En dan nu een boosterprik, met dezelfde inhoud als de vorige prikken, die niet werken.

Dit gaat helemaal niet over gezondheid. Dat kon je in het begin nog aan het volk proberen wijs te maken, maar nu niet meer. De feiten over die "vaccins" zijn duidelijk: Ze zitten pas in de derde fase van onderzoek (en de bevolking bestaat uit de proefkonijnen) DUS is het experimenteel. Ze zijn NIET (onvoorwaardelijk) goedgekeurd, ze zijn als noodmaatregel TOEGELATEN, onder voorwaarden. En één van die voorwaarden is dat er geen medicijn mag zijn wat corona geneest, vandaar dat achtereenvolgens HCQ, Ivermectin en tegenwoordig zelfs Aspirine wordt verketterd.

En voor hen, die zeggen dat de vaccinatie "gewoon" verplicht moeten worden gesteld: Dat gaan ze nooit doen. Want dan moeten ze de verantwoordelijkheid opnemen zodra er iets aan bijwerkingen naar buiten komt. De fabrikanten wijzen elke verantwoordelijkheid af en verwijzen naar regeringen. En regeringen kunnen dan niet meer stellen dat de bevolking het vrijwillig heeft genomen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_202019043
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het zijn dan ook vooral senioren die moeten oppassen met het griepvirus (=influenza en niet een verkoudheidje) en er voor hen de mogelijkheid is om zich daartegen te laten inenten (evenals mensen met slecht werkend immuunsysteem).
Hetzelfde geldt voor covid.
pi_202019044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heel wat mensen in mijn directe omgeving zijn helaas wel gevaccineerd
bij mij 50/50 in direct omgeving.
Plaats hier uw advertentie
pi_202019060
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:25 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]
Dit soort feiten hebben we nodig. Mensen zien het pas als het hen getoond wordt en vak K doet er alles aan om het de mensen NIET te tonen.
Het is ook daarom dat er nu al een eeuwigheid met wanhoop in de ogen alles op alles wordt gezet om maar te kunnen blijven doorslapen als Rutte 4. Ze zijn doodsbang om nog nieuwe verkiezingen uit te schrijven, want de bevolking pikt dit allemaal niet meer. Velen in Nederland hebben die gifspuiten gehaald omdat Rutte en De Jonge meermaals beloofd hebben om Nederland weer normaal te laten zijn. Telkens hebben zij die beloften gebroken. Telkens weer zaaien zij paniek als er weer eens wat meer "besmettingen" (positieve uitslagen van een volledig nutteloze test) zijn. Alles uit de kast halen om inwoners zo ver te tergen en te treiteren dat ze uit pure wanhoop die prik maar gaan halen. Die prik die niet werkt. Die tweede prik die nog steeds niet werkt. En dan nu een boosterprik, met dezelfde inhoud als de vorige prikken, die niet werken.

Dit gaat helemaal niet over gezondheid. Dat kon je in het begin nog aan het volk proberen wijs te maken, maar nu niet meer. De feiten over die "vaccins" zijn duidelijk: Ze zitten pas in de derde fase van onderzoek (en de bevolking bestaat uit de proefkonijnen) DUS is het experimenteel. Ze zijn NIET (onvoorwaardelijk) goedgekeurd, ze zijn als noodmaatregel TOEGELATEN, onder voorwaarden. En één van die voorwaarden is dat er geen medicijn mag zijn wat corona geneest, vandaar dat achtereenvolgens HCQ, Ivermectin en tegenwoordig zelfs Aspirine wordt verketterd.

En voor hen, die zeggen dat de vaccinatie "gewoon" verplicht moeten worden gesteld: Dat gaan ze nooit doen. Want dan moeten ze de verantwoordelijkheid opnemen zodra er iets aan bijwerkingen naar buiten komt. De fabrikanten wijzen elke verantwoordelijkheid af en verwijzen naar regeringen. En regeringen kunnen dan niet meer stellen dat de bevolking het vrijwillig heeft genomen.

hier wat meer uitgebreid en rustiger.
Plaats hier uw advertentie
pi_202019122
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:26 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Hetzelfde geldt voor covid.
Nee het is niet hetzelfde. COVID is nog veel gevaarlijker en besmettelijker dan influenza en bovendien bestaat er voor influenza wel een herd immunity. Zover is het dus nog niet met COVID vanwege het grote aantal anti-vaccers en (nog) niet-gevaccineerden in de meeste landen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202019174
quote:
85s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee het is niet hetzelfde. COVID is nog veel gevaarlijker en besmettelijker dan influenza en bovendien bestaat er voor influenza wel een herd immunity. Zover is het dus nog niet met COVID vanwege het grote aantal anti-vaccers en (nog) niet-gevaccineerden in de meeste landen.
Jawel het zijn vooral de ouderen die op moeten passen met het Covid virus. Net als met het griep virus.
pi_202019192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Jawel het zijn vooral de ouderen die op moeten passen met het Covid virus. Net als met het griep virus.
Ja dat is hetzelfde maar het COVID-virus verspreidt zich veel makkelijker doordat er nog geen herd immunity is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202019205
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja dat is hetzelfde maar het COVID-virus verspreidt zich veel makkelijker doordat er nog geen herd immunity is.
En omdat de vaccins erg matig werken als het aankomt op het voorkomen van besmettingen.
pi_202019223
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:38 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
En omdat de vaccins erg matig werken als het aankomt op het voorkomen van besmettingen.
Ze werken prima. In verhouding worden onder de gevaccineerden veel minder mensen ernstig ziek/ gaan dood en komen dus ook veel minder op de IC terecht.

quote:
Kuipers verdedigde de vaccinaties. „Ze werken sterk. Je zou rustig de stelling kunnen verdedigen dat als iedereen in Nederland gevaccineerd was, er van de huidige 1300 opgenomen patiënten meer dan duizend niet in het ziekenhuis zouden hebben gelegen. Dan hadden 250 mensen in de ziekenhuizen gelegen, was er niets aan de hand geweest en hadden we niet hoeven spreiden.”

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202019276
quote:
85s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze werken prima. In verhouding worden onder de gevaccineerden veel minder mensen ernstig ziek/ gaan dood en komen dus ook veel minder op de IC terecht.
[..]

Op wie reageer je nu ? Niet op mij iig.
  woensdag 3 november 2021 @ 20:47:11 #278
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202019289
quote:
85s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze werken prima. In verhouding worden onder de gevaccineerden veel minder mensen ernstig ziek/ gaan dood en komen dus ook veel minder op de IC terecht.
[..]

En die cijfers die hij oplepelde waren dus hartstikke fout
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202019296
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
En die cijfers die hij oplepelde waren dus hartstikke fout
En blijkbaar is er niets aan de hand met 250 op IC dus waarom we nu weer maatregelen nodig hebben 8)7

Edit: oh excuus 250 in het ziekenhuis staat er niet op de IC.
pi_202019311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
bij mij 50/50 in direct omgeving.
Ik heb echt mijn best gedaan om ze de andere kant van het verhaal te laten zien. Maar de meeste kozen ervoor om de autoriteiten te luisteren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 november 2021 @ 20:50:39 #281
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202019323
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
het zou zomaar kunnen en nederland gehoorzaamt vrolijk. terwijl we dat nooit hebben gedaan in de geschiedenis. massahysterie/hypnose. dat kan nog gevaarlijk worden met die gehypnotiseerde lieden, soort heksenvervolging.
_O_
Huig
pi_202019362
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
En die cijfers die hij oplepelde waren dus hartstikke fout
De cijfers van vandaag

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202019483
quote:
85s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze werken prima. In verhouding worden onder de gevaccineerden veel minder mensen ernstig ziek/ gaan dood en komen dus ook veel minder op de IC terecht.
[..]

Debunked!

Hij nam de verdeling van vorige maand op de cijfers van deze week.
X aantal posts hierboven staat dat de huidige verdeling 55/45 is voor bedden en 70/30 voor ic bedden.

Jammer. Weer een leugen van de media die jij meebrengt.
  woensdag 3 november 2021 @ 21:06:09 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202019531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heel wat mensen in mijn directe omgeving zijn helaas wel gevaccineerd
Hoezo helaas?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 3 november 2021 @ 21:07:01 #285
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202019548
quote:
VRAAG
U zegt: de ratio blijft overeind. Maar dat is precies het probleem: veel mensen missen die logica. Omdat die ongevaccineerden een test doen, die weten zeker dat ze het niet hebben en de gevaccineerden hoeven geen test te doen.

DE JONGE
Nou hebben heel veel minder kans dat ze het hebben, volgens moet je het zo formuleren, na een negatieve test.

VRAAG
Ze kunnen het toch ook doorgeven: begrijpt u dat mensen die logica daar missen?

DE JONGE
Ja maar kijk als je weet dat ongevaccineerde mensen het veel vaker overgeven dan gevaccineerde mensen, dan is de logica natuurlijk nog steeds rechtovereind: dat als gevaccineerde mensen met gevaccineerde mensen in een groep zijn, dat er dan minder sprake is van overdracht. Dus het punt is: die coronatoegangsbewijzen zijn nooit 100 procent sluitend. Dus het verlaagt het risico, maar het risico wordt nooit nul. Voor wie is het risico het grootst? Voor mensen die niet gevaccineerd zijn. Voor mensen die wel gevaccineerd zijn, is er minder kans dat ze zelf ziek worden, minder kans dat ze de ziekte doorgeven en zeker minder kans dat ze zelf zo ziek worden dat ze in het ziekenhuis terechtkomen.

RUTTE
En dat zijn aanzienlijke percentages inderdaad he: 63 procent is het bij de Deltavariant en 58 tot 88 procent in het algemeen. En dat zijn natuurlijk enorme percentages. Bovendien, dat onderzoek van The Lancet...

VRAAG
Ik heb nog heel veel vragen.

RUTTE
Ja maar je wil dit antwoord hebben. En het onderzoek van The Lancet was ook wel belangrijk om te weten, dat dat voornamelijk ging over onderzoek naar kinderen.

VRAAG
Heeft u ook wetenschappelijk bewijs dat de coronatoegangsbewijzen nut hebben?

DE JONGE
Nou ja, in zoverre dat al die onderzoeken, die natuurlijk gewoon aantonen hoe het zit eigenlijk met besmettelijkheid na vaccinatie, met infectierisico na vaccinatie, dat die wel heel erg duidelijk maken dat mensen die gevaccineerd zijn voor elkaar en voor zichzelf een heel veel kleiner risico vormen op het moment dat ze met grote groepen bij mekaar zijn. Dat staat als een paal boven water. Vandaar ook dat je kunt werken met die coronatoegangsbewijzen.
Dat gelul van gisteravond eens in tekst teruglezen :X
Ongevaccineerden geven het sneller door, wat een gezwam in de ruimte allemaal.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202019587
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202019595
https://www.scribd.com/document/536749738/CDC-Emails

Voor de liefhebber. Emails van het cdc waar ze bespreken om de officiële definitie van vaccinaties aan te passen.

Alles voor het verhaal.
pi_202019614
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:02 schreef _I het volgende:

[..]
Debunked!

Hij nam de verdeling van vorige maand op de cijfers van deze week.
X aantal posts hierboven staat dat de huidige verdeling 55/45 is voor bedden en 70/30 voor ic bedden.

Jammer. Weer een leugen van de media die jij meebrengt.
Welke post? En over welke verdeling heb je het nu?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202019657
quote:
81s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Want het maakt die kinderen ook niets uit als opa of oma doodgaat?
Meest zielige argument ooit ...
Kinderen nog wat ongefundeerde traumas aanpraten.
Ga je schamen :(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202019659
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:08 schreef _I het volgende:
https://www.scribd.com/document/536749738/CDC-Emails

Voor de liefhebber. Emails van het cdc waar ze bespreken om de officiële definitie van vaccinaties aan te passen.

Alles voor het verhaal.
Voor welk verhaal? En wat is er mis met een betere definitie?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202019663
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 november 2021 18:05 schreef _I het volgende:

[..]
https://www.fda.gov/media/153447/download

Jij een idee waarom de zoutoplossing voor kinderen van 5-11 vervangen wordt door tromethamine? (Pag 14g
Het is een bloedverdunner die toegevoegd is voor kinderen. Vast niet om bloedstolsels te voorkomen, die er niet zijn!?
pi_202019698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Meest zielige argument ooit ...
Kinderen nog wat ongefundeerde traumas aanpraten.
Ga je schamen :(
daar heeft Hugo ook een handje van kinderen bang maken.
Plaats hier uw advertentie
pi_202019702
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Voor welk verhaal? En wat is er mis met een betere definitie?
Beter? Woorden hebben een definitie. Je kan definities niet verbeteren. Dan verzin je nieuwe termen; zoals gen therapie/mRNA therapie, zodat mensen weten dat het anders is dan wat we onder een vaccin verstaan.
pi_202019716
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Welke post? En over welke verdeling heb je het nu?
Lees je wel wat je zelf plaatst? Je stukje over Dhr. Kuipers en z’n 1300 verhaal.
  woensdag 3 november 2021 @ 21:18:51 #295
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202019738
quote:
VRAAG (NU.NL)

Meneer Rutte, was het eigenlijk niet gewoon een dreigement richting de ongevaccineerden? Want u heeft het over mogelijk meer maatregelen. Hugo de Jonge had het over 2G-beleid. Moet ik dat zien als een dreigement?

RUTTE

Nee, nee. Luister, ik vind echt dat mensen zelf moeten beslissen of ze zich laten vaccineren of niet. Ik kom vaak mensen, of vaak, ik kom weleens mensen tegen die dan ‘ik heb me niet laten vaccineren’ en dan zeg ik: joh, jouw keuze. Alleen joh, wat ik weet is dat de kans dat je de ziekte krijgt bijna 100 procent is of heel groot en je loopt heel reëel risico dat je vervolgens ook in het ziekenhuis komt, maar verder is het jouw besluit. Dus er is geen vaccinatiedwang, er geen vaccinatiedrang, mensen moeten dat zelf beslissen. Alleen wij moeten wel dealen met de optelsom van alle maatschappelijke keuzes die gemaakt worden. En die optelsom leidt ertoe, in aantallen hoor je net, dat we tot over de 4000 mensen nog op de IC krijgen en het enige wat wij moeten proberen als die hele groep zich niet of maar beperkt laat vaccineren, dat die dan over de tijd verspreid op de intensive care komt en niet allemaal tegelijk.

VRAAG

Welke middelen hebt u eigenlijk nog om deze groep te overtuigen he? Ongeveer 15 procent heeft zich niet gevaccineerd, bewust, wat zit er nog in de gereedschapskist?

RUTTE

Ik ben niet in de business van overtuigen, echt niet, zijn we ook nooit geweest. We hebben steeds gezegd: onze rol moet zijn naar Nederland de feiten vertellen. Het vaccin is de snelste weg naar de vrijheid. Nou gelukkig dat het overgrote deel van Nederland daarin aanleiding heeft gezien of waarin dan ook precies, maar misschien daarin ook, om het vaccin te nemen. Nou ik vind dat persoonlijk heel verstandig, omdat de kans dat je ziek wordt veel kleiner is, je overdracht veel kleiner is, dat je in het ziekenhuis komt heel klein is en dat is ook voor het collectief prettig. Want daarmee kunnen allerlei mensen naar het ziekenhuis die daar voor hele andere dingen komen. Maar het preachen van ‘gij zult’, daar ben ik niet van.

DE JONGE

En we doen heel veel he...
Pareltje deze, de man is liegend ter wereld gekomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202019740
quote:
3s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:16 schreef _I het volgende:

[..]
Beter? Woorden hebben een definitie. Je kan definities niet verbeteren. Dan verzin je nieuwe termen; zoals gen therapie/mRNA therapie, zodat mensen weten dat het anders is dan wat we onder een vaccin verstaan.
Natuurlijk kunnen definities aangepast worden :')

Als vaccins niet alleen gebruikt worden om immuniteit te bereiken maar ook om mensen te beschermen tegen ernstig ziek worden voldoet de oude definitie niet meer.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202019757
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:17 schreef _I het volgende:

[..]
Lees je wel wat je zelf plaatst? Je stukje over Dhr. Kuipers en z’n 1300 verhaal.
Er liggen geen 250 mensen op de IC? En geen 1300 mensen in het ziekenhuis?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202019796
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 november 2021 18:05 schreef _I het volgende:

[..]
https://www.fda.gov/media/153447/download

Jij een idee waarom de zoutoplossing voor kinderen van 5-11 vervangen wordt door tromethamine? (Pag 14g
is dat zo?
Plaats hier uw advertentie
pi_202019813
quote:
81s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Natuurlijk kunnen definities aangepast worden :')

Als vaccins niet alleen gebruikt worden om immuniteit te bereiken maar ook om mensen te beschermen tegen ernstig ziek worden voldoet de oude definitie niet meer.
Je weet dat we daar al een definitie voor hebben. Iets wat werkt tegen symptomen van een ziekte is een medicijn?

Het is dus een prikmedicijn. Tadaa, opgelost.
pi_202019829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:25 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]
Dit soort feiten hebben we nodig. Mensen zien het pas als het hen getoond wordt en vak K doet er alles aan om het de mensen NIET te tonen.
Het is ook daarom dat er nu al een eeuwigheid met wanhoop in de ogen alles op alles wordt gezet om maar te kunnen blijven doorslapen als Rutte 4. Ze zijn doodsbang om nog nieuwe verkiezingen uit te schrijven, want de bevolking pikt dit allemaal niet meer. Velen in Nederland hebben die gifspuiten gehaald omdat Rutte en De Jonge meermaals beloofd hebben om Nederland weer normaal te laten zijn. Telkens hebben zij die beloften gebroken. Telkens weer zaaien zij paniek als er weer eens wat meer "besmettingen" (positieve uitslagen van een volledig nutteloze test) zijn. Alles uit de kast halen om inwoners zo ver te tergen en te treiteren dat ze uit pure wanhoop die prik maar gaan halen. Die prik die niet werkt. Die tweede prik die nog steeds niet werkt. En dan nu een boosterprik, met dezelfde inhoud als de vorige prikken, die niet werken.

Dit gaat helemaal niet over gezondheid. Dat kon je in het begin nog aan het volk proberen wijs te maken, maar nu niet meer. De feiten over die "vaccins" zijn duidelijk: Ze zitten pas in de derde fase van onderzoek (en de bevolking bestaat uit de proefkonijnen) DUS is het experimenteel. Ze zijn NIET (onvoorwaardelijk) goedgekeurd, ze zijn als noodmaatregel TOEGELATEN, onder voorwaarden. En één van die voorwaarden is dat er geen medicijn mag zijn wat corona geneest, vandaar dat achtereenvolgens HCQ, Ivermectin en tegenwoordig zelfs Aspirine wordt verketterd.

En voor hen, die zeggen dat de vaccinatie "gewoon" verplicht moeten worden gesteld: Dat gaan ze nooit doen. Want dan moeten ze de verantwoordelijkheid opnemen zodra er iets aan bijwerkingen naar buiten komt. De fabrikanten wijzen elke verantwoordelijkheid af en verwijzen naar regeringen. En regeringen kunnen dan niet meer stellen dat de bevolking het vrijwillig heeft genomen.
En één van die voorwaarden is dat er geen medicijn mag zijn wat corona geneest, vandaar dat achtereenvolgens HCQ, Ivermectin en tegenwoordig zelfs Aspirine wordt verketterd

Wat onzin is, de vaccins waren goedgekeurd voordat ivermectine in beeld kwam en worden heus niet opeens afgekeurd als er een medicijn wordt gevonden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 november 2021 @ 21:24:00 #301
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202019835
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:02 schreef _I het volgende:

[..]
Debunked!

Hij nam de verdeling van vorige maand op de cijfers van deze week.
X aantal posts hierboven staat dat de huidige verdeling 55/45 is voor bedden en 70/30 voor ic bedden.

Jammer. Weer een leugen van de media die jij meebrengt.
dank u
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')