https://www.geenstijl.nl/(...)n-in-het-ziekenhuis/quote:Op woensdag 3 november 2021 13:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier wordt iets achtergehouden, dat is inmiddels wel duidelijk. Maar het is ook heel logisch dat ze dit doen. Stel je voor dat het bijvoorbeeld 60/40 (ongevaccineerd/gevaccineerd) is, of zelfs 50/50 of 40/60. Dan valt het hele narratief in duigen. Dan ga je die laatste 13% ook echt niet meer overtuigen om zich nog te laten vaccineren. Daarom moeten ze het idee blijven hooghouden dat zogenaamd min of meer alle mensen in de ziekenhuizen en op de IC's niet gevaccineerd is.
Verder niet dat ik er achtersta natuurlijk, ik vind dit eigenlijk gewoon de burger voorliegen, maar simpelweg om even aan te geven hoe de overheid en het RIVM dit zullen benaderen.
kun je een andere bedenken?quote:Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
zou dit de reden zijn?
Inderdaad. Stop er wat moeite in (links en afbeeldingen verzamelen) en doe het. Ik like bij voorbaat.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
dit verdient eigen topic, het komt elke dag voor.
Haha ja. Het is bijna te obvious voor woorden.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
controlled demolition.
Klopt, met 7 miljard mensen op deze planeet sterven er dagelijks velen...quote:Op woensdag 3 november 2021 14:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
dit verdient eigen topic, het komt elke dag voor.
https://www.medrxiv.org/c(...)21260795v1.full-textquote:Op woensdag 3 november 2021 14:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Word een beetje moe van de beeldvorming dat alleen de allochtonen , de gelovigen en de lageropgeleiden niets van de vaccine moeten hebben . Hoewel er een kern van waarheid in zit , zijn de grootste vaccinatieweigeraars mensen met een Phd
[ afbeelding ]
But more surprising is the breakdown in vaccine hesitancy by level of education. It finds that the association between hesitancy and education level follows a U-shaped curve with the highest hesitancy among those least and most educated. People with a master’s degree had the least hesitancy, and the highest hesitancy was among those holding a Ph.D.
https://unherd.com/thepos(...)n-group-of-all-phds/
[ afbeelding ]
Hij snapt niet dat t om die QRcode te doen is. maar ja je wilt natuurlijk niet als wappie gezien worden?quote:
Eerlijkquote:Op woensdag 3 november 2021 16:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat t om die QRcode te doen is. maar ja je wilt natuurlijk niet als wappie gezien worden?
Dat QR-konijn die uit de hoge hoed getoverd is, moet ons helpen om corona onder controle te houden? Ja vastquote:Op woensdag 3 november 2021 16:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat t om die QRcode te doen is. maar ja je wilt natuurlijk niet als wappie gezien worden?
Had m al eerder geplaatst ooitquote:Op woensdag 3 november 2021 14:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Word een beetje moe van de beeldvorming dat alleen de allochtonen , de gelovigen en de lageropgeleiden niets van de vaccine moeten hebben . Hoewel er een kern van waarheid in zit , zijn de grootste vaccinatieweigeraars mensen met een Phd
[ afbeelding ]
But more surprising is the breakdown in vaccine hesitancy by level of education. It finds that the association between hesitancy and education level follows a U-shaped curve with the highest hesitancy among those least and most educated. People with a master’s degree had the least hesitancy, and the highest hesitancy was among those holding a Ph.D.
https://unherd.com/thepos(...)n-group-of-all-phds/
[ afbeelding ]
foto doet het niet? waar zit je ergens in Mexico?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat QR-konijn die uit de hoge hoed getoverd is, moet ons helpen om corona onder controle te houden? Ja vast![]()
Nu ik in Mexico zit, daar is die ellende nog niet aan de gang, bovendien kleurt de kaart grotendeels ook groen.
[ afbeelding ]
Wel in openbare gelegenheden een mondkapje op, en er staan overal temperatuurpoortjes. Niet dat het zo waterdicht is om verdere besmettingen te voorkomen, maar wel een stuk eerlijker en redelijker dan die belachelijke QR-maatschappij die in Nederland en grote delen van Europa heerst.
Ben vooralsnog blij dat ik weg ben.
Hier juist andersom, onderzoeksinstituut vol met phd's waar juist vrijwel iedereen gevaccineerd is.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Had m al eerder geplaatst ooit
Nog een keer
https://www.frontnieuws.c(...)l-de-hoogopgeleiden/
Werk zelf bij bedrijf waar veel phd wo opgeleide mensen werken, en naar wat ik hoor zijn er best veel niet gevaccineerd nog
Je hebt Omtzigt toch niet nodig om te achterhalen hoeveel er in het ziekenhuis liggen?quote:Op woensdag 3 november 2021 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou het draadje van Pieter Omzigt even moeten lezen op twitter
daarbij geeft hij aan dat hij niet voor openbaarheid van cijfers kan stemmen omdat dit in gedrang komt met de AVG
er liggen dermate weinig mensen dat bij openbaring mensen aan de cijfers gelinkt kunnen worden![]()
![]()
Denk dat de verschillen altijd zullen blijven.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hier juist andersom, onderzoeksinstituut vol met phd's waar juist vrijwel iedereen gevaccineerd is.
Dat lijkt me ook wat kort door de bocht ja. Is ook wel de uitdaging bij het maken van dat soort beleid denk ik. Je moet iets redelijk simpels bedenken wat genoeg van de gevallen covered. Op alles een passend antwoord hebben is lastig zonder op tegenstrijdigheden uit te komen.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Denk dat de verschillen altijd zullen blijven.
Daarom is het beleid ook zo krom
En de aanname dat alle niet gevaccineerden laagopgeleid zijn en werkeloos is gewoon lachwekkend maar zie je veel voorbijkomen nog helaas.
Jij bent hooggeleid net als ik?quote:Op woensdag 3 november 2021 14:15 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
potver ik pas niet in het profiel
en nu?
Doet deze link het wel?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
foto doet het niet? waar zit je ergens in Mexico?
Dat zeg ik, alle rangen en standen onder de ongevaccineerden. Maar men schetst liever een beeld van ongeschoold, christelijk en allochtonen-volk.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Had m al eerder geplaatst ooit
Nog een keer
https://www.frontnieuws.c(...)l-de-hoogopgeleiden/
Werk zelf bij bedrijf waar veel phd wo opgeleide mensen werken, en naar wat ik hoor zijn er best veel niet gevaccineerd nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |