Dat is een ander verhaal, maar ik vind Ramona gewoon zielig, de rest nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wie is er wel goed die daar nu nog rondloopt??
Het is wel een beetje een gesloten inrichting die met verlof is jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wie is er wel goed die daar nu nog rondloopt??
Het is hun wekelijkse uitjequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een gesloten inrichting die met verlof is ja![]()
T Plein waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Ireth het volgende:
Waar gaan ze naartoe?? Welke stream moeten we nu hebben
Ja. Sven moet ook heenquote:
https://www.facebook.com/(...)extid=FLAPPIEWAPPIESquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef gniffie het volgende:
Wie heeft de stream waar de busjes naar toe rijden
een groep is richting het Plein gegaanquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Ireth het volgende:
Waar gaan ze naartoe?? Welke stream moeten we nu hebben
wat is een goede stream?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef spoilert het volgende:
[ twitter ]
Schijnt ook los te gaan op DH CS
Hij is nog bij het waterkanon dus dat is goed.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Charmian het volgende:
ik denk dat het dit wel was...tenzij er op het Plein nog wat gebeurt, maar ik weet niet of daar iemand live is
het ligt naast elkaar jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Starhopper het volgende:
Koekamp en Malieveld is toch hetzelfde?
Nee. Koekamp ligt schuin voor de CS en Malieveld 100 meter verder.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Starhopper het volgende:
Koekamp en Malieveld is toch hetzelfde?
Thnxquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Koekamp ligt schuin voor de CS en Malieveld 100 meter verder.
Leuk jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef spoilert het volgende:
[..]
Leuk weer naar straatstenen kijken....
Oohjaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef Benny het volgende:
20.30 uur... Bureau Hofstad begint natuurlijk. Vandaar dat het zo plots is afgelopen
En daarom heeft Sven 5000 kijkers en de rest een paar 100.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef spoilert het volgende:
[..]
Leuk weer naar straatstenen kijken....
Die heeft niet in de gaten dat ie nog aan het streamen is ofzo?quote:
Doet hij expres, hij filmt geen gezichten van "Strijders" en mute het geluid als ze snode plannen aan het smeden zijn...quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft niet in de gaten dat ie nog aan het streamen is ofzo?
Nee, die neemt alleen politieagenten en mensen die het niet met de wappies eens zijn in beeld.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft niet in de gaten dat ie nog aan het streamen is ofzo?
quote:
En dat vind ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef spoilert het volgende:
"Delen, delen delen" "En dat is mijn mening"
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:44 schreef K21 het volgende:
Het wordt al minder. Nu worden ze maar halfdood geslagen.
Pieterquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/1245285812642216
LNN is weer live
Gewoon die stream van hem een stuk terug zettenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
jammer, net gemist. kan je terugkijken ?
Ooh? Geen Arie?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ali half dood vermoord......
Oohjaquote:
Waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef Starhopper het volgende:
Nu gaan ze met zn allen bij t tankstation staan? Straks komt de ME daar naartoe![]()
Zal ik stiekem ff 8844 bellen en melding maken van verdachte personen
Wappies pestenquote:
Alleen nog Parijs, o ja een beetje mensen opstoken die nu oa Sven en revrouw bedreigen....quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:50 schreef JohnBercow het volgende:
Doet Mita Overvliet het eigenlijk nog?
Die is ziek. In Parijsquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:50 schreef JohnBercow het volgende:
Doet Mita Overvliet het eigenlijk nog?
Ik verlink niemand?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof in karma .. niet in mensen verlinken
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef K21 het volgende:
"OPSTAND"
*vlucht zelf snel de eerste beste auto in als het een beetje spannend wordt*
Nou ja bellen om wappies te pesten .... ik weet niet hoorquote:
Bij de tweede duw die ie kreeg stond hij op eens achter 5 rijen mensen te filmen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef K21 het volgende:
"OPSTAND"
*vlucht zelf snel de eerste beste auto in als het een beetje spannend wordt*
Dat is niet verlinken. Dat is je burgerplichtquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja bellen om wappies te pesten .... ik weet niet hoor
Ik geloof daar niet inquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is niet verlinken. Dat is je burgerplicht
Mita is een digital nomad?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:52 schreef spoilert het volgende:
[..]
Alleen nog Parijs, o ja een beetje mensen opstoken die nu oa Sven en revrouw bedreigen....
quote:op onrecht tv word gezecht dat er waarschijnlijk een dooie is gevallen
Ze pendelt een beetje op een neer tussen NL en F slaapt bij "vrienden" waar dan gelijk de popo weer voor de deur staan. Er is een hoop haat en nijd tussen de streamers..quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zag voorbij komen in de chat bij Albert dat er iemand overleden is. dat zou bij onrechttv gezegd zijn.
het zal niet waar zijn.
Dat hoorde ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'net zo als Hitler dat vroeger deed' en zo denk ik er over.
link?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef puzziepie het volgende:
Weer een opgepakt bij PNN, paardjes in een rondje er omheen
Ze zwakke punt is gevonden, de GGZquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Pieter is boos door comments op zijn stream. Mission complete
quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mag ze blij zijn dat ze in een democratie leeft, als dat in een dictauur geweest was, had men niet zo snel geweten waar ze naartoe was gebracht en hoe ze er aan toe was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik wil graag de beelden zien![]()
![]()
Sla ze maar tot appelmoes.
Eline heeft stokslagen gehad, hoor ik. ze doen even een samenvatting bij onrechttv
Wat is er mis met de 486 DX, ok het is geen 1993 meer, maar toen kon je er aardig veel mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:08 schreef NoCigar het volgende:
486 dx
Hoefsmeden, de bron van veel kwaad.
Hier spreekt de psychiaterquote:
Niks hoor, Wing Commander liep er prima op.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is er mis met de 486 DX, ok het is geen 1993 meer, maar toen kon je er aardig veel mee.
Het volk dat komt opdraven is niet verenigd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:17 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat er vanavond meer in had kunnen zitten.
Albert: "Diode is niet waar hoor ik net"quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:23 schreef spoilert het volgende:
Albert verkondigd nu dat er een vrouw is overleden door politiegeweld...
Ja hoor, in de liveblog.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:29 schreef THEFXR het volgende:
Op de NOS doodse stilte, geen enkel nieuws hierover
Gelukkig, had niet verwacht dat hij zichzelf zou rectificeren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Albert: "Diode is niet waar hoor ik net"
Er werd met vreedzaam vuurwerk gegooidquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja hoor, in de liveblog.
https://nos.nl/l/2404047#UPDATE-container-57027264
40 pogingen tot moord volgens Albertquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:37 schreef summer2bird het volgende:
Zo. Ik ben terug van mijn training. Heb ik nog wat gemist het afgelopen uur?
Hij weet niet dat er een acteur is ingezet, vermomd als zijn medestrijder.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:32 schreef spoilert het volgende:
[..]
Gelukkig, had niet verwacht dat hij zichzelf zou rectificeren.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:45 schreef NoCigar het volgende:
Ramona blijkt een man: https://m.facebook.com/st(...)ream_source=timeline
Klopt. Het is geen demonstratie maar een protestquote:Op woensdag 3 november 2021 16:57 schreef summer2bird het volgende:
Staan met spandoeken bij het politiebureau maar een demonstratie is het volgens hun niet
Lavandel nazi's hebben niet vooraan gestaan bij het uitdelen van hersenen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:57 schreef summer2bird het volgende:
Staan met spandoeken bij het politiebureau maar een demonstratie is het volgens hun niet
Je zou toch zeggen dat de BiGpHaRmA beter al die vermeende toevoegingen in tatoeage-inkt kan proppen dan in die vaccins die de zelfverklaard ongewensten toch niet nemen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Fel tegen vaccineren zijn maar roken (is dat trouwens geen Big Tobacco?) en tatoeages zijn blijkbaar geen probleem.
Dat is het zelfde als die 5G chip om je te volgen waarom zou je de volgzame mensen willen volgen je moet de subversieve elementen volgen. Misschien kan ik een nieuwe complottheorie verzinnen dat het SDI systeem je trackt en automatisch richt op individuen zonder 5G chip. Geen verbinding met de ruimtelaser PIEUW!quote:Op woensdag 3 november 2021 18:11 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat de BiGpHaRmA beter al die vermeende toevoegingen in tatoeage-inkt kan proppen dan in die vaccins die de zelfverklaard ongewensten toch niet nemen.
En dan nog. Hoofdzakelijk ouden van dagen hebben in de afgelopen tijd het loodje gelegd, van de ongeveer 20.000 sinds de tweede golf. Al die figuren die ‘te veel zouden weten’ leven nog. Hoe kan dat?
- Ik ben het niet eens met het besluit dat dit spam is.quote:de psychiaters staan voor jullie al anderhalf jaar klaar.
Met iets vergelijkbaars ben ik ooit een account kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een van mijn uiterst beleefde reacties is door Facebook verwijderd doordat het te vaak gerapporteerd is als spam.
Het was een reactie op de "4 juli beweging" facebook-groep.
[..]
- Ik ben het niet eens met het besluit dat dit spam is.
Je bent het oneens met het besluit
- Dat bedoel ik.
quote:Op woensdag 3 november 2021 16:57 schreef summer2bird het volgende:
Het is alleen maar schreeuwen zonder verantwoordelijkheid te willen nemen, kunnen ze ook niet want ze hebben er noch de kennis noch de middelen voor.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt. Het is geen demonstratie maar een protest![]()
![]()
Dat is iets van de laatste tijd
Die Eline ook als ze haar ID geeft. Agent: "U bent Eline $$$ $$$$?" Eline: "Dit is privacyschending, u noemt mijn naam"
omg. Dan spoor je toch echt nietquote:Op woensdag 3 november 2021 19:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
met eieren naar je eigen televisie smijten. man, man, man.
hier heeft meneer wappie geluk dat z'n tv het overleeft heeft.
oordeel zelf eens:
[ twitter ]
Dat slaat ook nergens op, want ik zie genoeg dingen staan op FB die wel gewoon mogen blijven staan en tig keer erger zijn. Gewoon willekeur lijkt mijquote:Op woensdag 3 november 2021 18:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een van mijn uiterst beleefde reacties is door Facebook verwijderd doordat het te vaak gerapporteerd is als spam.
Het was een reactie op de "4 juli beweging" facebook-groep.
[..]
- Ik ben het niet eens met het besluit dat dit spam is.
Je bent het oneens met het besluit
- Dat bedoel ik.
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
met eieren naar je eigen televisie smijten. man, man, man.
hier heeft meneer wappie geluk dat z'n tv het overleeft heeft.
oordeel zelf eens:
[ twitter ]
Vermoeiend, zulke monologen. Het zijn ook altijd diepte-interviews:quote:Op donderdag 4 november 2021 17:43 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/261492482684190
Onrecht staat nu bij een priklocatie te demonstreren.
Volgens hem gaan er zondag hele heftige dingen gebeuren op die demonstratie.
Het is een foto uit 2020 ...quote:De foto die ze gebruiken hoe ze die er eerder in Google in gekregen hebben geen idee.
Iedereen die er over doorgaat Word geblokt en verwijderd.
Tinus valt voor de zoveelste keer door de mandquote:Op donderdag 4 november 2021 19:14 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Tikkie Tinus had gezegd dat hij in elkaar was gemept door de politie dinsdag inclusief foto. Alleen is hij niet de snuggerste en had hij de betreffende foto van google gehaald
Zelf zegt hij erover op zijn fb
[..]
Het is een foto uit 2020 ...
Is die Marjon al opgeknaptquote:Op donderdag 4 november 2021 19:37 schreef Starhopper het volgende:
Albert staat weer te demonstreren bij de priklocatie in Enschede. Hij zit te hoesten, proesten en te rochelen. Corona?
Het zou me niet verbazen, al zie ik vooralsnog wappies die helemaal klaar zijn nu met hem. Hij is een "wouten fluisteraar"quote:Op donderdag 4 november 2021 19:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tinus valt voor de zoveelste keer door de mand![]()
Google heeft het van hem gejat? Tering en mensen trappen daar in
wappie.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
de vriendschap houdt op
[ afbeelding ]
Dat is klote....quote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
de vriendschap houdt op
[ afbeelding ]
Diehard wappies kunnen alleen vriendschappen en relaties onderhouden als de vriend of partner altijd zijn of haar mening deelt. zo niet, einde vriendschap/relatie. 100% wappie, geen concessies.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:56 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is klote....
Helaas lees ik het meer en ook relaties die er door op de klippen lopen.
En dat is gewoon doodzonde. Buiten dit coronagedoe hoef je het toch ook niet altijd met elkaar eens te zijn? Zolang je elkaar maar met respect behandeld.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Diehard wappies kunnen alleen vriendschappen en relaties onderhouden als de vriend of partner altijd zijn of haar mening deelt. zo niet, einde vriendschap/relatie. 100% wappie, geen concessies.
Elkaar met respect behandelen kunnen wappies dus niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:12 schreef Olga het volgende:
[..]
En dat is gewoon doodzonde. Buiten dit coronagedoe hoef je het toch ook niet altijd met elkaar eens te zijn? Zolang je elkaar maar met respect behandeld.
Wordt wel lastig als je samen wat wil gaan doen. Dan kan zij buiten wachtenquote:Op donderdag 4 november 2021 21:08 schreef Ireth het volgende:
1 van mijn beste vriendinnen is een die hard wappie. We hebben samen afgesproken dat corona/vaccinatie/enz gewoon gn gespreksonderwerp tussen ons gaat worden en verder respecteren we elkaars gevoel qua maatregelen. Gaat perfect tot nu toe
En je spreekt bij haar op de zolderkamer af?quote:Op donderdag 4 november 2021 21:08 schreef Ireth het volgende:
1 van mijn beste vriendinnen is een die hard wappie. We hebben samen afgesproken dat corona/vaccinatie/enz gewoon gn gespreksonderwerp tussen ons gaat worden en verder respecteren we elkaars gevoel qua maatregelen. Gaat perfect tot nu toe
Dit zie je vaker bij extremisme helaas.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Diehard wappies kunnen alleen vriendschappen en relaties onderhouden als de vriend of partner altijd zijn of haar mening deelt. zo niet, einde vriendschap/relatie. 100% wappie, geen concessies.
Wat fijn voor jullie dat het geen wig is geworden. Wou dat dat gold voor alle mensen.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:08 schreef Ireth het volgende:
Wilde hem net gaan posten idd...quote:Op donderdag 4 november 2021 19:14 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Tikkie Tinus had gezegd dat hij in elkaar was gemept door de politie dinsdag inclusief foto. Alleen is hij niet de snuggerste en had hij de betreffende foto van google gehaald
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:14 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
[..]
Dat soort situaties vermijden we dus ook gewoon, geeft geen enkel probleem.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wordt wel lastig als je samen wat wil gaan doen. Dan kan zij buiten wachten
Doe je nou aan zelfreflectie??quote:Op donderdag 4 november 2021 22:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En je spreekt bij haar op de zolderkamer af?
Waar ze posters van haar dictator Willem Engel heeft hangen en allemaal internetpagina's open heeft staan op vage forums en FB?
Mssn was het wel een paard met een 5G chip die door de overheid in zn hoef geplaatst was.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wilde hem net gaan posten idd...
[ afbeelding ]
Even de laatste alinea hier quoten, gewoon ter vermaak om voor de mensen die deze man niet kennen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:03 schreef Bluesdude het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/k(...)t-in-corona-en-sterf
Het is maar een griepje, toch ?
quote:Parhar was het middelpunt van een rechtszaak nadat hij vorig jaar de Canadese quarantaineplicht aan zijn laars lapte, na terugkomst van een bijeenkomst van Platte Aarde-gelovigen in de Verenigde Staten. Ook raakte hij vorig jaar de vergunning van zijn yogastudio kwijt, nadat hij bezoekers voorhield dat hitte het coronavirus doodde, en oogstte hij veel kritiek door tijdens de piek van de eerste golf een ziekenhuis binnen te dringen met een camera om ‘de waarheid’ te achterhalen. Parhar probeerde tevergeefs de provincie British Columbia voor de rechter te dagen in een allegaartje van aanklachten, varirend van afpersing en terrorisme, tot ontvoering en fraude.
Heel verstandigquote:Op donderdag 4 november 2021 21:08 schreef Ireth het volgende:
Maakt me toch blij als zulke mensen tot het einde volhouden dat er niets mis is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Even de laatste alinea hier quoten, gewoon ter vermaak om voor de mensen die deze man niet kennen.
[..]
het overgrote deel komt terug op hun ideen, sommige niet. Met name voor de zorgmedewerker is dat lastig.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Maakt me toch blij als zulke mensen tot het einde volhouden dat er niets mis is.
Hier in mijn dorp (wel een beetje aan de bijbelbelt rand) was er een jaartje geleden al stickers geplakt op de lantarenpalen met antivax en antimasker onzin. Werden er ook af getrokken door normale mensen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
't valt op dat wappies ook offline bagger beginnen te verspreiden.
In de buurt hier zijn langs wandelpaden hartjes vastgeschroefd aan bomen en paaltjes, als verwijzing naar 'hart voor vrijheid' en Lijst30 waar wappie Engel bij zat.
In Alkmaar staat "Great reset" op meerdere muren gekalkt en zojuist zag ik een a4tje met een tekst aan een boom gebonden over 'vaccinatiediscriminatie'.
Ze zijn ook knettergek maar dat in je rol blijven siert ze. Nee hoor dokter corona bestaat niet het is wat anders en dan wordt de slang in hun keel gebracht.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het overgrote deel komt terug op hun ideen, sommige niet. Met name voor de zorgmedewerker is dat lastig.
[ twitter ]
Zo slecht als je zo je punt moet maken. Doet me een beetje denken aan vroeger als je als kind hoorntjes en een sikje op de foto van de meester of zo tekende.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:56 schreef K21 het volgende:
Hier in de buurt wordt er al een tijdje met zwarte graffiti gespoten over de tekst op verkeersborden die wijzen naar een testlocatie.
Eerst plakten ze er alleen "hoax" stickers op, maar dat was kennelijk niet genoeg want men kon ze toen nog gewoon lezen.
Oh, en een buurman hier in de flat heeft op zijn brievenbus van die anti-overheid stickers. Ook zo'n standaard ongewassen figuur.
Waar?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
't valt op dat wappies ook offline bagger beginnen te verspreiden.
In de buurt hier zijn langs wandelpaden hartjes vastgeschroefd aan bomen en paaltjes, als verwijzing naar 'hart voor vrijheid' en Lijst30 waar wappie Engel bij zat.
In Alkmaar staat "Great reset" op meerdere muren gekalkt en zojuist zag ik een a4tje met een tekst aan een boom gebonden over 'vaccinatiediscriminatie'.
Albert Heijn XL, Wendelaarstraat, aan de kant waar voorheen Piet kerkhof zat.quote:
Thnxquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Albert Heijn XL, Wendelaarstraat, aan de kant waar voorheen Piet kerkhof zat.
Het a4tje met de achterlijke tekst zal ik eens bekijken.
het a4tje is van de boom af. boom blij.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Thnx
Ga ik morgen eens kijken als ik boodschappen ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Zou mij idd niet verbazenquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Morgen is er een klimaatmars in Amsterdam. Het lijkt mij dat Eline van Onrecht daar is en alle ruimte gaat opeisen voor haar demo?
https://www.wappiemap.nl/quote:We gaan een leenmap aanbieden waarin je alles kunt vinden over wat je in de mainstream media niet terug vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappiemap. net als de Leesmap, blijkbaar. maar deze mag je alleen lenen
[..]
https://www.wappiemap.nl/
Op deze website noemt de auteur zichzelf nog bij zijn echte naam: Alexander Groenheide.
Deze website is dan ook al een tijd niet bijgewerkt, er is al een nieuwe site gestart door dezelfde persoon, met exact hetzelfde thema.
https://wappienet.nl/
hier kun je de wappiekrant () vinden.
https://wappienet.nl/wappiekrant/
De persoon achter deze website noemt zich Sjonnie O'Fark, een personage van Alexander Groenheide.
Alexander Groenheide zal denk ik een tijd niet aan zijn website-activiteiten kunnen werken, gezien de oproep van vandaag.
https://www.facebook.com/sjonny.ofark/posts/1248938428951241Toch altijd weer droevig dat de reden waarom dit niet in de MSM komt, vooral richting sensatie wordt uitgelegd. De werkelijke reden - in de ijdele hoop om de sensatie een draai te geven - is dat al die wilde verhalen nooit onderworpen zijn aan kritiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik studeerde, moest ik voor bepaalde vakken wekelijks drie tot vier wetenschappelijke artikelen lezen en deze voorzien van kritische vragen en aanbevelingen voor verder onderzoek. Die aanbevelingen gingen verder dan ‘kijk eens echt naar wat je in je hart vindt’; het ging om aanbeveling om deelonderwerp x op manier y uit te zoeken, eventueel met gegevens z, om tot een nog scherper oordeel te komen. Op een congres heb ik met medestudenten in mijn vakgebied (letterenfaculteit, maar het principe is niet anders) een lezing van een universitair docent bekritiseerd met een variabele die zij niet had onderzocht.
Dat is geen treiteren, integendeel. Je helpt daarmee, zij het als masterstudent(je), de discussie voort te zetten. Al die eigen onderzoeken (lees: filmpjes kijken of polsdikke artikelen delen als absolute waarheid en elk tegengeluid bestrijden) voegen aan die discussie niets toe en zijn alleen maar stoorzenders.
Ik ben vooral nieuwsgierig naar Harskamp. Hopelijk is daar iemand met een livestreamquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:39 schreef spoilert het volgende:
Wordt een drukke demo dag vandaag, Hilversum tegen de "MSM", Amsterdam voor Klimaat en in Harskamp gaan de NVU en antifa demonstreren......
oh jee, dat is een demonstratie tegen de asielopvang, tegen de gelukszoekers.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben vooral nieuwsgierig naar Harskamp. Hopelijk is daar iemand met een livestream
En waarschijnlijk als reactiequote:Op zaterdag 6 november 2021 10:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
anti-vaccinatie-bullshit deel 835, iemand met de naam "Piet Grasspriet" () heeft op Twitter een verhaaltje gezet over een gevaccineerde vriend van 50 jaar die is overleden aan een hartstilstand.
De volledig anonieme "Piet Grasspriet" is sinds Januari 2021 actief op Twitter en post louter anti-vaccinatie berichten.
Eigenlijk moet je dat bericht en dat hele account gewoon niet serieus, maar toch ter info;
https://www.ad.nl/gezond/(...)eer-groter~a253bfbb/
de wappies hebben echter het oordeel klaar, het moet aan de vaccinatie liggen, daarom is "Sterkte Piet" nu trending topic![]()
het valt nog mee dat de tekst maar eenmalig op Twitter staat.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:18 schreef Olga het volgende:
[..]
En waarschijnlijk als reactie
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
oh jee, dat is een demonstratie tegen de asielopvang, tegen de gelukszoekers.
dat gaat er vaak heftig aan toe.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:24 schreef spoilert het volgende:
Gekkenhuis in Hilversum, er is nog een demo, tegen houtkachels, deze vind plaats bij de Gamma. Straks daar maar een paar zakken stookhout halen
Wat is het hier toch focking saai, blij dat ik mijn zolderkamertje met pc en internet heb.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:24 schreef spoilert het volgende:
Gekkenhuis in Hilversum, er is nog een demo, tegen houtkachels, deze vind plaats bij de Gamma. Straks daar maar een paar zakken stookhout halen
Ik zie wolken deze keerquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:02 schreef spoilert het volgende:
Ze staan weer met z'n alle op de bus te wachten.. Kijken hoeveel stenen Kwalbert deze week weer filmt.
Wat zijn dat voor hersenlozen dan. Kan het niet langer aanzien en horen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:02 schreef spoilert het volgende:
Ze staan weer met z'n alle op de bus te wachten.. Kijken hoeveel stenen Kwalbert deze week weer filmt.
Albert helemaal trots dat hij weer de drone had ontdekt...quote:
Nu al?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor hersenlozen dan. Kan het niet langer aanzien en horen.
Die antifa gasten zijn zeker geen buschauffeur of ondernemer in Ter Apel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Antifa heeft een tegendemonstratieDit kan heel leuk worden
Repsectquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Wij sluiten ons daarvan af
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ook wel een camera talentje he
Ik bel de politie wel even of ze me wille appen als ze gaan wappieklappen. Dan schakel ik wel weer in.quote:
Neequote:Op zaterdag 6 november 2021 13:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Staan ze nou gewoon in een willekeurige woonwijk?
En die boa’s en agent staan gewoon met bladharkmeneer te praten.
Toch geen kut aan zo.
Topshow!quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
NeeZe lopen een beetje doelloos, je krijgt bijna niks mee.
Zou voor het eerst zijn dat koffiedrinken bij de wappies ook echt koffiedrinken betekent.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:24 schreef Olga het volgende:
"Ze gaan vandaag gewoon koffie drinken "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |