Waar?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
't valt op dat wappies ook offline bagger beginnen te verspreiden.
In de buurt hier zijn langs wandelpaden hartjes vastgeschroefd aan bomen en paaltjes, als verwijzing naar 'hart voor vrijheid' en Lijst30 waar wappie Engel bij zat.
In Alkmaar staat "Great reset" op meerdere muren gekalkt en zojuist zag ik een a4tje met een tekst aan een boom gebonden over 'vaccinatiediscriminatie'.
Albert Heijn XL, Wendelaarstraat, aan de kant waar voorheen Piet kerkhof zat.quote:
Thnxquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Albert Heijn XL, Wendelaarstraat, aan de kant waar voorheen Piet kerkhof zat.
Het a4tje met de achterlijke tekst zal ik eens bekijken.
het a4tje is van de boom af. boom blij.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Thnx
Ga ik morgen eens kijken als ik boodschappen ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Zou mij idd niet verbazenquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Morgen is er een klimaatmars in Amsterdam. Het lijkt mij dat Eline van Onrecht daar is en alle ruimte gaat opeisen voor haar demo?
https://www.wappiemap.nl/quote:We gaan een leenmap aanbieden waarin je alles kunt vinden over wat je in de mainstream media niet terug vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappiemap. net als de Leesmap, blijkbaar. maar deze mag je alleen lenen
[..]
https://www.wappiemap.nl/
Op deze website noemt de auteur zichzelf nog bij zijn echte naam: Alexander Groenheide.
Deze website is dan ook al een tijd niet bijgewerkt, er is al een nieuwe site gestart door dezelfde persoon, met exact hetzelfde thema.
https://wappienet.nl/
hier kun je de wappiekrant () vinden.
https://wappienet.nl/wappiekrant/
De persoon achter deze website noemt zich Sjonnie O'Fark, een personage van Alexander Groenheide.
Alexander Groenheide zal denk ik een tijd niet aan zijn website-activiteiten kunnen werken, gezien de oproep van vandaag.
https://www.facebook.com/sjonny.ofark/posts/1248938428951241Toch altijd weer droevig dat de reden waarom dit niet in de MSM komt, vooral richting sensatie wordt uitgelegd. De werkelijke reden - in de ijdele hoop om de sensatie een draai te geven - is dat al die wilde verhalen nooit onderworpen zijn aan kritiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik studeerde, moest ik voor bepaalde vakken wekelijks drie tot vier wetenschappelijke artikelen lezen en deze voorzien van kritische vragen en aanbevelingen voor verder onderzoek. Die aanbevelingen gingen verder dan ‘kijk eens echt naar wat je in je hart vindt’; het ging om aanbeveling om deelonderwerp x op manier y uit te zoeken, eventueel met gegevens z, om tot een nog scherper oordeel te komen. Op een congres heb ik met medestudenten in mijn vakgebied (letterenfaculteit, maar het principe is niet anders) een lezing van een universitair docent bekritiseerd met een variabele die zij niet had onderzocht.
Dat is geen treiteren, integendeel. Je helpt daarmee, zij het als masterstudent(je), de discussie voort te zetten. Al die eigen onderzoeken (lees: filmpjes kijken of polsdikke artikelen delen als absolute waarheid en elk tegengeluid bestrijden) voegen aan die discussie niets toe en zijn alleen maar stoorzenders.
Ik ben vooral nieuwsgierig naar Harskamp. Hopelijk is daar iemand met een livestreamquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:39 schreef spoilert het volgende:
Wordt een drukke demo dag vandaag, Hilversum tegen de "MSM", Amsterdam voor Klimaat en in Harskamp gaan de NVU en antifa demonstreren......
oh jee, dat is een demonstratie tegen de asielopvang, tegen de gelukszoekers.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben vooral nieuwsgierig naar Harskamp. Hopelijk is daar iemand met een livestream
En waarschijnlijk als reactiequote:Op zaterdag 6 november 2021 10:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
anti-vaccinatie-bullshit deel 835, iemand met de naam "Piet Grasspriet" () heeft op Twitter een verhaaltje gezet over een gevaccineerde vriend van 50 jaar die is overleden aan een hartstilstand.
De volledig anonieme "Piet Grasspriet" is sinds Januari 2021 actief op Twitter en post louter anti-vaccinatie berichten.
Eigenlijk moet je dat bericht en dat hele account gewoon niet serieus, maar toch ter info;
https://www.ad.nl/gezond/(...)eer-groter~a253bfbb/
de wappies hebben echter het oordeel klaar, het moet aan de vaccinatie liggen, daarom is "Sterkte Piet" nu trending topic![]()
het valt nog mee dat de tekst maar eenmalig op Twitter staat.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:18 schreef Olga het volgende:
[..]
En waarschijnlijk als reactie
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
oh jee, dat is een demonstratie tegen de asielopvang, tegen de gelukszoekers.
dat gaat er vaak heftig aan toe.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:24 schreef spoilert het volgende:
Gekkenhuis in Hilversum, er is nog een demo, tegen houtkachels, deze vind plaats bij de Gamma. Straks daar maar een paar zakken stookhout halen
Wat is het hier toch focking saai, blij dat ik mijn zolderkamertje met pc en internet heb.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:24 schreef spoilert het volgende:
Gekkenhuis in Hilversum, er is nog een demo, tegen houtkachels, deze vind plaats bij de Gamma. Straks daar maar een paar zakken stookhout halen
Ik zie wolken deze keerquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:02 schreef spoilert het volgende:
Ze staan weer met z'n alle op de bus te wachten.. Kijken hoeveel stenen Kwalbert deze week weer filmt.
Wat zijn dat voor hersenlozen dan. Kan het niet langer aanzien en horen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:02 schreef spoilert het volgende:
Ze staan weer met z'n alle op de bus te wachten.. Kijken hoeveel stenen Kwalbert deze week weer filmt.
Albert helemaal trots dat hij weer de drone had ontdekt...quote:
Nu al?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor hersenlozen dan. Kan het niet langer aanzien en horen.
Die antifa gasten zijn zeker geen buschauffeur of ondernemer in Ter Apel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Antifa heeft een tegendemonstratieDit kan heel leuk worden
Repsectquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Wij sluiten ons daarvan af
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ook wel een camera talentje he
Ik bel de politie wel even of ze me wille appen als ze gaan wappieklappen. Dan schakel ik wel weer in.quote:
Neequote:Op zaterdag 6 november 2021 13:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Staan ze nou gewoon in een willekeurige woonwijk?
En die boa’s en agent staan gewoon met bladharkmeneer te praten.
Toch geen kut aan zo.
Topshow!quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
NeeZe lopen een beetje doelloos, je krijgt bijna niks mee.
Zou voor het eerst zijn dat koffiedrinken bij de wappies ook echt koffiedrinken betekent.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:24 schreef Olga het volgende:
"Ze gaan vandaag gewoon koffie drinken "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |