abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202014771
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier wordt iets achtergehouden, dat is inmiddels wel duidelijk. Maar het is ook heel logisch dat ze dit doen. Stel je voor dat het bijvoorbeeld 60/40 (ongevaccineerd/gevaccineerd) is, of zelfs 50/50 of 40/60. Dan valt het hele narratief in duigen. Dan ga je die laatste 13% ook echt niet meer overtuigen om zich nog te laten vaccineren. Daarom moeten ze het idee blijven hooghouden dat zogenaamd min of meer alle mensen in de ziekenhuizen en op de IC's niet gevaccineerd is.

Verder niet dat ik er achtersta natuurlijk, ik vind dit eigenlijk gewoon de burger voorliegen, maar simpelweg om even aan te geven hoe de overheid en het RIVM dit zullen benaderen.
https://www.geenstijl.nl/(...)n-in-het-ziekenhuis/
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202014807
twitter

zou dit de reden zijn?
Plaats hier uw advertentie
pi_202014874
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
zou dit de reden zijn?
kun je een andere bedenken?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_202014889
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_202014895
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 15:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
kun je een andere bedenken?
ik dacht dat ze misschien coulant waren geworden ;(
pi_202014933
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
dit verdient eigen topic, het komt elke dag voor.
Inderdaad. Stop er wat moeite in (links en afbeeldingen verzamelen) en doe het. Ik like bij voorbaat.
pi_202014954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
controlled demolition.
Haha ja. Het is bijna te obvious voor woorden.

"We moeten de zorg beschermen zodat die niet overbelast wordt!"

Overheid ontslaat 60.000 zorgmedewerkers.

"We hebben een tekort aan personeel dus meer maatregelen nodig!"

:')
pi_202014991
De mondiale elite heeft de wereld op briljante wijze in de houdgreep genomen. Maar ze zijn n ding vergeten, schrijft Jan Bennink. Ons. Niemand loopt warm voor hun mooie plannen.

Zal ik jullie eens wat zeggen, Ze gaan het niet redden. Het Vierde Rijk gaat er niet komen. Tenminste, niet nu. Ze hebben alles tot in perfectie uitgedacht en in vele tientallen jaren uitgewerkt tot in de kleinste duivelse details.

https://deanderekrant.nl/(...)-uitkomen-2021-11-03
pi_202015025
twitter
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_202015093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
dit verdient eigen topic, het komt elke dag voor.
Klopt, met 7 miljard mensen op deze planeet sterven er dagelijks velen...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202015137
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 3 november 2021 @ 15:31:39 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202015233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Word een beetje moe van de beeldvorming dat alleen de allochtonen , de gelovigen en de lageropgeleiden niets van de vaccine moeten hebben . Hoewel er een kern van waarheid in zit , zijn de grootste vaccinatieweigeraars mensen met een Phd

[ afbeelding ]

But more surprising is the breakdown in vaccine hesitancy by level of education. It finds that the association between hesitancy and education level follows a U-shaped curve with the highest hesitancy among those least and most educated. People with a master’s degree had the least hesitancy, and the highest hesitancy was among those holding a Ph.D.

https://unherd.com/thepos(...)n-group-of-all-phds/

[ afbeelding ]
https://www.medrxiv.org/c(...)21260795v1.full-text

En in de appendix de vragenlijst in kwestie: https://www.medrxiv.org/c(...)-1.pdf?download=true

Each month, the COVID Trends and Impact Survey (CTIS)1 is offered to a random sample, stratified by
geographic region, of ≈100 million US residents from the Facebook Active User Base who use one of the
supported languages (English [American and British], Spanish [Spain and Latin American], French,
Brazilian Portuguese, Vietnamese, and simplified Chinese) via a link at the top of their Facebook News
Feed
to yield ≈40,000 responses daily (≈1.2 million responders monthly), which allows for evaluation of
local trends. Facebook users may be offered the opportunity to participate in CTIS from once a month to
once every six months, depending on their geographic strata. Weights accounting for the sampling
design and non-response are then post-stratified to match the US general population by age, gender,
and state

Juist ja. Al die wappies dus op de Facebook-enqute aanvinken dat ze hooggeleid zijn :! . Vast heel betrouwbaar.
Huilen dan.
pi_202015672
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_202015974
quote:
Hij snapt niet dat t om die QRcode te doen is. maar ja je wilt natuurlijk niet als wappie gezien worden?
pi_202015991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Hij snapt niet dat t om die QRcode te doen is. maar ja je wilt natuurlijk niet als wappie gezien worden?
Eerlijk
wordt er een beetje moedeloos van
er zijn zoveel cijfers die aantonen dat het allemaal niet klopt
en nog gaan ze er wederom uitbreiding van QR code doordrukken
Hoe dan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2021 @ 16:38:57 #166
88815 The_Emotion
98.3
pi_202016093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat QR-konijn die uit de hoge hoed getoverd is, moet ons helpen om corona onder controle te houden? Ja vast :')

Nu ik in Mexico zit, daar is die ellende nog niet aan de gang, bovendien kleurt de kaart grotendeels ook groen.

Wel in openbare gelegenheden een mondkapje op, en er staan overal temperatuurpoortjes. Niet dat het zo waterdicht is om verdere besmettingen te voorkomen, maar wel een stuk eerlijker en redelijker dan die belachelijke QR-maatschappij die in Nederland en grote delen van Europa heerst.

Ben vooralsnog blij dat ik weg ben.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202016135
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Word een beetje moe van de beeldvorming dat alleen de allochtonen , de gelovigen en de lageropgeleiden niets van de vaccine moeten hebben . Hoewel er een kern van waarheid in zit , zijn de grootste vaccinatieweigeraars mensen met een Phd

[ afbeelding ]

But more surprising is the breakdown in vaccine hesitancy by level of education. It finds that the association between hesitancy and education level follows a U-shaped curve with the highest hesitancy among those least and most educated. People with a master’s degree had the least hesitancy, and the highest hesitancy was among those holding a Ph.D.

https://unherd.com/thepos(...)n-group-of-all-phds/

[ afbeelding ]
Had m al eerder geplaatst ooit
Nog een keer
https://www.frontnieuws.c(...)l-de-hoogopgeleiden/

Werk zelf bij bedrijf waar veel phd wo opgeleide mensen werken, en naar wat ik hoor zijn er best veel niet gevaccineerd nog
pi_202016274
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:38 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Dat QR-konijn die uit de hoge hoed getoverd is, moet ons helpen om corona onder controle te houden? Ja vast :')

Nu ik in Mexico zit, daar is die ellende nog niet aan de gang, bovendien kleurt de kaart grotendeels ook groen.

[ afbeelding ]

Wel in openbare gelegenheden een mondkapje op, en er staan overal temperatuurpoortjes. Niet dat het zo waterdicht is om verdere besmettingen te voorkomen, maar wel een stuk eerlijker en redelijker dan die belachelijke QR-maatschappij die in Nederland en grote delen van Europa heerst.

Ben vooralsnog blij dat ik weg ben.
foto doet het niet? waar zit je ergens in Mexico?
  woensdag 3 november 2021 @ 16:54:41 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202016282
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:42 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Nog een keer

Werk zelf bij bedrijf waar veel phd wo opgeleide mensen werken, en naar wat ik hoor zijn er best veel niet gevaccineerd nog
Hier juist andersom, onderzoeksinstituut vol met phd's waar juist vrijwel iedereen gevaccineerd is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202016309
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
je zou het draadje van Pieter Omzigt even moeten lezen op twitter
daarbij geeft hij aan dat hij niet voor openbaarheid van cijfers kan stemmen omdat dit in gedrang komt met de AVG
er liggen dermate weinig mensen dat bij openbaring mensen aan de cijfers gelinkt kunnen worden 8)7 8)7 8)7
Je hebt Omtzigt toch niet nodig om te achterhalen hoeveel er in het ziekenhuis liggen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202016363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hier juist andersom, onderzoeksinstituut vol met phd's waar juist vrijwel iedereen gevaccineerd is.
Denk dat de verschillen altijd zullen blijven.
Daarom is het beleid ook zo krom
En de aanname dat alle niet gevaccineerden laagopgeleid zijn en werkeloos is gewoon lachwekkend maar zie je veel voorbijkomen nog helaas.
  woensdag 3 november 2021 @ 17:04:14 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202016383
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Denk dat de verschillen altijd zullen blijven.
Daarom is het beleid ook zo krom
En de aanname dat alle niet gevaccineerden laagopgeleid zijn en werkeloos is gewoon lachwekkend maar zie je veel voorbijkomen nog helaas.
Dat lijkt me ook wat kort door de bocht ja. Is ook wel de uitdaging bij het maken van dat soort beleid denk ik. Je moet iets redelijk simpels bedenken wat genoeg van de gevallen covered. Op alles een passend antwoord hebben is lastig zonder op tegenstrijdigheden uit te komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202016416
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:15 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

potver ik pas niet in het profiel
en nu?
Jij bent hooggeleid net als ik?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2021 @ 17:13:09 #174
88815 The_Emotion
98.3
pi_202016498
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
foto doet het niet? waar zit je ergens in Mexico?
Doet deze link het wel?

https://coronavirus.gob.m(...)abajo-1-1024x701.png

29 deelstaten groen
2 deelstaten geel
1 deelstaat oranje

Ik zit nu in Mexico stad, met zo'n 25 miljoen mensen op een oppervlakte van provincie Utrecht, maar wel in de groene zone.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 3 november 2021 @ 17:30:03 #175
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202016691
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:42 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Nog een keer

Dat zeg ik, alle rangen en standen onder de ongevaccineerden. Maar men schetst liever een beeld van ongeschoold, christelijk en allochtonen-volk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')